Показати схожі тендери
Закупівля Реконструкція приймального відділення в головному корпусі з добудовою діагностичного блоку в КНП"Сокальська районна лікарня" на вул. Ярослава Мудрого, 26 у м. Сокаль Шептицького району Львівської області - І черга будівництва (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 - Реконструкція) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОКАЛЬСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" СОКАЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-15-000756-a
Id Tender 4296049d94894351bce78541c2d1d940
План UA-P-2025-10-11-000056-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 15.10.2025 09:17
Остання зміна 18.12.2025 23:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
52 082 206.8 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.10.2025 09:14 до 05.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.10.2025 09:14
до 02.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.10.2025 09:14
до 02.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.11.2025 12:45
до 25.11.2025 23:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.11.2025 00:02
до 01.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.11.2025 23:57
до 18.12.2025 23:27
Період уточнень
з 15.10.2025 09:14 до 02.11.2025 00:00
Період оскарження
з 15.10.2025 09:14 до 02.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.11.2025 12:45 до 25.11.2025 23:57
Період кваліфікації
з 05.11.2025 12:45 до 25.11.2025 23:57
Основні параметри
Реконструкція приймального відділення в головному корпусі з добудовою діагностичного блоку в КНП"Сокальська районна лікарня" на вул. Ярослава Мудрого, 26 у м. Сокаль Шептицького району Львівської області - І черга будівництва (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 - Реконструкція)
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадку, якщо учасником будуть подані окремі документи (наприклад трудові книжки старого зразка чи будь-які інші документи), які частково були заповнені іноземною мовою, але при цьому необхідна інформація викладена українською мовою – в такому випадку не потрібно подавати переклад такого документа. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
52 082 206.8 грн.
Реконструкція приймального відділення в головному корпусі з добудовою діагностичного блоку в КНП"Сокальська районна лікарня" на вул. Ярослава Мудрого, 26 у м. Сокаль Шептицького району Львівської області - І черга будівництва (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 - Реконструкція)
Назва предмета закупівлі
Реконструкція приймального відділення в головному корпусі з добудовою діагностичного блоку в КНП"Сокальська районна лікарня" на вул. Ярослава Мудрого, 26 у м. Сокаль Шептицького району Львівської області - І черга будівництва (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 - Реконструкція)
Очікувана вартість
52 082 206.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
260411,03
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
05.11.2025 12:22
Закінчення аукціону
05.11.2025 12:45
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція приймального відділення в головному корпусі з добудовою діагностичного блоку в КНП"Сокальська районна лікарня" на вул. Ярослава Мудрого, 26 у м. Сокаль Шептицького району Львівської області - І черга будівництва (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 - Реконструкція)
Код ДК 021:2015
45454000-4 - Перебудовування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
80001, Україна, Львівська область, м.Сокаль, вул.Я.Мудрого,26
Дата постачання по
31.12.2030 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СокБудБетон"
Пропозиція:
48 951 032 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКУБОВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ПАВЛОВИЧ
Пропозиція:
51 791 455 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.11.2025 12:22
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.10.2025 23:56
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дарія Радзівон
Електронна пошта
Телефон
+380937682393
Замовник
ЄДРПОУ
01997248
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОКАЛЬСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" СОКАЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
80001
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
м. Сокаль
Адреса
вул. Мудрого, будинок 26
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція приймального відділення в головному корпусі з добудовою діагностичного блоку в КНП"Сокальська районна лікарня" на вул. Ярослава Мудрого, 26 у м. Сокаль Шептицького району Львівської області - І черга будівництва (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 - Реконструкція)
Період вимог/скарг з 13.11.2025 00:02 по 19.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.11.2025 12:45 по 13.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
