Показати схожі тендери

Закупівля Вироби медичного призначення, які використовуються для реабілітації пацієнтів від Комунальне некомерційне підприємство "Жовтоводська міська лікарня" Жовтоводської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-13-015585-a
Id Tender 3e6165beb6be4672a5de2c8a6550cf62
План UA-P-2025-10-13-019480-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 13.10.2025 21:12
Остання зміна 01.11.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
18 800 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.10.2025 21:11 до 21.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.10.2025 21:11
до 18.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.10.2025 21:11
до 18.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.10.2025 00:00
до 26.10.2025 11:34
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.10.2025 11:34
до 01.11.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 26.10.2025 11:34
-
Період уточнень
з 13.10.2025 21:11 до 18.10.2025 00:00
Період оскарження
з 13.10.2025 21:11 до 18.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.10.2025 00:00 до 26.10.2025 11:34
Період кваліфікації
з 21.10.2025 00:00 до 26.10.2025 11:34
Основні параметри
Вироби медичного призначення, які використовуються для реабілітації пацієнтів
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
18 800 грн.
Вироби медичного призначення, які використовуються для реабілітації пацієнтів
Назва предмета закупівлі
Вироби медичного призначення, які використовуються для реабілітації пацієнтів
Очікувана вартість
18 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
94,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 2 (штуки)
Пояс для допомоги при ходьбі та переміщенні пацієнтів
Опис предмета закупівлі
Пояс для допомоги при ходьбі та переміщенні пацієнтів
Код ДК 021:2015
33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Код НК 024:2023
40538 Ремінь/пояс для підіймання та переміщення пацієнта
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
52210, Україна, Дніпропетровська область, Кам'янський р-н, м. Жовті Води, вул.Героїв Чорнобиля,16
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №2 2 (штуки)
Допоміжне обладнання для дотягування та хапання набір з 5-ти предметів
Опис предмета закупівлі
Допоміжне обладнання для дотягування та хапання набір з 5-ти предметів
Код ДК 021:2015
33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Код НК 024:2023
30096 Допоміжні ручні щипці для захоплювання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
52210, Україна, Дніпропетровська область, Кам'янський р-н, м. Жовті Води, вул.Героїв Чорнобиля,16
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №3 2 (штуки)
Допоміжне обладнання для одягання/роздягання набір з 5-ти предметів
Опис предмета закупівлі
Допоміжне обладнання для одягання/роздягання набір з 5-ти предметів
Код ДК 021:2015
33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Код НК 024:2023
44603 Допоміжний пристрій для одягання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
52210, Україна, Дніпропетровська область, Кам'янський р-н, м. Жовті Води, вул.Героїв Чорнобиля,16
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №4 2 (штуки)
Адаптивні засоби та матеріали для розвитку навичок ковтання та годування
Опис предмета закупівлі
Адаптивні засоби та матеріали для розвитку навичок ковтання та годування
Код ДК 021:2015
33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Код НК 024:2023
11600 Система дослідження функційного стану стравоходу
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
52210, Україна, Дніпропетровська область, Кам'янський р-н, м. Жовті Води, вул.Героїв Чорнобиля,16
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за поставлений товар здійснюються з відтермінуванням платежу до 20 календарних днів.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ЯВОН АНДРІЙ ПАВЛОВИЧ"
Пропозиція:
18 460 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.10.2025 21:12
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
documentType.tender.billOfQuantity
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Козачук
Електронна пошта
Телефон
+380955988801
Замовник
ЄДРПОУ
14280960
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Жовтоводська міська лікарня" Жовтоводської міської ради
Поштовий індекс
52200
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Кам'янський р-н, м. Жовті Води
Адреса
вул. Героїв Чорнобиля, буд.16
Кваліфікація
Лот № 1 Вироби медичного призначення, які використовуються для реабілітації пацієнтів
Період вимог/скарг з 26.10.2025 11:34 по 01.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.10.2025 00:00 по 29.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
26.10.2025 11:34
Повідомлення про рішення
21.10.2025 00:02
Витяг з ЄДР
21.10.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2025 20:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2025 20:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.Учасником надано не повну інформацію, а саме: таблиця «Детальна інформація про товар, запропонований у якості предмету закупівлі» заповнена не повністю, відсутня інформація про загальну вартість цінової пропозиції. - п 1 Додатка 5 до тендерної документації до тендерної документації 2.Відсутній гарантійний лист - Гарантійний лист у довільний формі в якому зазначити, що транспортні послуги та інші транспортні витрати (пакування, тощо), доставка повинні здійснюватися за рахунок Учасника, та товар повинен бути упакований належним чином, що забезпечує його збереження при перевезені та зберіганні - пп 3.3 п.3 Додаток №5 до тендерної документації 3.Відсутня довідка/лист в довільній формі - довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору та гарантує виконання своїх зобов’язання за ним. -п.5 Додаток №5 до тендерної документації
Створено
24.10.2025 12:33
Надати до
25.10.2025 12:33
Торги не відбулися
Очікувана вартість
18 800 грн.
Період подання пропозицій
до 21.10.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Жовтоводська міська лікарня" Жовтоводської міської ради
Контактний телефон:
+380955988801
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
18 800 грн.
Період подання пропозицій
до 21.10.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Жовтоводська міська лікарня" Жовтоводської міської ради
Контактний телефон:
+380955988801
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності