Закупівля Послуги з організації управління фармацевтичними відходами: комплекс операцій збирання, перевезення з подальшим обробленням (відновлення та видалення) фармацевтичних відходів, код ДК – 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами)) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №15 ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).
Послуги з організації управління фармацевтичними відходами: комплекс операцій збирання, перевезення з подальшим обробленням (відновлення та видалення) фармацевтичних відходів, код ДК – 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами))
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Послуги з організації управління фармацевтичними відходами: комплекс операцій збирання, перевезення з подальшим обробленням (відновлення та видалення) фармацевтичних відходів, код ДК – 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами))
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.10.2025 14:34
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору);
не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі;
копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.10.2025 14:34
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.10.2025 14:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.10.2025 14:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.10.2025 14:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.10.2025 14:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №15 ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Поштовий індекс
04070
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Г.Сковороди, 2
Послуги з організації управління фармацевтичними відходами: комплекс операцій збирання, перевезення з подальшим обробленням (відновлення та видалення) фармацевтичних відходів, код ДК – 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами))
Тендер:
UA-2025-10-14-009848-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2025-10-14-009848-a.c1
Дата:
23.10.2025 17:08
Стан:
Прийнято до розгляду
Скарга на дисримінаційні умови тендерної документації
Відповідно до Додаток 1.1 до Тендерної документації
ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ УЧАСНИК ПОВИНЕН НАДАТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТЕХНІЧНИМ, ЯКІСНИМ, КІЛЬКІСНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Послуги з організації управління фармацевтичними відходами: комплекс операцій збирання, перевезення з подальшим обробленням (відновлення та видалення) фармацевтичних відходів, код ДК – 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами))
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
№ з/п Назва відходів згідно національного переліку відходів (НПВ) КОД НПВ Одиниця виміру кількість
1 Змішані медичні та фармацевтичні відходи 16 12 46 кг 612,65
2 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції 18 02 02 кг 85,2
Обґрунтування
В п.1. зазначені відходи – Змішані медичні та фармацевтичні відходи за кодом 16 12 46 та Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції 18 02 02. Відповідно ПКМУ від 20 жовтня 2023 року № 1102 Про затвердження Порядку класифікації відходів та Національного переліку відходів (додається як доказ) пп.1.2. п.6
1) коди без позначення символом “*” - ідентифікують відходи, що не є небезпечними;
2) коди, позначені символом “*” - ідентифікують небезпечні відходи;
Відповідно до технічної специфікації Замовник позначив відход 16 12 46 як безпечний відход. А повинен був зазначити як небезпечний та позначити його символом “*” - 16 12 46* Змішані медичні та фармацевтичні відходи. Те ж стосується й коду 18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Вимагаємо внести відповідні зміни шляхом класифікації відходів відповідно до ПКМУ від 20 жовтня 2023 року № 1102 Про затвердження Порядку класифікації відходів та Національного переліку відходів.
Відповідно до Додаток 1.1 до Тендерної документації
ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ УЧАСНИК ПОВИНЕН НАДАТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТЕХНІЧНИМ, ЯКІСНИМ, КІЛЬКІСНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Послуги з організації управління фармацевтичними відходами: комплекс операцій збирання, перевезення з подальшим обробленням (відновлення та видалення) фармацевтичних відходів, код ДК – 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами))
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
Ліцензія на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів (D9, D10, D13, D15) виданої Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України;
Обґрунтування
Наше підприємство здійснює господарську діяльність з управління небезпечними відходами на підставі ліцензії, виданої Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, яка включає операції D10, D13 та D15, відповідно до Класифікатора операцій поводження з відходами (Додаток 1 до Закону України Про управління відходами (№ 2320-IX від 6 липня 2022 р., який набрав чинності 9 липня 2023 р.) зі змінами).
Згідно з тендерною документацією, предметом закупівлі є послуги зі збирання, перевезення, оброблення та знешкодження небезпечних (медичних) відходів, зокрема:
16 12 46* Змішані медичні та фармацевтичні відходи
18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції
Для зазначених видів відходів основною технологічною операцією є знешкодження шляхом спалювання (операція D10) відповідно до пункту 6 розділу 1 Державних санітарних норм та правил «Порядок управління медичними відходами, у тому числі вимоги щодо безпечності для здоров’я людини під час утворення, збирання, зберігання, перевезення, оброблення таких відходів».
У тендерній документації Замовником встановлено вимогу надати ліцензію з операціями D9, D10, D13, D15.
Однак операція D9 (“фізико-хімічна обробка”) не є технологічно необхідною для поводження саме з медичними інфекційно-небезпечними відходами.
Відповідно до пункту 5 розділу 1 Державних санітарних норм та правил «Порядок управління медичними відходами, у тому числі вимоги щодо безпечності для здоров’я людини під час утворення, збирання, зберігання, перевезення, оброблення таких відходів» ліцензіат має право виконувати лише ті операції, що визначені у його ліцензії. Для медичних відходів основними є:
D10 — спалювання на суші (інсинерація),
D13 — змішування чи попереднє змішування,
D15 — тимчасове зберігання.
Отже, вимога Замовника щодо наявності операції D9 є надлишковою і такою, що не відповідає предмету закупівлі, оскільки не стосується процесів, які фактично виконуються при знешкодженні інфекційних медичних відходів.
Вимога про обов’язкову наявність у ліцензії операції D9 суперечить цим принципам, оскільки:
- обмежує коло потенційних учасників, що мають ліцензії з операціями D10, D13, D15;
- не має обґрунтованого зв’язку з предметом закупівлі;
- створює дискримінаційні умови та порушує рівність учасників.
Згідно з пунктом 4 частини 1 статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі”, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію або призводять до дискримінації учасників.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Внести зміни до тендерної документації, виключивши обов’язкову вимогу щодо наявності операції D9 у ліцензії учасника.
Визнати достатніми для участі в закупівлі операції D10, D13, D15, які повністю відповідають технологічному процесу поводження з небезпечними медичними відходами.
Забезпечити дотримання принципів відкритості, добросовісної конкуренції та недискримінації учасників, визначених статтею 5 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Відповідно до Додаток 1.1 до Тендерної документації
ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ УЧАСНИК ПОВИНЕН НАДАТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТЕХНІЧНИМ, ЯКІСНИМ, КІЛЬКІСНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Послуги з організації управління фармацевтичними відходами: комплекс операцій збирання, перевезення з подальшим обробленням (відновлення та видалення) фармацевтичних відходів, код ДК – 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами))
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
Ліцензія на право здійснення господарської діяльності з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів;
Обґрунтування
Відходи з кодом 16 12 46* («Змішані медичні та фармацевтичні відходи») і кодом 18 02 02* («Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції») згідно з національним класифікатором відходів відносяться до категорії небезпечні медичні відходи.
Закон України «Про управління відходами» (№ 2320-IX від 6 липня 2022 р., який набрав чинності 9 липня 2023 р.) чітко визначає поняття «небезпечні відходи» як ті, що мають одну або більше властивостей, що роблять їх небезпечними, і які підлягають спеціальному поводженню.
Закон України «Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори» (з урахуванням змін) регулює обіг (виробництво, зберігання, транспортування, реалізацію) наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів. Цей закон не покриває категорію медичних відходів, які мають класифікацію типу «збирання та видалення інфекційних медичних відходів».
Виходячи з наведеного: встановлення Замовником вимоги про наявність ліцензії на обіг наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів не обґрунтоване предметом закупівлі, якщо йдеться саме про управління небезпечними медичними відходами з кодами 16 12 46* та 18 02 02*.
Для таких відходів ключові нормативи — це екологічні (зокрема Закон «Про управління відходами» та підзаконні акти), ліцензування діяльності з управління небезпечними відходами (наприклад, Постанова КМУ № 1278 від 20.10.2023 р. «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами») і санітарні норми (Правила поводження з медичними відходами, що затверджені Міністерством охорони здоров’я).
Враховуючи наведене, ми констатуємо, що відходи категорій 16 12 46* та 18 02 02* не містять у своєму складі таких субстанцій, як наркотичні засоби, психотропні речовини чи прекурсори, в розумінні Закону України «Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори».
Ці відходи класифіковані як небезпечні медичні відходи, керуються правовими актами у сфері екології та санітарії, а не режимом контролю за обігом наркотичних засобів.
Тому вимога Замовника про наявність ліцензії на обіг наркотичних засобів і психотропів є необґрунтованою для предмета закупівлі, спрямованої на управління цими категоріями медичних відходів.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, виключивши обов’язкову вимогу щодо наявності Ліцензії на право здійснення господарської діяльності з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів.
Скарга на дисримінаційні умови тендерної документації
Всі питання та вимоги від учасників даної закупівлі у ситему були завантажені 21.10.2025р. Замовник надає відповіді учас никам та усуває вимоги відповідно до пункту 1 статті 24 Закону протягом 3 робочих днів та відповідно до абзацу 2 пункту 54 Особливостей – протягом 3 днів. Останній термін надання відповідей в даному випадку - 24.10.2025 року. Учасник скаргу до АМКУ подав 23.10.2025року
Відповідно до Додаток 1.1 до Тендерної документації
ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ УЧАСНИК ПОВИНЕН НАДАТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТЕХНІЧНИМ, ЯКІСНИМ, КІЛЬКІСНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Послуги з організації управління фармацевтичними відходами: комплекс операцій збирання, перевезення з подальшим обробленням (відновлення та видалення) фармацевтичних відходів, код ДК – 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами))
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
Атестат виробництва, зареєстрований в Реєстрі Міністерства економіки України з оброблення (відновлення, видалення, включаючи підготовку відходів до таких операцій) вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції;
Обґрунтування
Відповідно до чинного законодавства України:
Вимоги щодо отримання Атестата виробництва визначені Порядком атестації виробництва продукції, робіт і послуг, затвердженим наказом Міністерства економіки України № 91 від 15.02.2002 р.
Цей порядок застосовується до суб’єктів господарювання, які виготовляють продукцію, що підлягає обов’язковій сертифікації або оцінці відповідності, а не до суб’єктів, які здійснюють управління з відходами.
Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України № 1278 від 05.12. 2023 р.
«Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами», єдиним документом, що підтверджує право підприємства на управління з відходами є Ліцензія на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, видана Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України.
У зазначених Ліцензійних умовах відсутня вимога про обов’язковість наявності Атестата виробництва.
Таким чином, наявність або відсутність цього документа жодним чином не впливає на законність та правомірність діяльності підприємства, яке має чинну екологічну ліцензію.
Предметом закупівлі є послуги з оброблення та знешкодження медичних відходів, зокрема:
16 12 46* — Змішані медичні та фармацевтичні відходи;
18 02 02* — Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції.
Ці відходи класифікуються згідно з ДК 005-96 “Класифікатор відходів” як небезпечні медичні, а діяльність із їх оброблення та знешкодження регулюється:
Законом України “Про управління відходами” (№ 2320-IX),
Постановою КМУ № 1278 від 05.12.2023 р. (Ліцензійні умови),
Жоден із цих нормативних актів не вимагає наявності Атестата виробництва для підприємств, які здійснюють поводження (збирання, зберігання, перевезення, оброблення, знешкодження) із відходами медичного походження.
Таким чином, вимога Замовника щодо наявності Атестата виробництва, зареєстрованого в реєстрі Міністерства економіки України, є безпідставною, не передбаченою чинним законодавством і дискримінаційною стосовно учасників, які мають чинну Ліцензію на управління небезпечними відходами та технічні можливості для виконання послуг із поводження з відходами кодів 16 12 46* і 18 02 02*.
Послуги з організації управління фармацевтичними відходами: комплекс операцій збирання, перевезення з подальшим обробленням (відновлення та видалення) фармацевтичних відходів, код ДК – 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами))
Звернення:
За тендером : Послуги з організації управління фармацевтичними відходами: комплекс операцій збирання, перевезення з подальшим обробленням (відновлення та видалення) фармацевтичних відходів, код ДК – 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами))
Тема:
Сертифікат ISO
Зміст:
Добрий день, шановний Замовнику.
Шановний, Замовник, наша компанія має сертифікат "ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги", а умовами тендерної документації передбачено надання аналогічного сертифіката "Сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015, IDT". Враховуючі, що цифри після двокрапки- це рік затвердження стандарту, просимо внести зміни в тендерну документацію та передбачити можливість надання аналогічниго сертифікату, виклавши таку умову наступним чином: Сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015, IDT або Сертифікат ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги».
Завчасно вдячні.
Дата оприлюднення звернення:
21.10.2025 09:23
Звернення:
За тендером : Послуги з організації управління фармацевтичними відходами: комплекс операцій збирання, перевезення з подальшим обробленням (відновлення та видалення) фармацевтичних відходів, код ДК – 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами))
Тема:
Атестат виробництва
Зміст:
Шановний Замовник, згідно ст. 55 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» № 1264-XII від 25 червня 1991 року, передбачено, що утворювачі відходів повинні вживати ефективних заходів для зменшення обсягів утворення відходів, а також для оброблення відходів, утворення яких неможливо уникнути. Здійснення операцій з оброблення відходів дозволяється лише за наявності дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів на визначених місцевими радами територіях з додержанням санітарних та екологічних норм. Зазначена норма не містить вимог щодо проведення атестації виробництва.
Також, зазначаємо що атестат про стан виробництва з оброблення (відновлення, видалення включаючи підготовку відходів до таких операцій) вилученої з обігу неякісної продукції (види продукції згідно додатку), що забезпечує стабільність процесу видалення відповідно до норм законодавства, видавався згідно Порядку проведення атестації виробництва підприємств, що здійснюють переробку, утилізацію або знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції, затверджений Наказом Держстандарту України №571 від 25.09.2000, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 17 січня 2001 р. за № 33/5224, який втратив чинність 24.01.2017 року.
Тому, просимо виключити з тендерної документації вимогу про необхідність надання:
- Атестат виробництва, зареєстрований в Реєстрі Міністерства економіки України з оброблення (відновлення, видалення, включаючи підготовку відходів до таких операцій) вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції.
Дата оприлюднення звернення:
21.10.2025 09:26
Звернення:
За тендером : Послуги з організації управління фармацевтичними відходами: комплекс операцій збирання, перевезення з подальшим обробленням (відновлення та видалення) фармацевтичних відходів, код ДК – 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами))
Тема:
Щодо ліцензії
Зміст:
Добрий день, предметом закупівлі є управління БЕЗПЕЧНИМИ відходами, а ліцензія на право провадження господарської діяльності з управління НЕБЕЗПЕЧНИМИ відходами містить прелік тільки небезпечних відходів.
Тому, просимо виключити з тендерної документації вимогу про необхідність надання Ліцензія на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів (D9, D10, D13, D15) виданої Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України.
Дата оприлюднення звернення:
21.10.2025 09:29
Звернення:
За тендером : Послуги з організації управління фармацевтичними відходами: комплекс операцій збирання, перевезення з подальшим обробленням (відновлення та видалення) фармацевтичних відходів, код ДК – 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами))
Тема:
Звернення
Зміст:
Шановний замовнику.
В п.1. Додатку 1.1. ТД зазначені відходи Змішані медичні та фармацевтичні відходи за кодом 16 12 46. Відповідно ПКМУ від 20 жовтня 2023 року № 1102 Про затвердження Порядку класифікації відходів та Національного переліку відходів пп.1.2. п.6
1) коди без позначення символом “*” - ідентифікують відходи, що не є небезпечними;
2) коди, позначені символом “*” - ідентифікують небезпечні відходи;
Відповідно до технічної специфікації Ви позначили відход 16 12 46 як безпечний відход. А повинні були зазначити як небезпечний із зірочкою - 16 12 46* Змішані медичні та фармацевтичні відходи.
Те ж стосується і 18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції.
Вимагаємо внески відповідні зміни шляхом класифікації відходів відповідно до ПКМУ віл 20 жовтня 2023 року № 1102 Про затвердження Порядку класифікації відходів та Національного переліку відходів.
В іншому випадку будемо змушені звернутися до АМКУ.
Дата оприлюднення звернення:
21.10.2025 12:08
Звернення:
За тендером : Послуги з організації управління фармацевтичними відходами: комплекс операцій збирання, перевезення з подальшим обробленням (відновлення та видалення) фармацевтичних відходів, код ДК – 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами))
Тема:
Дискримінаційні умови
Зміст:
Шановний Замовнику.
Відповідно до Додаток 1.1 до Тендерної документації Вами висунута вимога щодо зазначених операцій в ліцензії потенційних учасників, а саме:
"Ліцензія на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів (D9, D10, D13, D15) виданої Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України;"
Згідно з тендерною документацією, предметом закупівлі є послуги зі збирання, перевезення, оброблення та знешкодження небезпечних (медичних) відходів, зокрема:
16 12 46* Змішані медичні та фармацевтичні відходи
18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції
Для зазначених видів відходів основною технологічною операцією є знешкодження шляхом спалювання (операція D10), що підтверджується пунктом 9 Додатку 1 до Ліцензійних умов.
У тендерній документації Вами встановлено вимогу надати ліцензію з операціями D9, D10, D13, D15.
Однак, операція D9 (“фізико-хімічна обробка”) не є технологічно необхідною для поводження саме з медичними інфекційно-небезпечними відходами.
Відповідно до пункту 6 Ліцензійних умов (Постанова КМУ №446), ліцензіат має право виконувати лише ті операції, що визначені у його ліцензії.
Для медичних відходів основними є:
D10 — спалювання на суші (інсинерація),
D13 — змішування чи попереднє змішування,
D15 — тимчасове зберігання.
Отже, вимога щодо наявності операції D9 є надлишковою і такою, що не відповідає предмету закупівлі, оскільки не стосується процесів, які фактично виконуються при знешкодженні інфекційних медичних відходів.
Вимога про обов’язкову наявність у ліцензії операції D9 суперечить цим принципам, оскільки:
- обмежує коло потенційних учасників, що мають ліцензії з операціями D10, D13, D15;
- не має обґрунтованого зв’язку з предметом закупівлі;
- створює дискримінаційні умови та порушує рівність учасників.
Згідно з пунктом 4 частини 1 статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі”, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію або призводять до дискримінації учасників.
Беручи до уваги наведене, вимагаємо:
внести зміни до тендерної документації, виключивши обов’язкову вимогу щодо наявності операції D9 у ліцензії потенційних учасників.
В іншому випадку будемо змушені звернутися із відповідною скаргою до АМКУ.
Дата оприлюднення звернення:
21.10.2025 12:19
Звернення:
За тендером : Послуги з організації управління фармацевтичними відходами: комплекс операцій збирання, перевезення з подальшим обробленням (відновлення та видалення) фармацевтичних відходів, код ДК – 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами))
Тема:
Дискримінаційні умови
Зміст:
Шановний Замовнику.
Відповідно до Додаток 1.1 до Тендерної документації Вами висунута наступна вимога:
"Ліцензія на право здійснення господарської діяльності з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів;"
Доводимо до Вашого відому, що відходи за кодом 16 12 46* («Змішані медичні та фармацевтичні відходи») і кодом 18 02 02* («Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції») згідно з національним класифікатором відходів відносяться до категорії небезпечні медичні відходи.
Закон України «Про відходи» (№ 2320-IX від 6 липня 2022 р., який набрав чинності 9 липня 2023 р.) чітко визначає поняття «небезпечні відходи» як ті, що мають одну або більше властивостей, що роблять їх небезпечними, і які підлягають спеціальному поводженню.
Закон України «Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори» (з урахуванням змін) регулює обіг (виробництво, зберігання, транспортування, реалізацію) наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів. Цей закон не покриває категорію медичних відходів, які мають класифікацію типу «збирання та видалення інфекційних медичних відходів».
Виходячи з наведеного: встановлення Вами вимоги про наявність ліцензії на обіг наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів не обґрунтоване предметом закупівлі, якщо йдеться саме про управління небезпечними медичними відходами з кодами 16 12 46* та 18 02 02*.
Для таких відходів ключові нормативи — це екологічні (зокрема Закон «Про відходи» та підзаконні акти), ліцензування діяльності з управління небезпечними відходами (наприклад, Постанова КМУ № 446 від 13.07.2016 р. «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами») і санітарні норми (Правила поводження з медичними відходами, що затверджені Міністерством охорони здоров’я).
Враховуючи наведене, відходи категорій 16 12 46* та 18 02 02* не містять у своєму складі таких субстанцій, як наркотичні засоби, психотропні речовини чи прекурсори, в розумінні Закону України «Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори».
Ці відходи класифіковані як небезпечні медичні відходи, керуються правовими актами у сфері екології та санітарії, а не режимом контролю за обігом наркотичних засобів.
Тому Ваша вимога про наявність ліцензії на обіг наркотичних засобів і психотропів є необґрунтованою для предмета закупівлі, спрямована на управління цими категоріями медичних відходів.
Вимагаємо:
внести зміни до тендерної документації, виключивши обов’язкову вимогу "Ліцензія на право здійснення господарської діяльності з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів;" у потенційних учасників.
В іншому випадку будемо змушені звернутися із відповідною скаргою до АМКУ.
Дата оприлюднення звернення:
21.10.2025 12:26
Звернення:
За тендером : Послуги з організації управління фармацевтичними відходами: комплекс операцій збирання, перевезення з подальшим обробленням (відновлення та видалення) фармацевтичних відходів, код ДК – 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами))
Тема:
Дискримінаційні умови
Зміст:
Відповідно до Додаток 1.1 до Тендерної документації Вами висунута вимога:
"Атестат виробництва, зареєстрований в Реєстрі Міністерства економіки України з об-роблення (відновлення, видалення, включаючи підготовку відходів до таких операцій) вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції;"
Доводимо до Вашого відому, що відповідно до чинного законодавства України:
Вимоги щодо отримання Атестата виробництва визначені Порядком атестації виробництва продукції, робіт і послуг, затвердженим наказом Міністерства економіки України № 91 від 15.02.2002 р.
Цей порядок застосовується до суб’єктів господарювання, які виготовляють продукцію, що підлягає обов’язковій сертифікації або оцінці відповідності, а не до суб’єктів, які здійснюють управління з відходами.
Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України № 1278 від 05.12. 2023 р.
«Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами», єдиним документом, що підтверджує право підприємства на управління з відходами є Ліцензія на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, видана Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України.
У зазначених Ліцензійних умовах відсутня вимога про обов’язковість наявності Атестата виробництва.
Таким чином, наявність або відсутність цього документа жодним чином не впливає на законність та правомірність діяльності підприємства, яке має чинну екологічну ліцензію.
Предметом закупівлі є послуги з оброблення та знешкодження медичних відходів, зокрема:
16 12 46* — Змішані медичні та фармацевтичні відходи;
18 02 02* — Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції.
Ці відходи класифікуються згідно з ДК 005-96 “Класифікатор відходів” як небезпечні медичні,
а діяльність із їх оброблення та знешкодження регулюється:
Законом України “Про відходи” (№ 2320-IX),
Постановою КМУ № 1278 від 05.12.2023 р. (Ліцензійні умови),
Жоден із цих нормативних актів не вимагає наявності Атестата виробництва для підприємств, які здійснюють поводження (збирання, зберігання, перевезення, оброблення, знешкодження) із відходами медичного походження.
Таким чином, Ваша вимога щодо наявності у потенційних учасників Атестата виробництва, зареєстрованого в реєстрі Міністерства економіки України, є безпідставною, не передбаченою чинним законодавством і дискримінаційною стосовно учасників, які мають чинну Ліцензію на управління небезпечними відходами та технічні можливості для виконання послуг із поводження з відходами кодів 16 12 46* і 18 02 02*.
Просимо Замовника:
Вилучити зазначену вимогу з тендерної документації.
В іншому випадку будемо змушені звернутися із відповідною скаргою до АМКУ.
Дата оприлюднення звернення:
21.10.2025 12:31
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
99 998.5
грн.
Період подання пропозицій
до
27.10.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №15 ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №15 ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)