Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СЛАВУТА ШИК МОДЕРН» у процедурі закупівлі № UA-2025-10-15-000942-a виявлено наступні невідповідності.
Відповідно до вимог п.3. Додатку №2, п.3.3. Додатку №6 до Тендерної документації, Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним Товару, у відповідній якості, кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника.
На підтвердження Учасник повинен надати оригінал листа від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість:
- постачання Учасником запропонованого товару необхідної якості;
- постачання Учасником запропонованого товару в необхідній кількості;
- постачання Учасником запропонованого товару в потрібні терміни, визначені замовником;
- гарантії щодо терміну гарантійного обслуговування.
Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене в електронній системі закупівель, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, а також гарантії щодо терміну гарантійного обслуговування.
У разі надання гарантійного листа виробника (якщо Учасник не є виробником), документ повинен бути на фірмовому бланку (у разі наявності), скріплений відбитком печатки (у разі наявності) та засвідчений «підписом» керівника або засвідчений «підписом» іншої, уповноваженої на це особи, повноваження якої повинні бути підтверджені шляхом надання довіреностей / доручень тощо з переліком відповідних повноважень, що надаються такій уповноваженій особі, та строків наданих повноважень, у разі наявності обмежень щодо строків повноважень. Реквізит «підпис», відповідно до вимог п.5.22. ДСТУ 4163:2020 «Організація діловодства та архівного зберігання. Вимоги до оформлення документів» має містити: найменування посади особи, яка підписує документ, особистий підпис (окрім електронних документів), власне ім’я і прізвище.
Учасником було надано Авторизаційний лист виробника (файл «27. Authorization letter M.pdf.p7s»), за підписом – Director / Yong Chan Chung. Згідно до публічно доступної інформації, розміщеної на офіційному сайті виробника: https://bemems.com/en/company#greetings президентом та генеральним директором є KyongSug Joo.
Таким чином, відсутні документи, які б свідчили про наявність повноважень у Director / Yong Chan Chung на надання гарантій від імені Виробника.
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати: Документи, які підтверджують повноваження Director / Yong Chan Chung шляхом надання довіреностей / доручень тощо з переліком відповідних повноважень, що надаються такій уповноваженій особі, та строків наданих повноважень, у разі наявності обмежень щодо строків повноважень, відповідно до умов Тендерної документації.
Або оригінал листа від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість:
- постачання Учасником запропонованого товару необхідної якості;
- постачання Учасником запропонованого товару в необхідній кількості;
- постачання Учасником запропонованого товару в потрібні терміни, визначені замовником;
- гарантії щодо терміну гарантійного обслуговування.
Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене в електронній системі закупівель, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, а також гарантії щодо терміну гарантійного обслуговування.
У разі надання гарантійного листа виробника (якщо Учасник не є виробником), документ повинен бути на фірмовому бланку (у разі наявності), скріплений відбитком печатки (у разі наявності) та засвідчений «підписом» керівника або засвідчений «підписом» іншої, уповноваженої на це особи, повноваження якої повинні бути підтверджені шляхом надання довіреностей / доручень тощо з переліком відповідних повноважень, що надаються такій уповноваженій особі, та строків наданих повноважень, у разі наявності обмежень щодо строків повноважень. Реквізит «підпис», відповідно до вимог п.5.22. ДСТУ 4163:2020 «Організація діловодства та архівного зберігання. Вимоги до оформлення документів» має містити: найменування посади особи, яка підписує документ, особистий підпис (окрім електронних документів), власне ім’я і прізвище.
Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи, вищевикладене, просимо ТОВ «СЛАВУТА ШИК МОДЕРН» усунути невідповідність протягом 24 години.