Показати схожі тендери

Закупівля Знаряддя– за кодом CPV за ДК 021:2015 — 44510000-8 (44511000-5 Ручні знаряддя) від Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району» м. Києва.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-14-012856-a
Id Tender 0a39a4e3d3e34f24a77a83b520e0e15c
План UA-P-2025-10-14-013956-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 14.10.2025 16:00
Остання зміна 03.11.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
10 000 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.10.2025 15:59 до 22.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.10.2025 15:59
до 19.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.10.2025 15:59
до 19.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.10.2025 00:00
до 28.10.2025 13:15
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.10.2025 13:15
до 03.11.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 28.10.2025 13:15
-
Період уточнень
з 14.10.2025 15:59 до 19.10.2025 00:00
Період оскарження
з 14.10.2025 15:59 до 19.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.10.2025 00:00 до 28.10.2025 13:15
Період кваліфікації
з 22.10.2025 00:00 до 28.10.2025 13:15
Основні параметри
Знаряддя– за кодом CPV за ДК 021:2015 — 44510000-8 (44511000-5 Ручні знаряддя)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
10 000 грн.
Знаряддя– за кодом CPV за ДК 021:2015 — 44510000-8 (44511000-5 Ручні знаряддя)
Назва предмета закупівлі
Знаряддя– за кодом CPV за ДК 021:2015 — 44510000-8 (44511000-5 Ручні знаряддя)
Очікувана вартість
10 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
100,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція : №1 1 (штуки)
Набір свердел по металу 1-10 мм 18 шт.
Опис предмета закупівлі
Набір свердел по металу 1-10 мм 18 шт.
Код ДК 021:2015
44512910-4 - Свердла
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02089, Україна, м. Київ, проспект Броварський, 2
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Набір свердел по металу HSS-CO 8 мм 5 шт.
Опис предмета закупівлі
Набір свердел по металу HSS-CO 8 мм 5 шт.
Код ДК 021:2015
44512910-4 - Свердла
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02089, Україна, м. Київ, проспект Броварський, 2
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 5 (штуки)
Терка будівельна
Опис предмета закупівлі
Терка будівельна
Код ДК 021:2015
44511000-5 - Ручні знаряддя
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02089, Україна, м. Київ, проспект Броварський, 2
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 5 (штуки)
Кельма шпаклювальна
Опис предмета закупівлі
Кельма шпаклювальна
Код ДК 021:2015
44511000-5 - Ручні знаряддя
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02089, Україна, м. Київ, проспект Броварський, 2
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 5 (штуки)
Шпатель 100 мм малярний
Опис предмета закупівлі
Шпатель 100 мм малярний
Код ДК 021:2015
44511000-5 - Ручні знаряддя
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02089, Україна, м. Київ, проспект Броварський, 2
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 5 (штуки)
Шпатель 200 мм малярний
Опис предмета закупівлі
Шпатель 200 мм малярний
Код ДК 021:2015
44511000-5 - Ручні знаряддя
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02089, Україна, м. Київ, проспект Броварський, 2
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №7 1 (штуки)
Набір викруток SL6.5/PZ2/PZ1/S2 4 шт.
Опис предмета закупівлі
Набір викруток SL6.5/PZ2/PZ1/S2 4 шт.
Код ДК 021:2015
44512800-0 - Викрутки
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02089, Україна, м. Київ, проспект Броварський, 2
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №8 1 (штуки)
Плоскогубці L= 180 мм [6/60] комбіновані
Опис предмета закупівлі
Плоскогубці L= 180 мм [6/60] комбіновані
Код ДК 021:2015
44511000-5 - Ручні знаряддя
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02089, Україна, м. Київ, проспект Броварський, 2
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №9 1 (штуки)
Плоскогубці L= 160 мм [6/60] комбіновані
Опис предмета закупівлі
Плоскогубці L= 160 мм [6/60] комбіновані
Код ДК 021:2015
44511000-5 - Ручні знаряддя
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02089, Україна, м. Київ, проспект Броварський, 2
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №10 20 (штуки)
Пензлик універсальний 50 мм
Опис предмета закупівлі
Пензлик універсальний 50 мм
Код ДК 021:2015
44511000-5 - Ручні знаряддя
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02089, Україна, м. Київ, проспект Броварський, 2
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №11 20 (штуки)
Пензлик універсальний 70 мм
Опис предмета закупівлі
Пензлик універсальний 70 мм
Код ДК 021:2015
44511000-5 - Ручні знаряддя
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02089, Україна, м. Київ, проспект Броварський, 2
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №12 5 (штуки)
Терка затирання пінопластова штукатурна обробна 260х130 мм
Опис предмета закупівлі
Терка затирання пінопластова штукатурна обробна 260х130 мм
Код ДК 021:2015
44511000-5 - Ручні знаряддя
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02089, Україна, м. Київ, проспект Броварський, 2
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №13 5 (штуки)
Кельма пічника будівельна ударна
Опис предмета закупівлі
Кельма пічника будівельна ударна
Код ДК 021:2015
44511000-5 - Ручні знаряддя
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02089, Україна, м. Київ, проспект Броварський, 2
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №14 5 (штуки)
Затирачка оцинкована сталева 280x130 мм
Опис предмета закупівлі
Затирачка оцинкована сталева 280x130 мм
Код ДК 021:2015
44511000-5 - Ручні знаряддя
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02089, Україна, м. Київ, проспект Броварський, 2
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №15 30 (штуки)
Держак для лопати 120 см.
Опис предмета закупівлі
Держак для лопати 120 см.
Код ДК 021:2015
44511000-5 - Ручні знаряддя
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02089, Україна, м. Київ, проспект Броварський, 2
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 2 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП САВЧЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ
Пропозиція:
9 244.5 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.10.2025 13:38
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
14.10.2025 15:57
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кравченко Ірина Григорівна
Електронна пошта
Телефон
380504486977
Замовник
ЄДРПОУ
05446166
Назва (англійською мовою)
KOMUNALNE PIDPRIEMSVTO ''SHLAHOVO-EKSPLUATACIINE UPRAVLINNIA PO REMONTU TA UTRIMANIY AVTOMOBIL SHLIAHIV TA SPORUD NA NIH DNIPROVSKOGO RAIONU''
Повна назва
Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району» м. Києва
Повна назва (англійською мовою)
KOMUNALNE PIDPRIEMSVTO ''SHLAHOVO-EKSPLUATACIINE UPRAVLINNIA PO REMONTU TA UTRIMANIY AVTOMOBIL SHLIAHIV TA SPORUD NA NIH DNIPROVSKOGO RAIONU''
Поштовий індекс
02089
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Броварський проспект, 2
Кваліфікація
Лот № 1 Знаряддя– за кодом CPV за ДК 021:2015 — 44510000-8 (44511000-5 Ручні знаряддя)
Період вимог/скарг з 28.10.2025 13:15 по 03.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.10.2025 00:00 по 30.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Відповідно до абзацу 7 пункту 37 Особливостей замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої — дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідності в документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник частково не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення, а саме: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відсутній лист-відгук до наданого аналогічного договору, який містять інформацію щодо дотримання умов договору Учасником. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. ДОДАТОК 1 до тендерної документації – Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі – 1. Кваліфікаційні критерії – 1.1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – пункт 1.1.2. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник повинен надати лист-відгук до наданого аналогічного договору, який містять інформацію щодо дотримання умов договору Учасником. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Тендерна документація містить такі вимоги: Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. Учасник на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі має надає такі документи: Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (цей пункт зазначається у разі, якщо вимагаються документи та/або інформація для підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі): 4.1 Учасник у складі тендерної пропозиції надає заповнене і підписане технічне завдання (специфікація) за формою, викладеною в Додатку 2 до тендерної документації. 4.2 Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником, до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквівалента товару має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити точну назву товару, яка пропонується учасником. У випадку, якщо учасником буде зазначено назву товару, яка буде містити словосполучення «або еквівалент» (наприклад, автомобіль Renault Duster, або еквівалент), тендерна пропозиція такого учасника вважається як така, що не відповідає умовам технічної специфікації. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасником у технічній специфікації (колонка 6) не зазначені конкретні технічні характеристики Товару, який він пропонує до постачання (позиції 3, 4, 13, 15). Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. Згідно з умовами тендерної документації встановлено такі вимоги (Додаток 1 до тендерної документації – Розділ 6 – пункт 6.4): кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Учасником під час завантаження документів для усунення невідповідностей накладений УЕП. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника не відповідає встановленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону вимогам. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначених норм. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника у строк, встановлений зазначеною нормою.
Документи кваліфікації
28.10.2025 13:14
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
22.10.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.10.2025 15:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.10.2025 15:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відсутня довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), яка повинна бути надана за Формою 1. Відсутній лист-відгук до наданого аналогічного договору, який містять інформацію щодо дотримання умов договору Учасником. 2. Відсутній лист-гарантія, який містить інформацію про те, що населений пункт, який є місцезнаходженням учасника, не визнано в умовах воєнного стану тимчасово окупованим рішенням Ради національної безпеки і оборони України, яке вводиться в дію указом Президента України. 3. Відсутній лист у довільній формі щодо застосування заходів із захисту довкілля під час поставки товарів. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. ДОДАТОК 1 до тендерної документації – Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі – 1. Кваліфікаційні критерії – 1.1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – пункти 1.1.1 - 1.1.2. 2. ДОДАТОК 1 до тендерної документації – Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі – 6. Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників – пункт 6.7. 3. ДОДАТОК 1 до тендерної документації – Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі – 6. Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників – пункт 6.12. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник повинен надати довідку за Формою 1. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за Формою 1, учасник має надати лист-відгук до наданого аналогічного договору, який містять інформацію щодо дотримання умов договору Учасником. 2. Надати лист-гарантію, який містить інформацію про те, що населений пункт, який є місцезнаходженням учасника, не визнано в умовах воєнного стану тимчасово окупованим рішенням Ради національної безпеки і оборони України, яке вводиться в дію указом Президента України. 3. Надати лист у довільній формі щодо застосування заходів із захисту довкілля під час поставки товарів.
Створено
26.10.2025 18:50
Надати до
27.10.2025 18:50
Торги не відбулися
Очікувана вартість
10 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.10.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району» м. Києва
Контактний телефон:
380504486977
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
10 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.10.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району» м. Києва
Контактний телефон:
380504486977
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності