Показати схожі тендери

Закупівля Термостат сухоповітряний від Комунальне некомерційне підприємство "Синельниківська центральна міська лікарня" Синельниківської міської ради".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-14-010234-a
Id Tender aa85ad81fa0041598d6020f9c512cb1a
План UA-P-2025-10-14-011994-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.10.2025 14:46
Остання зміна 30.10.2025 09:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
66 666 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.10.2025 14:45 до 22.10.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 14.10.2025 14:45
до 19.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.10.2025 14:45
до 19.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.10.2025 08:00
до 24.10.2025 14:17
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.10.2025 14:17
до 30.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.10.2025 14:17
до 30.10.2025 09:38
Період уточнень
з 14.10.2025 14:45 до 19.10.2025 00:00
Період оскарження
з 14.10.2025 14:45 до 19.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.10.2025 08:00 до 24.10.2025 14:17
Період кваліфікації
з 22.10.2025 08:00 до 24.10.2025 14:17
Основні параметри
Термостат сухоповітряний
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
66 666 грн.
Термостат сухоповітряний
Назва предмета закупівлі
Термостат сухоповітряний
Очікувана вартість
66 666 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
666,66
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Термостат сухоповітряний
Код ДК 021:2015
33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Код НК 024:2023
37028 Лабораторний термостат
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
52500, Україна, Дніпропетровська область, вул. Миру, 52, м.Синельникове, вул. Миру, 52,
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за поставлений Товар здійснюється в розмірі 100 % у продовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної Товару.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Кононяко Галина Опанасівна"
Пропозиція:
66 666 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Валентина Ясинська
Електронна пошта
Телефон
+380688502860
Замовник
ЄДРПОУ
01989160
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Синельниківська центральна міська лікарня" Синельниківської міської ради"
Поштовий індекс
52500
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Синельникове
Адреса
вул. Миру, буд. 52
Кваліфікація
Лот № 1 Термостат сухоповітряний
Період вимог/скарг з 24.10.2025 14:17 по 30.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.10.2025 08:00 по 30.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.10.2025 14:17
Довідка НАЗК
24.10.2025 14:17
Повідомлення про рішення
22.10.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.10.2025 14:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.10.2025 14:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення не відповідностей: 1. Згідно з пп. 3.3. п. 3. “Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі”, Додатка 1 до тендерної документації, необхідно надати наступні документи: «Спроможність учасника поставити запропоноване обладнання повинна підтверджуватись оригіналом гарантійного листа від виробника (якщо учасник є виробником товару), або офіційного представника виробника на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого обладнання в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією документацією торгів та пропозицією учасника (надати копію, завірену належним чином, оригінала такого гарантійного листа).» Учасник на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надав гарантійний лист від виробника, який не відповідає вимогам тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями гарантійний лист від виробника (якщо учасник є виробником товару), або офіційного представника виробника на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого обладнання в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією документацією торгів та пропозицією учасника (надати копію, завірену належним чином, оригінала такого гарантійного листа).»
Створено
23.10.2025 11:49
Надати до
24.10.2025 11:49
Договір
UA-2025-10-14-010234-a-b1
Підписаний і діє
Номер
587
66 666 грн.
66 666 грн.
З ПДВ
Підписано
30.10.2025
Строк дії договору з
30.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Термостат сухоповітряний
Номенклатура
Термостат сухоповітряний
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
66 666
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Код НК 024:2023
37028 Лабораторний термостат

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство "Синельниківська центральна міська лікарня" Синельниківської міської ради"
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Синельниківська центральна міська лікарня" Синельниківської міської ради"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01989160

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Кононяко Галина Опанасівна"
Повна назва
ФОП "Кононяко Галина Опанасівна"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2012604701

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
30.10.2025 09:38
-
30.10.2025 09:37
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
66 666 грн.
Період подання пропозицій
до 22.10.2025 08:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Синельниківська центральна міська лікарня" Синельниківської міської ради"
Контактний телефон:
+380688502860
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
66 666 грн.
Період подання пропозицій
до 22.10.2025 08:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Синельниківська центральна міська лікарня" Синельниківської міської ради"
Контактний телефон:
+380688502860
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності