Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт елементів благоустрою (влаштування вимощення із бруківки) біля центрального входу у будівлю комунального закладу "Палац учнівської молоді Луцької міської ради" на вул. Шопена,18 у м.Луцьку. від Департамент освіти Луцької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-14-006677-a
Id Tender 819fea151fc241809240e4fae6cc480b
План UA-P-2025-10-14-008126-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 14.10.2025 12:41
Остання зміна 27.10.2025 16:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
608 761.2 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.10.2025 12:40 до 22.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.10.2025 12:40
до 19.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.10.2025 12:40
до 19.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.10.2025 00:00
до 27.10.2025 14:45
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.10.2025 14:45
до 02.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 27.10.2025 14:45
-
Період уточнень
з 14.10.2025 12:40 до 19.10.2025 00:00
Період оскарження
з 14.10.2025 12:40 до 19.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.10.2025 00:00 до 27.10.2025 14:45
Період кваліфікації
з 22.10.2025 00:00 до 27.10.2025 14:45
Основні параметри
Поточний ремонт елементів благоустрою (влаштування вимощення із бруківки) біля центрального входу у будівлю комунального закладу "Палац учнівської молоді Луцької міської ради" на вул. Шопена,18 у м.Луцьку.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
608 761.2 грн.
Поточний ремонт елементів благоустрою (влаштування вимощення із бруківки) біля центрального входу у будівлю комунального закладу "Палац учнівської молоді Луцької міської ради" на вул. Шопена,18 у м.Луцьку.
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт елементів благоустрою (влаштування вимощення із бруківки) біля центрального входу у будівлю комунального закладу "Палац учнівської молоді Луцької міської ради" на вул. Шопена,18 у м.Луцьку.
Очікувана вартість
608 761.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6087,61
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт елементів благоустрою (влаштування вимощення із бруківки) біля центрального входу у будівлю комунального закладу "Палац учнівської молоді Луцької міської ради" на вул. Шопена,18 у м.Луцьку.
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
43005, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Шопена, 18
Дата постачання по
30.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "РОУДІЗ"
Пропозиція:
568 289.32 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Коваль Дмитро
Електронна пошта
Телефон
380505176046
Замовник
ЄДРПОУ
44186267
Назва (англійською мовою)
Department of Education of Lutsk City Council
Повна назва
Департамент освіти Луцької міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Department of Education of Lutsk City Council
Поштовий індекс
43025
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
Луцьк
Адреса
вул.Шевченка, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт елементів благоустрою (влаштування вимощення із бруківки) біля центрального входу у будівлю комунального закладу "Палац учнівської молоді Луцької міської ради" на вул. Шопена,18 у м.Луцьку.
Період вимог/скарг з 27.10.2025 14:45 по 02.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.10.2025 00:00 по 30.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.10.2025 14:45
Довідка НАЗК
27.10.2025 14:45
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Скарги та рішення
22.10.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.10.2025 12:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.10.2025 12:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано: - згідно з Додатком 1, р 4.1 кошторисну документацію: - Договірна ціна; - Локальні кошториси; - Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку. - «Інформація про ціни та матеріальні ресурси», але ці документи не були пропечатані та підписані учасником та кошторисником. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостям: 1. Надати кошторисну документацію згідно вимог тендерної пропозиції ,асаме, з печаткою та підписами учасника та кошторисника.
Створено
23.10.2025 18:01
Надати до
24.10.2025 18:01
Договір
UA-2025-10-14-006677-a-a1
Очікує підписання
568 289.32 грн.
568 289.32 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт елементів благоустрою (влаштування вимощення із бруківки) біля центрального входу у будівлю комунального закладу "Палац учнівської молоді Луцької міської ради" на вул. Шопена,18 у м.Луцьку.
Номенклатура
Поточний ремонт елементів благоустрою (влаштування вимощення із бруківки) біля центрального входу у будівлю комунального закладу "Палац учнівської молоді Луцької міської ради" на вул. Шопена,18 у м.Луцьку.
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент освіти Луцької міської ради
Повна назва
Департамент освіти Луцької міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44186267

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "РОУДІЗ"
Повна назва
ПП "РОУДІЗ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31964715

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
608 761.2 грн.
Період подання пропозицій
до 22.10.2025 00:00
Замовник:
Департамент освіти Луцької міської ради
Контактний телефон:
380505176046
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
608 761.2 грн.
Період подання пропозицій
до 22.10.2025 00:00
Замовник:
Департамент освіти Луцької міської ради
Контактний телефон:
380505176046
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності