Показати схожі тендери

Закупівля Вуличні спортивні тренажери (ДК 021:2015:37440000-4: Інвентар для фітнесу) від Інгульська сільська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-14-014906-a
Id Tender 9dbf05ea34954042b0a69d0c25ba0f81
План UA-P-2025-10-14-018283-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 14.10.2025 17:25
Остання зміна 29.10.2025 11:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 200 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.10.2025 17:25 до 22.10.2025 11:00
Завершено
Період уточнень
з 14.10.2025 17:25
до 19.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.10.2025 17:25
до 19.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.10.2025 11:35
до 28.10.2025 15:37
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.10.2025 13:31
до 03.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 28.10.2025 15:37
-
Період уточнень
з 14.10.2025 17:25 до 19.10.2025 00:00
Період оскарження
з 14.10.2025 17:25 до 19.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.10.2025 11:35 до 28.10.2025 15:37
Період кваліфікації
з 23.10.2025 11:35 до 28.10.2025 15:37
Основні параметри
Вуличні спортивні тренажери (ДК 021:2015:37440000-4: Інвентар для фітнесу)
Категорія замовника: 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 200 000 грн.
Вуличні спортивні тренажери (ДК 021:2015:37440000-4: Інвентар для фітнесу)
Назва предмета закупівлі
Вуличні спортивні тренажери (ДК 021:2015:37440000-4: Інвентар для фітнесу)
Очікувана вартість
1 200 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.10.2025 11:12
Закінчення аукціону
23.10.2025 11:35
Позиція
Опис предмета закупівлі
Вуличні спортивні тренажери
Код ДК 021:2015
37442300-8 - Силові тренажери для нижньої та верхньої частин тіла
Кількість
6
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
56170, Україна, Миколаївська область, Баштанський район, с.Інгулка, вул.Травнева, 41
Дата постачання по
31.12.2025 17:12
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Торгівельний дім "Н`ю-лайн"
Пропозиція:
1 093 998 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІРОС"
Пропозиція:
1 094 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.10.2025 11:12
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.10.2025 17:25
Оголошення про проведення закупівлі
14.10.2025 17:07
-
14.10.2025 17:07
-
14.10.2025 17:07
-
14.10.2025 17:07
-
14.10.2025 17:07
-
14.10.2025 17:07
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марштупа Олена Юріївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380515897241
Факс
+380515897241
Замовник
ЄДРПОУ
04376498
Повна назва
Інгульська сільська рада
Поштовий індекс
56170
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
Село Інгулка
Адреса
Миколаївська область Баштанський район село Інгулка
Кваліфікація
Лот № 1 Вуличні спортивні тренажери (ДК 021:2015:37440000-4: Інвентар для фітнесу)
Період вимог/скарг з 27.10.2025 13:31 по 02.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.10.2025 11:35 по 31.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Пунктом першим розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено: тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації за переліком згідно Додатку 1. Додатком 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» встановлено необхідність надати інформацію про відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (подається у вигляді Додатку 3 шляхом зазначення відповідної інформації). Пунктом восьмим Додатку 3 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» тендерної документації встановлено: «8. Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у цьому Додатку Тендерної документації технічним вимогам, характеристикам, параметрам і комплектації. Учасник повинен підтвердити відповідність запропонованого ним товару вказаним вимогам шляхом заповнення нижченаведеної таблиці в повному обсязі (обов‘язково зазначається виробник, модель або артикул, для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам замовника, зображення та опис товару згідно параметрів, наведених в таблиці).». Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Торгівельний дім "Н`ю-лайн" було виявлено, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації. Так, в складі тендерної пропозиції ТОВ "Торгівельний дім "Н`ю-лайн" наявний файл «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf», який містить інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, проте запропонований учасником товар не відповідає вимогам замовника, встановленим до предмету закупівлі, а саме: За позицією 1.2. в графі «Значення показників згідно вимог замовника» зазначено, зокрема: «Полотно підніжки виготовлене з рифленого листа товщиною не менше 4 мм.». Учасник за даною позицією в графі «Значення показників товару, що пропонується» зазначає такі характеристики товару: «Платформа для ніг виготовлена зі сталевого рифленого листа товщиною 3 мм.». За позицією 4.2. в графі «Значення показників згідно вимог замовника» зазначено, зокрема: «Стійка тренажера виготовляється металевих труб та листового металу товщиною не менше 6 мм.» Учасник за даною позицією в графі «Значення показників товару, що пропонується» зазначає такі характеристики товару: «Для виготовлення рухомих частин тренажера вкористовують труби різних діаметрів та листовий метал різних товщин (труби діаметром 42 мм, 26 мм, метал товщиною 3 мм).» За позицією 6.2. в графі «Значення показників згідно вимог замовника» зазначено, зокрема: «Стійка тренажера виготовляється металевих труб та листового металу товщиною не менше 6 мм.» Учасник за даною позицією в графі «Значення показників товару, що пропонується» зазначає такі характеристики товару: «Для виготовлення рухомих частин тренажера вкористовують труби різних діаметрів та листовий метал різних товщин (труби діаметром 42 мм, 26 мм, метал товщиною 3 мм).». За позицією 7.2. в графі «Значення показників згідно вимог замовника» зазначено, зокрема: «Стійка тренажера виготовляється металевої труби та листового металу товщиною не менше 6 мм.» Учасник за даною позицією в графі «Значення показників товару, що пропонується» зазначає такі характеристики товару: «Для виготовлення рухомих частин тренажера вкористовують труби різних діаметрів та листовий метал різних товщин (труби діаметром 42 мм, 26 мм, метал товщиною 3 мм).» Пунктом 6 розділу «Загальні вимоги до предмету закупівлі» Додатку 3 тендерної документації встановлено, що закладні пластини тренажерів повинні бути виготовлені з металевого листа товщиною не менше 8 мм. За позицією 10.2 учасник в графі «Значення показників товару, що пропонується» зазначає такі характеристики товару: «Закладна пластина виготовлена з листа 5 мм.». Крім того, Додатком 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» встановлено необхідність надати інформацію про відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (подається у вигляді Додатку 3 шляхом зазначення відповідної інформації). Додатком 3 тендерної документації зазначено: «Інформація про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі подається на фірмовому бланку (у разі його наявності) у вигляді, наведеному нижче.». Документ в файлі «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf» від 20.10.2025р. №39, який містить інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, складено не у відповідності до Додатку 3. Так, в форма Додатку 3 тендерної документації в розділі «Загальні вимоги до предмету закупівлі» містить наступну інформацію: «1. Товар повинен бути новим, таким, що не перебував в експлуатації. 2. Товар повинен бути виготовлений у відповідності зі стандартами, показниками і параметрами, що діють на території України, затвердженими на даний вид продукції. 3. Надійна металева конструкція тренажерів дозволяє тренуватися людям із різною вагою. Тренажери рекомендовано для тренування як жінок, так і чоловіків віком від 14 до 70 років. 4. Покриття тренажерів полімерне (порошкове фарбування методом електростатичного напилення), барвисте, стійке до всіляких погодних умов, ультрафіолетового випромінювання, антивандальної структури. 5. Метизи, що використовуються, повинні бути виконані з нержавіючої сталі або оцинковані та мати захисні пластикові стакани та ковпачки. Пластикові або гумові рукоятки повинні забезпечувати комфортне виконання вправ. 6. Закладні пластини тренажерів повинні бути виготовлені з металевого листа товщиною не менше 8 мм. 7. Гарантійний строк на комплектуючі вироби і складові частини вважається рівним гарантійному строку на товар. Гарантійний строк становить не менше 12 місяців та обчислюється з моменту отримання товару замовником. 8. Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у цьому Додатку Тендерної документації технічним вимогам, характеристикам, параметрам і комплектації. Учасник повинен підтвердити відповідність запропонованого ним товару вказаним вимогам шляхом заповнення нижченаведеної таблиці в повному обсязі (обов‘язково зазначається виробник, модель або артикул, для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам замовника, зображення та опис товару згідно параметрів, наведених в таблиці).». В документі «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf» від 20.10.2025р. №39, який містить інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі в розділі «Загальні вимоги до предмету закупівлі» зазначено наступне: «1. Товар новий, не перебував в експлуатації. 2. Товар виготовлений у відповідності зі стандартами, показниками і параметрами, що діють на території України, затвердженими на даний вид продукції. 3. Покриття тренажерів полімерне (порошкове фарбування методом електростатичного напилення), барвисте, стійке до всіляких погодних умов, ультрафіолетового випромінювання, антивандальної структури. Метизи, що використовуються, повинні бути виконані з нержавіючої сталі або оцинковані та мати захисні пластикові стакани та ковпачки. Пластикові рукоятки повинні забезпечувати комфортне виконання вправ. 4. Гарантійний строк на комплектуючі вироби і складові частини вважається рівним гарантійному строку на товар. Гарантійний строк становить не менше 12 місяців та обчислюється з моменту отримання товару замовником. 5. Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у цьому Додатку Тендерної документації технічним вимогам, характеристикам, параметрам і комплектації. Учасник повинен підтвердити відповідність запропонованого ним товару вказаним вимогам шляхом заповнення нижченаведеної таблиці в повному обсязі (обов‘язково зазначається виробник, модель або артикул, для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам замовника, зображення та опис товару згідно параметрів, наведених в таблиці).». Тобто учасником не зазначена інформація про те, що надійна металева конструкція тренажерів дозволяє тренуватися людям із різною вагою. Тренажери рекомендовано для тренування як жінок, так і чоловіків віком від 14 до 70 років. Згідно підпункту другого пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція, зокрема, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. При цьому, в пункті 43 Особливостей зазначено наступне: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. У зв’язку з тим, що учасником запропоновано товар, який за своїми технічними характеристиками не відповідає вимогам замовника, встановленим до предмету закупівлі, замовник не має правових підстав розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, оскільки виправлення інформації, наданої на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "Торгівельний дім "Н`ю-лайн" повинна бути відхилена на підставі підпункту другого пункту 44 Особливостей як така, що не відповідає умовам технічної специфікації предмета закупівлі.
Документи кваліфікації
27.10.2025 13:31
Повідомлення про рішення
23.10.2025 11:35
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.10.2025 17:07
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.10.2025 17:07
Період вимог/скарг з 28.10.2025 15:37 по 03.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.10.2025 13:31 по 04.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.10.2025 15:37
Довідка НАЗК
28.10.2025 15:37
Повідомлення про рішення
27.10.2025 13:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.10.2025 17:07
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.10.2025 17:07
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "МІРОС" було виявлено такі невідповідності в інформації та документах, подання яких вимагається тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей: Додатком 2 «ФОРМА «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» тендерної документації зазначено: «Цінова пропозиція складається на фірмовому бланку (у разі його наявності) у вигляді, наведеному нижче. Учасник не повинен відступати від даної форми». В табличній формі документа «Цінова пропозиція» від 21.10.2025р. №275.1, що надано в складі тендерної пропозиції учасника, відсутня графа «ПДВ за одиницю, грн.2». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 2 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати форму «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» у повній відповідності до Додатку 2 тендерної документації, зокрема: в таблиці зазначити і заповнити графу «ПДВ за одиницю, грн.2». 2) Перелік виявлених невідповідностей: пунктом 1 Додатку 4 тендерної документації зазначено: «Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, щодо поставки спортивних тренажерів.». При цьому предмет закупівлі даних торгів визначено за кодом ДК 021:2015:37440000-4: Інвентар для фітнесу. В складі тендерної пропозиції учасника надано Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів від 21.10.2025р. №275.1.1 щодо укладання договору з Дубівською селищною радою, предметом закупівлі якого є «Ігровий комплекс для дитячого майданчику в с.Калини Тячівського району Закарпатської області. ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків та розваг, настільних або кімнатних ігор» та надано відповідний договір від 26.09.2023 р. №41 та видаткову накладну №0141 від 27.09.2023р., що підтверджує його виконання. Отже даний договір не є аналогічним відповідно до умов тендерної документації, оскільки не підтверджує досвід поставки спортивних тренажерів. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1 Додатку 3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме щодо поставки спортивних тренажерів, шляхом надання інформаційної довідки про виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, а саме: спортивних тренажерів, та копії аналогічного договору та документів, що підтверджують його виконання (видаткова(і) накладна(і) або акт(и) прийому-передачі товару(ів), або лист-відгук від контрагента, який містить посилання на договір, зазначений у довідці про виконання аналогічного договору за предметом закупівлі).
Створено
27.10.2025 13:32
Надати до
28.10.2025 13:32
Договір
UA-2025-10-14-014906-a-b1
Очікує підписання
1 094 000 грн.
1 094 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
6 (комплект)
Вуличні спортивні тренажери
Номенклатура
Вуличні спортивні тренажери
Кількість
6
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Інгульська сільська рада
Повна назва
Інгульська сільська рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04376498

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІРОС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІРОС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40958403

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-03-000121
Дата створення проекту
03.11.2025 17:11
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
03.11.2025 17:57
Дата завершення моніторингу
25.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 691-49-02
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168670
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Миколаїв
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 03.11.2025 № 113-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 03.11.2025 № 113-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 1 UA-2025-10-14-014906-a 14.10.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.11.2025 00:00
Документи рішення
03.11.2025 17:57
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК ДК 021:2015:37440000-4: Інвентар для фітнесу (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-14-014906-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
04.11.2025 09:16
Орган перевірки
08.11.2025 00:00
Документи повідомлення
04.11.2025 09:16
-
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.10.2025 11:00
Замовник:
Інгульська сільська рада
Контактний телефон:
+380515897241
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.10.2025 11:00
Замовник:
Інгульська сільська рада
Контактний телефон:
+380515897241
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності