Показати схожі тендери

Закупівля Господарчий інвентар від ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-14-006993-a
Id Tender 4b7651a8965544a7a9f50aa3598e0ffa
План UA-P-2025-10-14-008413-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 14.10.2025 12:47
Остання зміна 31.10.2025 18:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
67 125 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.10.2025 12:45 до 27.10.2025 00:15
Завершено
Період уточнень
з 14.10.2025 12:45
до 24.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.10.2025 12:45
до 24.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 28.10.2025 11:44
-
Період уточнень
з 14.10.2025 12:45 до 24.10.2025 00:00
Період оскарження
з 14.10.2025 12:45 до 24.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.10.2025 11:44
Основні параметри
Господарчий інвентар
Закупівля здійснюється з метою належного облаштування найпростіших укриттів у закладах загальної середньої освіти відповідно до вимог Наказу МВС України № 579 від 09.07.2018 «Про затвердження Вимог з питань використання та обліку фонду захисних споруд цивільного захисту» (зі змінами) та з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
67 125 грн.
Господарчий інвентар
Назва предмета закупівлі
Господарчий інвентар
Очікувана вартість
67 125 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
335,63
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.10.2025 11:09
Закінчення аукціону
28.10.2025 11:44
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 30 (штуки)
Лопата штикова
Опис предмета закупівлі
Лопата штикова
Код ДК 021:2015
44511110-9 - Штикові лопати
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Дислокація закладів загальної середньої освіти Замовника
Дата постачання по
28.11.2025 00:00
Позиція : №2 30 (штуки)
Лопата совкова
Опис предмета закупівлі
Лопата совкова
Код ДК 021:2015
44511120-2 - Совкові лопати
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Дислокація закладів загальної середньої освіти Замовника
Дата постачання по
28.11.2025 00:00
Позиція : №3 30 (штуки)
Сокира
Опис предмета закупівлі
Сокира
Код ДК 021:2015
44511400-9 - Сокири
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Дислокація закладів загальної середньої освіти Замовника
Дата постачання по
28.11.2025 00:00
Позиція : №4 15 (штуки)
Пилка-ножівка по дереву
Опис предмета закупівлі
Пилка-ножівка по дереву
Код ДК 021:2015
44511500-0 - Ручні пилки
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Дислокація закладів загальної середньої освіти Замовника
Дата постачання по
28.11.2025 00:00
Позиція : №5 15 (штуки)
Пилка-ножівка по металу (з полотнами, 10 шт.)
Опис предмета закупівлі
Пилка-ножівка по металу (з полотнами, 10 шт.)
Код ДК 021:2015
44511500-0 - Ручні пилки
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Дислокація закладів загальної середньої освіти Замовника
Дата постачання по
28.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ФОРПОСТ 17"
Пропозиція:
58 970.4 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛАКС ГРУПП"
Пропозиція:
56 091.6 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "БРЕСЛАВСЬКА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА"
Пропозиція:
58 978.5 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Устіловська Олександра Романівна
Пропозиція:
35 040 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.10.2025 11:09
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.10.2025 15:05
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
-
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марина Назаренко
Електронна пошта
Телефон
+380634075064
Сайт:
https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
40506248
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
просп. Д.Яворницького 75
Кваліфікація
Лот № 1 Господарчий інвентар
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.10.2025 11:44 по 05.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.10.2025 09:56
documentType.award.deviationReport
28.10.2025 11:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.10.2025 12:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.10.2025 12:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
28.10.2025 11:44
Надати до
30.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 31.10.2025 р.: 1. Перелік виявлених невідповідностей 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.1. Лист-згода учасника з Проєктом договору файл «Лист-згода з проектом договору» не містить виразу «та його істотними умовами». 2.1. абзац другий «Тендерна пропозиція повинна складатися з: зокрема, листа-згоди учасника з Проєктом договору та його істотними умовами, а також Проєкт договору» пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації. 3.1. Надати листа-згоди учасника з Проєктом договору та його істотними умовами. 1.2. Наданий файл «Довідка (захист довкілля)» без зазначення заходів. 2.2. Пункт 1.4. «Надати у складі пропозиції інформацію щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища із обов’язковим зазначенням цих заходів» розділу «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасника встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» Додатку №3 до Документації. 3.2. Надати інформацію щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища із обов’язковим зазначенням цих заходів. Уповноважена особа замовника Марина НАЗАРЕНКО
Створено
31.10.2025 09:55
Надати до
01.11.2025 09:55
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
67 125 грн.
Період подання пропозицій
до 27.10.2025 00:15
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380634075064
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
67 125 грн.
Період подання пропозицій
до 27.10.2025 00:15
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380634075064
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності