Закупівля послуги з технічного обслуговування димових каналів за кодом ДК 021:2015: 90910000-2 Послуги з прибирання (Послуги з технічного обслуговування димових каналів) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СОЛОМ"ЯНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА".
послуги з технічного обслуговування димових каналів за кодом ДК 021:2015: 90910000-2 Послуги з прибирання (Послуги з технічного обслуговування димових каналів)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
послуги з технічного обслуговування димових каналів за кодом ДК 021:2015: 90910000-2 Послуги з прибирання (Послуги з технічного обслуговування димових каналів)
Очікувана вартість
5 791 764 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
57917,64
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
57 917.64
Аукціон
Cтарт аукціону
22.10.2025 14:14
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування димових каналів
Код ДК 021:2015
90915000-4 -
Послуги з чищення печей і димарів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.11.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
30
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Розрахунок за фактично надані Послуги здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту та на підставі підписаного Сторонами Акту наданих Послуг
інформація про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.10.2025 10:05
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Спосіб підтвердження
Назва
інформація про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис
1.2.1 Довідка* у довільній формі про наявність необхідної матеріально-технічної бази, обладнання та автомобілів для виконання умов договору.
Зазначена довідка обов’язково має підтверджувати наявність (але не виключно) наступного:
- мановакууметр ММЦ-200 (або еквівалент), не менше 4 одиниць;
- детектора горючих газів (течошукач), не менше 2 одиниць;
- вимірювач швидкості ІС-2/ИС-2 (анемометри) (або еквівалент), не менше 4 одиниць;
- набори для чищення, не менше 4 одиниць;
- інспекційна система не менше 40 метрів (або еквівалент)
- відео інспекційний ендоскоп;
- обладнання для чистки каналів TORNADO (роторний набір) або (еквівалент) та/або Savent Turbo (або еквівалент) не менше 4 одиниць;
- автомобіль.
- пилосос karcher AD 4 Premium для чистки каналів або (еквівалент).
Для підтвердження наявності матеріально-технічної бази (офісні, складські приміщення), обладнання та автомобілів, необхідно надати документи, що підтверджують правовий статус набуття (володіння, користування) учасником матеріально-технічної бази, обладнання та автомобілів, зазначених у довідці. Підтвердні документи повинні бути чинні на дату подання пропозиції і термін їх дії повинен бути не меншим строку надання послуг, а у разі якщо термін його дії є меншим, то учасник додатково надає лист про те, що такий документ буде продовжено/ пролонговано на строк не менше строку надання послуг). Договори оренди повинні містити перелік орендованої техніки та/або обладнання, а також надати гарантійний лист від власника техніки та/або обладнання про те, що вона буде надана учаснику на період виконання договору. На автомобілі надати свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу.
*Інформація в довідці про наявність необхідної матеріально-технічної бази, обладнання та автомобілів повинна відповідати вимогам і умовам технічних вимог
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*
* Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.10.2025 10:05
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Спосіб підтвердження
Назва
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*
* Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців
Опис
1.3.1 Довідка у довільній формі про наявність працівників робітничих професій відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка містить наступну інформацію: П.І.Б. (повністю), посада, кваліфікація працівника, досвід роботи на відповідній посаді на підприємстві (організації, компанії), штатний працівник або працівник, що працює за сумісництвом, або працівник субпідрядника/співвиконавця.
В підтвердження наявності в учасника працівників робітничих професій, які визначені у довідці, відповідно пп. 1.3.1. надати копії: документів, що підтверджують кваліфікацію працівників (не менше 4) (дипломів та/або посвідчень про присвоєння робітничих професій, та/або сертифікатів, та/або свідоцтв або інші відповідні документи), а також відповідних протоколів/витягів з протоколу навчання з отримання відповідного розряду або категорії); документи про медичний огляд у відповідності до наказу МОЗ України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб»; довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричного огляду на працівників, які будуть безпосередньо залучені до виконання послуг; договір з медичною установою про надання медичних послуг (про медичний огляд працівників).
Учасник повинен підтвердити проходження працівниками робітничих професій навчання з охорони праці, шляхом надання посвідчень і протоколу/ів (витяг/ів з протоколу/ів), а саме:
? НПАОП 0.00-1.76-15 «Правила безпеки систем газопостачання»;
? НПАОП 0.00-5.11-85 «Типова інструкція з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт»;
? НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті;
? НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями.
? пожежно-технічного мінімуму стосовно заходів пожежної безпеки на об’єктах.
У разі проходження працівниками робітничих професій перевірки знань з питань охорони праці за результатами навчання безпосередньо у роботодавця, надаються посвідчення та протоколи навчання з питань охорони праці комісійного складу учасника та копія наказу про створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці. Зазначені документи надаються для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників учасника;
1.3.2. Довідка про наявність головного інженеру працевлаштованого на підприємстві (організації, компанії) з досвідом роботи не менще трьох років, з обов’язковим наданням підтвердних документів (копії наказу про призначення на посаду, повідомлення про прийняття працівника на роботу, копія трудової книжки та загальним стажем роботи не менще п’яти років), та який пройшов навчання із Загального курсу з ОП, НПАОП 0.00-5.11-85, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.76-15, пожежної безпеки про що надається відповідна довідка та дійсні посвідчення і протокол/ли (витяг/ги з протоколу/ів) з охорони праці.
1.3.3. Учасник повинен мати у штаті інженера з охорони праці, з вищою інженерно-технічною освітою з досвідом роботи 3 і більше років. Щодо інженерно-технічного працівника обов'язково надається диплом про отримання вищої освіти, а також чині на дату подання документи про проходження навчання і перевірку знань законодавчих актів з: ? правил систем газопостачання НПАОП 0.00-1.76-15; ? правил охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07; ? правил охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями НПАОП 0.00-1.71-13; ? типової інструкції з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт НПАОП 0.00-5.11-85; правил виконання робіт, ремонту печей і димових каналів НПАОП 45.25-1.01-92 та з загальних питань з охорони, електробезпеки не нижче IV групи та пожежної безпеки.
1.3.4. Надати копії документів, які свідчать про трудові взаємовідносини з працівниками, а саме: а) копії наказів про призначення на посаду кожного з працівників, що буде задіяний у процесі надання послуг; б) повідомлення про прийняття працівника на роботу відповідно додатку до Постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 року № 413.
* Довідка про наявність працівників робітничих професій відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.10.2025 10:05
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Спосіб підтвердження
Назва
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Опис
. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі,
1.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
або
лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. (вибрати один із варіантів).
* Аналогічним договором - є виконаний договір надання послуг з технічного обслуговування димових (димовентиляційних) каналів у житловому будинку.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
14.10.2025 10:05
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей.
Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 57917,64 грн (1% від очікуваної вартості)
Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
Електронна банківська гарантія має бути оформлена з урахуванням Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 (далі – Вимоги).
1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант).
2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5).
3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії.
4. У реквізитах гарантії:
1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:
повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
код банку (у разі наявності);
адреса місцезнаходження;
поштова адреса для листування;
адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;
SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк);
2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація:
повне найменування - для юридичної особи;
прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи;
ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента;
реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності);
серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);
адреса місцезнаходження;
3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:
повне найменування юридичної особи;
ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія*;
адреса місцезнаходження;
4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами;
5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34;
6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;
7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане;
8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»;
9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються:
дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація;
назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі;
10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих днях.
5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:
вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми);
вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
можливості часткової сплати суми гарантії.
6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **.
7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії.
*Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Категорія Замовника: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання.
**Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. Якщо учасник надає гарантію в електронній формі, то у Формі, встановленої у Додатку 5 до Тендерної документації, учасником не заповнюється та видаляється текст «Уповноважена(ні) особа(и) (у разі складання гарантії на паперовому носії)
_________________________________________________________
(посада, підпис, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та печатка (у разі наявності))»
До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії:
Поштова та юридична адреса:
03186 м. Київ вул. Левка Мацієвича, 6
п/р UA403204780000000026000261583
АБ «Укргазбанк» м. Києва
МФО 320478 код ЄДРПОУ 35756919
ІПН № 357569126583
Платник податку на загальних підставах
Суб'єкт великого підприємництва
e-mail: [email protected]
Тел. (044) 249-46-96
Значення, яке очікується
1
Спосіб підтвердження
Назва
Забезпечення тендерної пропозиції
Опис
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей.
Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 57917,64 грн (1% від очікуваної вартості)
Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
Електронна банківська гарантія має бути оформлена з урахуванням Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 (далі – Вимоги).
1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант).
2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5).
3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії.
4. У реквізитах гарантії:
1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:
повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
код банку (у разі наявності);
адреса місцезнаходження;
поштова адреса для листування;
адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;
SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк);
2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація:
повне найменування - для юридичної особи;
прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи;
ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента;
реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності);
серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);
адреса місцезнаходження;
3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:
повне найменування юридичної особи;
ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія*;
адреса місцезнаходження;
4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами;
5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34;
6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;
7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане;
8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»;
9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються:
дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація;
назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі;
10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих днях.
5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:
вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми);
вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
можливості часткової сплати суми гарантії.
6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **.
7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії.
*Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Категорія Замовника: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання.
**Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. Якщо учасник надає гарантію в електронній формі, то у Формі, встановленої у Додатку 5 до Тендерної документації, учасником не заповнюється та видаляється текст «Уповноважена(ні) особа(и) (у разі складання гарантії на паперовому носії)
_________________________________________________________
(посада, підпис, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та печатка (у разі наявності))»
До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії:
Поштова та юридична адреса:
03186 м. Київ вул. Левка Мацієвича, 6
п/р UA403204780000000026000261583
АБ «Укргазбанк» м. Києва
МФО 320478 код ЄДРПОУ 35756919
ІПН № 357569126583
Платник податку на загальних підставах
Суб'єкт великого підприємництва
e-mail: [email protected]
Тел. (044) 249-46-96
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Забезпечення тендерної пропозиції
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.10.2025 10:05
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей.
Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 57917,64 грн (1% від очікуваної вартості)
Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
Електронна банківська гарантія має бути оформлена з урахуванням Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 (далі – Вимоги).
1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант).
2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5).
3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії.
4. У реквізитах гарантії:
1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:
повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
код банку (у разі наявності);
адреса місцезнаходження;
поштова адреса для листування;
адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;
SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк);
2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація:
повне найменування - для юридичної особи;
прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи;
ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента;
реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності);
серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);
адреса місцезнаходження;
3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:
повне найменування юридичної особи;
ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія*;
адреса місцезнаходження;
4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами;
5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34;
6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;
7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане;
8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»;
9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються:
дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація;
назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі;
10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих днях.
5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:
вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми);
вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
можливості часткової сплати суми гарантії.
6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **.
7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії.
*Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Категорія Замовника: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання.
**Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. Якщо учасник надає гарантію в електронній формі, то у Формі, встановленої у Додатку 5 до Тендерної документації, учасником не заповнюється та видаляється текст «Уповноважена(ні) особа(и) (у разі складання гарантії на паперовому носії)
_________________________________________________________
(посада, підпис, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та печатка (у разі наявності))»
До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії:
Поштова та юридична адреса:
03186 м. Київ вул. Левка Мацієвича, 6
п/р UA403204780000000026000261583
АБ «Укргазбанк» м. Києва
МФО 320478 код ЄДРПОУ 35756919
ІПН № 357569126583
Платник податку на загальних підставах
Суб'єкт великого підприємництва
e-mail: [email protected]
Тел. (044) 249-46-96
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.10.2025 10:05
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.10.2025 10:05
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.10.2025 10:05
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.10.2025 10:05
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.10.2025 10:05
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СОЛОМ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА"
Поштовий індекс
03186
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
ВУЛИЦЯ ЛЕВКА МАЦІЄВИЧА, будинок 6
послуги з технічного обслуговування димових каналів за кодом ДК 021:2015: 90910000-2 Послуги з прибирання (Послуги з технічного обслуговування димових каналів)
Тендер:
UA-2025-10-14-002042-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2025-10-14-002042-a.b1
Дата:
18.10.2025 23:31
Стан:
Очікує розгляду
Скарга на вимоги тендерної документації
СКАРГА
на вимоги тендерної документації
14 жовтня 2025 року Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Солом’янського району м. Києва», (надалі - Замовник), було оголошено процедуру закупівлі UA-2025-10-14-002042-a (7a8abf8eafdf4d8ebe3ffc87a0563398) «послуги з технічного обслуговування димових каналів за кодом ДК 021:2015: 90910000-2 Послуги з прибирання (Послуга з технічного обслуговування димових каналів» з очікуваною вартістю закупівлі 5 791 764,00 грн.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗАУБЕР», (надалі – Скаржник або ТОВ «ЗАУБЕР»), планує взяти участь у даній процедурі.
Однак, при вивченні тендерної документації нами було виявлено вимоги, які суперечать принципам здійснення публічних закупівель, а також порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та Постанову Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Постанова №1178).
Статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 52 Постанови № 1178 надано право звернутись до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зі скаргою на умови тендерної документації, оприлюдненої Замовником.
А тому, користуючись своїм правом, повідомляємо наступне:
Стосовно порушення ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Згідно частини 4 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
1. Щодо наявності конкретного переліку обладнання та його кількості.
Відповідно до частини 1.2 Додатку 1 до Тендерної документації зазначено:
Довідка* у довільній формі про наявність необхідної матеріально-технічної бази, обладнання та автомобілів для виконання умов договору.
Зазначена довідка обов’язково має підтверджувати наявність (але не виключно) наступного:
- мановакууметр ММЦ-200 (або еквівалент), не менше 4 одиниць;
- детектора горючих газів (течошукач), не менше 2 одиниць;
- вимірювач швидкості ІС-2/ИС-2 (анемометри) (або еквівалент), не менше 4 одиниць;
- набори для чищення, не менше 4 одиниць;
- інспекційна система не менше 40 метрів (або еквівалент);
- відео інспекційний ендоскоп;
- обладнання для чистки каналів TORNADO (роторний набір) або (еквівалент) та/або Savent Turbo (або еквівалент) не менше 4 одиниць;
- автомобіль;
- пилосос karcher AD 4 Premium для чистки каналів або (еквівалент).
Для підтвердження наявності матеріально-технічної бази (офісні, складські приміщення), обладнання та автомобілів, необхідно надати документи, що підтверджують правовий статус набуття (володіння, користування) учасником матеріально-технічної бази, обладнання та автомобілів, зазначених у довідці. Підтвердні документи повинні бути чинні на дату подання пропозиції і термін їх дії повинен бути не меншим строку надання послуг, а у разі якщо термін його дії є меншим, то учасник додатково надає лист про те, що такий документ буде продовжено/ пролонговано на строк не менше строку надання послуг). Договори оренди повинні містити перелік орендованої техніки та/або обладнання, а також надати гарантійний лист від власника техніки та/або обладнання про те, що вона буде надана учаснику на період виконання договору. На автомобілі надати свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу.
1.1. Щодо наявності мановакууметру ММЦ-200 (або еквівалент)
Згідно пункту 5.10 Додатку 1 до тендерної документації зазначено:
Технічні характеристики: Мановакуумметр ММЦ – це цифровий прилад для вимірювання надлишкового тиску та розрідження в діапазоні від -200 до +200 мм вод. ст., з похибкою близько ±(0,1 + 0,008*P) мм вод. ст. Він призначений для роботи в діапазоні температур від -10 до +40 °С, має розміри вимірювального блоку не більше 160х85х45 мм та масу до 0,25 кг
Також згідно пункту 11 Додатку 2 (технічна специфікація) до тендерної документації зазначено:
Учасник надає копії сертифікатів, що підтверджують проходження калібрування мановакууметрів ММЦ–200 та свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки мановакууметру ММЦ–200, не менше одного.
ТОВ «ЗАУБЕР» має змогу вчасно, якісно та в повному обсязі виконати договір за результатами даної процедури закупівлі, а також відповідає вимогам Замовника (за виключенням оскаржуваних). Також ТОВ «ЗАУБЕР» не має у власності чи користуванні мановакууметру ММЦ-200, але має у власності зокрема, але не виключно п’ять цифрових приладів для вимірювання надлишкового тиску та розрідження TESTO-510 та 4 цифрових прилади для вимірювання надлишкового тиску та розрідження МТК (видаткові накладні додаються до скарги, ДОКАЗ 1). Але характеристикам для еквіваленту мановакууметру, зазначеним замовником у пункті 5.10 Додатку 1, на ринку відповідає виключно мановакууметр ММЦ-200.
Жодним нормативним актом, а також переліченими замовником технічними вимогами до предмету закупівлі не визначені та не можуть бути обмежені характеристики обладнання, яке учасник повинен використовувати при вимірюванні надлишкового тиску та розрідження при наданні послуг з технічного обслуговування димових каналів.
Відповідно до пункту 6.2. глави 6 розділу V Правил технічної експлуатації систем газопостачання «Нормальною тягою димоходу вважається мінімальне розрідження в димоході, встановлене технічною документацією виробника на газовикористовуюче обладнання з відведенням продуктів згорання, які підключені до димоходу, але не менше 2 Па».
Тобто для вимірювання тяги придатний будь-який прилад, що зможе визначити величину тяги більше або менше 2 Паскалів. Правилами не передбачено визначення та зазначення у акті ДВК величини тяги з точністю до десятих чи до сотих. Більше того, правилами передбачене відповідність та зазначення величини тяги у Паскалях, а мановакууметр ММЦ-200 визначає величину тяги у мм водяного стовпа.
Оскільки предметом даної закупівлі є послуги з технічного обслуговування димових каналів, а не придбання замовником товарів, а саме мановакууметрів, ТОВ «ЗАУБЕР» не розуміє чим міг керуватись замовник, визначаючи чіткий діапазон для мановакууметрів, точне значення похибки вимірювання, точний діапазон температур і тим більше обмеження для розмірів вимірювального блоку та маси приладу, окрім свідомого обмеження кола учасників закупівлі.
Відтак, участь у закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які мають у власності чи користуванні мановакууметр саме ММЦ-200 або його точну копію (а не еквівалент), що повністю відповідає характеристикам мановакууметра ММЦ-200, а це порушує статті 5 та 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та дискримінує Скаржника.
Прилади для вимірювання надлишкового тиску (дифманометри та мановакууметри), що використовує в своїй діяльності ТОВ «ЗАУБЕР» повністю відповідають вимогам чинного законодавства та здатні вимірювати надлишковий тиск для зазначення відповідних даних при складанні Акту перевірки димових каналів, але вони не є точним еквівалентом мановакууметра ММЦ-200, а за деякими показниками є більш точними і зручними приладами.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Враховуючи викладене, з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, Скаржник просить орган оскарження зобов’язати Замовника внести зміни до Документації, а саме виключити вимогу наявності у учасника на правах власності чи користування мановакууметру саме моделі ММЦ-200 з описом його технічних характеристик, що штучно обмежує поняття еквіваленту, та вимогу надання учасником копій сертифікатів про калібрування мановакууметру ММЦ-200 та свідоцтва про повірку мановакууметрів ММЦ-200.
Згідно пункту 5.9 Додатку 1 до тендерної документації зазначено:
Учасник надає копії сертифікатів, що підтверджують проходження калібрування обладнання на вимірювачі швидкості газових потоків ІС-2/(ИС-2) (анемометри).
Технічні характеристики: Анемометр ІС-2 призначений для вимірювання швидкості повітряних потоків у діапазоні від 0,199 до 20,0 м/с з допустимою похибкою ±(0,1 + 0,05·V) м/с (де V — вимірювана швидкість). Розміри вимірювального блоку становлять 160x80x40 мм, а зонда — 330x50x50 мм
ТОВ «ЗАУБЕР» має змогу вчасно, якісно та в повному обсязі виконати договір за результатами даної процедури закупівлі, а також відповідає вимогам Замовника (за виключенням оскаржуваних). Також ТОВ «ЗАУБЕР» не має у власності чи користуванні анемометру ІС-2, але має у власності зокрема, але не виключно вісім анемометрів Benetech GM816 (TAM816Mini) (0,7-30 м/с) крок вимірювання 0,1м/с з вимірюванням температур, та п’ять анемометрів WINTACT WT87A 0,3-30м/с, -10-45°C (видаткові накладні додаються до скарги, ДОКАЗ 2). Але характеристикам для еквіваленту анемометра, зазначеним замовником у пункті 5.9 Додатку 1, на ринку відповідає виключно анемометр ІС-2.
Жодним нормативним актом, а також переліченими замовником технічними вимогами до предмету закупівлі не визначені та не можуть бути обмежені характеристики обладнання, яке учасник повинен використовувати при вимірюванні швидкості повітряних потоків при наданні послуг з технічного обслуговування димових каналів. Також відповідно Правил технічної експлуатації систем газопостачання не передбачено визначення та зазначення у акті ДВК величини тяги з точністю до десятих чи до сотих.
Оскільки предметом даної закупівлі є послуги з технічного обслуговування димових каналів, а не придбання замовником товарів, а саме анемометрів, ТОВ «ЗАУБЕР» не розуміє чим міг керуватись замовник, визначаючи чіткий діапазон для анемометрів, точне значення похибки вимірювання, і тим більше обмеження для розмірів вимірювального блоку приладу, окрім свідомого обмеження кола учасників закупівлі.
Відтак, участь у закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які мають у власності чи користуванні анемометр ІС-2 або його точна копія (а не еквівалент), що повністю відповідає характеристикам анемометра ІС-2, а це порушує статті 5 та 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та дискримінує Скаржника.
Прилади для вимірювання швидкості повітряних потоків (анемометри), що використовує в своїй діяльності ТОВ «ЗАУБЕР» повністю відповідають вимогам чинного законодавства та здатні вимірювати швидкості повітряних потоків для зазначення відповідних даних при складанні Акту перевірки димових каналів, але вони не є точним еквівалентом анемометра ІС-2, а за деякими показниками є більш точними і зручними приладами.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Враховуючи викладене, з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, Скаржник просить орган оскарження зобов’язати Замовника внести зміни до Документації, а саме виключити вимогу наявності у учасника на правах власності чи користування анемометру саме моделі ІС-2 з описом його технічних характеристик, що штучно обмежує поняття еквіваленту, а також надання учасником копій сертифікатів, що підтверджують проходження калібрування обладнання на вимірювачі швидкості газових потоків ІС-2.
ТОВ «ЗАУБЕР» має змогу вчасно, якісно та в повному обсязі виконати договір за результатами даної процедури закупівлі, а також відповідає вимогам Замовника (за виключенням оскаржуваних). Також ТОВ «ЗАУБЕР» не має у власності чи користуванні інспекційної системи не менше 40 метрів, але має у власності відео-інспекційний ендоскоп (видаткова накладна додається до скарги, ДОКАЗ 3), що так само дозволяє здійснювати контроль та інспектування систем водопостачання, трубопроводів, водостоків, каналізації, вентиляції, димоходів тощо.
Жодним нормативним актом, а також переліченими замовником технічними вимогами до предмету закупівлі не визначені та не можуть бути обмежені характеристики обладнання, яке учасник повинен використовувати при інспектуванні димових каналів при наданні послуг з технічного обслуговування димових каналів. Також відповідно Правил технічної експлуатації систем газопостачання не передбачено наявності у суб’єктів, що надають послуги з технічного обслуговування димових каналів інспекційної системи або її еквівалентів. Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність наявності у учасників саме інспекційної системи, тим більше з довжиною вимірювання не менше 40 метрів.
Відтак, участь у закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які мають у власності чи користуванні інспекційну систему не менше 40 метрів або еквівалент, а це порушує статті 5 та 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та дискримінує Скаржника.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Враховуючи викладене, з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, Скаржник просить орган оскарження зобов’язати Замовника внести зміни до Документації, а саме виключити вимогу наявності у учасника на правах власності чи користування інспекційної системи не менше 40 метрів або її еквіваленту.
ТОВ «ЗАУБЕР» має змогу вчасно, якісно та в повному обсязі виконати договір за результатами даної процедури закупівлі, а також відповідає вимогам Замовника (за виключенням оскаржуваних). Але ТОВ «ЗАУБЕР» не має у власності чи у користуванні автомобілів. Також згідно технічних вимог, викладених у Додатку № 2 (технічна специфікація) до тендерної документації, відсутні будь-які посилання або вимоги до використання учасником при наданні послуг згідно предмету закупівлі, а саме при технічному обслуговуванні димових каналів, будь-якого транспортного засобу. Використання автомобіля при надання послуг з технічного обслуговування димових каналів не передбачено і жодними іншими нормативно-правовими актами.
ТОВ «ЗАУБЕР» не має у власності автомобілів, також не має укладених договорів оренди транспортних засобів, то ж не може підтвердити володіння чи користування автомобілем, оскільки надання послуг з технічного обслуговування димових каналів не потребує обов’язкової наявності на підприємстві власного чи орендованого транспортного засобу.
Відтак, участь у закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які мають у власності чи користуванні автомобіль, а це порушує статті 5 та 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та дискримінує Скаржника.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Просимо зобов’язати Замовника виключити з кваліфікаційних вимог вимогу підтвердження наявності автомобіля на правах володіння чи користування, адже ця вимога не обґрунтована та є дискримінаційною для учасників, що не мають власного автотранспорту та не використовують автомобіль для надання послуг з технічного обслуговування димових каналів.
ТОВ «ЗАУБЕР» має змогу вчасно, якісно та в повному обсязі виконати договір за результатами даної процедури закупівлі, а також відповідає вимогам Замовника (за виключенням оскаржуваних). Але ТОВ «ЗАУБЕР» не має у власності чи у користуванні пилососа karcher AD 4 Premium для чистки каналів (або еквівалент). Також згідно технічних вимог, викладених у Додатку № 2 (технічна специфікація) до тендерної документації, відсутні будь-які посилання або вимоги до використання учасником при наданні послуг згідно предмету закупівлі, а саме при технічному обслуговуванні димових каналів, будь-якого пилососу. Використання пилососу при надання послуг з технічного обслуговування димових каналів не передбачено і жодними іншими нормативно-правовими актами.
Згідно інформації, розміщеної на офіційній сторінці компанії «Кaercher» за посиланням https://www.kaercher.com/ua-uk/home-garden/pilososi-dlja-zboru-zoli/ad-4-premium-16297310.html (скриншот додається, ДОКАЗ 4) зазначено:
Пилосос для збору золи AD 4 Premium вражає тривало високою силою всмоктування, яка забезпечується вбудованою системою очищення фільтра. Він гарантує максимально безпечне видалення золи з дров'яних печей, камінів і грилю.
Згідно технічних вимог, викладених у Додатку №2 також відсутня інформація про наявність у житлових будинках, що знаходяться у господарському віданні Комунального підприємства «Керуючої компанії з обслуговування житлового фонду Солом?янського району м. Києва» дров'яних печей, камінів і грилю. ТОВ «ЗАУБЕР» проводить технічне обслуговування димових каналів за допомогою спеціальних наборів для чищення, наявність яких також передбачена тендерною документацією, та не використовує в своїй діяльності пилосос karcher AD 4 Premium для чистки каналів (або його еквівалент), оскільки це не передбачено вимогами законодавства, потребує підключення до електромережі, що не передбачено вимогами технічної специфікації, а також умовами проекту Договору (Додаток 5 до тендерної документації).
Більше того, згідно Державних санітарних норм допустимих рівнів шуму в приміщеннях житлових та громадських будинків і на території житлової забудови, затверджених Наказом МОЗ від 22.02.2019 № 463, зазначено, що у житлових приміщеннях допустимий рівень шуму вдень (08:00 - 22:00) - 40 дБА, а вночі (22:00 - 08:00) - 30 дБА. При цьому максимальний рівень вдень - 55 дБА, вночі - 45 дБА.
А згідно технічних характеристик пилососу karcher AD 4 Premium на офіційній сторінці виробника зазначено, що рівень шуму від роботи такого приладу сягає до 80 дБА (скріншот, ДОКАЗ 5), тобто пилосос karcher AD 4 Premium або його еквівалент з такими ж характеристиками заборонено використовувати у житлових будинках.
Але участь у закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які мають у власності чи користуванні пилосос karcher AD 4 Premium або його еквівалент, а це порушує статті 5 та 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та дискримінує Скаржника.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Просимо зобов’язати Замовника виключити з кваліфікаційних вимог вимогу підтвердження наявності пилососа karcher AD 4 Premium або його еквівалента на правах володіння чи користування, адже ця вимога не обґрунтована та є дискримінаційною для учасників, що не мають пилососа karcher AD 4 Premium або його еквівалента та не використовують пилосос для надання послуг з технічного обслуговування димових каналів.
Відповідно до частини 1.2 Додатку 1 до Тендерної документації зазначено, що для підтвердження наявності матеріально-технічної бази зокрема на «офісні, складські приміщення», необхідно надати документи що підтверджують правовий статус набуття (володіння, користування) учасником матеріально-технічної бази, зазначених у довідці.
ТОВ «ЗАУБЕР» має змогу вчасно, якісно та в повному обсязі виконати договір за результатами даної процедури закупівлі, а також відповідає вимогам Замовника (за виключенням оскаржуваних). Також ТОВ «ЗАУБЕР» має у користуванні офісне приміщення, але не має у власності чи користуванні складських приміщень, оскільки діяльність ТОВ «ЗАУБЕР» не пов’язана з виробництвом чи рітейлом товарів, та не спрямована на зберігання або транспортування товарів, матеріалів чи обладнання. Також ТОВ «ЗАУБЕР» не займається складським господарством.
Предметом даної закупівлі є не купівля замовником товару, що має зберігатись у окремому складському приміщенні, а послуги з технічного обслуговування димових каналів. Послуги, що передбачені предметом закупівлі, також не передбачають використання учасниками у своїй діяльності складських приміщень, а обладнання, що використовується при наданні послуг з технічного обслуговування димових каналів дуже малогабаритне, та цілком зручно розміщується в офісному приміщенні.
Але участь у закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які мають у власності чи користуванні складські приміщення, а це порушує статті 5 та 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та дискримінує Скаржника.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Просимо зобов’язати Замовника виключити з кваліфікаційних вимог вимогу підтвердження наявності складських приміщень на правах володіння чи користування, адже ця вимога не обґрунтована та є дискримінаційною для учасників, що не мають складських приміщень.
Відповідно до пункту 1.3.3. Додатку № 1 до Тендерної документації зазначено:
Учасник повинен мати у штаті інженера з охорони праці, з вищою інженерно-технічною освітою з досвідом роботи 3 і більше років. Щодо інженерно-технічного працівника обов'язково надається диплом про отримання вищої освіти.
Згідно Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників затвердженого Наказом № 336 Міністерства праці та соціальної політики від 29.12.2004 року дійсно встановлена кваліфікаційна вимога до професії інженера з охорони праці щодо наявності повної вищої освіти відповідного напряму підготовки (спеціаліст) без вимог до стажу роботи. Однак у пункті 11 того ж Довідника зазначено:
11. Особи, які не мають відповідної освіти або стажу роботи, встановлених кваліфікаційними вимогами, але мають достатній практичний досвід та успішно виконують у повному обсязі покладені на них завдання та обов'язки, можуть бути, як виняток, залишені на займаній посаді або призначені на відповідні посади за рекомендацією атестаційної комісії.
Таким чином, згідно згаданого нормативного акту, вимога наявності вищої освіти у інженера з охорони праці носить рекомендаційний характер.
ТОВ «ЗАУБЕР» має у штаті інженера з охорони праці Роговченко Марію Григорівну, яка обіймає цю посаду з 21.09.2020 року (ДОКАЗ 7). Враховуючи величезний досвід роботи (з 2003 року) на посаді інженера з охорони праці в різних підприємствах (Чорнобильська АЕС, ТОВ «МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРІ УКРАЇНА», інші) керівництвом ТОВ «ЗАУБЕР» було прийнято рішення про прийом на роботу Роговченко М.Г. на посаду інженера з охорони праці, не зважаючи на відсутність вищої освіти. Слід зауважити, що у 2023 році ТОВ «ЗАУБЕР» проходило перевірку Держпраці, яка не виявила жодного порушення в питаннях охорони праці.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що згадана вимога навмисно та штучно звужує коло можливих учасників, зокрема й ТОВ «ЗАУБЕР». Тому просимо зобов’язати Замовника виключити вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції диплому про вищу освіту інженера з охорони праці.
Відповідно до пункту 5.13 Додатку 1 до Тендерної документації зазначено:
Учасник гарантує якість послуг, що надаються і підтверджує якість відповідними сертифікатами ДСТУ EN ISO 9001:2018, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 37001:2018, ISO 45001:2018 на обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів, видані на ім’я Учасника органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ). Надати звіти по кожному із сертифікатів за результатами останнього аудиту.
ТОВ «ЗАУБЕР» може гарантувати якість послуг, що надаються згідно умов тендерної документації. Також ТОВ «ЗАУБЕР» має чинний сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 на обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів, виданий на ім’я Учасника органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) (ДОКАЗ 8).
ТОВ «ЗАУБЕР» також має сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 на обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів (ДОКАЗ 9). Але орган сертифікації, який видав сертифікат, не є акредитованим в НААУ саме згідно вимог ДСТУ EN ISO 37001:2018. При цьому жодним з законів чи інших нормативних актів в Україні не встановлено, що орган сертифікації, який акредитований в НААУ відрізняється від органу сертифікації, який не акредитований в НААУ. Встановлення у тендерній документації замовника вимоги про надання сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 37001:2018, виданого органом сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України, згідно Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» є дискримінаційною та такою, що передчасно звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі з метою надання неправомірних переваг іншим суб’єктам господарювання. Зазначена вимога є надмірною та дискримінаційною для скаржника, як учасника, оскільки зобов’язує отримувати документ, що дублює уже наявний в скаржника та здійснювати додаткові непотрібні витрати на проведення такої дубльованої сертифікації.
В той же час Скаржник не має сертифікатів ДСТУ ISO 14001:2015 та ISO 45001:2018 на обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів, виданих на ім’я Учасника органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ).
Дані стандарти ISO не мають прямого стосунку до предмета закупівлі, обсягу послуг, які надаються, якості їх виконання, та є не обов’язковими згідно із ЗУ «Про стандартизацію».
До того ж відповідно до пункту 4.1 розділу І Документації назва предмета закупівлі - «послуги з технічного обслуговування димових каналів за кодом ДК 021:2015: 90910000-2 Послуги з прибирання (Послуги з технічного обслуговування димових каналів)», що не відповідає вимогам до сертифікатів ISO.
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати сертифікат на відповідність ДСТУ EN ISO 9001:2018, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 37001:2018, ISO 45001:2018 на обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів, видані на ім’я Учасника органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ)», що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, зокрема, скаржника.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зважаючи на викладене, з метою забезпечення нашої участі у закупівлі просимо зобов’язати замовника викласти оскаржувану вимогу у наступній редакції:
Учасник гарантує якість послуг, що надаються і підтверджує якість відповідними сертифікатами ДСТУ EN ISO 9001:2018 та ДСТУ ISO 37001:2018, виданими на ім’я Учасника органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності). Надати звіти по кожному із сертифікатів за результатами останнього аудиту.
Автор:
43503957, ТОВ ЗАУБЕР
02094, Україна, м. Київ, Київ, пров. Хоткевича Гната, буд. 8, офіс 501