ПРОТОКОЛ (РІШЕННЯ) Уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства "Сокальська районна лікарня" Сокальської міської ради Львівської області №4 від 12.11.2025 р. 1. Найменування замовника. Комунальне некомерційне підприємство "Сокальська районна лікарня" Сокальської міської ради Львівської області 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника. 01997248 3. Місцезнаходження замовника. 80001, Україна, Львівська обл., Сокаль, вул. Я Мудрого, 26 4. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель. UA-2025-10-15-000756-a. 5. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 6. Перелік тендерних пропозицій. Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СокБудБетон" 48 951 032,00 UAH 48 951 032,00 UAH ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКУБОВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ПАВЛОВИЧ 51 791 455,00 UAH 51 791 455,00 UAH 7. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім'я, по батькові (для фізичної особи) учасника*: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СокБудБетон". 8. Результат розгляду тендерної пропозиції (чи відхилення тендерної пропозиції). В електронній системі закупівель 05.11.2025 р. відбулося розкриття поданих тендерних пропозицій по оголошеній замовником процедурі закупівлі на придбання - «Реконструкція приймального відділення в головному корпусі з добудовою діагностичного блоку в КНП"Сокальська районна лікарня" на вул. Ярослава Мудрого, 26 у м. Сокаль Шептицького району Львівської області - І черга будівництва (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 - Реконструкція)». Електронною системою закупівель визначено найбільш економічно вигідною та запропоновано до розгляду тендерну пропозицію: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СокБудБетон". В п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі по тексту – Постанова про особливості закупівель або Особливості)" зазначено: " 41. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.». Відповідно у ч. 10 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачено: " 10. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.". Враховуючи все вище викладене, уповноважена особа розглянула тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Особливостей, щодо її відповідності вимогам тендерної документації та чинному законодавству. В результаті розгляду та після детального вивчення усіх документів тендерної пропозиції ПП "СокБудБетон", виявлено невідповідність умовам технічної специфікації та вимогам щодо предмета закупівлі робіт, які були описані замовником у тендерній документації, зокрема у Додатку 5. 1. У пункті 51 технічної специфікації замовника передбачалось: "51. Підведення металевих перемичок в існ. Стіни)-9,3м". Учасником самовільно змінено вид робіт на: "73. Заміна цегляних перемичок висотою 1,5 цеглини при товщині стіни у 2 цеглини на металеві- 9,3м." 2. У пункті 107 технічної специфікації замовника передбачалось: "107. Підведення металевих перемичок в існ. Стіни)-13,8м". Учасником самовільно змінено вид робіт на: " 158. Заміна цегляних перемичок висотою 1,5 цеглини при товщині стіни у 2 цеглини на металеві- 13,8м." 3. Учасником самовільно додано вид робіт, який відсутній у Додатку 5 Технічна специфікація Тендерної документації замовника: "159. Заміна цегляних перемичок висотою 1,5 цеглини при товщині стіни у 2 цеглини на металеві- 1м ." 4. Учасником самовільно додано вид робіт, який відсутній у Додатку 5 Технічна специфікація Тендерної документації замовника: "198. Улаштування розділювального шару із геотекстилю зі зварюванням стику -66,9м2 – відсутній у технічній специфікації". 5. У пункті 155 технічної специфікації замовника передбачалось: " 155. Улаштування тепло- i звукоізоляції суцiльної з плит пінополістирольних 150 мм.". Учасником самовільно змінено матеріалина: "221 Улаштування тепло- і звукоізоляції суцільної з плит або мат мінераловатних або скловолокнистих2. 7. У пункті 162 технічної специфікації замовника передбачалось: "162. Улаштування тепло- i звукоiзоляцiїсуцiльної з плит пінополістирольних 150 мм." Учасником самовільно змінено вид робіт на: "228. Улаштування тепло- і звукоізоляції суцільної з плит або мат мінераловатних або скловолокнистих Також пунктом 5.2 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом міністерства розвитку громад та територій України від 01,11,2021 року №281 передбачено, що ціна учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат, кошти на покриття ризиків, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків зборів , обов’язкових платежів. Учасником не надано у складі тендерної пропозиції розрахунок загальновиробничих витрат. Враховуючи все вище викладене, наявні обґрунтовані підстави для відхилення тендерної пропозиції ПП "СокБудБетон" на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови про особливості, а саме: «44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей». 9. Уповноважена особа вирішила: 9.1. Пропозицію Учасника ПП "СокБудБетон" відхилити на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови про особливості, а саме: «44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей». 9.2. Оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (через електронний торговельний майданчик) даний протокол в порядку та в терміни, встановлені Законом України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням Постанови про особливості закупівель. 10. Уповноважена особа ____________ Дарія Радзівон підпис
Документи кваліфікації
13.11.2025 00:02
Повідомлення про рішення
05.11.2025 12:46
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.10.2025 09:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.10.2025 09:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 25.11.2025 23:57 по 01.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.11.2025 00:02 по 12.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.11.2025 23:57
Довідка НАЗК
25.11.2025 23:57
Повідомлення про рішення
25.11.2025 23:55
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
20.11.2025 23:49
Електроний протокол про продовження строку
13.11.2025 00:02
Витяг з ЄДР
13.11.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.10.2025 09:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.10.2025 09:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПРОТОКОЛ уповноваженої особи Комунальне некомерційне підприємство " Сокальська районна лікарня" Сокальської міської ради Львівської області щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції під час проведення відкритих торгів на придбання - «Реконструкція приймального відділення в головному корпусі з добудовою діагностичного блоку в КНП"Сокальська районна лікарня" на вул. Ярослава Мудрого, 26 у м. Сокаль Шептицького району Львівської області - І черга будівництва (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 - Реконструкція)» «19» серпня 2025 р № 5 м. Сокаль 1. Порядок денний: 1.1. Продовження строку розгляду тендерної пропозиції під час проведення відкритих торгів на придбання - «Реконструкція приймального відділення в головному корпусі з добудовою діагностичного блоку в КНП"Сокальська районна лікарня" на вул. Ярослава Мудрого, 26 у м. Сокаль Шептицького району Львівської області - І черга будівництва (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 - Реконструкція)». 2. В електронній системі закупівель 05.11.2025 р. відбулось розкриття поданих тендерних пропозицій по оголошеній процедурі закупівлі на придбання - «Реконструкція приймального відділення в головному корпусі з добудовою діагностичного блоку в КНП"Сокальська районна лікарня" на вул. Ярослава Мудрого, 26 у м. Сокаль Шептицького району Львівської області - І черга будівництва (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 - Реконструкція)». Після відхилення першої тендерної пропозиції (протокол №4 від 12.11.2025 р., опубліковано 13.11.2025 р.), електронною системою закупівель запропоновано до розгляду та визначено найбільш економічно вигідною наступну тендерну пропозицію: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКУБОВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ПАВЛОВИЧ. Пунктом 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі по тексту – Постанова про особливості закупівель або Особливості)" ( зі змінами та доповненнями, в редакції на час оголошення закупівлі) передбачено: «41. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.» В свою чергу у ч. 10 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачено: "10. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення". Враховуючи великий об’єм документів, а також необхідність ґрунтовного і детального вивчення поданої тендерної пропозиції, наявні обґрунтовані підстави для продовження строку розгляду тендерної пропозиції ФО-П ЯКУБОВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ПАВЛОВИЧ до 20 робочих днів. Уповноважена особа, беручи до уваги необхідність ґрунтовного і детального вивчення поданої тендерної пропозиції, по питанню продовження строку розгляду тендерної пропозиції: ФО-П ЯКУБОВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ПАВЛОВИЧ до 20 робочих днів, 3.Прийнято рішення: 3.1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції: ФО-П ЯКУБОВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ПАВЛОВИЧ до 20 робочих днів. 3.2. Оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (через електронний торговельний майданчик) повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції: ФО-П ЯКУБОВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ПАВЛОВИЧ до 20 робочих днів. 4. Уповноважена особа ____________ Дарія Радзівон підпис
Дата продовження строку розгляду
20.11.2025 23:47
Дата кінця розгляду
12.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
24.11.2025 р. Учаснику відкритих торгів ФО-П ЯКУБОВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ПАВЛОВИЧ Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по процедурі відкриті торги на закупівлю - «Реконструкція приймального відділення в головному корпусі з добудовою діагностичного блоку в КНП"Сокальська районна лікарня" на вул. Ярослава Мудрого, 26 у м. Сокаль Шептицького району Львівської області - І черга будівництва (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 - Реконструкція)» Пунктом 43 Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі по тексту документації – Постанова про особливості закупівель або особливості) передбачено: «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Враховуючи дане положення Постанови вимагаємо усунути виявлені у вашій тендерній пропозиції невідповідності, а саме: 1. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №1. 1.1. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.1.1., 1.2., Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації передбачалось: «1.1. Довідка складена у формі таблиці, в якій вказані найменування і кількість обладнання, будівельних машин і механізмів, які наявні в учасника; власне чи орендоване (чи знаходиться у користуванні, чи надаються послуги таким обладнанням, механізмами, машинами тощо); найменування орендодавця (надавача послуг тощо). 1.2. У випадку, якщо для виконання робіт буде використовуватись власне обладнання та матеріально-технічна база, учасник подає, згідно інформації, яка міститься у довідці: - документи, що підтверджують право власності (оборотно-сальдову відомість / або договір купівлі-продажу / або технічний паспорт / або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, / або інший документ, що підтверджує право власності) (в зазначених документах має чітко зазначатися обладнання та матеріально-технічна база, якими володіє учасник).». 1.2. перелік виявлених невідповідностей: Учасником у поданій довідці вказано наявність 4 верстати свердлильні, а у оборотно-салльдовій відомості - 1 верстат свердлильний. 1.3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - Відкориговану довідку у формі таблиці, в якій вказані найменування і кількість обладнання, будівельних машин і механізмів, які наявні в учасника; власне чи орендоване (чи знаходиться у користуванні, чи надаються послуги таким обладнанням, механізмами, машинами тощо); найменування орендодавця (надавача послуг тощо). Інформація про кількість обладнання з даної довідка має відповідати поданій обротно-сальдовій відомості. - АБО інші документи, що підтверджують право власності на усі 4 верстати свердлильні - АБО пояснення з даного приводу. 2. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №2. 2.1. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.4.2. Таблиці 3 Додатку 1 тендерної документації передбачалось: «4.2. Гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить не менше 10 років від дня його прийняття замовником; початком гарантійного строку вважається день, наступний після дня підписання акту про приймання-передачі об’єкта будівництва; підрядник протягом трьох років після закінчення гарантійного строку експлуатації об’єкта відповідає за дефекти, що призвели до руйнування, аварій, обвалів на об’єкті, якщо замовник об’єктивно не міг виявити ці дефекти при прийманні об’єкта чи протягом періоду гарантійного строку експлуатації об’єкта; гарантійний строк продовжується на час, протягом якого об’єкт не міг експлуатуватися внаслідок недоліків, які виникли з вини підрядника. (учасник має надати гарантійний лист у складі тендерної пропозиції)". 2.2. перелік виявлених невідповідностей: Учасником подано гарантійний лист, проте неякісне сканування призвело до того, що окремий текст гарантійного листа відсутній. 2.3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - Відкоригований гарантійний лист, вказавши повний текст згідно вимог тендерної документації, а саме: "4.2. Гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить не менше 10 років від дня його прийняття замовником; початком гарантійного строку вважається день, наступний після дня підписання акту про приймання-передачі об’єкта будівництва; підрядник протягом трьох років після закінчення гарантійного строку експлуатації об’єкта відповідає за дефекти, що призвели до руйнування, аварій, обвалів на об’єкті, якщо замовник об’єктивно не міг виявити ці дефекти при прийманні об’єкта чи протягом періоду гарантійного строку експлуатації об’єкта; гарантійний строк продовжується на час, протягом якого об’єкт не міг експлуатуватися внаслідок недоліків, які виникли з вини підрядника. (учасник має надати гарантійний лист у складі тендерної пропозиції)". 3. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №3. 3.1. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.4. Таблиці 3 Додатку 1 тендерної документації серед іншого передбачалось подання: «- проект календарного графіку виконання робіт.". 3.2. перелік виявлених невідповідностей: Всупереч вище зазначеній вимозі учасником не надано проект календарного графіку виконання робіт.. 3.3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - Проект календарного графіку виконання робіт. 4. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №4. 4.1. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п. 6.1. Таблиці 3 Додатку 1 тендерної документації передбачалось: «6.1. Проект договору наведений у Додатку № 4 до даної документації, подається підписаний уповноваженою особою учасника та завірений печаткою (печаткою завіряється за бажанням учасника та у випадку її наявності". 4.2. перелік виявлених невідповідностей: Учасником подано проект договору, проте неякісне сканування призвело до того, що окремий текст проекту договору відсутній. 4.3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 4.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - належно та якісно відсканований повний текст проекту договору наведений у Додатку № 4 до даної документації, подається підписаний уповноваженою особою учасника та завірений печаткою (печаткою завіряється за бажанням учасника та у випадку її наявності). 5. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №5. 5.1. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п. 7.1. Таблиці 3 Додатку 1 тендерної документації передбачалось: «7.1. Інформація про наявність ЧИННОЇ на дату розкриття пропозицій ліцензії в учасника процедури закупівлі на здійснення господарської діяльності із провадження господарської діяльності щодо будівельних та монтажних робіт загального призначення (клас наслідків – СС2). Дана інформація може подаватися або у формі безпосередньо ліцензії з додатками, або посилання на офіційний інтернет-ресурс, де можна перевірити в електронному вигляді наявність/відсутність ліцензії". 5.2. перелік виявлених невідповідностей: Учасником подано у складі пропозиції відповідну ліцензію, проте відсутня інформація про її чинність на дату розкриття пропозицій 5.3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 5.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - АБО лист-пояснення про чинність ліцензії на дату розкриття пропозицій - АБО буд-яке інше письмове підтвердження чинності ліцензії на дату розкриття пропозицій . Додатково повідомляємо!!! Учасник має право усунути виявлені невідповідності в інший спосіб, а ніж той, що був вказаний у даному повідомленні. При цьому, у разі, якщо учасник буде усувати невідповідності в інший спосіб, необхідно враховувати усі вимоги тендерної документації. Учасник самостійно несе відповідальність за допущення нових невідповідностей під час усунення порушень, на які вказано у цьому Повідомленні.
Створено
24.11.2025 17:16
Надати до
25.11.2025 17:16
Договір
UA-2025-10-15-000756-a-b1
Підписаний і діє
Номер
509
51 791 455 грн.
51 791 455 грн.
Без ПДВ
Підписано
15.12.2025
Строк дії договору з
15.12.2025
по
31.12.2030
Номенклатура
1 (роботи)
Реконструкція приймального відділення в головному корпусі з добудовою діагностичного блоку в КНП"Сокальська районна лікарня" на вул. Ярослава Мудрого, 26 у м. Сокаль Шептицького району Львівської області - І черга будівництва (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 - Реконструкція)
Номенклатура
Реконструкція приймального відділення в головному корпусі з добудовою діагностичного блоку в КНП"Сокальська районна лікарня" на вул. Ярослава Мудрого, 26 у м. Сокаль Шептицького району Львівської області - І черга будівництва (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 - Реконструкція)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2030 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОКАЛЬСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" СОКАЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОКАЛЬСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" СОКАЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01997248

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКУБОВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ПАВЛОВИЧ
Повна назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКУБОВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ПАВЛОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3119204877

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
52 082 206.8 грн.
Період подання пропозицій
до 05.11.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОКАЛЬСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" СОКАЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380937682393
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
52 082 206.8 грн.
Період подання пропозицій
до 05.11.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОКАЛЬСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" СОКАЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380937682393
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності