Показати схожі тендери

Закупівля З_25П-086_50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з ремонту компресора Ariel JGE/4) від АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-15-003803-a
Id Tender 97efafbd62ad482281b51b8f9860d65b
План UA-P-2025-10-15-003565-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 15.10.2025 11:03
Остання зміна 01.12.2025 11:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 420 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.10.2025 11:02 до 23.10.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 15.10.2025 11:02
до 20.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.10.2025 11:02
до 20.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.10.2025 15:00
до 12.11.2025 17:03
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.11.2025 17:03
до 18.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.11.2025 17:03
до 01.12.2025 11:34
Період уточнень
з 15.10.2025 11:02 до 20.10.2025 00:00
Період оскарження
з 15.10.2025 11:02 до 20.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.10.2025 15:00 до 12.11.2025 17:03
Період кваліфікації
з 23.10.2025 15:00 до 12.11.2025 17:03
Основні параметри
З_25П-086_50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з ремонту компресора Ariel JGE/4)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 420 000 грн.
50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з ремонту компресора Ariel JGE/4)
Назва предмета закупівлі
50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з ремонту компресора Ariel JGE/4)
Очікувана вартість
1 420 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
28000,0
1,97 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонту компресора Ariel JGE/4
Код ДК 021:2015
50531300-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування компресорів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Львівська область, Яворівський район, с. Наконечне Друге, УКПГ-1 Віжомля
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки з Виконавцем за надані послуги проводяться шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30-ти календарних днів з дати підписання Сторонами кожного акту приймання-передачі наданих послуг та згідно зведеного розрахунку вартості ремонту компресора Ariel JGE/4 ДКУ-Свидниця з врахуванням вартості витратних матеріалів та пред’явлення Виконавцем рахунку на оплату.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ПРОМИСЛОВЕ ОБЛАДНАННЯ"
Пропозиція:
1 380 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Романа Бєлкіна
Електронна пошта
Телефон
+380682017129
Сайт:
http://ugv.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
30019775
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28
Кваліфікація
Лот № 1 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з ремонту компресора Ariel JGE/4)
Період вимог/скарг з 12.11.2025 17:03 по 18.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.10.2025 15:00 по 21.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.11.2025 17:03
Довідка НАЗК
12.11.2025 17:03
Повідомлення про рішення
06.11.2025 17:13
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
29.10.2025 14:31
Електроний протокол про продовження строку
23.10.2025 15:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.10.2025 11:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.10.2025 11:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів у зв’язку з необхідністю детального опрацювання кваліфікаційної та технічної інформації поданої в тендерній пропозиції учасника та отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації учасника, а також, враховуючи можливу ймовірність оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей.
Дата продовження строку розгляду
29.10.2025 14:31
Дата кінця розгляду
21.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції Учасник надав довідку про наявність матеріально-технічної бази, виробничого та діагностичного обладнання, сервісного автомобіля, інструменту (файл «Довідка про мат. техн. базу, обладнання, автомобілі.pdf», дата розміщення 22.10.2025 року о 13:37 годин), в якій відсутня інформація про марку, тип, рік випуску, стан, серія/номер паспорта, право власності та/або право користування разом з реквізитами договорів оренди/надання, тощо, щодо кожного найменування обладнання та МТБ, що зазначені Учасником в довідці. 1.2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: підпункт 1.1. пункту 1 розділу 1.1. частини I додатку №1 до тендерної документації «Надати скан-копію довідки/листа в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника (яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції) із зазначенням мінімально необхідного переліку основного обладнання та матеріально-технічної бази, що обов’язково мають бути залучені для виконання обов’язків за договором або якими учасник має володіти відповідно до законодавства, який обов’язково має включати, а саме: - сервісний автомобіль, - діагностичне обладнання, - інструмент. В довідці/листі щодо кожного найменування обладнання та МТБ Учасником має бути надана наступна інформація: марка, тип, рік випуску, стан, серія/номер паспорта, право власності та/або право користування разом з реквізитами договорів оренди/надання, тощо. ВАЖЛИВО: наявний договір про надання послуг (у т. ч. договір підряду) на користь Учасника, не є підтвердженням наявності в Учасника обладнання та МТБ». 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: оновлену довідку/лист в довільній формі. У випадку наявності обладнання та МТБ, яке не перебуває у власності Учасника, надати скановані копії документів, що підтверджують право користування обладнанням та МТБ за договорами оренди. 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку щодо фахівців (файл «Довідка про фахівців.pdf», дата розміщення 22.10.2025 року о 13:37 годин), в якій відсутня інформація щодо наявності спеціальних дозволів у фахівців зазначених в довідці. А також в тексті довідки зазначено некоректне посилання на процедуру закупівлі. 2.2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: підпункт 2.1. пункту 2 розділу 1.1. частини I додатку №1 до тендерної документації «Надати довідку/лист в довільній формі із зазначенням переліку фахівців* за підписом уповноваженої особи Учасника (яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції), які будуть залучені для виконання обов’язків за договором. Мінімальні вимоги: - інженер або механік або сервісний інженер або інший працівник суміжних професій, що пройшов навчання з ремонту та технічного обслуговування поршневих компресорів типу Ariel або Galileo – 3 особи.* *В довідці/ листі, щодо мінімально необхідного переліку фахівців Учасником має бути надана наступна інформація: кваліфікація, стаж, наявність спеціальних дозволів, категорія водійських прав, проведення інструктажів з охорони праці/пожежної безпеки, перебування працівника в штаті та/або інших трудових відносинах (разом з реквізитами договорів ЦПХ)». 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: оновлену довідку/лист в довільній формі. 3.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником в складі тендерної пропозиції завантажено довідку про відсутність пов’язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран (файл «Довідка про відсутність ділових відносин.pdf», дата розміщення 22.10.2025 року о 13:37 годин), яка не містить всієї інформації передбаченої пунктом 7 частини ІІ додатку №1 до тендерної документації, а саме Учасником не було зазначено інформацію: «що обов’язково включає інформацію про те, що учасник закупівлі, його учасник(-и)/акціонер(-и)/ засновник(-и)/кінцевий бенефіціарний власник». 3.2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: пункт 7 частини ІІ додатку №1 до тендерної документації. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: оновлену довідку про відсутність пов’язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран, яка містить всю інформацію передбачену пунктом 7 частини ІІ додатку №1 до тендерної документації.
Створено
06.11.2025 17:12
Надати до
07.11.2025 17:12
Договір
UA-2025-10-15-003803-a-c1
Підписаний і діє
Номер
2280/ЛГВ/25
1 380 000 грн.
1 150 000 грн.
З ПДВ
Підписано
27.11.2025
Строк дії договору з
27.11.2025
по
30.05.2026
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з ремонту компресора Ariel JGE/4
Номенклатура
Послуги з ремонту компресора Ariel JGE/4
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 березня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30019775

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ПРОМИСЛОВЕ ОБЛАДНАННЯ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ПРОМИСЛОВЕ ОБЛАДНАННЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43824663

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
01.12.2025 11:34
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 420 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.10.2025 15:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380682017129
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 420 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.10.2025 15:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380682017129
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності