Показати схожі тендери

Закупівля Зарядна станція EcoFlow Delta 2 Max (або еквівалент) за кодом ДК 021:2015 -31430000-9 Електричні акумулятори від Управління власності Лисичанської міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-13-015307-a
Id Tender 779b511f667340b09a2a3e37e2944bc3
План UA-P-2025-10-13-019150-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.10.2025 19:16
Остання зміна 10.11.2025 16:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
660 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.10.2025 19:16 до 21.10.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 13.10.2025 19:16
до 18.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.10.2025 19:16
до 18.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.10.2025 13:59
до 29.10.2025 07:53
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.10.2025 07:53
до 04.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.10.2025 07:53
до 10.11.2025 16:34
Період уточнень
з 13.10.2025 19:16 до 18.10.2025 00:00
Період оскарження
з 13.10.2025 19:16 до 18.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.10.2025 13:59 до 29.10.2025 07:53
Період кваліфікації
з 22.10.2025 13:59 до 29.10.2025 07:53
Основні параметри
Зарядна станція EcoFlow Delta 2 Max (або еквівалент) за кодом ДК 021:2015 -31430000-9 Електричні акумулятори
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
660 000 грн.
Зарядна станція EcoFlow Delta 2 Max (або еквівалент) за кодом ДК 021:2015 -31430000-9 Електричні акумулятори
Назва предмета закупівлі
Зарядна станція EcoFlow Delta 2 Max (або еквівалент) за кодом ДК 021:2015 -31430000-9 Електричні акумулятори
Очікувана вартість
660 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6600,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
22.10.2025 13:30
Закінчення аукціону
22.10.2025 13:59
Позиція
Опис предмета закупівлі
Зарядна станція EcoFlow Delta 2 Max (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
31430000-9 - Електричні акумулятори
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
52045, Україна, Дніпропетровська область, Дніпровський район, село Перемога, вул. Некрасова, 10-в
Дата постачання по
01.12.2025 19:19
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Документи лота
13.10.2025 19:14
Критерії прийнятності
13.10.2025 19:14
Технічні специфікації
13.10.2025 19:14
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Гребенюк Микола Олексійович
Пропозиція:
542 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Томашевський Назарій Русланович
Пропозиція:
630 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТЕХНО ІНОВЕЙШН КОМПАНІ"
Пропозиція:
570 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.10.2025 13:30
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.10.2025 19:16
Оголошення про проведення закупівлі
13.10.2025 19:14
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бондаренко Ірина Михайлівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380985150502
Замовник
ЄДРПОУ
33537796
Повна назва
Управління власності Лисичанської міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області
Поштовий індекс
93100
Країна
Україна
Область або регіон
Луганська область
Населений пункт
Лисичанськ
Адреса
вул.Штейгерська, буд.31
Кваліфікація
Лот № 1 Зарядна станція EcoFlow Delta 2 Max (або еквівалент) за кодом ДК 021:2015 -31430000-9 Електричні акумулятори
Період вимог/скарг з 29.10.2025 07:53 по 04.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.10.2025 13:59 по 30.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.10.2025 07:53
Довідка НАЗК
29.10.2025 07:53
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
22.10.2025 13:59
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-10-13-015307-a-c1
Підписаний і діє
Номер
10/11/2025
542 000 грн.
542 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
10.11.2025
Строк дії договору з
10.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
15 (штуки)
Зарядна станція EcoFlow Delta 2 Max (або еквівалент)
Номенклатура
Зарядна станція EcoFlow Delta 2 Max (або еквівалент)
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
36 133.33
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління власності Лисичанської міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області
Повна назва
Управління власності Лисичанської міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33537796

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Гребенюк Микола Олексійович
Повна назва
ФОП Гребенюк Микола Олексійович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3748102733

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.11.2025 16:34
Повідомлення про договір
10.11.2025 14:23
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-10-000012
Дата створення проекту
10.11.2025 10:57
Статус
вирішено
Дата публікації моніторингу
10.11.2025 12:10
Дата публікації висновку про результати
24.11.2025 13:38
Дата завершення усунення порушень
09.12.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
02.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 991-70-21
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127015
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Сєвєродонецьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 10.11.2025 № 43-З Сіверськодонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 10.11.2025 № 43-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-10-13-015307-a 13.10.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна КАЛЬНИЦЬКА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
10.11.2025 00:00
Документи рішення
10.11.2025 12:10
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 24 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель Управління власності Лисичанської міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 13.10.2025 № 06-ВТ, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця «Гребенюк Микола Олексійович» (далі – ФОП «Гребенюк Микола Олексійович»), протокол уповноваженої особи від 29.10.2025 № 07-ВТ, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 29.10.2025, договір поставки від 10.11.2025 № 10/11/2025 (далі – Договір) на суму 542 000, 00 без ПДВ з додатком, додаткову угоду від 10.11.2025 № 1, повідомлення про внесення змін до договору від 10.11.2025, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 14.11.2025. За результатами аналізу питання розміщення Замовником інформації про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1 082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Порядок № 1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Після внесення інформації в електронні поля на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. За нормою пункту 27 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 №2155-VIII (далі – Закон № 2155) кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, а відповідно до пункту 20 частини першої статті 1 Закону № 2155 засіб кваліфікованого електронного підпису – засіб електронного підпису, що відповідає вимогам, встановленим частинами першою - четвертою статті 19 Закону № 2155. Згідно з частиною другою статті 18 Закону № 2155 у процесі підтвердження кваліфікованого електронного підпису дійсність такого підпису підтверджується, за умови: - використання для створення кваліфікованого електронного підпису кваліфікованого сертифіката електронного підпису, який відповідає вимогам, встановленим частиною другою статті 23 цього Закону; - підтвердження того, що особистий ключ, який використовувався для створення кваліфікованого електронного підпису, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису. Відповідно до пункту 1 частини другої статті 23 Закону № 2155 кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити позначку (у формі, придатній для автоматизованої обробки) про те, що сертифікат відкритого ключа виданий як кваліфікований сертифікат відкритого ключа. Та, відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 Закону № 2155 кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити зазначення про те, що особистий ключ, пов’язаний з відкритим ключем, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, - у формі, придатній для автоматизованої обробки. Водночас, проведеною під час моніторингу перевіркою накладених Замовником електронних підписів (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, тендерна документація, договір тощо), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис Бондаренко Ірини Михайлівни (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису - відсутня), який в розумінні Закону № 2155 не є кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи Замовника, чим порушено вимоги пункту 3 Порядку № 1082. На запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області щодо вищезазначеного порушення Замовником 14.11.2025 надано пояснення, відповідно до якого зазначив, що «…Уповноважена особа, яка оголошувала процедуру закупівлі керувалась вимогами частини другої ст. 17 Закону України від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» органи державної влади, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, інші юридичні особи публічного права та їх посадові особи використовують кваліфіковані електронні підписи та печатки, а також електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Надалі УО буде використовувати КЕП, який отримала для уникнення подібних випадків в подальшому». За результатами проведеного моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 1 Розділу 3 до тендерної документації тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом. Проте, за результатами перевірки на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/ verify.» підпису учасника ФОП «Гребенюк Микола Олексійович» встановлено, що тип носія особистого ключа - незахищений та тип підпису – удосконалений. Отже, такий підпис не може вважатися кваліфікованим електронним підписом, що не відповідає вимогам пункту 1 Розділу 3 до тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, Замовником не вжито відповідних дій, чим порушено пункт 43 Особливостей, оскільки Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, чим не дав можливість учаснику ФОП «Гребенюк Микола Олексійович» усунути вище вказані невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї пропозиції.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розміщення Замовником інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП «Гребенюк Микола Олексійович» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
24.11.2025 00:00
Дата публікації
24.11.2025 13:38
Документи висновку
24.11.2025 13:38
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Управління власності Лисичанської міської військової адміністрації Сіверськодонецького району Луганської області, ознайомившись з результатами моніторингу закупівлі, на висновок Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області повідомляє про здійснення наступних заходів, направлених на недопущення встановлених порушень: -оформлено кваліфікаційний електронний підпис УО Кириченко Руслану Олексійовичу. - проведено відповідну роз’яснювальну роботу щодо врахування УО в подальшому зазначених у висновку помилок при розгляді пропозицій учасників.
Дата публікації
26.11.2025 12:55
Документи інформації про усунення порушення
26.11.2025 12:59
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених порушень: -оформлено кваліфікаційний електронний підпис УО Кириченко Руслану Олексійовичу; - проведено відповідну роз’яснювальну роботу щодо врахування УО в подальшому зазначених у висновку помилок при розгляді пропозицій учасників.
Результат
Усунуто
Дата публікації
27.11.2025 10:50
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
27.11.2025 10:50
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі зарядної станції EcoFlow Delta 2 Max (або еквівалент) за кодом ДК 021:2015: 31430000-9 — Електричні акумулятори (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-13-015307-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання: 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду. 3. Встановлено, що Уповноваженою особою Замовника під час проведення даної процедури закупівлі використовувався удосконалений підпис (згідно перевірки на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify, тип носія особистого ключа - незахищений та тип підпису – удосконалений), який в розумінні Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», не є кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи Замовника. Прошу надати пояснення стосовно цього питання. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
11.11.2025 16:10
Орган перевірки
15.11.2025 00:00
Документи повідомлення
11.11.2025 16:10
-
Відповідь
Пояснення до закупівлі Зарядна станція EcoFlow Delta 2 Max (або еквівалент) за кодом ДК 021:2015 -31430000-9 Електричні акумулятори (UA-2025-10-13-015307-a)
У відповідь на запит щодо надання пояснень стосовно закупівлі (UA-2025-10-13-015307-a) Зарядна станція EcoFlow Delta 2 Max (або еквівалент) (далі- предмет закупівлі) за кодом ДК 021:2015 -31430000-9: Електричні акумулятори пояснюємо наступне. 1) Здійснення обґрунтування розміру бюджетних призначень, визначення його очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювалось на підставі методу розрахунку очікуваної вартості закупівельних цін минулих закупівель. У нашому випадку використані дані дані закупівель інших замовників, що містяться в системі Prozorro. https://prozorro.gov.ua/uk/contract/UA-2025-08-20-005956-a-b1/specification https://prozorro.gov.ua/uk/contract/UA-2025-08-29-004564-a-b1/specification https://prozorro.gov.ua/uk/contract/UA-2025-08-14-012745-a-b1/specification https://prozorro.gov.ua/uk/contract/UA-2025-08-19-004476-a-a1/specification https://prozorro.gov.ua/uk/contract/UA-2025-09-08-005805-a-a1/specification https://prozorro.gov.ua/uk/contract/UA-2025-08-27-012394-a-c1/specification https://prozorro.gov.ua/uk/contract/UA-2025-09-09-013408-a-b1/specification 2) Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), надаємо вказане посилання: http://lis.gov.ua/ispolzovanie-byudzhetnykh-sredstv/publichni-zakupivli/2025/32371-obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-zaryadna-stantsiya-ecoflow.html Необхідність придбання Замовником предмету закупівлі- EcoFlow Delta 2 Max (або еквівалент) визначено на виконання рішень місцевої комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (Протокол № 2 від 28.02.2025 та № 15 від 17.09.2025). П.1.2. Протоколу № 2 від 28.02.2025 встановлює, що у пункті 78 «Автономна зарядна станція» розділу VII. «Інше», замінити найменування матеріальних цінностей на «EcoFlow Delta 2 Max, ємність 2048 Вт, номінальна потужність 2400 Вт, пікова потужність 3000 Вт (або еквівалент)». Розділом ІІІ Протоколу № 15 від 17.09.2025 року «Про здійснення заходів щодо поповнення місцевого матеріального резерву Лисичанської міської військової адміністрації для запобігання виникненню надзвичайних ситуацій і ліквідації їх наслідків» передбачено, що управлінню власності, враховуючи вимоги Порядку створення та використання матеріальних резервів (крім державних) для запобігання виникненню надзвичайних ситуацій і ліквідації їх наслідків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2015 р. № 775, здійснити поповнення місцевого матеріального резерву, згідно вимог чинного законодавства, матеріальними цінностями, а саме: 1.3. EcoFlow Delta 2 Max, ємність 2048 Вт год, номінальна потужність 2400 Вт, пікова потужність 3000 Вт (або еквівалент) у кількості 15 штук. 3) Уповноважена особа, яка оголошувала процедуру закупівлі керувалась вимогами частини другої ст. 17 Закону України від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» органи державної влади, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, інші юридичні особи публічного права та їх посадові особи використовують кваліфіковані електронні підписи та печатки, а також електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Президент України, народні депутати України, члени Кабінету Міністрів України, керівники, заступники керівників, посадові особи державних органів, інших юридичних осіб публічного права, а також державні реєстратори, нотаріуси та інші суб’єкти, уповноважені державою на здійснення функцій державного реєстратора, для вчинення реєстраційних та інших дій, якщо зазначені особи використовують електронний підпис для реалізації повноважень, пов’язаних із набуттям, зміною чи припиненням прав та/або обов’язків фізичних і юридичних осіб відповідно до закону, використовують виключно кваліфіковані електронні підписи. А також УО керувалась вимогами щодо використання кваліфікованих електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності (далі — державні установи) визначає відповідний Порядок, затверджений Постановою КМУ від 01 серпня 2023 року № 798. Надалі УО буде використовувати КЕП, який отримала для уникнення подібних випадків в подальшому.
Рішеня
14.11.2025 21:51
Замовник
Документи повідомлення
14.11.2025 22:07
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
660 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.10.2025 09:00
Замовник:
Управління власності Лисичанської міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області
Контактний телефон:
+380985150502
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
660 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.10.2025 09:00
Замовник:
Управління власності Лисичанської міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області
Контактний телефон:
+380985150502
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності