Показати схожі тендери

Закупівля Троса, гвинти до підвісних двигунів від Військова частина 1474.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-14-000566-a
Id Tender 59236461f1834adc826301852ea57856
План UA-P-2025-10-14-000521-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.10.2025 08:59
Остання зміна 03.11.2025 10:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
122 680 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.10.2025 08:59 до 23.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.10.2025 08:59
до 20.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.10.2025 08:59
до 20.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.10.2025 00:00
до 23.10.2025 10:32
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.10.2025 10:32
до 29.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.10.2025 10:32
до 03.11.2025 10:34
Період уточнень
з 14.10.2025 08:59 до 20.10.2025 00:00
Період оскарження
з 14.10.2025 08:59 до 20.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.10.2025 00:00 до 23.10.2025 10:32
Період кваліфікації
з 23.10.2025 00:00 до 23.10.2025 10:32
Основні параметри
Троса, гвинти до підвісних двигунів
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
122 680 грн.
Троса, гвинти до підвісних двигунів
Назва предмета закупівлі
Троса, гвинти до підвісних двигунів
Очікувана вартість
122 680 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1226,8
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 3 (штуки)
Рульовий трос М66-14
Опис предмета закупівлі
Рульовий трос М66-14
Код ДК 021:2015
34930000-5 - Суднове обладнання
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Позиція : №2 3 (штуки)
Трос дистанційного керування С2-16
Опис предмета закупівлі
Трос дистанційного керування С2-16
Код ДК 021:2015
34930000-5 - Суднове обладнання
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Позиція : №3 2 (комплект)
Кермовий комплект 14 ft (кермовий редуктор Т71, кермовий трос М66-14, монтажний комплект Х34)
Опис предмета закупівлі
Кермовий комплект 14 ft (кермовий редуктор Т71, кермовий трос М66-14, монтажний комплект Х34)
Код ДК 021:2015
34930000-5 - Суднове обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Позиція : №4 2 (штуки)
Гребний гвинт 3x14x19
Опис предмета закупівлі
Гребний гвинт 3x14x19
Код ДК 021:2015
34934000-3 - Гребні гвинти
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Позиція : №5 1 (штуки)
Гребний гвинт 9-7/8x11-F
Опис предмета закупівлі
Гребний гвинт 9-7/8x11-F
Код ДК 021:2015
34934000-3 - Гребні гвинти
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Позиція : №6 1 (штуки)
Гребний гвинт 13х19
Опис предмета закупівлі
Гребний гвинт 13х19
Код ДК 021:2015
34934000-3 - Гребні гвинти
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за Товар здійснюється впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки (передачі) Товару та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. У разі, якщо поставка здійснена лише частково (видаткова накладна підписана лише на частину Товару, зазначеного Специфікації, оплата здійснюється пропорційно за фактично поставлену кількість Товару. Оплата здійснюється відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП КОПИТОВ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ
Пропозиція:
122 680 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.10.2025 08:59
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кавалерова Світлана Сергіївна
Електронна пошта
Телефон
380970598749
Замовник
ЄДРПОУ
14321860
Повна назва
Військова частина 1474
Поштовий індекс
68600
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Ізмаїл
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Троса, гвинти до підвісних двигунів
Період вимог/скарг з 23.10.2025 10:32 по 29.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.10.2025 00:00 по 31.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника – фізичної особи-підприємця Копитова Олександра Михайловича, код за ЄДРПОУ 2519908855 (далі – ФОП Копитов Олександр Михайлович, Учасник) поданої на закупівлю товару за предметом: Троса, гвинти до підвісних двигунів за кодом ДК 021:2015 34930000-5 Суднове обладнання (далі – Закупівля), на відповідність вимогам тендерної документації, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) (далі — Особливості), у т. ч. перевірку інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, щодо наявності / відсутності підстав для відмови Учаснику в участі у Закупівлі відповідно до пункту 47 Особливостей. 2. Про визнання Учасника переможцем Закупівлі. 3. Про прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-10-14-000566-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей. Відповідно до пункту 28 Особливостей замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Згідно з пунктом 47 Особливостей Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених у цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей. Відповідно до норм пункту 47 Особливостей та умов тендерної документації необхідно здійснити перевірку інформації, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, щодо наявності / відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктом 47 Особливостей. Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, є додатком до Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, що затверджене постановою Уряду від 21.10.2015 № 835 зі змінами (далі — Перелік № 835 та Положення № 835 відповідно). До відкритих єдиних державних реєстрів також віднесено: — Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань; — Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; — Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Додатково варто переглянути дані, які оприлюднюються на вебпорталі Антимонопольного комітету України, стосовно наявності/відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). Учасником в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджено відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель. Щодо Учасника було перевірено інформацію, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, а також дані стосовно наявності / відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). За результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови Учаснику у випадках, визначених пунктом 47 Особливостей. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника. Під час розгляду другого питання порядку денного: Враховуючи інформацію щодо розгляду тендерної пропозиції Учасника, на підставі статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей наявні підстави для визнання Учасника переможцем Закупівлі. Під час розгляду третього питання порядку денного: Відповідно до абзацу 1 частини 15 статті 29 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до пункту 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Відповідно до частини 1 статті 33 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі. На виконання норм пункту 49 Особливостей, статті 33 Закону та задля виконання функцій, покладених на уповноважену особу Замовника, необхідно прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме з ФОП Копитов Олександр Михайлович . Жодних підстав для неприйняття такого рішення немає. Відповідно до пункту 49 Особливостей повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель. ВИРІШИЛА: 1. Визначити ФОП Копитов Олександр Михайлович, код за ЄДРПОУ 2519908855 переможцем Закупівлі. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі, а саме з ФОП Копитов Олександр Михайлович, код за ЄДРПОУ 2519908855. 3. Оприлюднити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі, а саме з ФОП Копитов Олександр Михайлович, код за ЄДРПОУ 2519908855, в електронній системі закупівель. Тендерна пропозиція відповідає всім технічним вимогам згідно Додатку №2 Тендерної документації:
Документи кваліфікації
23.10.2025 10:32
Довідка НАЗК
23.10.2025 10:32
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
23.10.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-10-14-000566-a-a1
Підписаний і діє
Номер
392-25
122 680 грн.
122 680 грн.
Без ПДВ
Підписано
03.11.2025
Строк дії договору з
03.11.2025
по
10.12.2025
Номенклатура
3 (штуки)
Рульовий трос М66-14
Номенклатура
Рульовий трос М66-14
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
8 300
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 грудня 2025 р.
Номенклатура
3 (штуки)
Трос дистанційного керування С2-16
Номенклатура
Трос дистанційного керування С2-16
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
2 450
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (комплект)
Кермовий комплект 14 ft (кермовий редуктор Т71, кермовий трос М66-14, монтажний комплект Х34)
Номенклатура
Кермовий комплект 14 ft (кермовий редуктор Т71, кермовий трос М66-14, монтажний комплект Х34)
Кількість
2
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
15 650
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Гребний гвинт 3x14x19
Номенклатура
Гребний гвинт 3x14x19
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
21 160
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Гребний гвинт 9-7/8x11-F
Номенклатура
Гребний гвинт 9-7/8x11-F
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
5 980
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Гребний гвинт 13х19
Номенклатура
Гребний гвинт 13х19
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
10 830
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина 1474
Повна назва
Військова частина 1474
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14321860

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП КОПИТОВ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ
Повна назва
ФОП КОПИТОВ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2519908855

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.11.2025 10:34
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
122 680 грн.
Період подання пропозицій
до 23.10.2025 00:00
Замовник:
Військова частина 1474
Контактний телефон:
380970598749
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
122 680 грн.
Період подання пропозицій
до 23.10.2025 00:00
Замовник:
Військова частина 1474
Контактний телефон:
380970598749
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності