Показати схожі тендери

Закупівля «Реконструкція системи електропостачання районної котельні з влаштуванням точки підключення когенераційної блочно-модульної установки KE-MNG 450-BR за адресою: вул. Шевченка, 103 в м. Житомир» (CPV ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) від Управління капітального будівництва Житомирської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-14-011648-a
Id Tender 9f0db14149834062a54a4191ff85dca9
План UA-P-2025-10-13-014625-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.10.2025 15:25
Остання зміна 17.12.2025 11:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
11 213 128.8 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.10.2025 15:23 до 04.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.10.2025 15:23
до 01.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.10.2025 15:23
до 01.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.11.2025 00:00
до 27.11.2025 10:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.11.2025 10:24
до 03.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.11.2025 10:24
до 17.12.2025 11:54
Період уточнень
з 14.10.2025 15:23 до 01.11.2025 00:00
Період оскарження
з 14.10.2025 15:23 до 01.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.11.2025 00:00 до 27.11.2025 10:24
Період кваліфікації
з 04.11.2025 00:00 до 27.11.2025 10:24
Основні параметри
«Реконструкція системи електропостачання районної котельні з влаштуванням точки підключення когенераційної блочно-модульної установки KE-MNG 450-BR за адресою: вул. Шевченка, 103 в м. Житомир» (CPV ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
11 213 128.8 грн.
«Реконструкція системи електропостачання районної котельні з влаштуванням точки підключення когенераційної блочно-модульної установки KE-MNG 450-BR за адресою: вул. Шевченка, 103 в м. Житомир» (CPV ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Назва предмета закупівлі
«Реконструкція системи електропостачання районної котельні з влаштуванням точки підключення когенераційної блочно-модульної установки KE-MNG 450-BR за адресою: вул. Шевченка, 103 в м. Житомир» (CPV ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
11 213 128.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
56100,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
56 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Реконструкція системи електропостачання районної котельні з влаштуванням точки підключення когенераційної блочно-модульної установки KE-MNG 450-BR за адресою: вул. Шевченка, 103 в м. Житомир» (CPV ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
10024, Україна, Житомирська область, Житомир, Шевченка, 103
Дата постачання по
30.04.2026 00:00
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Відповідно до умов розділу 12. "Проведення розрахунків за виконані роботи" Проекту договору про закупівлю робіт (додаток 2 до ТД). Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанов Кабінету міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зокрема п.19 Порядку) та від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) має надати Замовнику безвідкличну банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу) згідно з пунктом 12.4 Договору, але не менше 4 (чотирьох) календарних місяців (у тому числі 30 (тридцять) днів для реалізації Замовником права отримання коштів цієї гарантії). Умови гарантії можуть передбачати пропорційне зменшення суми гарантії на суми прийнятих робіт згідно актів приймання виконаних будівельних робіт.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Відповідно до умов розділу 12. "Проведення розрахунків за виконані роботи" Проекту договору про закупівлю робіт (додаток 2 до ТД). Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, гарантійні документи, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження працівників підрядника, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО"
Пропозиція:
10 086 757 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.10.2025 15:32
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
В'ячеслав Глазунов
Електронна пошта
Телефон
+380412445716
Замовник
ЄДРПОУ
36072499
Повна назва
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Поштовий індекс
10014
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
м.Житомир
Адреса
МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2
Кваліфікація
Лот № 1 «Реконструкція системи електропостачання районної котельні з влаштуванням точки підключення когенераційної блочно-модульної установки KE-MNG 450-BR за адресою: вул. Шевченка, 103 в м. Житомир» (CPV ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Період вимог/скарг з 27.11.2025 10:24 по 03.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.11.2025 00:00 по 03.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.11.2025 10:24
Довідка НАЗК
27.11.2025 10:24
Повідомлення про рішення
17.11.2025 12:41
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
10.11.2025 10:33
Електроний протокол про продовження строку
04.11.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.10.2025 15:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.10.2025 15:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
04.11.2025 відбулись відкриті торги по предмету закупівлі: «Реконструкція системи електропостачання районної котельні з влаштуванням точки підключення когенераційної блочно-модульної установки KE-MNG 450-BR за адресою: вул. Шевченка, 103 в м. Житомир» (CPV ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-14-011648-a). Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Однак, управлінню капітального будівництва Житомирської міської ради для розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» по предмету закупівлі: «Реконструкція системи електропостачання районної котельні з влаштуванням точки підключення когенераційної блочно-модульної установки KE-MNG 450-BR за адресою: вул. Шевченка, 103 в м. Житомир» (CPV ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-14-011648-a) не достатньо 5 (п’яти) робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, оскільки перевірка відомостей про учасника закупівлі, що містяться у відкритих реєстрах, перевірка відповідності кваліфікаційним критеріям, перевірка правильності формування ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни), кошторисних розрахунків та інших документів кошторисної документації, перевірка відповідності тендерної пропозиції вимогам Тендерної документації потребують більших затрат часу, у тому числі у зв’язку із аварійними та плановими відключеннями електроенергії. Таким чином, уповноваженою особою за організацію та проведення відкритих торгів прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» по предмету закупівлі: «Реконструкція системи електропостачання районної котельні з влаштуванням точки підключення когенераційної блочно-модульної установки KE-MNG 450-BR за адресою: вул. Шевченка, 103 в м. Житомир» (CPV ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-14-011648-a) до 20 (двадцяти) робочих днів (Протокол від 10.11.2025).
Дата продовження строку розгляду
10.11.2025 10:33
Дата кінця розгляду
03.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись вимогами статті 11 та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень Особливостей уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» (далі – ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО») в процедурі відкритих торгів за номером: UA-2025-10-14-011648-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких передбачалось Тендерною документацією. 1. Вимогами Тендерної документації а саме: пунктом 5.1. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Додатком 5 до Тендерної документації та відповідно підпунктом 2.1. Додатку 9 до Тендерної документації – Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (далі – Додаток 9 до Тендерної документації), встановлено, що для підтвердження такого кваліфікаційного критерію, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Обов’язковою умовою є наявність в учасника зокрема виконавця робіт або іншої особи, яка виконує його функції. Так, у складі тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» надано Довідку від 20.10.11.2025 № 2222т/10-25 про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (далі – Довідка). На виконання вимог підпункту 5.1.1. пункту 5.1. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації учасником процедури закупівлі надано наказ № 169-к від 09.10.2025 про прийняття Горової Надії Анатоліївни на посаду виконавця робіт та кадрових наказів № 92-к від 18.10.2021, № 168-к від 31.12.2021 та № 142-к від 30.12.2022 щодо майстра дільниці Гречихіна Романа Сергійовича. Невідповідності полягають у тому, що у Довідці прізвище виконавця робіт вказано – Грова, а не Горова відповідно до наказу № 169-к від 09.10.2025; прізвище майстра дільниці – Гречихин, а не Гречихін відповідно до наказів № 92-к від 18.10.2021, № 168-к від 31.12.2021 та № 142-к від 30.12.2022. Крім того, підпунктом 5.1.2. пункту 5.1. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Додатком 5 до Тендерної документації та відповідно підпунктом 2.1. Додатку 9 до Тендерної документації, встановлено, що учасник процедури закупівлі повинен підтвердити наявність робітників необхідних професій відповідної кваліфікації, які будуть задіяні при виконанні видів робіт, наведених у технічному завданні (додаток 3 до тендерної документації), у кількості не менше 7 осіб (електромонтажник, електрослюсар, слюсар-сантехнік тощо). Невідповідність полягає у тому, що у Довідку не включений такий робітник, як електрослюсар, який буде задіяний при виконанні робіт відповідно до технічного завдання (додаток 3 до Тендерної документації). Отже, для підтвердження такого кваліфікаційного критерію, як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, просимо надати оновлену Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з правильним вказанням прізвищ виконавця робіт Горової Надії Анатоліївни та майстра дільниці Гречихіна Романа Сергійовича, з включенням до довідки такого робітника як електрослюсар та документальне підтвердження відповідно до вимог підпунктів 5.1.1. – 5.1.4 щодо електрослюсаря. 2. Вимогами Тендерної документації, а саме: підпунктом 5.1.3. пункту 5.1. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Додатком 5 до Тендерної документації та відповідно підпунктом 2.1. Додатку 9 до Тендерної документації, встановлено, що для документального підтвердження наявності інженерних працівників учасник процедури закупівлі у складі Тендерної пропозиції повинен надати зокрема диплом про освіту на виконавця робіт (магістр та/або спеціаліст та/або бакалавр та/або молодший спеціаліст у галузі будівництва або енергетики). Так, на виконання зазначених вище вимог Тендерної документації учасником процедури закупівлі ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» надано копію диплома виконавця робіт Горової Надії Анатоліївни серія НР № 43253785, виданого 31.05.2012. Відповідно до положень пункта 1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації, у випадку якщо на виконання вимог цієї тендерної документації Учасник надає копії документа, копія такого документу перед скануванням має бути завірена підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника. Вимога про скріплення печаткою не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством. У випадку якщо на виконання вимог цієї тендерної документації Учасник надає скан-копії оригіналів документів, створених не самим учасником, а виданих іншим органом, установою, підприємством, організацією (ліцензій, довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій, дозволів та ін.), то такий документ має бути перед кольоровим скануванням перевірений учасником на предмет його оригінальності (що це не кольорова копія, а безпосередньо оригінал документу). Невідповідність полягає у тому, що копія диплома виконавця робіт Горової Надії Анатоліївни серія НР № 43253785, виданого 31.05.2012, не завірена підписом уповноваженої особи та печаткою ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО». Таким чином, для підтвердження кваліфікаційного критерію, такого як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» повинен надати диплом виконавця робіт Горової Надії Анатоліївни серія НР № 43253785, виданий 31.05.2012, у вигляді кольорової скан-копії оригіналу цього документу або копії диплому, завіреної належним чином, а саме: підписом уповноваженої особи та печаткою ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» відповідно до положень пункта 1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації. 3. Вимогами Тендерної документації а саме: пунктом 5.2. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Додатком 6 до Тендерної документації та відповідно підпунктом 2.2. Додатку 9 до Тендерної документації, встановлено, що відповідність поданої пропозиції учасника процедури закупівлі за таким кваліфікаційним критерієм, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі підтверджується наданням у складі пропозиції належним чином оформленої довідки згідно з Додатком 6 та скан-копіями підтвердних документів, зазначених у підпунктах 5.2.2-5.2.3. Вимогами підпункту 5.2.3. пункту 5.2. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено, що учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції надає скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва (декларацію про готовність до експлуатації об’єкта або сертифікат або реєстраційний номер/QR-код відповідного документа). У разі якщо, на час подання тендерної пропозиції при закупівлі робіт відсутні документи про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва, Учаснику дозволяється надати у якості підтвердного документу акт готовності відповідного об’єкта до експлуатації, підписаний проектувальною організацією, Учасником як виконавцем робіт та Замовником. На виконання вимог Тендерної документації учасником процедури закупівлі ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» надано в складі тендерної пропозиції Договір підряду № 732-20 від 18.06.2020 та Договір підряду № 34-23 від 17.01.2023 на виконання робіт за одним об’єктом будівництва: «Реконструкція районної котельні РК-10 за адресою: м. Житомир, пров. 1-й Винокурний, 36а, шляхом встановлення термодинамічної установки органічного циклу Ренкіна (паливо-тріска деревини)», а також підтвердні документи згідно з вимогами підпунктів 5.2.2-5.2.3 та Довідку про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів від 20.10.2025 вих. № 2235т/10-25. Варто зазначити, що надання учасником процедури закупівлі на виконання вимог Тендерної документації двох аналогічних договорів, які стосуються одного об’єкта будівництва, унеможливлює надання підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію двох закінчених об’єктів будівництва. Так, учасником процедури закупівлі ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» у складі тендерної пропозиції надано Акт готовності об’єкта до експлуатації, а саме: Реконструкція районної котельні РК-10 за адресою: м. Житомир, пров.1-й Винокурний, 36а, шляхом встановлення термодинамічної установки органічного циклу "Ренкіна" (паливотріска деревини). Коригування, від 04.09.2024, Реєстраційний номер в ЄДЕССБ: AC01:9501-8535-2652-5141. Невідповідність полягає у тому, що учасником процедури закупівлі ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» у складі тендерної пропозиції надано акт готовності до експлуатації стосовно одного об’єкта будівництва, проте вимогами підпункту 5.2.3. пункту 5.2. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено надання підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва. Таким чином, для підтвердження кваліфікаційного критерію, такого як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» повинен надати підтверджуючий документ про прийняття в експлуатацію іншого закінченого об’єкта будівництва (декларацію про готовність до експлуатації об’єкта або сертифікат або реєстраційний номер/QR-код відповідного документа) та аналогічний договір, який відповідає вимогам пункту 5.2. Розділу ІІІ Тендерної документації, стосовно цього закінченого об’єкта будівництва, усі підтвердні документи згідно з вимогами підпунктів 5.2.2.-5.2.3. стосовно цього об’єкта будівництва, а також оновлену довідку про виконання аналогічних договорів згідно з Додатком 6 до Тендерної документації. У разі якщо, на час подання тендерної пропозиції при закупівлі робіт відсутні документи про прийняття в експлуатацію закінченого об’єкта будівництва, Учаснику дозволяється надати у якості підтвердного документу акт готовності відповідного об’єкта до експлуатації, підписаний проектувальною організацією, Учасником як виконавцем робіт та Замовником). 4. Вимогами Тендерної документації а саме: пунктом 1.5. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації та відповідно підпунктом 4.1. Додатку 9 до Тендерної документації, встановлено, що учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати заповнену тендерну пропозицію (цінову), оформлену згідно з Додатком 1, завірену підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою. Вимога про скріплення печаткою не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством. Так, на виконання вимог Тендерної документації учасником процедури закупівлі ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» надано Тендерну пропозицію від 20.10.2025 вих. 2242т/10-25 (далі – Тендерна пропозиція). Невідповідність полягає у тому, що у Тендерній пропозиції учасником процедури закупівлі ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» не заповнено рядок, який містить інформацію щодо уповноваженого представника учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі. Таким чином, учасник процедури закупівлі ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» повинен усунути невідповідність у Тендерній пропозиції, оформленій згідно з Додатком 1 шляхом включення до неї інформації про уповноваженого представника учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі. 5. Вимогами Тендерної документації а саме: пунктом 5.3. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та відповідно підпунктом 2.3. Додатку 9 до Тендерної документації, встановлено, що для підтвердження такого кваліфікаційного критерію, як наявність фінансової спроможності учасника, учасник процедури закупівлі повинен надати зокрема копії звітів про рух грошових коштів за 4 останні календарні роки. Відповідно до пункту 4.3. Розділу V “Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації та підпункту 1.9. Додатку 9 до Тендерної документації у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів або ненакладення електронного підпису. Так, учасником процедури закупівлі ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» надано у складі тендерної пропозиції «Лист-роз’яснення про ненадання у складі тендерної пропозиції звіту про власний капітал» від 20.10.2025 вих. № 2237т/10-25. Проте під час розгляду зазначеного документу Замовником виявлено наступні невідповідності: - роз’яснення про ненадання у складі тендерної пропозиції звіту про власний капітал, а не звіту про рух грошових коштів; - посилання на Господарський кодекс України, який втратив чинність з 28.08.2025. Отже, з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у своїй тендерній пропозиції, виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій, ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» повинен надати копії звітів про рух грошових коштів за 4 останні календарні роки або лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначено законодавчі підстави ненадання відповідних документів згідно з нормами чинного законодавства України.
Створено
17.11.2025 12:39
Надати до
18.11.2025 12:39
Договір
UA-2025-10-14-011648-a-c1
Підписаний і діє
Номер
41
10 086 757 грн.
8 405 630.83 грн.
З ПДВ
Підписано
12.12.2025
Строк дії договору з
12.12.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
«Реконструкція системи електропостачання районної котельні з влаштуванням точки підключення когенераційної блочно-модульної установки KE-MNG 450-BR за адресою: вул. Шевченка, 103 в м. Житомир» (CPV ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Номенклатура
«Реконструкція системи електропостачання районної котельні з влаштуванням точки підключення когенераційної блочно-модульної установки KE-MNG 450-BR за адресою: вул. Шевченка, 103 в м. Житомир» (CPV ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 30 квітня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Повна назва
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36072499

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО"
Повна назва
ТОВ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38622372

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Завершена закупівля
Очікувана вартість
11 213 128.8 грн.
Період подання пропозицій
до 04.11.2025 00:00
Замовник:
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Контактний телефон:
+380412445716
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
11 213 128.8 грн.
Період подання пропозицій
до 04.11.2025 00:00
Замовник:
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Контактний телефон:
+380412445716
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності