Звернення:
За тендером : Послуги з регенерації картриджів до лазерних принтерів
Тема:
Дискримінаційна вимога
Зміст:
Шановний Замовнику!
Просимо Вас прибрати дискримінаційну вимогу, яка порушуює принципи добросовісної конкуренції, а саме : " 6.Учасник повинен мати сервісний центр, пункт обслуговування або профільний центр в м. Вінниця (на підтвердження надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист із зазначенням адреси)". Дана вимога суттєво звужує коло потенційних учасників, які мають можливість приймати участь та здатні забезпечити вчасне та якісне надання послуг, що є предметом закупівлі.
Дата оприлюднення звернення:
18.10.2025 14:00
На Ваше звернення повідомляємо, що вимога щодо наявності сервісного центру, пункту обслуговування або профільного центру в м. Вінниця не є дискримінаційною вимогою, так як встановлена виключно для забезпечення безперебійної роботи Офісу та оперативного виконання завдань, а також є підтвердженням того, що учасник дійсно взмозі забезпечити виконання своїх зобов’язань вчасно та якісно. Крім того, у м. Вінниця є велика кількість відповідних профільних сервісних центрів, і вимоги даної закупівлі жодним чином не дискримінують жодних з них та не звужують коло можливих учасників. Не менш значущим є й те, що процес транспортування картриджів до інших міст передбачав би збільшення часу на надання послуг у зв’язку із необхідністю транспортування в інше місто та повернення картриджів після надання послуг, а це, в свою чергу, призвело б до ускладнення робочих процесів Замовника у зв’язку із відсутністю можливості друку. Окрім вказаного, важливим аспектом при ймовірному транспортуванні картриджів в інше місто є ризик ушкодження картриджів, додаткові затрати часу на перевірку всіх картриджів, які б транспортувались, одразу ж після повернення на предмет цілісності та неушкодженості всіх їх механізмів, що є значущим при дотриманні принципу максимальної економії та ефективності (пункт 2 статті 5 Закону «Про публічні закупівлі»).
Дата оприлюднення відповіді:
20.10.2025 10:12