Показати схожі тендери

Закупівля Шини від УПРАВЛІННЯ СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-14-013306-a
Id Tender f9ba362d14394bfeb59a35079a9d9a26
План UA-P-2025-10-14-015790-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 14.10.2025 16:10
Остання зміна 01.11.2025 10:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
240 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.10.2025 16:09 до 22.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.10.2025 16:09
до 19.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.10.2025 16:09
до 19.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.10.2025 14:04
до 30.10.2025 12:35
Залишилось 16 год. 18 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.10.2025 17:13
до 05.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 30.10.2025 12:35
-
Період уточнень
з 14.10.2025 16:09 до 19.10.2025 00:00
Період оскарження
з 14.10.2025 16:09 до 19.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.10.2025 14:04 до 30.10.2025 12:35
Період кваліфікації
з 22.10.2025 14:04 до 30.10.2025 12:35
Основні параметри
Шини
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
240 000 грн.
Шини
Назва предмета закупівлі
Шини
Очікувана вартість
240 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1200,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
22.10.2025 13:35
Закінчення аукціону
22.10.2025 14:04
Позиція : №1 4 (штуки)
Шина 265/60 R18 літо
Опис предмета закупівлі
Шина 265/60 R18 літо
Код ДК 021:2015
34351000-2 - Шини для транспортних засобів малої тоннажності
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, будинок 19
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Позиція : №2 4 (штуки)
Шина 195/75 R16C літо
Опис предмета закупівлі
Шина 195/75 R16C літо
Код ДК 021:2015
34351000-2 - Шини для транспортних засобів малої тоннажності
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, будинок 19
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Позиція : №3 4 (штуки)
Шина 205/55 R16 літо
Опис предмета закупівлі
Шина 205/55 R16 літо
Код ДК 021:2015
34351000-2 - Шини для транспортних засобів малої тоннажності
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, будинок 19
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Позиція : №4 8 (штуки)
Шина 175/70 R13 літо
Опис предмета закупівлі
Шина 175/70 R13 літо
Код ДК 021:2015
34351000-2 - Шини для транспортних засобів малої тоннажності
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, будинок 19
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Позиція : №5 8 (штуки)
Шина 195/65 R15 літо
Опис предмета закупівлі
Шина 195/65 R15 літо
Код ДК 021:2015
34351000-2 - Шини для транспортних засобів малої тоннажності
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, будинок 19
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Позиція : №6 4 (штуки)
Шина 205/60 R16 літо
Опис предмета закупівлі
Шина 205/60 R16 літо
Код ДК 021:2015
34351000-2 - Шини для транспортних засобів малої тоннажності
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, будинок 19
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Позиція : №7 4 (штуки)
Шина 215/60 R16 літо
Опис предмета закупівлі
Шина 215/60 R16 літо
Код ДК 021:2015
34351000-2 - Шини для транспортних засобів малої тоннажності
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, будинок 19
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Позиція : №8 4 (штуки)
Шина 195/65 R15 зима
Опис предмета закупівлі
Шина 195/65 R15 зима
Код ДК 021:2015
34351000-2 - Шини для транспортних засобів малої тоннажності
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, будинок 19
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Позиція : №9 4 (штуки)
Шина 195/70 R15с зима
Опис предмета закупівлі
Шина 195/70 R15с зима
Код ДК 021:2015
34351000-2 - Шини для транспортних засобів малої тоннажності
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, будинок 19
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Позиція : №10 12 (штуки)
Шина 205/60 R16 зима
Опис предмета закупівлі
Шина 205/60 R16 зима
Код ДК 021:2015
34351000-2 - Шини для транспортних засобів малої тоннажності
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, будинок 19
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Позиція : №11 4 (штуки)
Шина 215/70 R16 зима
Опис предмета закупівлі
Шина 215/70 R16 зима
Код ДК 021:2015
34351000-2 - Шини для транспортних засобів малої тоннажності
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, будинок 19
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Позиція : №12 4 (штуки)
Шина 215/60 R16 зима
Опис предмета закупівлі
Шина 215/60 R16 зима
Код ДК 021:2015
34351000-2 - Шини для транспортних засобів малої тоннажності
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, будинок 19
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Позиція : №13 4 (штуки)
Шина 265/60 R18 зима
Опис предмета закупівлі
Шина 265/60 R18 зима
Код ДК 021:2015
34351000-2 - Шини для транспортних засобів малої тоннажності
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, будинок 19.
