Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 - 30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбуки) від Відділ освіти Бродівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-14-010179-a
Id Tender 5077df1de8b7487baf8b0eb1b148b3e3
План UA-P-2025-10-14-008949-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 14.10.2025 14:49
Остання зміна 31.10.2025 15:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
337 500 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.10.2025 14:49 до 22.10.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 14.10.2025 14:49
до 19.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.10.2025 14:49
до 19.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.10.2025 10:00
до 28.10.2025 09:49
Залишилось 13 год. 34 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.10.2025 09:49
до 03.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 28.10.2025 09:49
-
Період уточнень
з 14.10.2025 14:49 до 19.10.2025 00:00
Період оскарження
з 14.10.2025 14:49 до 19.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.10.2025 10:00 до 28.10.2025 09:49
Період кваліфікації
з 22.10.2025 10:00 до 28.10.2025 09:49
Основні параметри
ДК 021:2015 - 30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбуки)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
337 500 грн.
Ноутбуки
Назва предмета закупівлі
Ноутбуки
Очікувана вартість
337 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3375,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ноутбуки
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
80600, Україна, Львівська область, м. Броди, вул. М. Коцюбинського, 10
Дата постачання по
20.12.2025 14:48
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
Пропозиція:
337 500 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сімора Ірина Ігорівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380326625011
Факс
+380326628013
Замовник
ЄДРПОУ
44143490
Повна назва
Відділ освіти Бродівської міської ради
Поштовий індекс
80600
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Броди
Адреса
вул. Василя Стуса 22
Кваліфікація
Лот № 1 Ноутбуки
Період вимог/скарг з 28.10.2025 09:49 по 03.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.10.2025 10:00 по 30.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.10.2025 09:49
Довідка НАЗК
28.10.2025 09:49
Повідомлення про рішення
22.10.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.10.2025 14:44
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.10.2025 14:44
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Протокольне рішення (протокол) № б/н уповноваженої особи Відділу освіти Бродівської міської ради Львівської області м. Броди від 24.10.2025 року Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "ЮДІТРЕЙД" (далі- Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі ДК 021:2015 - 30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбуки) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі - Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором UA-2025-10-14-010179-a. Під час розгляду порядку денного: Відповідно до рішення уповноваженої особи замовника оголошено проведення відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015 - 30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбуки) у закупівлі UA-2025-10-14-010179-a. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій — 22.10.2025 року 10:00. У встановлений строк подана 1 тендерна пропозиція. Учасник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮДІТРЕЙД". Згідно з частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 р. № 922-VIII (далі — Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮДІТРЕЙД" виявлено такі невідповідності: № з/п Виявлені невідповідності Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1 Подано довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не за формою 1 У п. 1 додатку 1 до Тендерної документації: На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Форма 1 Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: № Найменування замовника за договором Номер, дата договору та предмет договору Документ(и), що підтверджують виконання договору Надати довідку за формою 1 про про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Враховуючи викладене, відповідно до статей 26, 29 Закону необхідно розмістити в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮДІТРЕЙД". ВИРІШИЛА: Розмістити в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, зазначених у цьому протоколі, що подані Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮДІТРЕЙД" під час проведення відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015 - 30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбуки) у закупівлі UA-2025-10-14-010179-a. Уповноважена особа відділу освіти Бродівської міської ради Фахівець з публічних закупівель ________________ Сімора Ірина Ігорівна
Створено
24.10.2025 10:35
Надати до
25.10.2025 10:35
Договір
UA-2025-10-14-010179-a-c1
Очікує підписання
337 500 грн.
337 500 грн.
З ПДВ
Номенклатура
15 (штуки)
Ноутбуки
Номенклатура
Ноутбуки
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відділ освіти Бродівської міської ради
Повна назва
Відділ освіти Бродівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44143490

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
Повна назва
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42036301

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
337 500 грн.
Період подання пропозицій
до 22.10.2025 10:00
Замовник:
Відділ освіти Бродівської міської ради
Контактний телефон:
+380326625011
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
337 500 грн.
Період подання пропозицій
до 22.10.2025 10:00
Замовник:
Відділ освіти Бродівської міської ради
Контактний телефон:
+380326625011
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності