Показати схожі тендери

Закупівля Машини для обробки даних (апаратна частина) - термінал електронної черги від ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-14-014886-a
Id Tender 5b87d17e74324147bf03fdf6cb76f913
План UA-P-2025-10-14-017965-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 14.10.2025 17:08
Остання зміна 29.10.2025 17:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
660 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.10.2025 17:06 до 22.10.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 14.10.2025 17:06
до 19.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.10.2025 17:06
до 19.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 23.10.2025 14:21
-
Залишилось 1 днів 11 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.10.2025 17:20
до 04.11.2025 00:00
Період уточнень
з 14.10.2025 17:06 до 19.10.2025 00:00
Період оскарження
з 14.10.2025 17:06 до 19.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.10.2025 14:21
Основні параметри
Машини для обробки даних (апаратна частина) - термінал електронної черги
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
660 000 грн.
Машини для обробки даних (апаратна частина) - термінал електронної черги
Назва предмета закупівлі
Машини для обробки даних (апаратна частина) - термінал електронної черги
Очікувана вартість
660 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3300,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.10.2025 13:58
Закінчення аукціону
23.10.2025 14:21
Позиція
Опис предмета закупівлі
Термінал електронної черги
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58002, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, площа Центральна, 3
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Технічні специфікації
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КЮЛОДЖІК"
Пропозиція:
595 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ТАНЬКОВ СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ"
Пропозиція:
592 980 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.10.2025 13:58
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.10.2025 14:23
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сергій Соболєв
Електронна пошта
Телефон
+380372516920
Сайт:
https://www.pfu.gov.ua/cv/
Замовник
ЄДРПОУ
40329345
Повна назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
58002
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
місто Чернівці
Адреса
ВУЛИЦЯ КОБИЛЯНСЬКОЇ ОЛЬГИ БУДИНОК 1/ ПЛОЩА ЦЕНТРАЛЬНА БУДИНОК 3
Кваліфікація
Лот № 1 Машини для обробки даних (апаратна частина) - термінал електронної черги
Період вимог/скарг з 29.10.2025 17:20 по 04.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.10.2025 14:21 по 31.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
29.10.2025 17:20
Повідомлення про рішення
23.10.2025 14:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.10.2025 17:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.10.2025 17:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за формою 1. на підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт / надання послуг / постачання товару за предметом закупівлі, учасник має надати довідку за формою 2. на підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт / надання послуг / постачання товару, учасник не надав довідку за формою 3. документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі – копія сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015, IDT (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 9001:2015) на виробництво. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункти 1.1., 1.2., 1.3., 9. Додатку 1 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: довідка за формою 1; довідка за формою 2; довідка за формою 3; копія сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015, IDT (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 9001:2015) на виробництво.
Створено
27.10.2025 12:21
Надати до
28.10.2025 12:21
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.10.2025 17:20 по 06.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.10.2025 17:20
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
660 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.10.2025 10:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380372516920
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
660 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.10.2025 10:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380372516920
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності