Показати схожі тендери

Закупівля Улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи передавання тривожних сповіщень об'єкту: Ліцей №23 м. Житомира ім. М. Очерета за адресою: м.Житомир, вул. Лятошинського, 14, ДК 021:2015 45310000-3: Електромонтажні роботи від ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-14-015867-a
Id Tender 7e009f77e7bb429c834621daeeea3820
План UA-P-2025-10-14-019468-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.10.2025 19:18
Остання зміна 05.11.2025 19:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 173 928 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.10.2025 19:18 до 22.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.10.2025 19:18
до 19.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.10.2025 19:18
до 19.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.10.2025 15:39
до 27.10.2025 17:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.10.2025 17:54
до 02.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.10.2025 17:56
до 05.11.2025 19:00
Період уточнень
з 14.10.2025 19:18 до 19.10.2025 00:00
Період оскарження
з 14.10.2025 19:18 до 19.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.10.2025 15:39 до 27.10.2025 17:56
Період кваліфікації
з 22.10.2025 15:39 до 27.10.2025 17:56
Основні параметри
Улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи передавання тривожних сповіщень об'єкту: Ліцей №23 м. Житомира ім. М. Очерета за адресою: м.Житомир, вул. Лятошинського, 14, ДК 021:2015 45310000-3: Електромонтажні роботи
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 173 928 грн.
Улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи передавання тривожних сповіщень об'єкту: Ліцей №23 м. Житомира ім. М. Очерета за адресою: м.Житомир, вул. Лятошинського, 14, ДК 021:2015 45310000-3: Електромонтажні роботи
Назва предмета закупівлі
Улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи передавання тривожних сповіщень об'єкту: Ліцей №23 м. Житомира ім. М. Очерета за адресою: м.Житомир, вул. Лятошинського, 14, ДК 021:2015 45310000-3: Електромонтажні роботи
Очікувана вартість
1 173 928 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5869,64
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
22.10.2025 15:16
Закінчення аукціону
22.10.2025 15:39
Позиція
Опис предмета закупівлі
Улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи передавання тривожних сповіщень об'єкту: Ліцей №23 м. Житомира ім. М. Очерета за адресою: м.Житомир, вул. Лятошинського, 14, ДК 021:2015 45310000-3: Електромонтажні роботи
Код ДК 021:2015
45310000-3 - Електромонтажні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕЗПЕЧНА ОСЕЛЯ"
Пропозиція:
1 171 111.07 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО"
Пропозиція:
902 966.72 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.10.2025 15:16
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.10.2025 19:18
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
14.10.2025 19:18
Тендерна документація
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine Facility
Повна назва
Ukraine Facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Безкоровайна Злата
Електронна пошта
Телефон
+380412421401
Замовник
ЄДРПОУ
02142974
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Поштовий індекс
10014
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
місто Житомир
Адреса
МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, будинок 12
Кваліфікація
Лот № 1 Улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи передавання тривожних сповіщень об'єкту: Ліцей №23 м. Житомира ім. М. Очерета за адресою: м.Житомир, вул. Лятошинського, 14, ДК 021:2015 45310000-3: Електромонтажні роботи
Період вимог/скарг з 27.10.2025 17:54 по 02.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.10.2025 15:39 по 30.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав в повному обсязі такі документи: Форму «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Документи кваліфікації
27.10.2025 17:54
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
22.10.2025 15:45
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.10.2025 19:18
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.10.2025 19:18
Період вимог/скарг з 27.10.2025 17:56 по 02.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.10.2025 17:54 по 04.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.10.2025 17:56
Довідка НАЗК
27.10.2025 17:56
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
27.10.2025 17:54
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-10-14-015867-a-b1
Підписаний і діє
Номер
41
1 171 111.07 грн.
975 925.89 грн.
З ПДВ
Підписано
05.11.2025
Строк дії договору з
05.11.2025
по
22.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи передавання тривожних сповіщень об'єкту: Ліцей №23 м. Житомира ім. М. Очерета за адресою: м.Житомир, вул. Лятошинського, 14, ДК 021:2015 45310000-3: Електромонтажні роботи
Номенклатура
Улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи передавання тривожних сповіщень об'єкту: Ліцей №23 м. Житомира ім. М. Очерета за адресою: м.Житомир, вул. Лятошинського, 14, ДК 021:2015 45310000-3: Електромонтажні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 22 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02142974

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕЗПЕЧНА ОСЕЛЯ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕЗПЕЧНА ОСЕЛЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44904037

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
05.11.2025 19:00
-
05.11.2025 19:00
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-03-000043
Дата створення проекту
03.11.2025 11:41
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
03.11.2025 12:47
Дата завершення моніторингу
25.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 41) 242-08-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919579
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Житомир
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Н А К А З 03.11.2025 № 97-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), та на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 30.10.2025 № 003100-18/13460-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Алла БЕХ Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 03.11.2025 № 97-з Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель. № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 6. UA-2025-10-14-015867-a. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.11.2025 00:00
Документи рішення
03.11.2025 12:47
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи передавання тривожних сповіщень об'єкту: Ліцей №23 м. Житомира ім. М. Очерета за адресою: м.Житомир, вул. Лятошинського, 14, ДК 021:2015 45310000-3: Електромонтажні роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-14-015867-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» №2939-XII від 26.01.1993, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII 25.12.2015 (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань. 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерних пропозицій учасників Товариство з обмеженою відповідальністю «Формула майбутнього» (далі – ТОВ «Формула майбутнього») та Товариство з обмеженою відповідальністю «Безпечна оселя» на відповідність тендерній документації Департаменту освіти і науки Житомирської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення). 3. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 4. Відповідно до протоколу від 27.10.2025 № 62 Замовником було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Формула майбутнього» на підставі під абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме, не надав форму «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації. Частиною 1 розділу ІІ «Технічні, кількісні та якісні вимоги щодо закупівлі послуг з поточного ремонту» Додатку № 3 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі у складі пропозиції надаються наступні документи: - договірна ціна (тверда); - локальний кошторисний розрахунок; - зведений кошторисний розрахунок; - розрахунок загальновиробничих витрат; - підсумкова відомість ресурсів; - інформація про ціни на матеріальні ресурси, що містить інформацію про постачальника. На виконання вище вказаної вимоги учасником ТОВ «Формула майбутнього» у складі тендерної пропозиції надано вище вказані документи (файл «01. Кошторис»). Слід відмітити, що інформація яка передбачена договірною ціною, локальним кошторисним розрахунком, зведеним кошторисним розрахунком, розрахунком загальновиробничих витрат, підсумковою відомістю ресурсів та інформацією про ціни на матеріальні ресурси, що містить інформацію про постачальника є тотожною інформацією, яка передбачена Додатком 4 до тендерної пропозиції. Виходячи з вище викладеного, не дотримання учасником ТОВ «Формула майбутнього» вимог пункту 6.9 розділу 6 Додатку 1 до тендерної документації є невідповідністю, яка підлягала усуненню у відповідності до пункту 43 Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Разом з тим, вимогами пункту 41 Особливостей, встановлено імперативну умову, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Слід відмітити, що відповідно до статті 5 Закону, Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, поясніть, чому Замовником не надано можливість усунути учаснику ТОВ «Формула майбутнього» вище зазначену невідповідність. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років
Рішеня
04.11.2025 10:13
Орган перевірки
08.11.2025 00:00
Документи повідомлення
04.11.2025 10:13
-
Відповідь
Відповідь на запит
Відповідь на запит у межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи передавання тривожних сповіщень об'єкту: Ліцей №23 м. Житомира ім. М. Очерета за адресою: м. Житомир, вул. Лятошинського, 14, ДК 021:2015 45310000-3: Електромонтажні роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-14-015867-a) Замовник повідомляє: стосовно п. 2: Так, у відповідності до статті 11 Закону рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Уповноваженою особою було прийняте рішення (оформлене протоколом №62 від 27.10.2025 р.) про відхилення пропозиції ТОВ «ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО» та прийняте рішення (оформлене протоколом №63 від 27.10.2025 р.) про визначення переможця процедури закупівлі ТОВ «БЕЗПЕЧНА ОСЕЛЯ». Інформація про встановлення фактів формальних (несуттєвих) помилок при розгляді пропозицій учасників не зазначалась у вищезазначених протоколах, що узгоджується з вимогами Закону "Про публічні закупівлі" (в т. ч. ст.11 та ст. 22) а також із вимогами п. 3-1 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Також звертаємо увагу, що ключова ознака формальної помилки полягає в тому, що така помилка жодним чином не впливає на зміст тендерної пропозиції, тобто в результаті такої помилки неможливо дійти висновку, що якась із вимог тендерної документації не була виконана Учасником процедури закупівлі. Чинним законодавством не передбачено, що формальні помилки повинні братися до уваги при розгляді тендерної пропозиції, і не встановлено, що Замовнику потрібно фіксувати такі помилки, складати окремі протоколи про визнання таких помилок формальними й тим більше ставити результат розгляду тендерної пропозиції у залежність від (не)усунення таких помилок. стосовно п. 4: Відповідно до вимог тендерної документації, а саме Додатку №7, п. 9 Учасник зобов’язаний був надати у складі пропозиції: «Скан-копію оригіналу заповненої та підписаної тендерної пропозиції за формою, наведеною у Додатку № 4 до цієї тендерної документації». Форма цінової пропозиції передбачала надання інформації про вартість послуг та матеріалів без врахування ПДВ, інформація про ціни має бути надана у відповідності до розділів (таблиць): «ПОЖЕЖНА СИГНАЛІЗАЦІЯ», «СИСТЕМА ОПОВІЩУВАННЯ ПРО ПОЖЕЖУ» та «ПЕРЕДАЧА ТРИВОЖНИХ СПОВІЩЕНЬ». Інформація, визначена кошторисом Учасника та числові показники даної таблиці за Додатком 4 не є тотожною інформацією. Приймаючи рішення про відхилення пропозиції Учасника ТОВ «ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО» на підставі під абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник керувався узагальненою практикою розгляду органом оскарження скарг щодо застосування замовниками положень пунктів 43 та 44, що опубліковано 24 лютого 2025 року (посилання: https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/komisia-z-rozglyadu-skarg/uzagalnena-praktika-kolegiyi-amku-z-oskarzhennya-publichnih-zakupivel/uzahalnena-praktyka-komisii-amku-za-2025/uzahalnena-praktyka-rozghliadu-orhanom-oskarzhennia-skarh-shchodo-zastosuvannia-zamovnykamy-polozhen-punktiv-43-ta-44). Так, АМКУ у своїй узагальненій практиці констатував, що в разі виявлення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника процедури закупівлі, Замовнику необхідно встановити, чи підпадають вони під визначення, встановлене пунктом 43 Особливостей. Отже, АМКУ у своїй узагальненій практиці відзначив, що Замовник не може надати 24 години в разі виявлення невідповідності в таких документах (або, відповідно, відсутності таких документів: — щодо надання та/або заповнення форм «тендерна пропозиція», «цінова пропозиція», «технічна специфікація» тощо з інформацією про назву предмета закупівлі, його кількість, виробника, країни походження тощо. Приклади рішень Комісії: № 17669-р/пк-пз (UA-2024-10-02-002215-a); № 17447-р/пк-пз (UA-2024-09-13-010229-a); № 13077-р/пк-пз (UA-2024-06-21-002905-a); № 12782-р/пк-пз (UA-2024-07-01-005578-a); З огляду на це Замовником було прийняте рішення про відхилення пропозиції Учасника ТОВ «ФОРМЛА МАЙБУТНЬОГО», як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей та, відповідно, не надано можливість усунути учаснику ТОВ «ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО» вище зазначену невідповідність.
Рішеня
07.11.2025 17:14
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: 1.1. найменування замовника: ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ 1.2. місцезнаходження замовника: майдан імені С.П. Корольова, 12, м. Житомир, 10014 1.3. ідентифікаційний код замовника: 02142974 1.4. категорія замовника: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи передавання тривожних сповіщень об'єкту: Ліцей №23 м. Житомира ім. М. Очерета за адресою: м.Житомир, вул. Лятошинського, 14, ДК 021:2015 45310000-3: Електромонтажні роботи Вид процедури закупівлі: відкриті торги з особливостями, ідентифікатор плану закупівель UA-P-2025-10-14-019468-a 3. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 1 173 928,00 грн. Один мільйон сто сімдесят три тисячі дев'ятсот двадцять вісім гривень 00 копійок) з ПДВ. Закупівля співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено експертною оцінкою, робочим проектом та розпорядженням Житомирської обласної військової адміністрації. 4. Розмір бюджетного призначення: 1 173 928,00 грн. 5.Термін постачання — з дати укладання договору по 22 грудня 2025р. 6. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі послуг з поточного ремонту викладена в Додатку № 3 тендерної документації. Посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує товар певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва обумовлено складенням замовником такої специфікації згідно проектної документації, що розроблена кваліфікованим в даній галузі спеціалістами із можливістю учасникам запропонувати еквівалент з метою забезпечення повного та якісного надання послуг.
Рішеня
07.11.2025 17:20
Замовник
Документи повідомлення
07.11.2025 17:22
-
Відповідь
Посилання на обгрунтування
https://drive.google.com/drive/folders/1AJp5uW4byLRwUMwX-SQC9QbbFEatfdF8
Рішеня
07.11.2025 18:32
Замовник
Документи повідомлення
07.11.2025 18:33
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 173 928 грн.
Період подання пропозицій
до 22.10.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380412421401
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 173 928 грн.
Період подання пропозицій
до 22.10.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380412421401
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності