Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Туалетний папір, паперові рушники) від Державне підприємство "Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-14-008288-a
Id Tender 5b76e6322d174415ba437108caaaf538
План UA-P-2025-10-14-001570-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 14.10.2025 13:58
Остання зміна 29.10.2025 13:43
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
150 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.10.2025 13:57 до 22.10.2025 09:30
Завершено
Період уточнень
з 14.10.2025 13:57
до 19.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.10.2025 13:57
до 19.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 23.10.2025 13:54
-
Залишилось 3 днів 20 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.10.2025 13:41
до 04.11.2025 00:00
Період уточнень
з 14.10.2025 13:57 до 19.10.2025 00:00
Період оскарження
з 14.10.2025 13:57 до 19.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.10.2025 13:54
Основні параметри
ДК 021:2015: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Туалетний папір, паперові рушники)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
150 000 грн.
ДК 021:2015: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Туалетний папір, паперові рушники)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Туалетний папір, паперові рушники)
Очікувана вартість
150 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
750,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.10.2025 13:19
Закінчення аукціону
23.10.2025 13:54
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 100 (пачок)
Паперові рушники для рук «Кохавинка» 25*23 см (V 200 аркушів) або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Паперові рушники для рук «Кохавинка» 25*23 см (V 200 аркушів) або еквівалент
Код ДК 021:2015
33763000-6 - Паперові рушники для рук
Кількість
100
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 400 (пачок)
Паперові рушники для рук «Диво» 21*23 см (V 200 аркушів) або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Паперові рушники для рук «Диво» 21*23 см (V 200 аркушів) або еквівалент
Код ДК 021:2015
33763000-6 - Паперові рушники для рук
Кількість
1 400
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 920 (штуки)
Папір туалетний сірий Обухів або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Папір туалетний сірий Обухів або еквівалент
Код ДК 021:2015
33761000-2 - Туалетний папір
Кількість
1 920
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 20 (пачок)
Туалетний папір (Selpak Super Soft -32 шт в упаковці) або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Туалетний папір (Selpak Super Soft -32 шт в упаковці) або еквівалент
Код ДК 021:2015
33761000-2 - Туалетний папір
Кількість
20
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Товару Замовником здійснюється у розмірі 100% протягом 10 (десяти) робочих днів, з дати підписання Сторонами видаткових накладних, що підтверджує прийняття Товару та пред’явлення відповідних документів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ»
Пропозиція:
114 612 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Пропозиція:
114 258 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Епіцентр К"
Пропозиція:
126 783.6 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА"
Пропозиція:
96 673.2 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.10.2025 13:19
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ганна КАЙДАЛОВА
Електронна пошта
Телефон
380442308831
Замовник
ЄДРПОУ
04013583
Назва (англійською мовою)
State enterprise "Directorate general for rendering services to diplomatic missions"
Повна назва
Державне підприємство "Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв"
Повна назва (англійською мовою)
State enterprise "Directorate general for rendering services to diplomatic missions"
Поштовий індекс
01054
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вулиця Гончара Олеся, будинок 84
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Туалетний папір, паперові рушники)
Період вимог/скарг з 29.10.2025 13:41 по 04.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.10.2025 13:54 по 31.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до вимог, зазначених у пп.3.9. п.3. Перелік документів та/або інформації, які надаються учасником для підтвердження вимогам тендерної документації на закупівлю Додатку № 1 до тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби) згідно Додатку №3 до цієї тендерної документації, а саме: 3) Інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги в тендерній документації) згідно Додатку №3 до тендерної документації. Дана вимога була встановлена, оскільки відповідно до пп. 3.17. п.3. Перелік документів та/або інформації, які надаються учасником для підтвердження вимогам тендерної документації на закупівлю Додатку № 1 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скановані копії сертифікатів якості на запропонований товар. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА" (код ЄДРПОУ 19407661) у складі тендерної пропозиції не було надано скановану копію сертифікату якості на запропонований товар, а саме: на туалетний папір Selpak Super Soft. Абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Керуючись абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА" (код ЄДРПОУ 19407661).
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.10.2025 13:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.10.2025 13:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.10.2025 13:41 по 06.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.10.2025 13:43
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
150 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.10.2025 09:30
Замовник:
Державне підприємство "Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв"
Контактний телефон:
380442308831
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
150 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.10.2025 09:30
Замовник:
Державне підприємство "Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв"
Контактний телефон:
380442308831
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності