Показати схожі тендери
Закупівля Цифрова мамографічна система, згідно ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (33111650-2 Мамографічні апарати, код НК 024:2023: 37672 - Система мамографічна рентгенівська стаціонарна?цифрова; НК 031:2024: Z11030202 – Системи цифрової мамографії) від Комунальне некомерційне підприємство «Поліклінічне об’єднання» Кропивницької міської ради».
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-15-000942-a
Id Tender e57d0e6c7fae49af90adf74388c7c8f0
План UA-P-2025-10-15-000488-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 15.10.2025 09:30
Остання зміна 07.11.2025 13:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
8 000 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.10.2025 09:30 до 23.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.10.2025 09:30
до 20.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.10.2025 09:30
до 20.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.10.2025 00:00
до 30.10.2025 11:09
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.10.2025 11:09
до 05.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.10.2025 11:09
до 07.11.2025 13:45
Період уточнень
з 15.10.2025 09:30 до 20.10.2025 00:00
Період оскарження
з 15.10.2025 09:30 до 20.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.10.2025 00:00 до 30.10.2025 11:09
Період кваліфікації
з 23.10.2025 00:00 до 30.10.2025 11:09
Основні параметри
Цифрова мамографічна система, згідно ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (33111650-2 Мамографічні апарати, код НК 024:2023: 37672 - Система мамографічна рентгенівська стаціонарна?цифрова; НК 031:2024: Z11030202 – Системи цифрової мамографії)
Закупівля проводиться відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зі змінами
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
8 000 000 грн.
Цифрова мамографічна система, згідно ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (33111650-2 Мамографічні апарати, код НК 024:2023: 37672 - Система мамографічна рентгенівська стаціонарна?цифрова; НК 031:2024: Z11030202 – Системи цифрової мамографії)
Назва предмета закупівлі
Цифрова мамографічна система, згідно ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (33111650-2 Мамографічні апарати, код НК 024:2023: 37672 - Система мамографічна рентгенівська стаціонарна?цифрова; НК 031:2024: Z11030202 – Системи цифрової мамографії)
Очікувана вартість
8 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
80000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Цифрова мамографічна система
Код ДК 021:2015
33111650-2 - Мамографічні апарати
Код НК 024:2023
37672 Система мамографічна рентгенівська стаціонарна цифрова
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
25031, Україна, Кіровоградська область, м.Кропивницький, вул.Незалежності, 9-Б, Поліклінічне відділення №5
Дата постачання по
31.12.2025 09:28
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата проводиться за фактом постачання Товару протягом 30 (тридцяти) робочих днів.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ «СЛАВУТА ШИК МОДЕРН»
Пропозиція:
8 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.10.2025 09:30
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
15.10.2025 09:23
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бібікова Ганна Сергіївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380522332050
Замовник
ЄДРПОУ
36421504
Назва (англійською мовою)
Municipal non-commercial enterprise «Policlinic Association» of Kropyvnytskyi City Council»
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство «Поліклінічне об’єднання» Кропивницької міської ради»
Повна назва (англійською мовою)
Municipal non-commercial enterprise «Policlinic Association» of Kropyvnytskyi City Council»
Поштовий індекс
25009
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
Кропивницький
Адреса
вул.Габдрахманова, буд.5
Кваліфікація
Лот № 1 Цифрова мамографічна система, згідно ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (33111650-2 Мамографічні апарати, код НК 024:2023: 37672 - Система мамографічна рентгенівська стаціонарна?цифрова; НК 031:2024: Z11030202 – Системи цифрової мамографії)
Період вимог/скарг з 30.10.2025 11:09 по 05.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.10.2025 00:00 по 31.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.10.2025 11:09
Довідка НАЗК
30.10.2025 11:09
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
23.10.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.10.2025 09:23
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.10.2025 09:23
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СЛАВУТА ШИК МОДЕРН» у процедурі закупівлі № UA-2025-10-15-000942-a виявлено наступні невідповідності. Відповідно до вимог п.3. Додатку №2, п.3.3. Додатку №6 до Тендерної документації, Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним Товару, у відповідній якості, кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник повинен надати оригінал листа від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість: - постачання Учасником запропонованого товару необхідної якості; - постачання Учасником запропонованого товару в необхідній кількості; - постачання Учасником запропонованого товару в потрібні терміни, визначені замовником; - гарантії щодо терміну гарантійного обслуговування. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене в електронній системі закупівель, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, а також гарантії щодо терміну гарантійного обслуговування. У разі надання гарантійного листа виробника (якщо Учасник не є виробником), документ повинен бути на фірмовому бланку (у разі наявності), скріплений відбитком печатки (у разі наявності) та засвідчений «підписом» керівника або засвідчений «підписом» іншої, уповноваженої на це особи, повноваження якої повинні бути підтверджені шляхом надання довіреностей / доручень тощо з переліком відповідних повноважень, що надаються такій уповноваженій особі, та строків наданих повноважень, у разі наявності обмежень щодо строків повноважень. Реквізит «підпис», відповідно до вимог п.5.22. ДСТУ 4163:2020 «Організація діловодства та архівного зберігання. Вимоги до оформлення документів» має містити: найменування посади особи, яка підписує документ, особистий підпис (окрім електронних документів), власне ім’я і прізвище. Учасником було надано Авторизаційний лист виробника (файл «27. Authorization letter M.pdf.p7s»), за підписом – Director / Yong Chan Chung. Згідно до публічно доступної інформації, розміщеної на офіційному сайті виробника: https://bemems.com/en/company#greetings президентом та генеральним директором є KyongSug Joo. Таким чином, відсутні документи, які б свідчили про наявність повноважень у Director / Yong Chan Chung на надання гарантій від імені Виробника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати: Документи, які підтверджують повноваження Director / Yong Chan Chung шляхом надання довіреностей / доручень тощо з переліком відповідних повноважень, що надаються такій уповноваженій особі, та строків наданих повноважень, у разі наявності обмежень щодо строків повноважень, відповідно до умов Тендерної документації. Або оригінал листа від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість: - постачання Учасником запропонованого товару необхідної якості; - постачання Учасником запропонованого товару в необхідній кількості; - постачання Учасником запропонованого товару в потрібні терміни, визначені замовником; - гарантії щодо терміну гарантійного обслуговування. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене в електронній системі закупівель, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, а також гарантії щодо терміну гарантійного обслуговування. У разі надання гарантійного листа виробника (якщо Учасник не є виробником), документ повинен бути на фірмовому бланку (у разі наявності), скріплений відбитком печатки (у разі наявності) та засвідчений «підписом» керівника або засвідчений «підписом» іншої, уповноваженої на це особи, повноваження якої повинні бути підтверджені шляхом надання довіреностей / доручень тощо з переліком відповідних повноважень, що надаються такій уповноваженій особі, та строків наданих повноважень, у разі наявності обмежень щодо строків повноважень. Реквізит «підпис», відповідно до вимог п.5.22. ДСТУ 4163:2020 «Організація діловодства та архівного зберігання. Вимоги до оформлення документів» має містити: найменування посади особи, яка підписує документ, особистий підпис (окрім електронних документів), власне ім’я і прізвище. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи, вищевикладене, просимо ТОВ «СЛАВУТА ШИК МОДЕРН» усунути невідповідність протягом 24 години.
Створено
28.10.2025 15:11
Надати до
29.10.2025 15:11
Договір
UA-2025-10-15-000942-a-b1
Підписаний і діє
Номер
13/3110
8 000 000 грн.
7 476 635.51 грн.
З ПДВ
Підписано
07.11.2025
Строк дії договору з
07.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (комплект)
Цифрова мамографічна система
Номенклатура
Цифрова мамографічна система
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Код НК 024:2023
37672 Система мамографічна рентгенівська стаціонарна цифрова

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство «Поліклінічне об’єднання» Кропивницької міської ради»
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство «Поліклінічне об’єднання» Кропивницької міської ради»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36421504

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ «СЛАВУТА ШИК МОДЕРН»
Повна назва
ТОВ «СЛАВУТА ШИК МОДЕРН»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45263079

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
07.11.2025 13:44
Повідомлення про договір
07.11.2025 13:36
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.10.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Поліклінічне об’єднання» Кропивницької міської ради»
Контактний телефон:
+380522332050
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.10.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Поліклінічне об’єднання» Кропивницької міської ради»
Контактний телефон:
+380522332050
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності