Показати схожі тендери

Закупівля Дрова для опалення від Комунальне некомерційне підприємство Добромильської міської ради "Добромильська районна лікарня".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-14-009563-a
Id Tender cc2fbe877b4346b18dbe3a7c4a9bba54
План UA-P-2025-10-14-010578-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.10.2025 14:48
Остання зміна 18.11.2025 12:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
500 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.10.2025 14:48 до 22.10.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 14.10.2025 14:48
до 19.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.10.2025 14:48
до 19.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.10.2025 14:14
до 03.11.2025 14:44
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.10.2025 12:57
до 09.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.11.2025 14:44
до 18.11.2025 12:54
Період уточнень
з 14.10.2025 14:48 до 19.10.2025 00:00
Період оскарження
з 14.10.2025 14:48 до 19.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.10.2025 14:14 до 03.11.2025 14:44
Період кваліфікації
з 23.10.2025 14:14 до 03.11.2025 14:44
Основні параметри
Дрова для опалення
Під місцем поставки слід розуміти: м. Добромиль, вул Міцкевича,13а, м. Добромиль вул. Міцкевича 3, с. Нове Місто вул. Зарічна 2
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
500 000 грн.
Дрова для опалення
Назва предмета закупівлі
Дрова для опалення
Очікувана вартість
500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.10.2025 13:51
Закінчення аукціону
23.10.2025 14:14
Позиція
Опис предмета закупівлі
Дрова для опалення
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
181.8
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
82042, Україна, Львівська область, м. Добромиль, вул. Міцкевича 3
Дата постачання по
31.12.2025 14:31
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за поставлений товар здійснюється по безготівковому перерахунку протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту фактичного отримання Замовником Товару та належно оформлених товаро-супровідних документів (накладної, рахунка-фактури, тощо) на розрахунковий рахунок Постачальника. 3.3. У разі затримки (відсутності) фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 14 банківських днів з дати отримання Замовником на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ІВАСЮК ОЛЕКСАНДР КОСТЯНТИНОВИЧ
Пропозиція:
483 406.2 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Цап Наталія Петрівна
Пропозиція:
485 769.6 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.10.2025 13:51
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Габуда Марія Ярославівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380323833344
Факс
+380323833344
Сайт:
https://dobrlikarnja.lviv.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
20765006
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство Добромильської міської ради "Добромильська районна лікарня"
Поштовий індекс
82042
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Добромиль
Адреса
вулиця Міцкевича ,буд. 17
Кваліфікація
Лот № 1 Дрова для опалення
Період вимог/скарг з 24.10.2025 12:57 по 28.10.2025 14:14
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.10.2025 14:14 по 31.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.10.2025 12:57
Довідка НАЗК
24.10.2025 12:57
Повідомлення про рішення
23.10.2025 14:14
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 28.10.2025 14:50 по 03.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.10.2025 14:14 по 05.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Документи кваліфікації
28.10.2025 14:50
Повідомлення про рішення
28.10.2025 14:16
-
28.10.2025 14:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.10.2025 14:26
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.10.2025 14:26
Період вимог/скарг з 03.11.2025 14:44 по 09.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.10.2025 14:50 по 05.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.11.2025 14:44
Довідка НАЗК
03.11.2025 14:44
Повідомлення про рішення
31.10.2025 11:57
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
28.10.2025 14:50
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.10.2025 14:26
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.10.2025 14:26
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.4 розділу 4 Додатку №1 до Тендерної документації, пропозиція повинна містити довідку про країну походження товару (у довільній формі). Країною походження товару вважається країна, у якій товар був повністю вироблений або підданий достатній переробці відповідно до критеріїв, встановлених Митним кодексом України. У складі пропозиції Учасник не надає довідку про країну походження товару (у довільній формі), що не відповідає вимогам Тендерної документації. Таким чином, просимо привести інформацію у відповідність, а саме надати у складі своєї пропозиції довідку про країну походження товару (у довільній формі). Країною походження товару вважається країна, у якій товар був повністю вироблений або підданий достатній переробці відповідно до критеріїв, встановлених Митним кодексом України. 2) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.6 розділу 4 Додатку №1 до Тендерної документації, термін поставки – до 31.12.2025 року. (Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції відповідний гарантійний лист). У складі пропозиції Учасника відсутній гарантійний лист про термін поставки – до 31.12.2025 року, що не відповідає вимогам Тендерної документації. Таким чином, просимо привести інформацію у відповідність, а саме надати у складі своєї пропозиції гарантійний лист про термін поставки – до 31.12.2025 року. 3)Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
31.10.2025 11:27
Надати до
01.11.2025 11:27
Угоди
UA-2025-10-14-009563-a-a2
Підписаний і діє
Номер
18
485 769.6 грн.
485 769.6 грн.
Без ПДВ
Підписано
18.11.2025
Строк дії договору з
18.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
181.8 (метри кубічні)
Дрова для опалення
Номенклатура
Дрова для опалення
Кількість
181.8
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
2 670
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство Добромильської міської ради "Добромильська районна лікарня"
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство Добромильської міської ради "Добромильська районна лікарня"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20765006

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ФОП Цап Наталія Петрівна
Повна назва
ФОП Цап Наталія Петрівна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2330608322

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA863052990000026009011023467
ПІБ підписанта
Цап Наталія Петрівна
Посада підписанта
Фізична особа-підприємець
Діє на підставі
Виписки з ЄДР
Номер телефону
+380986282320
Електронна пошта
Документи договору
18.11.2025 12:54
Повідомлення про договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.10.2025 01:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Добромильської міської ради "Добромильська районна лікарня"
Контактний телефон:
+380323833344
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.10.2025 01:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Добромильської міської ради "Добромильська районна лікарня"
Контактний телефон:
+380323833344
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності