Показати схожі тендери

Закупівля Обстеження ґрунтового покриву окремих лісових кварталів, виділів та водних об’єктів у місцях проведення планової діяльності з метою оцінки потенційного впливу лісогосподарських заходів на їхній стан та складення технічного звіту від ПОЛІСЬКИЙ ФІЛІАЛ УКРАЇНСЬКОГО ОРДЕНА "ЗНАК ПОШАНИ" НАУКОВО-ДОСЛІДНОГО ІНСТИТУТУ ЛІСОВОГО ГОСПОДАРСТВА ТА АГРОЛІСОМЕЛІОРАЦІЇ ІМ. Г.М.ВИСОЦЬКОГО.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-14-015887-a
Id Tender fb2347a49d324774a50a8a9b3e09552a
План UA-P-2025-10-14-019498-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.10.2025 19:27
Остання зміна 04.11.2025 19:22
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
840 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.10.2025 19:24 до 22.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.10.2025 19:24
до 19.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.10.2025 19:24
до 19.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.10.2025 00:00
до 26.10.2025 09:36
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.10.2025 09:36
до 01.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.10.2025 09:36
до 04.11.2025 19:22
Період уточнень
з 14.10.2025 19:24 до 19.10.2025 00:00
Період оскарження
з 14.10.2025 19:24 до 19.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.10.2025 00:00 до 26.10.2025 09:36
Період кваліфікації
з 22.10.2025 00:00 до 26.10.2025 09:36
Основні параметри
Обстеження ґрунтового покриву окремих лісових кварталів, виділів та водних об’єктів у місцях проведення планової діяльності з метою оцінки потенційного впливу лісогосподарських заходів на їхній стан та складення технічного звіту
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
840 000 грн.
Обстеження ґрунтового покриву окремих лісових кварталів, виділів та водних об’єктів у місцях проведення планової діяльності з метою оцінки потенційного впливу лісогосподарських заходів на їхній стан та складення технічного звіту
Назва предмета закупівлі
Обстеження ґрунтового покриву окремих лісових кварталів, виділів та водних об’єктів у місцях проведення планової діяльності з метою оцінки потенційного впливу лісогосподарських заходів на їхній стан та складення технічного звіту
Очікувана вартість
840 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8400,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Обстеження ґрунтового покриву окремих лісових кварталів, виділів та водних об’єктів у місцях проведення планової діяльності з метою оцінки потенційного впливу лісогосподарських заходів на їхній стан та складення технічного звіту
Код ДК 021:2015
90710000-7 - Екологічний менеджмент
Кількість
14
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, виділи у межах лісових кварталів на території колишніх 14 філій ДП «Ліси України» у межах Волинської та Рівненської областей, а саме «Березнівське лісове господарство», «Висоцьке лісове господарство», «Городоцьке лісове господарство», «Дубенське лісове господарство», «Ковельське лісове господарство», «Камінь-Каширське лісове господарство», «Колківське лісове господарство», «Клесівське лісове господарство», «Костопільське лісове господарство», «Любешівське лісове господарство», «Маневицьке лісове господарство», «Ратнівське лісове господарство», «Рафалівське лісове господарство», «Рокитнівське лісове господарство».
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Реєстр пропозицій
Учасник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ОХОРОНИ ҐРУНТІВ УКРАЇНИ"
Пропозиція:
812 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.10.2025 19:26
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Волянська
Електронна пошта
Телефон
+380412516638
Замовник
ЄДРПОУ
00994130
Повна назва
ПОЛІСЬКИЙ ФІЛІАЛ УКРАЇНСЬКОГО ОРДЕНА "ЗНАК ПОШАНИ" НАУКОВО-ДОСЛІДНОГО ІНСТИТУТУ ЛІСОВОГО ГОСПОДАРСТВА ТА АГРОЛІСОМЕЛІОРАЦІЇ ІМ. Г.М.ВИСОЦЬКОГО
Поштовий індекс
10004
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
с. Довжик
Адреса
вул. Нескорених, буд. 2
Кваліфікація
Лот № 1 Обстеження ґрунтового покриву окремих лісових кварталів, виділів та водних об’єктів у місцях проведення планової діяльності з метою оцінки потенційного впливу лісогосподарських заходів на їхній стан та складення технічного звіту
Період вимог/скарг з 26.10.2025 09:36 по 01.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.10.2025 00:00 по 30.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.10.2025 09:36
Довідка НАЗК
26.10.2025 09:36
Повідомлення про рішення
-
22.10.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-10-14-015887-a-a1
Підписаний і діє
Номер
04/11
812 000 грн.
676 666.67 грн.
З ПДВ
Підписано
04.11.2025
Строк дії договору з
04.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
14 (послуга)
Обстеження ґрунтового покриву окремих лісових кварталів, виділів та водних об’єктів у місцях проведення планової діяльності з метою оцінки потенційного впливу лісогосподарських заходів на їхній стан та складення технічного звіту
Номенклатура
Обстеження ґрунтового покриву окремих лісових кварталів, виділів та водних об’єктів у місцях проведення планової діяльності з метою оцінки потенційного впливу лісогосподарських заходів на їхній стан та складення технічного звіту
Кількість
14
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПОЛІСЬКИЙ ФІЛІАЛ УКРАЇНСЬКОГО ОРДЕНА "ЗНАК ПОШАНИ" НАУКОВО-ДОСЛІДНОГО ІНСТИТУТУ ЛІСОВОГО ГОСПОДАРСТВА ТА АГРОЛІСОМЕЛІОРАЦІЇ ІМ. Г.М.ВИСОЦЬКОГО
Повна назва
ПОЛІСЬКИЙ ФІЛІАЛ УКРАЇНСЬКОГО ОРДЕНА "ЗНАК ПОШАНИ" НАУКОВО-ДОСЛІДНОГО ІНСТИТУТУ ЛІСОВОГО ГОСПОДАРСТВА ТА АГРОЛІСОМЕЛІОРАЦІЇ ІМ. Г.М.ВИСОЦЬКОГО
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00994130

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ОХОРОНИ ҐРУНТІВ УКРАЇНИ"
Повна назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ОХОРОНИ ҐРУНТІВ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25835792

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.11.2025 19:22
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-03-000040
Дата створення проекту
03.11.2025 11:34
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
03.11.2025 12:44
Дата публікації висновку про результати
17.11.2025 12:00
Дата завершення усунення порушень
02.12.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
25.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 41) 242-08-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919579
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Житомир
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Н А К А З 03.11.2025 № 97-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), та на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 30.10.2025 № 003100-18/13460-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Алла БЕХ Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 03.11.2025 № 97-з Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель. № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2025-10-14-015887-a. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.11.2025 00:00
Документи рішення
03.11.2025 12:44
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 17 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – Постанова № 710), розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель ПОЛІСЬКОГО ФІЛІАЛУ УКРАЇНСЬКОГО ОРДЕНА «ЗНАК ПОШАНИ» НАУКОВО-ДОСЛІДНОГО ІНСТИТУТУ ЛІСОВОГО ГОСПОДАРСТВА ТА АГРОЛІСОМЕЛІОРАЦІЇ ІМ. Г. М. ВИСОЦЬКОГО (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 14.10.2025, тендерна пропозиція учасника ДЕРЖАВНА УСТАНОВА «ІНСТИТУТ ОХОРОНИ ҐРУНТІВ УКРАЇНИ» (далі – ДУ «ІНСТИТУТ ОХОРОНИ ҐРУНТІВ УКРАЇНИ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 23.10.2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 26.10.2025, договір про надання послуг від 04.11.2025 № 04/11, пояснення Замовника з копіями документів, отримане через електронну систему закупівель 12.11.2025. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо дотримання вимог Постанови № 710 установлено наступне. Пунктом 4-1 Постанови № 710 визначено, зокрема, що розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів повинні забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівлі. Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів Замовник є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня. На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу закупівлі, від 12.11.2025, щодо посилання на сторінку власного вебсайту (або вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Постанови № 710, Замовником пояснено: «Замовник є розпорядником коштів. У зв’язку з браком коштів та відсутністю фінансування для розроблення та утримання веб-сайту у Замовника відсутній офіційний веб-сайт. Враховуючи наведе вище, у Замовника відсутня технічна можливість розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4? постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).». Отже, моніторингом встановлено, що Замовник в порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710 не оприлюднив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, оскільки Замовником у наданих поясненнях зазначено посилання на вебсайт Уповноваженого органу, що не є власним та не є вебсайтом головного розпорядника бюджетних коштів. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ДУ «ІНСТИТУТ ОХОРОНИ ҐРУНТІВ УКРАЇНИ» встановлено наступне. Відповідно до підпункту 1.2.1 пункту 1.2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» встановлено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Разом з тим, підпунктом 1.2.2 пункту 1.2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що учасник процедури закупівлі до довідки додає документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / наказ на призначення/ інший документ). Моніторингом встановлено, що учасником ДУ «ІНСТИТУТ ОХОРОНИ ҐРУНТІВ УКРАЇНИ» на підтвердження кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 21.10.2025 № 158-07/1338 з інформацією, що Бондаренко Світлана Михайлівна займає посаду провідного фахівця лабораторії моніторингу та агрохімічної паспортизації ґрунтів та Субин Людмила Олександрівна, яка виконує обов’язки молодшого наукового співробітника лабораторії екологічної безпеки та охорони земель, якості продукції та довкілля, а також надано копії наказів про їх переведення від 27.01.2015 № 7-к та від 03.09.2025 № 22-к. Відповідно до копій наказів про переведення від 27.01.2015 № 7-к та від 03.09.2025 № 22-к, наданих у складі тендерної пропозиції учасника ДУ «ІНСТИТУТ ОХОРОНИ ҐРУНТІВ УКРАЇНИ», Бондаренко Світлана Михайлівна переведена із посади провідного фахівця лабораторії моніторингу та агрохімічної паспортизації ґрунтів на посаду виконувача обов’язків молодшого наукового співробітника лабораторії екологічної безпеки та охорони та Субин Людмила Олександрівна – виконувача обов’язків молодшого наукового співробітника лабораторії екологічної безпеки та охорони земель, якості продукції та довкілля переведено на посаду виконувача обов’язків завідувача лабораторії екологічної безпеки та охорони земель, якості продукції та довкілля. Моніторингом встановлено, що учасником ДУ «ІНСТИТУТ ОХОРОНИ ҐРУНТІВ УКРАЇНИ» у складі тендерної пропозиції не надано копії наказів про призначення Бондаренко Світлани Михайлівни на посаду провідного фахівця лабораторії моніторингу та агрохімічної паспортизації ґрунтів та Субин Людмили Олександрівни на посаду в. о. молодшого наукового співробітника лабораторії екологічної безпеки та охорони земель, якості продукції та довкілля (відповідно до зазначеного в довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 21.10.2025 № 158-07/1338), чим не дотримано вимоги підпунктом 1.2.2 пункту 1.2 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації та не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Пунктом 43 Особливостей зазначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, у тому числі, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ДУ «ІНСТИТУТ ОХОРОНИ ҐРУНТІВ УКРАЇНИ» у тендерній пропозиції.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення норм пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СМЕРЕЧИНА» встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
17.11.2025 00:00
Дата публікації
17.11.2025 12:00
Документи висновку
17.11.2025 12:00
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
З уповноваженою особою проведено роз'яснювальну роботу.
Дата публікації
21.11.2025 17:07
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто, шляхом проведення роз’яснювальної роботи.
Результат
Усунуто
Дата публікації
24.11.2025 09:19
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
24.11.2025 09:21
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі здійсненої Поліським філіалом Українського ордена «Знак Пошани» науково-дослідного інституту лісового господарства та агролісомеліорації ім. Г.М. Висоцького (далі – Замовник) по предмету «Обстеження ґрунтового покриву окремих лісових кварталів, виділів та водних об’єктів у місцях проведення планової діяльності з метою оцінки потенційного впливу лісогосподарських заходів на їхній стан та складення технічного звіту» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-14-015887-a), відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів). 1) Прошу надати інформацію та відповідні документи (посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2) Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4? постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 3) Надайте пояснення та долучіть відповідні документи щодо джерела фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК) 4) Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ДЕРЖАВНА УСТАНОВА «ІНСТИТУТ ОХОРОНИ ҐРУНТІВ УКРАЇНИ"» на відповідність тендерній документації Замовника з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення). 5) Відповідно до підпункту 1.2.2 пункту 1.2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» встановлено, що учасник процедури закупівлі до довідки додає документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) /наказ на призначення/ інший документ). Попереднім аналізом встановлено, що учасником ДЕРЖАВНОЮ УСТАНОВОЮ «ІНСТИТУТ ОХОРОНИ ҐРУНТІВ УКРАЇНИ» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 21.10.2025 № 158-07/1338 з інформацією, що Бондаренко Світлана Михайлівна займає посаду провідного фахівця лабораторії моніторингу та агрохімічної паспортизації ґрунтів та Субин Людмила Олександрівна, яка виконує обов’язки молодшого наукового співробітника лабораторії екологічної безпеки та охорони земель, якості продукції та довкілля, а також надано накази від 27.01.2015 № 7-к та від 03.09.2025 № 22-к. Відповідно до наказів від 27.01.2015 № 7-к та від 03.09.2025 № 22-к, наданих у складі тендерної пропозиції учасника ДЕРЖАВНА УСТАНОВА «ІНСТИТУТ ОХОРОНИ ҐРУНТІВ УКРАЇНИ», Бондаренко Світлана Михайлівна прийнята на посаду виконувача обов’язків молодшого наукового співробітника лабораторії екологічної безпеки та охорони та Субин Людмилу Олександрівну переведена на посаду виконувача обов’язків завідувача лабораторії екологічної безпеки та охорони земель, якості продукції та довкілля. Інших документів, що підтверджують покладання на вказаних вище працівників обов’язків провідного фахівця лабораторії моніторингу та агрохімічної паспортизації ґрунтів та в.о. молодшого наукового співробітника лабораторії екологічної безпеки та охорони земель, якості продукції та довкілля або переведення на вказані посади, у складі тендерної пропозиції учасника ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ «ІНСТИТУТ ОХОРОНИ ҐРУНТІВ УКРАЇНИ» не надано. Поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ДЕРЖАВНА УСТАНОВА «ІНСТИТУТ ОХОРОНИ ҐРУНТІВ УКРАЇНИ» вимогам підпункту 1.2.2 пункту 1.2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації? Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
07.11.2025 11:43
Орган перевірки
13.11.2025 00:00
Документи повідомлення
07.11.2025 11:44
-
Відповідь
Відповідь
Відповідь у вкладенні
Рішеня
12.11.2025 16:03
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
840 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.10.2025 00:00
Замовник:
ПОЛІСЬКИЙ ФІЛІАЛ УКРАЇНСЬКОГО ОРДЕНА "ЗНАК ПОШАНИ" НАУКОВО-ДОСЛІДНОГО ІНСТИТУТУ ЛІСОВОГО ГОСПОДАРСТВА ТА АГРОЛІСОМЕЛІОРАЦІЇ ІМ. Г.М.ВИСОЦЬКОГО
Контактний телефон:
+380412516638
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
840 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.10.2025 00:00
Замовник:
ПОЛІСЬКИЙ ФІЛІАЛ УКРАЇНСЬКОГО ОРДЕНА "ЗНАК ПОШАНИ" НАУКОВО-ДОСЛІДНОГО ІНСТИТУТУ ЛІСОВОГО ГОСПОДАРСТВА ТА АГРОЛІСОМЕЛІОРАЦІЇ ІМ. Г.М.ВИСОЦЬКОГО
Контактний телефон:
+380412516638
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності