Звернення:
За тендером : ДК 021:2015 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (послуги з доопрацювання прикладного програмного забезпечення Єдиної інформаційної системи соціальної сфери)
Тема:
Звернення за роз'ясненнями щодо вимог до Тендерної документації та пропозиції щодо внесення змін
Зміст:
ПИТАННЯ 1
Додаток № 8 до тендерної документації, Проект договору про закупівлю послуг, Календарний план (Додаток 1 до Договору).
Календарний план до Договору передбачає надання Послуг одним етапом зі строк надання послуг – 17.12.2025.
При цьому в Договорі відсутні положення, які передбачають можливість надання Послуг достроково.
1) Чи можливе дострокове надання послуг за Договором?
Якщо дострокове надання Послуг можливе, просимо внести в Договір відповідний пункт про право Виконавця надати Послуги достроково, а Замовника – прийняти та оплатити Послуги достроково.
2) Чи можливе подання Послуг (зокрема, доопрацьованого програмного забезпечення) для тестування частинами і достроково, з метою збільшення часу, яке відводиться на приймання тих чи інших частин Послуг та гарантування своєчасного приймання повного обсягу Послуг у визначені Договором строки?
Якщо так, то просимо внести відповідні положення до Договору.
ПИТАННЯ 2
Надання Послуг, що є предметом Договору, потребуватиме оперативної взаємодії із Замовником, отримання від нього необхідної інформації, погодження документів, одержання необхідного доступу до тестового та промислового середовища ЄІССС і т.ін.
У зв’язку з цим, просимо доповнити Договір наступними положеннями:
1) Обов’язок Замовника своєчасно надавати Виконавцю інформації, необхідну йому для виконання Договору, своєчасно погоджувати надані документ, пропозицій, надавати необхідний доступ до ЄІССС тощо.
2) Право Виконавця на подовження строку надання Послуг у випадку несвоєчасного надання Замовником інформації, необхідної Виконавцю для виконання Договору, несвоєчасного погодження документів, пропозицій, несвоєчасного надання необхідного доступу до ЄІССС тощо, без застосування до Виконавця у таких випадках санкцій згідно п.7 Договору.
ПИТАННЯ 3
Додаток № 8 до тендерної документації, Проект договору про закупівлю послуг (включаючи Додаток 3).
Обов’язкові вимоги до створення (модернізації, модифікації, розвитку), адміністрування та забезпечення функціонування засобу інформатизації), затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2025 р. № 205 (зі змінами) (далі – ПКМУ 205) передбачають процедури попередніх та приймальних випробувань.
Певні умови проекту Договору (зокрема, пп.3, 5, 6 Договору, та пп.61, 62 Технічних вимог) містять положення про проведення приймання, проте вони не мають чіткої відповідності з вимогами ПКМУ 205.
Просимо відповісти, чи передбачають наведені в Договорі вимоги щодо приймання Послуг проведення саме попередніх та/або приймальних випробувань і якщо так, то чи повинен Виконавець розробляти документ «Програма та методика попередніх випробувань», чи цей (та інші документи, які супроводжують процес приймання Послуг) буде готувати Замовник?
ПИТАННЯ 4
Додаток № 8 до тендерної документації, Проект договору про закупівлю послуг, п.8.3.
«8.3. Протягом гарантійного строку Виконавець зобов’язаний :
- здійснювати надання конусультацій користувачам Послуг;»
Просимо конкретизувати перелік кола користувачів, для яких мають надаватись зазначені консультації.
ПИТАННЯ 5
Додаток № 8 до тендерної документації, Проект договору про закупівлю послуг (із додатками).
Умови Договору, включаючи додатки, не передбачають підготовки Технічного завдання на надання послуг, що є обов’язковим згідно Обов’язкових вимог до створення (модернізації, модифікації, розвитку), адміністрування та забезпечення функціонування засобу інформатизації), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2025 р. № 205 (зі змінами).
Просимо включити в Договір положення щодо підготовки та погодження Технічного завдання на надання Послуг, а також передбачити для Технічного завдання окремий етап в Календарному плані.
ПИТАННЯ 6
Законодавство (зокрема, пункт 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178; підпункт 18 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі) дозволяє підряднику чи виконавцю послуг виконувати роботу / надавати послугу із залученням субпідрядника / співвиконавця. Більше того, законодавство не встановлює обмежень щодо обсягів залучення таких суб'єктів господарювання.
При цьому, умови договору мають відповідати умовам тендерної пропозиції.
Тендерна документація містить розділ щодо надання Учасником інформації про субпідрядників / співвиконавців, яких Учасник планує залучити. Втім, сам договір не містить жодної умови про можливість залучення Виконавцем співвиконавців.
Водночас, зі змісту частини другої статті 902 Цивільного кодексу України вбачається, що якщо замовник надає виконавцю можливість залучення співвиконавців, про це має бути зазначено у договорі.
Виходячи з цього, просимо роз’яснити можливість самостійного залучення Виконавцем до надання Послуг за Договором субпідрядників / співвиконавців.
ПИТАННЯ 7
Додаток № 8 до тендерної документації, Проект договору про закупівлю послуг, Технічні вимоги (Додаток 3 до Договору).
З метою чіткого розуміння обсягів Послуг, що мають бути надані за Договором, просимо роз’яснити наступні положення Технічних вимог:
1) П.3.3.1.
«Верифікація відомостей про осіб, які є опікунами, піклувальниками, патронатними вихователями дітей.»
Які конкретні вимоги до доопрацювання цього функціоналу? Якщо вказаний функціонал в ЄІССС відсутній, просимо надати вимоги до створення такого функціоналу як нового.
2) П.3.3.3.
«Центральне сховище даних Мінсоцполітики: завантаження інформації про доходи осіб, які отримані через АСОПД/КОМТЕХ.»
Про які саме доходи йде мова, з переліку тих доходів, які ще не завантажуються до ЄІССС?
3) Пп.3.3.5, 3.3.15.
«Доопрацювання інформаційного обміну між ЄІАС “Діти” та ЄІССС в частині передачі відомостей про осіб, які є опікунами, піклувальниками, патронатними вихователями дітей.»
«Налаштування роботи сервісу функціоналу ЄІССС, що забезпечує цифровізацію процесів реабілітації та ЕКОПФО в межах проєкту єПотенціал1 відповідно до змін НПА (за потреби)…»
Які вимоги до доопрацювання зазначеного функціоналу (по кожному з двох вказаних вище пунктів окремо)? Якщо вказаний функціонал в ЄІССС відсутній, просимо надати вимоги до створення такого функціоналу як нового.
4) П.3.3.16.
«Звітність:»
Чи наявні в ЄІССС вказані в п.3.3.16 звіти?
Якщо вони наявні в ЄІССС, то просимо уточнити, які саме доопрацювання необхідно виконати по кожному з них.
Якщо такі звіти відсутні в ЄІССС, просимо надати вимоги до їх реалізації як нових звітів.
5) П.4.1.1.1.
«Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 25.03.2025 № 371 «Деякі питання реалізації експериментального проекту щодо надання базової соціальної допомоги»
Послуги повинні надаватися шляхом налаштування наступних сервісів інформаційної взаємодії:
- з Мобільним додатком Порталу «Дія» – забезпечення можливості подання заявки в електронній формі.»
Просимо уточнити, які саме зміни необхідно внести в ПЗ сервісу інформаційної взаємодії з Мобільним додатком Порталу «Дія»?
6) П.4.1.1.5.
«Налаштування електронних інформаційних ресурсів (сервісів) інформаційної взаємодії з урахуванням нормативних змін і потреб Замовника.»
З тексту даної вимоги неможливо визначити, яких сервісів стосується таке налаштування, які модифікації необхідно внести до ПЗ ЄІССС, які конкретні вимоги до таких доопрацювань, які нормативні зміни потрібно врахувати?
Просимо надати зазначену інформацію.
7) П.4.1.2.2.
«Відповідно до Порядку реалізації експериментального проекту щодо централізації механізму виплати деяких державних допомог, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 червня 2025 р. № 766 для призначення соціальної допомоги заяви з необхідними документами та / або відомостями подаються зокрема, до уповноваженої посадової особи виконавчого органу сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її утворення) ради або обласної та Київської міської держадміністрації (військової адміністрації), посадової особи центру надання адміністративних послуг, які за наявності технічної можливості формують в ЄІССС електронну справу або передають її у формі електронної справи за допомогою інформаційно-комунікаційних систем Мінсоцполітики до відповідної підсистеми ЄІССС – протягом дії Порядку.
З метою забезпечення можливості перегляду користувачами вищезазначених органів результатів опрацювання прийнятих ними заяв та документів на призначення соціальної допомоги необхідно доопрацювати рольову модель на рівні ТГ шляхом надання користувачам ТГ доступу в режимі перегляду до реєстру електронних особових справ (ЕОС) та реєстру соціальних реєстраційних карток особи (СРКО) відповідного рівня.»
Просимо підтвердити, що в межах доопрацювання за Договором необхідно для ТГ надати можливість перегляду ЕОС та СРКО, незважаючи на той факт, що справи та картки містять персональні дані, а в деяких випадках закриті для перегляду на виконання рішень Мінсоцполітики (в умовах війни з РФ). Або надайте, будь ласка, інше уточнення даної вимоги.
8) П.4.1.2.4.
«Налаштування функціоналу користувачів ЦНАП, щодо відображення статусів заяв/звернень.»
Для яких саме умов або категорій користувачів ЦНАП необхідно налаштувати відображення статусів заяв/звернень, з врахуванням поточного стану відображення статусів звернень (тобто, сформулювати завдання на доопрацювання саме для тих випадків, для яких наразі відображення не відбувається, але воно необхідне)?
9) П.4.1.3.1.
«Налаштування функціоналу «взяття на облік», який необхідний при зміні опікуна для осіб з інвалідністю з дитинства або дітей з інвалідністю.»
Який саме функціонал в яких підсистемах ЄІССС необхідно розробити/доопрацювати (і з якими конкретними вимогами) в контексті даного пункту?
10) П.4.1.3.2.
«Налаштування функціоналу формування річного статистичного звіту № 1-ДСД «Про надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям».
Формування звіту за формою № 1-ДСД регламентується наказом Міністерства соціальної політики України „Звіт про надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям” № 144 від 26.03.2013. Форма звіту передбачає розподіл одержувачів державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям в розрізі міської та сільської місцевості. Просимо надати інформацію, яким чином в ЄІССС визначається належність інформації, що застосовується для побудови звіту, до категорій міської та сільської місцевості?
11) П.4.1.3.5 – 4.1.3.7.
«Налаштування механізму подання звернень на отримання соціальних послуг особами через ЦНАП.
Налаштування механізму розрахунку визначення права на безоплатне отримання соціальних послуг особами.
Налаштування універсального АРІ взаємодії ЄІССС з підсистемами «Соціальні послуги», «Соціальний вебпортал Мінсоцполітики» та цифровим інструментом «Ведення випадку».»
Просимо надати детальну інформацію, які саме налаштування ЄІССС необхідно виконати в контексті даних пунктів, оскільки на даний час вимоги носять виключно загальний характер. В тому числі вимоги щодо «універсального АРІ».
12) П.4.1.3.8.
«Налаштування ЄІССС в частині налаштування інтерфейсного рішення (функціоналу) – «Внесення змін в СРКО» для адміністратора системи центрального рівня (ДП ІОЦ). Зокрема доопрацювати наступні зміни в фунціоналі системи:
- реалізувати механізм обробки інформації про скасування акту про смерть, у випадках, коли особу визнано живою за рішенням суду, з відповідною зміною атрибута «Інформація про смерть» в ЄІССС;
- передбачити процедуру відновлення доступу до електронної особової справи та виконання спеціального перерахунку державних соціальних допомог для особи, яку визнано живою;
- забезпечити відображення відповідної події у журналі змін ЕОС для цілей аудиту, контролю та забезпечення прозорості процесів призначення будь-якого виду соціальної підтримки.»
Просимо уточнити: вимагається реалізація нового функціоналу ЄІССС чи налаштування (модернізація) існуючого по кожному із зазначених вище пунктів?
Які детальні вимоги до «спеціального перерахунку», а також до функції «Відновлення доступу до електронної особової справи»?
13) П.4.1.4.
«Налаштування функціоналу Базової соціальної допомоги відповідно до п. 3 постанови Кабінету Міністрів України від 25.03.2025 № 371 «Деякі питання реалізації експериментального проекту щодо надання базової соціальної допомоги», в частині доповнення до учасників експериментального проєкту осіб / сім’ї, не зазначені в абзаці третьому цього підпункту, якщо вони на дату звернення за призначенням базової соціальної допомоги відповідають вимогам та критеріям, визначеним Порядком реалізації експериментального проекту щодо надання базової соціальної допомоги, затвердженим цією постановою.»
1. Згідно п.23 Порядку 371 «Розмір базової соціальної допомоги автоматично перераховується засобами Єдиної системи в межах строку призначення базової соціальної допомоги». Яким чином повинна вноситись інформація в ЄІССС щодо зміни у складі сім’ї, яка отримує БСД? Також просимо надати алгоритм перерахунку розміру допомоги.
2. Для реалізації перерахунку в межах строку призначення базової соціальної допомоги відповідно до вимог Порядку 371 необхідно отримувати дані від ПФУ та Мінюсту. Чи вже реалізовано в ЄІССС отримання таких даних? І якщо ні, то які критерії для приймання даної роботи встановлює Замовник (в умовах, коли дані, необхідні для перерахунку БСД, відсутні в ЄІССС)?
14) П.4.2.
«Виконавець повинен забезпечити:
Виявлення SQL-запитів та інших компонентів ПЗ ЄІССС, що мають низьку продуктивність.
Оптимізацію продуктивності шляхом:
Налаштування проблемних запитів або компонентів ПЗ.
Розробки більш ефективного варіанту програмного коду.
Проведення тестування оптимізованих запитів/ПЗ для підтвердження покращення продуктивності.»
Чи наявний у Замовника конкретний перелік SQL-запитів та інших компонентів ПЗ ЄІССС, що мають низьку продуктивність, продуктивність яких необхідно налаштувати? Просимо надати такий перелік.
Дата оприлюднення звернення:
17.10.2025 16:39