Закупівля «Капітальний ремонт будівлі поліклініки Комунального некомерційного підприємства «Здолбунівська центральна міська лікарня» Здолбунівської міської ради Рівненської області, з облаштуванням зовнішнього ліфта, за адресою: Рівненська область, Рівненський район, м. Здолбунів, вул. Степана Бандери 1». Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗДОЛБУНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ» ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
«Капітальний ремонт будівлі поліклініки Комунального некомерційного підприємства «Здолбунівська центральна міська лікарня» Здолбунівської міської ради Рівненської області, з облаштуванням зовнішнього ліфта, за адресою: Рівненська область, Рівненський район, м. Здолбунів, вул. Степана Бандери 1». Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
«Капітальний ремонт будівлі поліклініки Комунального некомерційного підприємства «Здолбунівська центральна міська лікарня» Здолбунівської міської ради Рівненської області, з облаштуванням зовнішнього ліфта, за адресою: Рівненська область, Рівненський район, м. Здолбунів, вул. Степана Бандери 1». Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
5 395 091.66 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
26975,46
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.11.2025 13:03
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт будівлі поліклініки Комунального некомерційного підприємства «Здолбунівська центральна міська лікарня» Здолбунівської міської ради Рівненської області, з облаштуванням зовнішнього ліфта, за адресою: Рівненська область, Рівненський район, м. Здолбунів, вул. Степана Бандери 1». Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Код ДК 021:2015
45453000-7 -
Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
35701, Україна, Рівненська область, м. Здолбунів, вул. Степана Бандери, 1
На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт, учасник має надати довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які необхідні для виконання робіт згідно технічної специфікації (Додаток 1 до тендерної документації) та мають необхідні знання та досвід, у табличному вигляді, складену та заповнену за нижченаведеною формою: Форма «Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати: - довідку в довільній формі з зазначенням назви, коду згідно ЄДРПОУ, адреси замовника, якому здійснювалось виконання робіт/надання послуг, номер та дата укладення договору, предмет договору, посада, прізвище, ім`я, по батькові (без скорочень), контактної особи замовника Для підтвердження інформації, наведеної в довідці, учасник має надати скановану копію з оригіналу чи копію зазначеного у довідці аналогічного договору з усіма додатками, виконаного у довідці виконаного повному обсязі, з оригіналом (оригіналами) чи з копією (копіями)актів приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3, що свідчать про виконання учасником кожного з наданих відповідних аналогічних за предметом договорів, вказаних у довідці Аналогічним договором є договір на виконання робіт з будівництва,/ реконструкції,/ капітального ремонту приміщень/будівель, виконаний протягом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.10.2025 23:22
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.10.2025 23:22
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.10.2025 23:22
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.10.2025 23:22
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.10.2025 23:22
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗДОЛБУНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ» ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
35701
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
місто Здолбунів
Адреса
вулиця Степана Бандери будинок № 1
«Капітальний ремонт будівлі поліклініки Комунального некомерційного підприємства «Здолбунівська центральна міська лікарня» Здолбунівської міської ради Рівненської області, з облаштуванням зовнішнього ліфта, за адресою: Рівненська область, Рівненський район, м. Здолбунів, вул. Степана Бандери 1». Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тендер:
UA-2025-10-14-016589-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За лотом «Капітальний ремонт будівлі поліклініки Комунального некомерційного підприємства «Здолбунівська центральна міська лікарня» Здолбунівської міської ради Рівненської області, з облаштуванням зовнішнього ліфта, за адресою: Рівненська область, Рівненський район, м. Здолбунів, вул. Степана Бандери 1». Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
UA-2025-10-14-016589-a.c1
Дата:
24.10.2025 12:56
Стан:
Прийнято до розгляду
Скарга щодо умов тендерної документації
Антимонопольний комітет України
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Здолбунівська центральна міська лікарня» Здолбунівської міської ради Рівненської області
_____________________________________
35701, Рівненська область, Рівненський район,
м. Здолбунів, вул. Степана Бандери, буд. 1
код ЄДРПОУ 02000105
Скаржник:
Товариство з обмеженою відповідальністю
«АРМ-ЕКО»
_______________________________________
33023, м. Рівне, вул. Млинівська, 24
код ЄДРПОУ 33001226
СКАРГА
на проведення закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-14-016589-a) «Капітальний ремонт будівлі поліклініки Комунального некомерційного підприємства «Здолбунівська центральна міська лікарня» Здолбунівської міської ради Рівненської області, з облаштуванням зовнішнього ліфта, за адресою: Рівненська область, Рівненський район, м. Здолбунів, вул. Степана Бандери 1». Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація»
Комунальне некомерційне підприємство «Здолбунівська центральна міська лікарня» Здолбунівської міської ради Рівненської області оголошено закупівлю у формі відритих торгів (ідентифікатор закупівлі № UA-2025-10-14-016589-a) згідно з предметом закупівлі «Капітальний ремонт будівлі поліклініки Комунального некомерційного підприємства «Здолбунівська центральна міська лікарня» Здолбунівської міської ради Рівненської області, з облаштуванням зовнішнього ліфта, за адресою: Рівненська область, Рівненський район, м. Здолбунів, вул. Степана Бандери 1». Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація».
ТОВ «АРМ-ЕКО» планує прийняти участь у вищезгаданих відкритих торгах шляхом подачі своєї пропозиції через електронну систему закупівель.
Однак, тендерна документація, затверджена рішенням Уповноваженої особи КНП «Здолбунівська ЦМЛ» від 14.10.2025 р. № 89, (ідентифікатор закупівлі № UA-2025-10-14-016589-a) за предметом «Капітальний ремонт будівлі поліклініки Комунального некомерційного підприємства «Здолбунівська центральна міська лікарня» Здолбунівської міської ради Рівненської області, з облаштуванням зовнішнього ліфта, за адресою: Рівненська область, Рівненський район, м. Здолбунів, вул. Степана Бандери 1». Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» містить дискримінаційні вимоги, що порушують принципи здійснення публічних закупівель, передбачених статтею 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, обмежують коло потенційних учасників та не дають можливості подати власну пропозицію.
ТОВ «АРМ-ЕКО» вважає дискримінаційними умови тендерної документації із підстав наведених нижче:
1.Згідно Додатку 1 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі вказано, що учасником надається:
-сертифікат на систему керування вимірюванням що посвідчує сферу вимірювань лабораторії ДСТУ ISO 10012:2005 (ISO 10012:2003, IDT) «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» з додатками. Сфера вимірювань: Неруйнівний контроль ліфта, Безпека кабіни ліфта ДСТУ EN 81-50:2022 (EN 81-50:2020, IDT), Неруйнівний контроль ланцюгів та зірочок, Неруйнівний контроль деталей, Заземлювальні пристрої, Неруйнівний контроль шахти ліфта.
ТОВ “АРМ-ЕКО” (як потенційний учасник даної закупівлі), пройшов сертифікацію та отримав свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання (ІSO 10012:2003, ІDT), сфера якого включає всі види вимірювань що здійснюються під час монтажу ліфтів та відповідає основному виду економічної діяльності товариства 43.29.
Під час сертифікації суб’єкта господарювання система управління якістю оцінюється загалом і підтверджує відповідність системи керування вимірюваннями на підприємстві вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання. Також за бажанням підприємства, орган з сертифікації може вписати в сферу сертифікату будь-які роботи, головним чином щоб вони відповідали видам економічної діяльності підприємства та відповідали також можливостям органу з сертифікації. Тобто орган з сертифікації може вписати в сферу додаткові унікальні показники, оскільки переліку чи обмежень по наповненості сфери не існує, тому сфери вимірювань не можуть бути вирішальними при кваліфікації Учасників, достатньо наявності сертифікату чи свідоцтва.
Вимога Замовника встановлена таким чином, що виконати дану умову зможуть лише ті учасники, які можуть надати вказаний сертифікат, який містить саме такі конкретні показники сфери вимірювань: Неруйнівний контроль ліфта, Безпека кабіни ліфта ДСТУ EN 81-50:2022 (EN 81-50:2020, IDT), Неруйнівний контроль ланцюгів та зірочок, Неруйнівний контроль деталей, Заземлювальні пристрої, Неруйнівний контроль шахти ліфта, а не загальну сферу, наприклад на монтаж ліфтів, або ж пусконалагоджувальні роботи ліфтів чи випробування ліфтів які де-факто здійснюються під час виконання робіт з влаштування ліфтів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі ТОВ “АРМ-ЕКО”.
Окрім того, зазначаємо що в Додатку 1 до ТД (Технічна специфікація) вказано що
“Ціна тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі означає суму, за яку учасник передбачає виконати замовлення щодо виконання всіх видів робіт, наведених у технічному завданні (додаток 1 до тендерної документації) з урахуванням всіх податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, та усі інші витрати стосовно предмету закупівлі”.
Однак в Додатку 1 до ТД (технічна специфікація) відсутні роботи, які згідно вимог Замовника повинні бути у сфері сертифікату ДСТУ ISO 10012:2005 учасників, тобто Замовник вимагає наявність сертифікату на роботи, які не передбачено виконувати згідно умов Тендерної документації, а саме на :
-Неруйнівний контроль ліфта,
-Безпека кабіни ліфта ДСТУ EN 81-50:2022 (EN 81-50:2020, IDT),
-Неруйнівний контроль ланцюгів та зірочок,
-Неруйнівний контроль деталей,
-Заземлювальні пристрої,
-Неруйнівний контроль шахти ліфта,
Окрім того, наприклад сфера, яка вимагається - Заземлювальні пристрої, Неруйнівний контроль ланцюгів та зірочок, взагалі не має жодного відношення до предмету закупівлі, не має жодного відношення навіть до типу та будови ліфта, та не має жодного відношення пов'язаного із введенням ліфта в експлуатацію який передбачено встановлювати під час реалізації проекту, що вкотре свідчить про дискримінаційні вимоги в тендерній документації.
І взагалі неруйнівні контролі як правило здійснюються під час експертних обстежень ліфтів, будівель чи споруд, дослідження чи розслідуваннях, але ніяк при монтажі, налагодженні та введенні в експлуатацію ліфтів.
Монтаж ліфтів в Україні здійснюється згідно ДСТУ 7310:2013 УСТАНОВКИ ЛІФТОВІ ЛІФТИ КЛАСІВ I, II, III, IV, V ТА VI Правила організовування, проведення та приймання монтувальних робіт, згідно вказаного державного стандарту також відсутні роботи, які так чи інше пов'язані з роботами на які вимагається сфера згідно ТД. Також нам не відомо жодного іншого нормативного документу, яким було б передбачено під час монтажу, налагодженні чи введенні в експлуатацію ліфтів виконувати Неруйнівний контроль ліфта, Безпека кабіни ліфта ДСТУ EN 81-50:2022 (EN 81-50:2020, IDT), Неруйнівний контроль ланцюгів та зірочок, Неруйнівний контроль деталей, Заземлювальні пристрої, Неруйнівний контроль шахти ліфта, на які згідно умов тендерної документації повинні бути сертифікати відповідності ДСТУ ISO 10012:2005.
Також, зазначаємо, що в Додатку 1 до ТД (Технічна специфікація) вказано робота (розцінка) на монтаж ліфтів:
67 Монтаж ліфта пасажирського зі швидкістю руху кабіни
до 1 м/с вантажопідйомністю 630 кг на 12 зупинок,
висота шахти 38 м ліфт 1
Згідно п.2.5.1.3 КНУ Ресурсні елементні кошторисні норми на монтажні роботи, вказано:
“У нормах на монтаж ліфтів враховані ресурси на виконання повного комплексу монтажних робіт, включаючи:
-монтаж устаткування машинного приміщення, шахти та приямка;
-монтаж кабіни та противаги та підвішування на канати;
-прокладання силової електропроводки, електропроводки кіл керування, збудження, сигналізації в машинному відділенні, шахті та кабіні;
-підготовлення електроапаратури до включення та її установлення;
-улаштування постійного освітлення шахти;
-улаштування переговорного зв'язку в об'ємі поставки устаткування;
-пусконалагоджувальні (регулювальні) роботи механічної частини устаткування;
-участь у здаванні ліфтів до експлуатації;
-статичні та динамічні випробування.
Тобто, Технічною специфікацією передбачено розцінки на монтаж ліфтів, склад робіт яких охоплює виконання повного комплексу монтажних робіт і не містить жодних інших робіт пов'язаних з влаштуванням ліфтів на які вимагає сертифікат Замовник, а саме відсутні Неруйнівний контроль ліфта, Безпека кабіни ліфта ДСТУ EN 81-50:2022 (EN 81-50:2020, IDT), Неруйнівний контроль ланцюгів та зірочок, Неруйнівний контроль деталей, Заземлювальні пристрої, Неруйнівний контроль шахти ліфта, що також свідчить про дискримінаційні вимоги в тендерній документації.
Обґрунтування наявності у суб'єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів
Частиною 4 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимога щодо конкретизації “Сфери вимірювань: Неруйнівний контроль ліфта, Безпека кабіни ліфта ДСТУ EN 81-50:2022 (EN 81-50:2020, IDT), Неруйнівний контроль ланцюгів та зірочок, Неруйнівний контроль деталей, Заземлювальні пристрої, Неруйнівний контроль шахти ліфта” є дискримінаційною в розумінні Закону та такою, що обмежує конкуренцію серед учасників і обмежує право, зокрема й наше, прийняти участь у даній закупівлі. Адже за наявності сертифікату/свідоцтва на систему керування вимірюванням, що посвідчує сферу вимірювань лабораторії ДСТУ ISO 10012:2005 (ISO 10012:2003, IDT) «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання», потенційні учасники не можуть прийняти участь у даній закупівлі.
Встановивши таку вимогу, Замовник порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель та не дотримується принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а саме: відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Також Замовник порушує право та охоронюваний законом інтерес потенційних учасників, зокрема і наш, взяти участь у даній закупівлі.
Тобто даною вимогою Замовник необґрунтовано та штучно обмежив коло потенційних учасників, які мають сертифікат/свідоцтво на систему керування вимірюванням, що посвідчує сферу вимірювань лабораторії ДСТУ ISO 10012:2005 (ISO 10012:2003, IDT) «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання», шляхом встановлення обмежень щодо сфери вимірювань та вказання у сфері робіт що відсутні у Технічній специфікації та і взагалі не передбачені до виконання під час монтажу, налагодження та введенню в експлуатацію ліфтів.
Потенційні Учасники зверталися в системі електронних закупівель до Замовника за роз’ясненням необхідності такої вимоги, однак Замовником не надано обґрунтованих пояснень.
На основі вищевикладеного просимо зобов'язати Замовника усунути наведені невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
На підставі вище викладеного, -
ПРОШУ:
1.Прийняти Скаргу до розгляду.
2.Прийняти рішення про встановлення порушення порядку проведення процедури закупівлі Замовником .
3.Зобов'язати уповноважену особу КНП «Здолбунівська ЦМЛ» привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства.
Докази, що додаються:
1.Додаток 1 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
2.Свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями ТОВ “АРМ-ЕКО”.
3.ДСТУ_7310-2013 Правила організовування, проведення та приймання монтувальних робіт.
4.Кошторисні норми України (Ресурсні елементні кошторисні норми на монтажні роботи).
24 жовтня 2025 року
Директор
Андрій ЄДІН
1.Згідно Додатку 1 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі вказано, що учасником надається:
-сертифікат на систему керування вимірюванням що посвідчує сферу вимірювань лабораторії ДСТУ ISO 10012:2005 (ISO 10012:2003, IDT) «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» з додатками. Сфера вимірювань: Неруйнівний контроль ліфта, Безпека кабіни ліфта ДСТУ EN 81-50:2022 (EN 81-50:2020, IDT), Неруйнівний контроль ланцюгів та зірочок, Неруйнівний контроль деталей, Заземлювальні пристрої, Неруйнівний контроль шахти ліфта.
ТОВ “АРМ-ЕКО” (як потенційний учасник даної закупівлі), пройшов сертифікацію та отримав свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання (ІSO 10012:2003, ІDT), сфера якого включає всі види вимірювань що здійснюються під час монтажу ліфтів та відповідає основному виду економічної діяльності товариства 43.29.
Під час сертифікації суб’єкта господарювання система управління якістю оцінюється загалом і підтверджує відповідність системи керування вимірюваннями на підприємстві вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання. Також за бажанням підприємства, орган з сертифікації може вписати в сферу сертифікату будь-які роботи, головним чином щоб вони відповідали видам економічної діяльності підприємства та відповідали також можливостям органу з сертифікації. Тобто орган з сертифікації може вписати в сферу додаткові унікальні показники, оскільки переліку чи обмежень по наповненості сфери не існує, тому сфери вимірювань не можуть бути вирішальними при кваліфікації Учасників, достатньо наявності сертифікату чи свідоцтва.
Вимога Замовника встановлена таким чином, що виконати дану умову зможуть лише ті учасники, які можуть надати вказаний сертифікат, який містить саме такі конкретні показники сфери вимірювань: Неруйнівний контроль ліфта, Безпека кабіни ліфта ДСТУ EN 81-50:2022 (EN 81-50:2020, IDT), Неруйнівний контроль ланцюгів та зірочок, Неруйнівний контроль деталей, Заземлювальні пристрої, Неруйнівний контроль шахти ліфта, а не загальну сферу, наприклад на монтаж ліфтів, або ж пусконалагоджувальні роботи ліфтів чи випробування ліфтів які де-факто здійснюються під час виконання робіт з влаштування ліфтів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі ТОВ “АРМ-ЕКО”.
Окрім того, зазначаємо що в Додатку 1 до ТД (Технічна специфікація) вказано що
“Ціна тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі означає суму, за яку учасник передбачає виконати замовлення щодо виконання всіх видів робіт, наведених у технічному завданні (додаток 1 до тендерної документації) з урахуванням всіх податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, та усі інші витрати стосовно предмету закупівлі”.
Однак в Додатку 1 до ТД (технічна специфікація) відсутні роботи, які згідно вимог Замовника повинні бути у сфері сертифікату ДСТУ ISO 10012:2005 учасників, тобто Замовник вимагає наявність сертифікату на роботи, які не передбачено виконувати згідно умов Тендерної документації, а саме на :
-Неруйнівний контроль ліфта,
-Безпека кабіни ліфта ДСТУ EN 81-50:2022 (EN 81-50:2020, IDT),
-Неруйнівний контроль ланцюгів та зірочок,
-Неруйнівний контроль деталей,
-Заземлювальні пристрої,
-Неруйнівний контроль шахти ліфта,
Окрім того, наприклад сфера, яка вимагається - Заземлювальні пристрої, Неруйнівний контроль ланцюгів та зірочок, взагалі не має жодного відношення до предмету закупівлі, не має жодного відношення навіть до типу та будови ліфта, та не має жодного відношення пов'язаного із введенням ліфта в експлуатацію який передбачено встановлювати під час реалізації проекту, що вкотре свідчить про дискримінаційні вимоги в тендерній документації.
І взагалі неруйнівні контролі як правило здійснюються під час експертних обстежень ліфтів, будівель чи споруд, дослідження чи розслідуваннях, але ніяк при монтажі, налагодженні та введенні в експлуатацію ліфтів.
Монтаж ліфтів в Україні здійснюється згідно ДСТУ 7310:2013 УСТАНОВКИ ЛІФТОВІ ЛІФТИ КЛАСІВ I, II, III, IV, V ТА VI Правила організовування, проведення та приймання монтувальних робіт, згідно вказаного державного стандарту також відсутні роботи, які так чи інше пов'язані з роботами на які вимагається сфера згідно ТД. Також нам не відомо жодного іншого нормативного документу, яким було б передбачено під час монтажу, налагодженні чи введенні в експлуатацію ліфтів виконувати Неруйнівний контроль ліфта, Безпека кабіни ліфта ДСТУ EN 81-50:2022 (EN 81-50:2020, IDT), Неруйнівний контроль ланцюгів та зірочок, Неруйнівний контроль деталей, Заземлювальні пристрої, Неруйнівний контроль шахти ліфта, на які згідно умов тендерної документації повинні бути сертифікати відповідності ДСТУ ISO 10012:2005.
Також, зазначаємо, що в Додатку 1 до ТД (Технічна специфікація) вказано робота (розцінка) на монтаж ліфтів:
67 Монтаж ліфта пасажирського зі швидкістю руху кабіни
до 1 м/с вантажопідйомністю 630 кг на 12 зупинок,
висота шахти 38 м ліфт 1
Згідно п.2.5.1.3 КНУ Ресурсні елементні кошторисні норми на монтажні роботи, вказано:
“У нормах на монтаж ліфтів враховані ресурси на виконання повного комплексу монтажних робіт, включаючи:
-монтаж устаткування машинного приміщення, шахти та приямка;
-монтаж кабіни та противаги та підвішування на канати;
-прокладання силової електропроводки, електропроводки кіл керування, збудження, сигналізації в машинному відділенні, шахті та кабіні;
-підготовлення електроапаратури до включення та її установлення;
-улаштування постійного освітлення шахти;
-улаштування переговорного зв'язку в об'ємі поставки устаткування;
-пусконалагоджувальні (регулювальні) роботи механічної частини устаткування;
-участь у здаванні ліфтів до експлуатації;
-статичні та динамічні випробування.
Тобто, Технічною специфікацією передбачено розцінки на монтаж ліфтів, склад робіт яких охоплює виконання повного комплексу монтажних робіт і не містить жодних інших робіт пов'язаних з влаштуванням ліфтів на які вимагає сертифікат Замовник, а саме відсутні Неруйнівний контроль ліфта, Безпека кабіни ліфта ДСТУ EN 81-50:2022 (EN 81-50:2020, IDT), Неруйнівний контроль ланцюгів та зірочок, Неруйнівний контроль деталей, Заземлювальні пристрої, Неруйнівний контроль шахти ліфта, що також свідчить про дискримінаційні вимоги в тендерній документації.
Обґрунтування наявності у суб'єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів
Частиною 4 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимога щодо конкретизації “Сфери вимірювань: Неруйнівний контроль ліфта, Безпека кабіни ліфта ДСТУ EN 81-50:2022 (EN 81-50:2020, IDT), Неруйнівний контроль ланцюгів та зірочок, Неруйнівний контроль деталей, Заземлювальні пристрої, Неруйнівний контроль шахти ліфта” є дискримінаційною в розумінні Закону та такою, що обмежує конкуренцію серед учасників і обмежує право, зокрема й наше, прийняти участь у даній закупівлі. Адже за наявності сертифікату/свідоцтва на систему керування вимірюванням, що посвідчує сферу вимірювань лабораторії ДСТУ ISO 10012:2005 (ISO 10012:2003, IDT) «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання», потенційні учасники не можуть прийняти участь у даній закупівлі.
Встановивши таку вимогу, Замовник порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель та не дотримується принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а саме: відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Також Замовник порушує право та охоронюваний законом інтерес потенційних учасників, зокрема і наш, взяти участь у даній закупівлі.
Тобто даною вимогою Замовник необґрунтовано та штучно обмежив коло потенційних учасників, які мають сертифікат/свідоцтво на систему керування вимірюванням, що посвідчує сферу вимірювань лабораторії ДСТУ ISO 10012:2005 (ISO 10012:2003, IDT) «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання», шляхом встановлення обмежень щодо сфери вимірювань та вказання у сфері робіт що відсутні у Технічній специфікації та і взагалі не передбачені до виконання під час монтажу, налагодження та введенню в експлуатацію ліфтів.
Потенційні Учасники зверталися в системі електронних закупівель до Замовника за роз’ясненням необхідності такої вимоги, однак Замовником не надано обґрунтованих пояснень.
На основі вищевикладеного просимо зобов'язати Замовника усунути наведені невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Пояснення по суті скарги від 24 жовтня 2025 року за ID: UA-2025-10-14-016589-a.c1
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Комісія) № 16077-р/пк-пз від 27.10.2025 прийнято до розгляду скаргу Скаржника зареєстровану в електронній системі закупівель (далі — ЕСЗ) від 24 жовтня 2025 року за ID: UA-2025-10-14-016589-a.c1 (далі — Скарга).
Згідно з пунктом 3 згаданого рішення Замовнику потрібно протягом двох робочих днів надіслати в електронному вигляді органу оскарження відповідні інформацію, документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі шляхом розміщення їх у вигляді файлу в pdf-форматі (а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту) на вебпорталі Уповноваженого органу.
На виконання цього пункту, частини 16 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року (далі — Закон) та пункту 66 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), замовник цим листом надає інформацію, що стосується проведення процедури закупівлі Відкриті торги з особливостями, оголошеної Замовником від 14.10.2025 року за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт будівлі поліклініки Комунального некомерційного підприємства «Здолбунівська центральна міська лікарня» Здолбунівської міської ради Рівненської області, з облаштуванням зовнішнього ліфта, за адресою: Рівненська область, Рівненський район, м. Здолбунів, вул. Степана Бандери 1». Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (далі — Закупівля).
Згідно пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення a6o скасування, затвердженими постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) визначено, шо фізична/юридична особа мас право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненням щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Уci звернення за роз'ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз'яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
1. Додатком 1 до тендерної документації викладено технічну специфікацію, що становить собою сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для використання особами із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Також Додатком 1 передбачається набуття Замовником у власність ліфта.
На підтвердження відповідності запропонованого учасником ліфта, який замовник набуде у власність у складі робіт, вимогам підпункту 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає:
? довідка (інформація / лист), у якій учасником зазначається інформація про виробника та включення такого товару до Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва (зазначити ID, назву виробника товару, назву товару, марку / модель товару).
Для підтвердження відповідності обладнання (нового ліфта), яке планується встановити, вимогам Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи, що видані виробнику ліфта:
? сертифікат відповідності системи управління якістю (Модуль H1) стосовно розроблення, виготовлення, складання, монтажу, кінцевої перевірки та випробувань ліфтів з додатками, чинний на дату подання тендерної пропозиції та протягом виконання робіт
? сертифікат на систему керування вимірюванням що посвідчує сферу вимірювань лабораторії ДСТУ ISO 10012:2005 (ISO 10012:2003, IDT) «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» з додатками. Сфера вимірювань: Неруйнівний контроль ліфта, Безпека кабіни ліфта ДСТУ EN 81-50:2022 (EN 81-50:2020, IDT), Неруйнівний контроль ланцюгів та зірочок, Неруйнівний контроль деталей, Заземлювальні пристрої, Неруйнівний контроль шахти ліфта
? лист-згоду з умовами та вимогами, які визначені у цій технічній специфікації (Додаток 1 до тендерної документації) та гарантувати їх виконання у разі визначення переможцем.
Хочемо звернути увагу, щодо визначення згідно Закону поняття ступень локалізації виробництва.
Ступінь локалізації виробництва - показник місцевої складової у питомій вазі вартості сировини, матеріалів, вузлів, агрегатів, деталей, складових частин і комплектуючих виробів, робіт, послуг та інших складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, що є предметом закупівлі.
Тобто Замовник набуваючи у власність товар, вітчизняного виробництва з підтвердженою локалізацією, також повинен бути впевненим у якості та безпечності даного товару. Для забезпечення належної якості за результатами вимірювань під час виконання робіт з монтажу доцільно передбачити у тендерній документації вимогу щодо наявності у учасника сертифіката на систему керування вимірюванням, виданого відповідно до ДСТУ ISO 10012:2005 (ISO 10012:2003, IDT) «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання».
Зазначений стандарт установлює вимоги до управління процесами вимірювань і метрологічного забезпечення з метою гарантування відповідності вимірювального обладнання встановленим технічним вимогам і забезпечення достовірності результатів вимірювань, що безпосередньо впливає на безпеку експлуатації ліфтів.
Сфера вимірювань, що підтверджується сертифікатом, повинна включати:
· Неруйнівний контроль ліфта;
· Перевірку безпеки кабіни ліфта згідно з вимогами ДСТУ EN 81-50:2022 (EN 81-50:2020, IDT);
· Неруйнівний контроль ланцюгів та зірочок;
· Неруйнівний контроль деталей та елементів конструкції;
· Перевірку заземлювальних пристроїв;
· Неруйнівний контроль шахти ліфта.
Вимога щодо наявності сертифіката на систему керування вимірюванням підтверджує, що учасник має:
· впроваджену систему забезпечення якості процесів вимірювання;
· технічно компетентний персонал;
· каліброване та придатне вимірювальне обладнання;
·документально підтверджену простежуваність результатів вимірювань до національних або міжнародних еталонів.
Це забезпечує об’єктивність та точність результатів контролю технічного стану ліфтового обладнання, що є критично важливим для гарантування безпечної експлуатації підйомних споруд.
Таким чином, включення зазначеної вимоги до тендерної документації є обґрунтованим та необхідним для:
· підвищення рівня безпеки об’єкта;
· підтвердження технічної компетентності виконавця;
· забезпечення відповідності виконаних робіт вимогам чинних національних та європейських стандартів.
При включенні даної вимоги Замовник керувався наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 01.09.2008 № 190, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 7 жовтня 2008 р. за № 937/15628.
Крім того, ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і містить відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, замовник не вважає встановлену вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників, а також те, що вимоги тендерної документації порушують законодавство у сферу публічних закупівель.
«Капітальний ремонт будівлі поліклініки Комунального некомерційного підприємства «Здолбунівська центральна міська лікарня» Здолбунівської міської ради Рівненської області, з облаштуванням зовнішнього ліфта, за адресою: Рівненська область, Рівненський район, м. Здолбунів, вул. Степана Бандери 1». Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Звернення:
За тендером : «Капітальний ремонт будівлі поліклініки Комунального некомерційного підприємства «Здолбунівська центральна міська лікарня» Здолбунівської міської ради Рівненської області, з облаштуванням зовнішнього ліфта, за адресою: Рівненська область, Рівненський район, м. Здолбунів, вул. Степана Бандери 1». Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тема:
Відсутні параметри та оздоблення ліфта
Зміст:
Просимо вказати детальні параметри та оздоблення ліфта
Дата оприлюднення звернення:
16.10.2025 09:08
Добрий вечір, шановний учаснику. Технічні характеристики ліфта: ліфт без машинного приміщення, вантажопідйомністю 630 кг, 3 зупинки, шахта 1750х1850, розмір кабіни 1100х1400, висота підйому 6770 мм, двері 900х2100, глубина приямку 300 мм, висота останнього поверху 2800 мм,. Оздоблення кабіни та дверей нержавіюча сталь "LINEN" (або еквівалент).
Дата оприлюднення відповіді:
17.10.2025 18:40
Звернення:
За тендером : «Капітальний ремонт будівлі поліклініки Комунального некомерційного підприємства «Здолбунівська центральна міська лікарня» Здолбунівської міської ради Рівненської області, з облаштуванням зовнішнього ліфта, за адресою: Рівненська область, Рівненський район, м. Здолбунів, вул. Степана Бандери 1». Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тема:
Які підстави вимагання сертифікату ДСТУ ISO 10012:2005 (ISO 10012:2003, IDT)
Зміст:
В тендерній документації вказано надати Сертифікат на систему керування вимірюванням що посвідчує сферу вимірювань лабораторії ДСТУ ISO 10012:2005 (ISO 10012:2003, IDT) «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» з додатками. Сфера вимірювань: Неруйнівний контроль ліфта, Безпека кабіни ліфта ДСТУ EN 81-50:2022 (EN 81-50:2020, IDT), Неруйнівний контроль ланцюгів та зірочок, Неруйнівний контроль деталей, Заземлювальні пристрої, Неруйнівний контроль шахти ліфта.
Просимо вказати доцільність вимагання такого сертифікату, адже тендерною документацією не передбачено виконання даних робіт
Дата оприлюднення звернення:
16.10.2025 09:11
Вимога щодо надання сертифіката на систему керування вимірюванням, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 (ISO 10012:2003, IDT), є обґрунтованою та доцільною з огляду на постачання, монтаж та введення в експлуатацію ліфта. У процесі виробництва, налаштування та приймально-здавальних випробувань ліфтів проводяться численні вимірювання: геометричних параметрів шахти, кабіни, напрямних, опору ізоляції, параметрів заземлення, точності зупинок, швидкості руху, тощо.
Сертифікат на систему керування вимірюванням підтверджує, що підприємство має впроваджену систему управління, яка гарантує точність, повторюваність та контрольованість усіх вимірювальних процесів.
Дата оприлюднення відповіді:
17.10.2025 18:33
Звернення:
За тендером : «Капітальний ремонт будівлі поліклініки Комунального некомерційного підприємства «Здолбунівська центральна міська лікарня» Здолбунівської міської ради Рівненської області, з облаштуванням зовнішнього ліфта, за адресою: Рівненська область, Рівненський район, м. Здолбунів, вул. Степана Бандери 1». Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тема:
Невідповідність вимог переліку робіт вказаних в Технічній специфікації
Зміст:
Шановний Замовник, у власній відповіді ви вказуєте, що підрядник повинен провести введення в експлуатацію ліфта, однак вказані роботи відсутні в Додатку 1 до тендерної документації, чому ви вимагаєте від підряника провести роботи, які відсутні в об"ємах робіт?
В проекті у вас передбачені роботи пов"язані із введенням ліфта в експлуатацію?
Дата оприлюднення звернення:
20.10.2025 08:47
Шановний учаснику! Роботи із введення ліфта в експлуатацію не передбачені проектом.
Дата оприлюднення відповіді:
23.10.2025 19:10
Звернення:
За тендером : «Капітальний ремонт будівлі поліклініки Комунального некомерційного підприємства «Здолбунівська центральна міська лікарня» Здолбунівської міської ради Рівненської області, з облаштуванням зовнішнього ліфта, за адресою: Рівненська область, Рівненський район, м. Здолбунів, вул. Степана Бандери 1». Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тема:
Відсутні детальні параметри та оздоблення ліфта
Зміст:
Просимо вказати чи повинен ліфт оснащуватись системою евакуації за відсутності напруги, з якою межею вогнестійкості проектанти передбачили двері шахти, яке оздоблення підлоги кабіни, чи потрібно дублювання шрифтом Брайля, чи потрібен голосовий супровід, тощо
Дата оприлюднення звернення:
20.10.2025 09:48
Шановний учаснику! Ліфт повинен оснащуватись системою аварійної евакуації пасажирів, межа вогнестійкості EI-60, оздоблення підлоги кабіни - зносостійкий лінолеум PVC, також повинні встановлюватись кнопки зі шрифтом Брайля та голосовий супровід.
Дата оприлюднення відповіді:
22.10.2025 20:48
Звернення:
За тендером : «Капітальний ремонт будівлі поліклініки Комунального некомерційного підприємства «Здолбунівська центральна міська лікарня» Здолбунівської міської ради Рівненської області, з облаштуванням зовнішнього ліфта, за адресою: Рівненська область, Рівненський район, м. Здолбунів, вул. Степана Бандери 1». Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тема:
Які підстави вимагання сертифікату ДСТУ ISO 10012:2005 (ISO 10012:2003, IDT)
Зміст:
Ви вказуєте, що "У процесі виробництва, налаштування та приймально-здавальних випробувань ліфтів проводяться численні вимірювання: геометричних параметрів шахти, кабіни, напрямних, опору ізоляції, параметрів заземлення, точності зупинок, швидкості руху, тощо".
Просимо вказати, ці роботи передбачені проектом? чи ці роботи передбачені іншим нормативом?
Дата оприлюднення звернення:
20.10.2025 09:54
Шановний учаснику! Просимо деталізувати ваше питання для кращого розуміння.
Дата оприлюднення відповіді:
22.10.2025 20:58
Звернення:
За тендером : «Капітальний ремонт будівлі поліклініки Комунального некомерційного підприємства «Здолбунівська центральна міська лікарня» Здолбунівської міської ради Рівненської області, з облаштуванням зовнішнього ліфта, за адресою: Рівненська область, Рівненський район, м. Здолбунів, вул. Степана Бандери 1». Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тема:
Дискримінаційна вимога, щодо сфери сертифікату!!!
Зміст:
Доброго дня, ми будівельна організація і хочемо прийняти участь в даній закупівлі, однак всі ліфтові організації з якими ми контактуємо не мають сертифікату ДСТУ ISO 10012:2005 (ISO 10012:2003, IDT), вірніше вказаний сертифікат у них є , але але сфера цього сертифікату яку ви описали в тендерній документації у них відсутня.
Вказану сферу ми знайшли тільки в одного підприємства в Україні - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРАВО ЛІФТ" (закупівля https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-08-14-010827-a ) більше ні у кого немає!
З даним товариством ми не маємо бажання співпрацювати, але у всіх інших ліфтових організацій в Україні вказаного сертифікату немає, що нам робити?
Дата оприлюднення звернення:
22.10.2025 10:13
Шановний учаснику! Замовник не володіє інформацією стосовно наявності тих чи інших сертифікатів у виробників ліфтів, однак, встановлюючи новий ліфт, Замовник хоче бути впевненим в тому, що потенційний виробник має впроваджену систему управління, яка гарантує точність, повторюваність та контрольованість усіх вимірювальних процесів під час виготовлення та подальшого комплексу монтажних робіт тощо.
Дата оприлюднення відповіді:
22.10.2025 21:05
Звернення:
За тендером : «Капітальний ремонт будівлі поліклініки Комунального некомерційного підприємства «Здолбунівська центральна міська лікарня» Здолбунівської міської ради Рівненської області, з облаштуванням зовнішнього ліфта, за адресою: Рівненська область, Рівненський район, м. Здолбунів, вул. Степана Бандери 1». Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тема:
Дискримінаційна вимога, щодо сфери сертифікату!!!
Зміст:
Ви даєте відповідь що "Замовник не володіє інформацією стосовно наявності тих чи інших сертифікатів у виробників ліфтів".
То скажіть де ви вичитали за таку сферу:
"Сфера вимірювань: Неруйнівний контроль ліфта, Безпека кабіни ліфта ДСТУ EN 81-50:2022 (EN 81-50:2020, IDT), Неруйнівний контроль ланцюгів та зірочок, Неруйнівний контроль деталей, Заземлювальні пристрої, Неруйнівний контроль шахти ліфта." ?
Дата оприлюднення звернення:
23.10.2025 08:31
Звернення:
За тендером : «Капітальний ремонт будівлі поліклініки Комунального некомерційного підприємства «Здолбунівська центральна міська лікарня» Здолбунівської міської ради Рівненської області, з облаштуванням зовнішнього ліфта, за адресою: Рівненська область, Рівненський район, м. Здолбунів, вул. Степана Бандери 1». Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тема:
Які підстави вимагання сертифікату ДСТУ ISO 10012:2005 (ISO 10012:2003, IDT)
Зміст:
Ви надаєте відповідь:
"У процесі виробництва, налаштування та приймально-здавальних випробувань ліфтів проводяться численні вимірювання: геометричних параметрів шахти, кабіни, напрямних, опору ізоляції, параметрів заземлення, точності зупинок, швидкості руху, тощо".
Однак, в тендерній документації відсутні вказані роботи (вимірювання: геометричних параметрів шахти, кабіни, напрямних, опору ізоляції, параметрів заземлення, точності зупинок, швидкості руху, тощо),
Тому задаємо питання вищевказані роботи передбачено виконувати проектно-кошторисною документацією на влаштування ліфта?
Дата оприлюднення звернення:
23.10.2025 08:36
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
5 395 091.66
грн.
Період подання пропозицій
до
29.10.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗДОЛБУНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ» ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