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Позиція : №14 4 (штуки)
Шина 215/65 R16С зима
Опис предмета закупівлі
Шина 215/65 R16С зима
Код ДК 021:2015
34351000-2 - Шини для транспортних засобів малої тоннажності
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, будинок 19.
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює платіж за поставлений товар шляхом безготівкового розрахунку після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару та накладної. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на умовах відстрочки платежу до 15 банківських днів.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ДНІПРОШИНА"
Пропозиція:
138 228 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП СТАХОВ СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ
Пропозиція:
236 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Нексус Трейдінг"
Пропозиція:
180 297.6 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.10.2025 13:35
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.10.2025 16:10
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анастасія Гаврищук
Електронна пошта
Телефон
+380973087453
Сайт:
https://ssu.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
20001734
Повна назва
УПРАВЛІННЯ СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
29000
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
місто Хмельницький
Адреса
ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, будинок 19
Кваліфікація
Лот № 1 Шини
Період вимог/скарг з 27.10.2025 17:13 по 02.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.10.2025 14:04 по 30.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
27.10.2025 17:13
Повідомлення про рішення
22.10.2025 14:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.10.2025 16:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.10.2025 16:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей: - Відповідно до пункту 2.1.5 тендерної документації не надано«Для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму Учаснику необхідно, в період звернення за роз’ясненнями, особисто відвідати та оглянути транспортні засоби замовника, з метою належного складання тендерної пропозиції учасником та правильністю товару, який буде запропоновано. Виконання цієї вимоги повинно бути документально зафіксовано, для чого надати у складі тендерної пропозиції підписаний уповноваженою особою замовника та представником учасника Акт обстеження та ознайомлення із технічним завданням..» - Наявність працівників не підтверджено наказом про призначення, трудовим або цивільно-правовим договором; - Надано інформаційну довідку про виконання аналогічного договору без зазначення адреси, контактного телефону організації замовника. Також зазначена в довідці сума наданого аналогічного договору, не відповідає наданій копії аналогічного договору у складі пропозиції №94с від 17.10.2024 року. - Не надано, згідно вимоги п.3 Додатку 1 не менше двох аналогічних договорів; - не надано відгук до аналогічного договору, що підписаний не раніше дати оголошення торгів. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Пункт 2.1.5 тендерної документації; - Додаток 1 до тендерної документації. - Пункт 3.1.7. тендерної документації; - Додаток 1 до тендерної документації; - Додаток 1 до тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати у складі тендерної пропозиції на виконання вимоги пункту 2.1.5. тендерної документації Акт обстеження та ознайомлення із технічним завданням, підписаний уповноваженою особою замовника та представником учасника, підписаний в період звернення за роз’ясненнями. - Надати підтвердження наказом про призначення, трудовим або цивільно-правовим договором наявність працівників; - Надати інформаційну довідку про виконання аналогічного договору з зазначенням адреси, контактного телефону організації замовника. Також зазначити в довідці суму наданого аналогічного договору, що відповідає наданій копії аналогічного договору у складі пропозиції №94с від 17.10.2024 року. - Надати, згідно вимоги п.3 Додатку 1 не менше двох аналогічних договорів; - Надати відгук до аналогічного договору, що підписаний не раніше дати оголошення торгів.
Створено
24.10.2025 16:10
Надати до
25.10.2025 16:10
Період вимог/скарг з 29.10.2025 14:51 по 04.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.10.2025 17:13 по 04.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
29.10.2025 14:50
Повідомлення про рішення
27.10.2025 17:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.10.2025 16:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.10.2025 16:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Уповноваженою особою розглянуто наступну тендерну пропозицію – - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕКСУС ТРЕЙДІНГ"; Під час розгляду тендерної пропозиції учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕКСУС ТРЕЙДІНГ" в процедурі відкритих торгів на закупівлю товару «Шини» «Код ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Перелік виявлених невідповідностей: - Відповідно до пункту 2.1.5 тендерної документації не надано «Для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму Учаснику необхідно, в період звернення за роз’ясненнями, особисто відвідати та оглянути транспортні засоби замовника, з метою належного складання тендерної пропозиції учасником та правильністю товару, який буде запропоновано. Виконання цієї вимоги повинно бути документально зафіксовано, для чого надати у складі тендерної пропозиції підписаний уповноваженою особою замовника та представником учасника Акт обстеження та ознайомлення із технічним завданням..» - Не надано інформаційну довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі; - Не надано гарантійний лист про забезпечення поставки товару протягом 24 годин з моменту отримання замовлення; - Не надано інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації. З метою своєчасного постачання об’єму товару для замовника учасник повинен мати не менше 3 працівників. Наявність працівників підтверджується наказом про призначення, трудовим або цивільно-правовим договором - Надано інформаційну довідку про виконання аналогічного договору без зазначення адреси, контактного телефону організації замовника, сума аналогічного договору не надана - не менше очікуваної вартості закупівлі, не надано два аналогічних договори та не надано відгук, що підписаний не раніше дати оголошення торгів; - Не підтверджено наявність фінансової спроможності; - Не надано на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» в складі тендерної пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних осіб учасника, що підписали документи, які входять до складу тендерної пропозиції. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Пункт 2.1.5 тендерної документації; - Пункт 1 Додатку 1 до тендерної документації; - Пункт 1 Додатку 1 до тендерної документації; - Пункт 2 Додатку 1 до тендерної документації; - Пункт 3 Додатку 1 до тендерної документації; - Пункт 4 Додатку 1 до тендерної документації; - Пункт 3.1.7 тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати у складі тендерної пропозиції на виконання вимоги пункту 2.1.5. тендерної документації Акт обстеження та ознайомлення із технічним завданням, підписаний уповноваженою особою замовника та представником учасника, підписаний в період звернення за роз’ясненнями. - Надати інформаційну довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі; - Надати гарантійний лист про забезпечення поставки товару протягом 24 годин з моменту отримання замовлення; - Надати інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації. З метою своєчасного постачання об’єму товару для замовника учасник повинен мати не менше 3 працівників. Наявність працівників підтверджується наказом про призначення, трудовим або цивільно-правовим договором; - Надати інформаційну довідку про виконання аналогічного договору з зазначення адреси, контактного телефону організації замовника, сум аналогічного договору не менше очікуваної вартості закупівлі, надати два аналогічних договори та надати відгук, що підписаний не раніше дати оголошення торгів; - Підтверджено наявність фінансової спроможності; - Надано на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» в складі тендерної пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних осіб учасника, що підписали документи, які входять до складу тендерної пропозиції.
Створено
28.10.2025 12:49
Надати до
29.10.2025 12:49
Період вимог/скарг з 30.10.2025 12:35 по 05.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.10.2025 14:51 по 06.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.10.2025 12:35
Довідка НАЗК
30.10.2025 12:35
Повідомлення про рішення
29.10.2025 14:51
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-10-14-013306-a-b1
Очікує підписання
236 200 грн.
236 200 грн.
З ПДВ
Номенклатура
4 (штуки)
Шина 265/60 R18 літо
Номенклатура
Шина 265/60 R18 літо
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
4 (штуки)
Шина 195/75 R16C літо
Номенклатура
Шина 195/75 R16C літо
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
4 (штуки)
Шина 205/55 R16 літо
Номенклатура
Шина 205/55 R16 літо
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
8 (штуки)
Шина 175/70 R13 літо
Номенклатура
Шина 175/70 R13 літо
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
8 (штуки)
Шина 195/65 R15 літо
Номенклатура
Шина 195/65 R15 літо
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
4 (штуки)
Шина 205/60 R16 літо
Номенклатура
Шина 205/60 R16 літо
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
4 (штуки)
Шина 215/60 R16 літо
Номенклатура
Шина 215/60 R16 літо
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
4 (штуки)
Шина 195/65 R15 зима
Номенклатура
Шина 195/65 R15 зима
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
4 (штуки)
Шина 195/70 R15с зима
Номенклатура
Шина 195/70 R15с зима
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
12 (штуки)
Шина 205/60 R16 зима
Номенклатура
Шина 205/60 R16 зима
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
4 (штуки)
Шина 215/70 R16 зима
Номенклатура
Шина 215/70 R16 зима
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
4 (штуки)
Шина 215/60 R16 зима
Номенклатура
Шина 215/60 R16 зима
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
4 (штуки)
Шина 265/60 R18 зима
Номенклатура
Шина 265/60 R18 зима
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
4 (штуки)
Шина 215/65 R16С зима
Номенклатура
Шина 215/65 R16С зима
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20001734

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП СТАХОВ СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ
Повна назва
Фізична особа-підприємець СТАХОВ СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3374819713

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
240 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.10.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380973087453
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
240 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.10.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380973087453
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності