Показати схожі тендери

Закупівля Ц_25П-374_90710000-7 – Екологічний менеджмент (Комплексні послуги по розробці, збору необхідних документів для проведення процедури з оцінки впливу на довкілля на всіх етапах до кінцевого результату об’єктів філії ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування») від АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-14-005609-a
Id Tender 3aa2e9aecaf2465e948e913c1189bd30
План UA-P-2025-10-14-006055-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.10.2025 11:52
Остання зміна 21.11.2025 14:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 872 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.10.2025 11:49 до 22.10.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 14.10.2025 11:49
до 19.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.10.2025 11:49
до 19.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.10.2025 12:52
до 11.11.2025 15:52
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.11.2025 15:52
до 17.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.11.2025 15:52
до 21.11.2025 14:17
Період уточнень
з 14.10.2025 11:49 до 19.10.2025 00:00
Період оскарження
з 14.10.2025 11:49 до 19.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.10.2025 12:52 до 11.11.2025 15:52
Період кваліфікації
з 23.10.2025 12:52 до 11.11.2025 15:52
Основні параметри
Ц_25П-374_90710000-7 – Екологічний менеджмент (Комплексні послуги по розробці, збору необхідних документів для проведення процедури з оцінки впливу на довкілля на всіх етапах до кінцевого результату об’єктів філії ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування»)
Строк надання послуг: Початок надання послуг: на підставі Листа-Замовлення від Замовника. Закінчення надання послуг - згідно з Календарним планом надання послуг (Додаток №3 до Договору)*, але не пізніше 30.06.2027 р. (включно).** *Даний строк надання послуг буде зазначатись в договорі про закупівлю. **Зазначена дата надання послуг є орієнтовною, визначена розрахунковим методом та несе інформативний характер та не має жодних юридичних наслідків. Дана дата може не зазначатися в договорі про закупівлю.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 872 000 грн.
90710000-7 – Екологічний менеджмент (Комплексні послуги по розробці, збору необхідних документів для проведення процедури з оцінки впливу на довкілля на всіх етапах до кінцевого результату об’єктів філії ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування»)
Назва предмета закупівлі
90710000-7 – Екологічний менеджмент (Комплексні послуги по розробці, збору необхідних документів для проведення процедури з оцінки впливу на довкілля на всіх етапах до кінцевого результату об’єктів філії ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування»)
Очікувана вартість
1 872 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
37440,0
2 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.10.2025 12:29
Закінчення аукціону
23.10.2025 12:52
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комплексні послуги по розробці, збору необхідних документів для проведення процедури з оцінки впливу на довкілля на всіх етапах до кінцевого результату об’єктів філії ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування».
Код ДК 021:2015
90711400-8 - Послуги з оцінювання впливу на довкілля різних галузей, окрім будівництва
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Об’єкти Замовника - Газопромислового управління «Полтавагазвидобування», які знаходяться в Полтавській, Харківській, Сумській областях; - виробнича база Виконавця.
Дата постачання по
30.06.2027 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки з Виконавцем за надані послуги проводяться шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30-ти календарних днів з дати підписання Сторонами кожного акту здачі-приймання наданих послуг та отримання рахунку згідно з Додатком № 3 «Календарний план надання послуг».
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ІНСТИТУТ ТИТАНУ"
Пропозиція:
1 300 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР"
Пропозиція:
1 549 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.10.2025 12:29
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.10.2025 11:52
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марина Михайліченко
Електронна пошта
Телефон
+380532515489
Сайт:
http://ugv.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
30019775
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28
Кваліфікація
Лот № 1 90710000-7 – Екологічний менеджмент (Комплексні послуги по розробці, збору необхідних документів для проведення процедури з оцінки впливу на довкілля на всіх етапах до кінцевого результату об’єктів філії ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування»)
Період вимог/скарг з 11.11.2025 15:52 по 17.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.10.2025 12:52 по 21.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.11.2025 15:52
Довідка НАЗК
11.11.2025 15:52
Повідомлення про рішення
05.11.2025 13:35
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
23.10.2025 16:15
Електроний протокол про продовження строку
23.10.2025 12:52
Витяг з ЄДР
23.10.2025 12:52
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.10.2025 11:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.10.2025 11:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПРОТОКОЛ №469 від 23.10.2025 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Центрального закупівельно-логістичного центру АТ «Укргазвидобування» (код ЄДРПОУ 30019775) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ІНСТИТУТ ТИТАНУ" (Код ЄДРПОУ 00201081) процедури закупівлі відкриті торги у порядку, визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами, надалі - Закон, Особливості) по предмету: Ц_25П-374_90710000-7 – Екологічний менеджмент (Комплексні послуги по розробці, збору необхідних документів для проведення процедури з оцінки впливу на довкілля на всіх етапах до кінцевого результату об’єктів філії ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування»), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-14-005609-a та вжиття у зв’язку з цим заходів, передбачених п. 41 Особливостей. РОЗГЛЯДАЛА: Інформацію, розміщену в електронній системі закупівель (my.zakupivli.pro), згідно якої у процедурі закупівлі відкриті торги у порядку, визначеному Особливостями, по предмету: Ц_25П-374_90710000-7 – Екологічний менеджмент (Комплексні послуги по розробці, збору необхідних документів для проведення процедури з оцінки впливу на довкілля на всіх етапах до кінцевого результату об’єктів філії ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування») розпочалася кваліфікація тендерної пропозиції учасника АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ІНСТИТУТ ТИТАНУ" (Код ЄДРПОУ 00201081) з ціною пропозиції 1 300 000,00 грн. з ПДВ. Пункт 41 Особливостей, згідно якого передбачено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Згідно пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Пункт 7.1.2. Регламенту управління закупівлями АТ «Укргазвидобування», затвердженого наказом АТ «Укргазвидобування» від 10.07.2025 №679 (зі змінами, далі –Регламент), згідно якого ВАТ після оцінки тендерних пропозицій учасників ЕСЗ для процедури відкритих торгів інформує електронною поштою Закупника про необхідність здійснення розгляду та аналізу документів тендерної пропозиції учасника та формує протокольне рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції для затвердження та оприлюднення Уповноваженою особою (у разі необхідності). Керуючись пунктом 7.1.2. Регламенту, у зв’язку з великим об’ємом технічної і кваліфікаційної інформації, для проведення детального аналізу пропозиції, необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації учасника та оприлюднення повідомлення про усунення виявлених невідповідностей у матеріалах пропозиції (за необхідності), необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ІНСТИТУТ ТИТАНУ" (Код ЄДРПОУ 00201081) до 20 робочих днів. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції відповідно до п. 41 Особливостей та ч. 10 ст. 29 Закону. Уповноважена особа /КЕП/ Олена ФАУСТОВА
Дата продовження строку розгляду
23.10.2025 16:14
Дата кінця розгляду
21.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей тендерної пропозиції учасника АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ІНСТИТУТ ТИТАНУ" (Код ЄДРПОУ/ ІПН 00201081): Пункт 1: 1.Виявлені невідповідності: Учасником, на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, у складі тендерної пропозиції: 1) надано СВІДОЦТВО про визнання компетентності від 02.10.2023 року реєстраційний №06544-2-7-71У-ВЛ (файл «1.3 СВІДОЦТВО ЦСВіМ» у форматі pdf.), що ДІЙСНЕ ЗА НАЯВНОСТІ Додатка, Паспорта ЦСВіМ та Акту від 02 жовтня 2023 р., при цьому ПАСПОРТ ЦСВіМ та АКТ від 02 жовтня 2023 р ВІДСУТНІ в складі поданих документів. 2) надано ДОГОВІР №20-10/25 від 20 жовтня 2025 року (файл «Договір ЕКОІН ДОГОВІР СУБПІДРЯД» у форматі pdf.) НЕ В ПОВНОМУ ОБСЯЗІ, зокрема: відсутній Додаток, що є невід’ємною частиною Договору згідно п.10.1.1. Договору (ДОДАТОК №1 «Форма Завдання на проведення моніторингу/ дослідження/ лабораторно-інструментального вимірювання»). 3) надано документи, що протирічать один одному, зокрема: надано ЛИСТ-РОЗ’ЯСНЕННЯ, що АТ «Інститут Титану» НЕ ПЛАНУЄ ЗАЛУЧАТИ СУБПІДРЯДНИКА/ співвиконавця для виконання умов договору (файл «8. Лист-роз'яснення» у форматі pdf.), проте ОДНОЧАСНО НАДАНО ДОГОВІР №20-10/25 від 20 жовтня 2025 року (файл «Договір ЕКОІН ДОГОВІР СУБПІДРЯД» у форматі pdf.) згідно якого ТОВ «ЛАБОРАТОРІЯ ЕКОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ «ЕКОІН» Є СУБПІДРЯДНИКОМ по організації комплексних послуг з проведення екологічного моніторингу/ досліджень/ лабораторно-інструментальних вимірювань стану навколишнього середовища за замовленням. ТАКОЖ надано ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ стосовно залученого субпідрядника/ співвиконавця (файл «7.Гарантійний лист п.47 ОСобливостей» у форматі pdf.)» НЕ ПО визначеній у тендерній документації ФОРМІ (в абзаці першому ВІДСУТНЯ ІНФОРМАЦІЯ «…стосовно залученого нами субпідрядника/співвиконавця, /найменування субпідрядника/співвиконавця/,…»). Наявні невідповідності в інформації/ документах, що надані учасником, унеможливлюють перевірку Замовником заявлених суб’єктів господарювання (субпідрядників/співвиконавців) на відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимоги пп.2 та пп.3 п. 1 частини 1. «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель» Додатку №1 до тендерної документації; Гарантійний лист та Довідка, що надається у випадках, передбачених п. 4 та п. 7 розділу ІІІ тендерної документації на виконання абз. 19 п. 47 Особливостей, згідно розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель» Додатку №1 до тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно: 1) надати ПАСПОРТ ЦСВіМ та АКТ від 02 жовтня 2023 р., що підтверджують дійсність СВІДОЦТВА про визнання компетентності від 02.10.2023 року реєстраційний №06544-2-7-71У-ВЛ. 2) надати ДОДАТОК №1 «Форма Завдання на проведення моніторингу/ дослідження/ лабораторно-інструментального вимірювання» до ДОГОВОРУ №20-10/25 від 20 жовтня 2025 року. 3) надати уточнені документи/ інформацію з інформацією щодо залучення/ не залучення субпідрядника/ співвиконавця, при цьому, якщо учасник планує залучати суб’єктів господарювання до надання послуг як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше як 20 відсотків від вартості договору про закупівлю Учаснику необхідно НАДАТИ: ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ЗГІДНО встановленої ФОРМИ щодо відсутності підстав, визначених у пункті 47 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами, далі – Особливості), затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178, СТОСОВНО ЗАЛУЧЕНОГО СУБПДРЯДНИКА/ співвиконавця ТА ДОВІДКУ в довільній формі з інформацією (повне найменування, місцезнаходження та код ЄДРПОУ) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи надання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше як 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, з обов’язковим зазначенням в довідці обсягу залучення кожного з таких субпідрядників/співвиконавців, а саме – не менше як 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Пункт 2: 1.Виявлені невідповідності: Учасником, на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів), у складі тендерної пропозиції НАДАНО СКАНОВАНУ КОПІЮ ДОГОВОРУ на виконання науково-технічних робіт №18/19Н/ від 01 березня 2019 р. (файл «2.1 Аналогічний договір ЗАЗ 2019 ДОГ 18.19Н» у форматі pdf.) НЕ В ПОВНОМУ ОБСЯЗІ, зокрема: надано не всі сторінки Договору, відсутні чи надані не в повному обсязі Додатки, які є невід’ємною частиною Договору. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимоги пп.1 п. 2 частини 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель» Додатку №1 до тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати скановану копію Договору №18/19Н/ від 01 березня 2019 р. у повному обсязі та усіма наявними Додатками, які є невід’ємною частиною Договору. Пункт 3: 1.Виявлені невідповідності: Учасником, на підтвердження повноважень посадових осіб або представника учасника на підписання пропозиції та договору, в складі тендерної пропозиції: 1) надано ЛИСТ щодо повноважень посадових осіб (файл «3. Лист щодо повноважень Форма 1.1» у форматі pdf.), в якому НЕ ЗАЗНАЧЕНО назву документу ТА НЕ НАДАНО в складі тендерної пропозиції ДОВІДКУ у довільній формі із зазначенням вартості своїх активів за даними останньої річної фінансової звітності (для акціонерного товариства) АБО сам ЗВІТ про фінансовий стан за цей період. 2) надано СТАТУТ (файл «5. Статут АТ ІНСТИТУТ ТИТАНУ 2023» у форматі pdf.), відповідно до пп. (41) ст. 16.4. Розділу 16. «Загальні збори Товариства» та до пп. (14) ст. 17.15. Розділу 17. «Виконавчий орган Товариства» якого НАЯВНІ ОБМЕЖЕННЯ на вчинення генеральним директором значних правочинів, проте в складі тендерної пропозиції НЕ НАДАНО РІШЕННЯ вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога пп.1 та пп.3 п.1 частини 2. «Інші вимоги до учасників закупівель» розділу І «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель» Додатку №1 до тендерної документації; ПРИМІТКА Додатку №1.1 до тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно: 1) для визначення застосовності/незастосовності положень статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства» надати оновлений ЛИСТ щодо повноважень посадових осіб по формі додатку №1.1 до тендерної документації, в якому додатково зазначити назву доданого документу (згідно зноски «(* ______________(зазначити назву документу та надати в складі тендерної пропозиції)») та надати ДОВІДКУ у довільній формі із зазначенням вартості своїх активів за даними останньої річної фінансової звітності (для акціонерного товариства) АБО сам ЗВІТ про фінансовий стан за цей період. 2) надати РІШЕННЯ вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину (якщо сума правочину перевищує ліміти встановлені в статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства» /погодження правочину передбачено Статутом). До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», рекомендовано створювати та подавати з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Створено
05.11.2025 13:34
Надати до
06.11.2025 13:34
Договір
UA-2025-10-14-005609-a-a1
Підписаний і діє
Номер
2226/ПГВ/25
1 300 000 грн.
1 083 333.33 грн.
З ПДВ
Підписано
21.11.2025
Строк дії договору з
21.11.2025
по
30.06.2027
Номенклатура
1 (послуга)
Комплексні послуги по розробці, збору необхідних документів для проведення процедури з оцінки впливу на довкілля на всіх етапах до кінцевого результату об’єктів філії ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування».
Номенклатура
Комплексні послуги по розробці, збору необхідних документів для проведення процедури з оцінки впливу на довкілля на всіх етапах до кінцевого результату об’єктів філії ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування».
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 червня 2027 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30019775

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ІНСТИТУТ ТИТАНУ"
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ІНСТИТУТ ТИТАНУ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00201081

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.11.2025 14:17
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 872 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.10.2025 12:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380532515489
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 872 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.10.2025 12:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380532515489
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності