Закупівля Розробка проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція КПП (літера Г) під навчальний корпус за адресою: м. Київ, Солом’янський район, проспект Повітряних сил, 53.» від Національна академія внутрішніх справ.
Розробка проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція КПП (літера Г) під навчальний корпус за адресою: м. Київ, Солом’янський район, проспект Повітряних сил, 53.»
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Національна академія внутрішніх справ; 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1; ЄДРПОУ 08751177
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Розробка проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція КПП (літера Г) під навчальний корпус за адресою: м. Київ, Солом’янський район, проспект Повітряних сил, 53.» (код за ДК 021:2015- 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Місце надання послуг: м. Київ, просп. Повітряних сил, 53
Кількість: 1 робота
4) очікувана вартість предмета закупівлі: 8 798 177,53грн з ПДВ
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 31.03.2026 року
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 28.10.2025 до 00:00 год
7) умови оплати: Оплата здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 7 –ми банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок. При цьому оплата Постачальнику за поставлений Товар проводиться Замовником у відповідності із розподілом обсягів коштів бюджетного фінансування.
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій: визначається автоматично
11) розмір мінімального кроку пониження ціни: у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях:
Розмір мінімального кроку пониження ціни складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Розробка проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція КПП (літера Г) під навчальний корпус за адресою: м. Київ, Солом’янський район, проспект Повітряних сил, 53.»
Очікувана вартість
8 798 177.53 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
87981,78
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.10.2025 11:47
Позиція
Опис предмета закупівлі
Розробка проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція КПП (літера Г) під навчальний корпус за адресою: м. Київ, Солом’янський район, проспект Повітряних сил, 53.»
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2025 17:14
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Для підтвердження зазначеного Учасник повинен надати:
довідку в довільній формі про виконання Учасником аналогічних договорів** із зазначенням найменування контрагентів, з якими було укладено договір, прізвища, ім’я та по батькові відповідальної особи за поставку товару з боку контрагента, її контактний телефон, предмет договору, номер договору та дату його укладення, завірену підписом уповноваженої особи Учасника.
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2025 17:14
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
- копія форми №1 “Баланс” за звітний період 2024 рік та останній квартал з початку звітного періоду 2025 року з документом, яким його затверджено та з відміткою органів статистики або іншого уповноваженого на те органу, а в разі якщо документ подається в електронному вигляді, з документом, що підтверджує подачу даного балансу, для фізичних осіб (підприємців) та суб’єктів малого/мікро підприємництва - фінансовий звіт суб’єкта малого/мікро підприємництва з документом, яким його затверджено за 2024 рік та останній квартал з початку звітного періоду 2025 року (у разі, якщо ведення такого документу не передбачено законодавством – пояснювальна записка у відповідності з Додатком №7 до тендерної документації з зазначенням обґрунтованих обставин);
- копія форми №2 “Звіт про фінансові результати” за звітний період 2024 рік та останній квартал з початку звітного періоду 2025 року з відміткою органів статистики або іншого уповноваженого на те органу, а в разі якщо документ подається в електронному вигляді, з документом, що підтверджує подачу даного, для фізичних осіб (підприємців) та суб’єктів малого/мікро підприємництва - фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва або копію декларації про одержані доходи за 2024 рік та останній квартал з початку звітного періоду 2025 року (які перебувають на загальній системі оподаткування) або копія звіту по єдиному податку за 2024 рік та останній квартал з початку звітного періоду 2025 року (які перебувають на спрощеній системі оподаткування), а в разі якщо документ подається в електронному вигляді, з документом, що підтверджує подачу даної звітності (у разі, якщо ведення такого документу не передбачено законодавством – пояснювальна записка у відповідності з Додатком №7 до тендерної документації з зазначенням обґрунтованих обставин).
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Вимога
Платіжне доручення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2025 17:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Переможець завантажує в систему платіжне доручення про сплату не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника у розмірі 5 відсотка вартості договору.
Тип
Документ
Забезпечення виконання договору
Вимога
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2025 17:14
Значення, яке очікується
5
Вимога
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2025 17:14
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2025 17:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2025 17:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2025 17:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2025 17:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Розробка проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція КПП (літера Г) під навчальний корпус за адресою: м. Київ, Солом’янський район, проспект Повітряних сил, 53.»
Тендер:
UA-2025-10-13-014491-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2025-10-13-014491-a.b1
Дата:
23.10.2025 14:21
Стан:
Прийнято до розгляду
СКАРГА ЩОДО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Щодо встановлення дискримінаційних вимог
ТОВ «ІК «АРКОН» має намір взяти участь у процедурі закупівлі: Розробка проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція КПП (літера Г) під навчальний корпус за адресою: м. Київ, Солом’янський район, проспект Повітряних сил, 53.» що оголошена Національною академією внутрішніх справ.
Відповідно до п.3 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» ( надалі – Постанова) визначено, що Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» ( надалі – Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
При детальному розгляді Тендерної документації, що затверджена Протоколом Уповноваженої особи №1 від 13.10.2025р., та опублікована 13.10.2025р, було встановлено наявність дискримінаційних вимог, що суперечать ст. 5 Закону.
Ознайомившись з умовами тендерної документації, ТОВ «ІК «АРКОН» виявило умови, які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принципи недискримінації Учасників, що обмежує та порушує права та охоронювані законом інтереси ТОВ «ІК «АРКОН» на участь в цій закупівлі, а саме:
Відповідно до Додатку №1 до тендерної документації передбачено Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників, серед яких:
Акт обстеження (огляду) об’єкту в довільній формі про підтвердження виїзду учасника в період уточнень на місце проведення робіт, на якому мають бути виконані роботи, за підписом представника Учасника та Замовника, відповідно до якого Учасник здійснив попереднє обстеження об’єкта, для визначення детального об’єму та умов виконання робіт, усвідомлює обсяг закупівлі та вартість робіт;
та вимога:
У складі тендерної пропозиції учасник надає:
- Учасник у складі тендерної пропозиції надає пропозиції планувальних рішень поверхів та надає стилістичні рішення по фасаду та розташуванню меблів у вигляді візуалізації.
Щодо акту обстеження (огляду) об’єкту:
Вимога щодо підписання акту обстеження (огляду) об’єкту для нас, як для потенційного Учасника процедури закупівлі є дискримінаційною з огляду на те, що встановлення такої вимоги несе у собі обмежувальний характер, адже задля участі в закупівлі необхідно надати у складі пропозиції акт обстеження (огляду) об’єкту і прийняти участь зможуть лише ті учасники, які матимуть підписаний зі сторони Замовника акт.
За таких умов Замовник може:
- не допустити потенційного учасника до об'єкту огляду;
- представник Замовника може не погодити огляд об'єкту;
-Замовник може не погодитися підписати акт огляду об'єкта або уникати його підписання, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав, причиною відхилення нашої пропозиції.
Окрім, цього здійснити таке відвідування можна тільки в період уточнень, тобто Замовник здійснено додаткове обмеження по часу, при цьому тендерна документація не містить інформації, чому обстеження можливе лише в період уточнень. При цьому варто зауважити, що зазначене відвідування є лише етапом процедури тендеру, а не виконанням договору, тобто ТОВ «ІК «АРКОН», має витрачати власні ресурси - фінансові, людські та часові - ще до моменту укладення контракту та без будь-яких гарантій подальшої компенсації таких витрат.
Більш того, відповідно до п.8 Додатку №4 до тендерної документації (Завдання на проектування) Замовник передбачає, що обмірні креслення та обстеження виконуються Генпроєктувальником, тобто враховуючи, що Замовник хоче щоб при підписанні акту обстеження (огляду) Учасник здійснив попереднє обстеження об’єкта, то фактично це вже є виконанням робіт, що передбачені предметом даної закупівлі. Такий підхід суперечить принципам здійснення публічних закупівель, оскільки передбачає виконання частини зобов’язань до моменту укладення договору, що є недопустимим і створює додаткові несприятливі ризики для ТОВ «ІК «АРКОН», як потенційного учасника.
Звертаємо увагу, що вищезазначена вимога є незаконною та дискримінаційною, порушує права Учасників, в тому числі ТОВ «ІК «АРКОН» та наступні принципи проведення закупівлі – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників.
Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту обстеження (огляду) об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечать вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від потенційного Учасника, Замовник може не надати або не підписати вищезазначений документ, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до ТОВ «ІК «АРКОН» та інших суб’єктів господарювання (потенційних Учасників).
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону визначено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Відповідно Замовник зобов’язаний надати всю необхідну інформацію щодо технічних якісних характеристик предмету закупівлі, відповідно необхідність огляду об’єкту є недоречною та необґрунтованою, та такою, що обмежує коло потенційних учасників, адже прийняти участь зможуть лише ті, хто прибуде на об’єкт та матиме змогу підписати відповідний акт. Встановивши дану вимогу Замовник цілеспрямовано обмежує коло потенційних Учасників.
Для нас, як для Учасника дана вимога є дискримінаційною, необґрунтованою, а також такою, що обмежує коло Учасників, штучно створюючи нерівні умови для Учасників та порушує охоронювані законом права та інтереси ТОВ «ІК «АРКОН», який в свою чергу має бажання взяти участь у процедурі закупівлі, проте враховуючи вищенаведені обставини не має можливості це здійснити.
Оскільки взяти участь у даній процедурі закупівлі зможе лише той учасник, який:
- Надасть в складі своєї пропозиції акт обстеження (огляду) об’єкта підписаний Замовником в період уточнень.
Відповідно враховуючи вищезазначене просимо зобов’язати Замовника виключити з тендерної документації вимогу щодо надання акта обстеження (огляду) об’єкта.
Додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкових оглядів об’єктів та документального оформлення таких оглядів в період уточнення, неодноразово була визнана як дискримінаційна рядом рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема:
-рішення №20243-р/пк-пз від 30.10.2020р;
-рішення №4448-р/пк-пз від 05.05.2022р.;
-рішення №6182-р/пк-пз від 06.10.2022р.;
-рішення №6032-р/пк-пз від 27.09.2022р.;
-рішення №900-р/пк-пз від 19.01.2021р.;
-рішення №7394-р/пк-пз від 14.12.2022р.
-рішення № 1913-р/пк-пз від 20.02.2023
Відповідно просимо Комісію прийняти вищезазначене до уваги.
Щодо візуалізації об’єкту:
Відповідно до Додатку №1 до тендерної документації передбачено:
- Учасник у складі тендерної пропозиції надає пропозиції планувальних рішень поверхів та надає стилістичні рішення по фасаду та розташуванню меблів у вигляді візуалізації.
При цьому відповідно до ст. 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
Тобто Закон встановлює прямий обов’язок Замовника надавати всю необхідну інформацію передбачену технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі в тому числі плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі.
Проте Замовник необґрунтовано вимагає додаткові матеріали, щодо предмету закупівлі від потенційних Учасників, що порушує охоронювані законом права та інтереси ТОВ «ІК «АРКОН», який в свою чергу має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.
Відповідно до п. 4.3 та Додатку Б ДБН А.2.2-3:2014 СКЛАДУ ТА ЗМІСТ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО із Зміною № 1 та Зміною № 2 визначено, що складовими вихідних даних є: - завдання на проектування (додаток Б), в свою чергу п.п. 4 п.15 Додатку Б передбачає, що Завдання на проектування має містити інформацію про виконання демонстраційних матеріалів, макетів, креслень інтер'єрів, їх склад та форма на основі цифрової тривимірної інформаційної моделі проектування об’єкта 3D (за необхідності).
Тобто відповідно до чинних нормативів у сфері проектування передбачено, що подібні матеріали візуалізації є вихідними даними на основі яких розробляється проектна документація на будівництво. При цьому, відповідно до п. 11, п.13, п. 25, п.28, Додатку № 4 до тендерної документації (Завдання на проектування) передбачено :
11 Основні архітектурно-планувальні вимоги і характеристики запроектованого об’єкта За основу прийняті погоджені передпроєктні пропозиції.
Основні характеристики об’єкта:
Кількість навчальних місць в навчальному корпусі – 300.
Кількість поверхів – 4 та 1 підземний.
13 Вказівки про необхідність:
1) Розроблення індивідуальних технічних вимог; немає потреби
2) Розроблення окремих проектних рішень у декількох варіантах і на конкурсній основі; немає потреби
3) Попередні погодження проектних рішень; погодження Замовника
4) Виконання демонстраційних матеріалів, макетів, креслень, інтер’єрів, їх склад та форма; немає потреби
5) Виконання науково-дослідних та дослідно-експериментальних робіт у процесі проектування за потреби
6) Технічний захист інформації Відповідно до договору
25 Перелік будівель та споруд, що проектуються у складі комплексу (будови) Згідно переліку, вказаному в погоджених Замовником передпроєктних рішеннях
28 Перелік будинків і споруд що проектуються у складі комплексу. Згідно переліку, вказаному в погоджених Замовником передпроєктних рішеннях
тобто виконання передпроектних планувальних рішень та візуалізації має бути здійснено як окрема робота на підставі Завдання на проектування,за результатами укладання договору про закупівлю, що сам Замовник і передбачає у власному завданні на проектування.
Окрім цього візуалізація (планувальні рішення поверхів, стилістичні рішення по фасаду та розташуванню меблів) є значним об’ємом роботи, для виконання якого необхідно задіяти працівників ТОВ «ІК «АРКОН», при цьому строк виконання таких робіт є мінімальним, а саме з 13.10.2025 до 27.10.2025 ( близько 10 робочих днів) та безоплатним, оскільки дану візуалізацію необхідно надати для участі в процедурі закупівлі, а не як роботи за договором, що порушує охоронювані законом права та інтереси ТОВ «ІК «АРКОН».
Відповідно прийняти участь в закупівлі зможуть тільки ті Учасники, які мають дану візуалізацію, а також планувальні та передпроектні рішення, що фактично є роботами за договором закупівлі.
Надання зазначених матеріалів не впливає на визначення відповідності пропозиції потенційних Учасників вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 (Завдання на проектування), оскільки виконання візуалізації та планувальних рішень може здійснюватися на замовлення іншою організацією та надане у складі пропозиції від іншого Учасника. Крім того, можливість відхилення пропозиції учасника на підставі поданої візуалізації має оціночний характер і залежить від суб’єктивного сприйняття Замовника, оскільки тендерна документація не містить чітко визначених критеріїв оцінки таких матеріалів. У результаті ТОВ «ІК «АРКОН», опиняється в нерівних умовах, оскільки не може об’єктивно передбачити, які саме вимоги вважатимуться Замовником прийнятними, а які - підставою для відхилення. Таким чином, дана умова тендерної документації обмежує конкуренцію та порушує принципи рівного доступу до участі в закупівлі, відповідно є дискримінаційною та такою, що порушує права та охоронювані законом інтереси ТОВ «ІК «АРКОН».
Обов’язок розробки даних планувальних рішень на етапі подання пропозицій не передбачений жодним нормативно-правовим актом ні в сфері здійснення публічних закупівель, ні тим паче у сфері виконання проектних робіт, що є предметом закупівлі.
Для нас, як для Учасника дана вимога є дискримінаційною, необґрунтованою та такою, що обмежує коло Учасників, штучно створюючи нерівні умови для Учасників та порушує охоронювані законом права та інтереси ТОВ «ІК «АРКОН», який в свою чергу має бажання взяти участь у процедурі закупівлі, проте враховуючи вищенаведені обставини не має можливості це здійснити.
Відповідно враховуючи вищезазначене просимо зобов’язати Замовника виключити з тендерної документації вимогу Додатку №1 до тендерної документації:
- Учасник у складі тендерної пропозиції надає пропозиції планувальних рішень поверхів та надає стилістичні рішення по фасаду та розташуванню меблів у вигляді візуалізації.
Додатково зазначаємо, що Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель також, визначає подібні вимоги як дискримінаційні по відношенню до учасників, а саме
- рішення № 20201-р/пк-пз від 14.12.2023
На підставі наведеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 56 Постанови:
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Розробка проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція КПП (літера Г) під навчальний корпус за адресою: м. Київ, Солом’янський район, проспект Повітряних сил, 53.»
Звернення:
За тендером : Розробка проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція КПП (літера Г) під навчальний корпус за адресою: м. Київ, Солом’янський район, проспект Повітряних сил, 53.»
Тема:
візуалізація
Зміст:
- Учасник у складі тендерної пропозиції надає пропозиції планувальних рішень поверхів та надає стилістичні рішення по фасаду та розташуванню меблів у вигляді візуалізаці.
На що це впливає? Як будуть оцінюватись візуалізації учасників????
Дата оприлюднення звернення:
13.10.2025 19:46
Дякуємо за запитання! Дана вимога встановлена виключно з метою підтвердження того, що учасник розуміє зміст технічного завдання Замовника, може запропонувати функціонально та стилістично узгоджене рішення, а також володіє необхідним досвідом та технічними можливостями для виконання робіт (послуг) відповідного характеру. Візуалізація у тендерній документації впливає на підтвердження розуміння завдання та на оцінку професійного підходу учасника, але не може бути підставою для суб’єктивного вибору переможця.
Дата оприлюднення відповіді:
15.10.2025 16:43
Звернення:
За тендером : Розробка проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція КПП (літера Г) під навчальний корпус за адресою: м. Київ, Солом’янський район, проспект Повітряних сил, 53.»
Тема:
акт огляду...
Зміст:
Шановний Замовнику, згідно додатку Тендерної документації, ви вимагаєте: «- Акт обстеження (огляду) об’єкту в довільній формі про підтвердження виїзду учасника в період
уточнень на місце проведення робіт, на якому мають бути виконані роботи, за підписом представника
Учасника та Замовника, відповідно до якого Учасник здійснив попереднє обстеження об’єкта, для
визначення детального об’єму та умов виконання робіт, усвідомлює обсяг закупівлі та вартість робіт;» Нагадуємо, Замовнику, що вимога актів обстеження, огляду і т.п. до тендеру вже давно визнана АМКУ НЕДОПУСТИМОЮ та ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною, оскільки порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям, добросовісній конкуренції серед учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати Акт огляду об'єкту, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже Замовник зможе не підписувати Акт, посилаючись на виникнення обставин, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи або інше. Встановивши вимогу про Акт огляду об’єкта, про що повинно бути документально зафіксовано у вигляді Акту огляду об’єкта за підписом Замовника. Замовник СВІДОМО та НАВМИСНО обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники, які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників та відповідають всім встановленим вимогам, однак не змогли відвідати об’єкт, не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть даній вимогі, яка встановлена у Тендерній документації. Встановивши дану вимогу Замовник ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежує коло потенційних учасників, які зареєстровані в інших містах та областях. Вимагаємо вилучити вимогу про Акт огляду об’єкту, як таку, що є дискримінаційною, обмежує коло учасників та прямо порушує норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель. Даною дискримінаційною вимогою, Замовник порушує частину першу статті 5 «Про публічні закупівлі», а також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового Акту огляду об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021№2596-р/пк-п
Дата оприлюднення звернення:
13.10.2025 19:51
Дякуємо за запитання!
Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Законодавство України не міститься заборони щодо встановлення замовниками вимоги в тендерній документації про здійснення обстеження об'єкта, на якому будуть здійснюватися відповідні роботи.
Дана вимога передбачена не для дискримінаційних вимог учасників, а для того щоб потенційні учасники змогли провести професійний огляд ділянки та/або будівлі на якій заплановано проведення робіт, для уникнення неякісного виконання робіт.
Більше того, у відповідності до п. 5.3 Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, яка затверджена наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 01.11.2021 № 281 - У ціні своєї пропозиції проектна (науково-проектна, вишукувальна) організація може враховувати кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів (стадія проектування; вид будівництва; технічна та технологічна складність об’єкта будівництва, клас наслідків (відповідальності), вид договірної ціни за умовами процедури закупівлі тощо).
Розмір цих коштів залежить від повноти інформації про об'єкт, для цього доцільно обстежити об'єкт з метою виявлення проблем, що можуть виникнути (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій, споруд та іншого)
Отже, законодавством передбачено обстеження учасниками закупівлі об'єкта.
Дата оприлюднення відповіді:
16.10.2025 09:33
Звернення:
За тендером : Розробка проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція КПП (літера Г) під навчальний корпус за адресою: м. Київ, Солом’янський район, проспект Повітряних сил, 53.»
Тема:
вимоги
Зміст:
Вимоги під компанію Аркон прописали?
Дата оприлюднення звернення:
14.10.2025 12:17
Дякуємо за запитання! Звернення в системі публічних закупівель використовується для уточнення тендерної документації, а також для взаємодії між замовниками та учасниками щодо уточнень вимог документації, але ніяким чином не для висловлювання власної думки та нічим не підкріплених здогадок.
Дата оприлюднення відповіді:
16.10.2025 09:51
Звернення:
За тендером : Розробка проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція КПП (літера Г) під навчальний корпус за адресою: м. Київ, Солом’янський район, проспект Повітряних сил, 53.»
Тема:
Договірна ціна
Зміст:
Просимо зазначити який має бути вид договірної ціни в кошторисних розрахунках?
Дата оприлюднення звернення:
15.10.2025 16:15
Дякуємо за запитання! Вид договірної ціни в кошторисних розрахунках визначений в Настанові з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, яка затверджена наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 01.11.2021 № 281.
Дата оприлюднення відповіді:
16.10.2025 09:51
Звернення:
За тендером : Розробка проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція КПП (літера Г) під навчальний корпус за адресою: м. Київ, Солом’янський район, проспект Повітряних сил, 53.»
Тема:
Календарний план
Зміст:
Календарний графік виконання робіт із зазначенням кожної із стадій проєктування. Просимо уточнити, Замовник хоче бачити в календарному лише стадії проектування без вишукувань? Чи необхідно відобразити всі етапи виконання робіт передбачені в розрахунку вартості ціни?
Дата оприлюднення звернення:
15.10.2025 16:17
Дякуємо за запитання! Необхідно відобразити всі етапи виконання робіт передбачені в розрахунку вартості ціни.
Дата оприлюднення відповіді:
16.10.2025 09:51
Звернення:
За тендером : Розробка проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція КПП (літера Г) під навчальний корпус за адресою: м. Київ, Солом’янський район, проспект Повітряних сил, 53.»
Тема:
Вид договірної ціни.
Зміст:
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу, що в Настанові не передбаченого конкретного виду ДЦ (тверда чи динамічна). Відповідно просимо вказати, яку ДЦ хоче бачити Замовник тверду чи динамічну?
Дата оприлюднення звернення:
20.10.2025 11:45
Дякуємо за запитання! Вид договірної ціни - тверда
Дата оприлюднення відповіді:
21.10.2025 15:52
Звернення:
За тендером : Розробка проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція КПП (літера Г) під навчальний корпус за адресою: м. Київ, Солом’янський район, проспект Повітряних сил, 53.»
Тема:
візуалізація
Зміст:
- Учасник у складі тендерної пропозиції надає пропозиції планувальних рішень поверхів та надає стилістичні рішення по фасаду та розташуванню меблів у вигляді візуалізації.
Яким чином буде оцінюватись наявність візуалізації у складі пропозиції учасника?
Дата оприлюднення звернення:
21.10.2025 06:08
Дякуємо за запитання! Дана вимога встановлена виключно з метою підтвердження того, що учасник розуміє зміст технічного завдання Замовника, може запропонувати функціонально та стилістично узгоджене рішення, а також володіє необхідним досвідом та технічними можливостями для виконання робіт (послуг) відповідного характеру. Візуалізація у тендерній документації не є окремим критерієм оцінки тендерної пропозиції, а лише надає підтвердження розуміння учасником завдання та надає оцінку професійного підходу учасника, та не може бути підставою для суб’єктивного вибору переможця.
Дата оприлюднення відповіді:
22.10.2025 16:23
Звернення:
За тендером : Розробка проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція КПП (літера Г) під навчальний корпус за адресою: м. Київ, Солом’янський район, проспект Повітряних сил, 53.»
Тема:
візуалізація
Зміст:
Чи буде відхилено пропозицію учасника,якщо візуалізація не співпадатиме з баченням замоника?
Дата оприлюднення звернення:
21.10.2025 06:09
Дякуємо за запитання! НІ. Дана вимога встановлена виключно з метою підтвердження того, що учасник розуміє зміст технічного завдання Замовника, може запропонувати функціонально та стилістично узгоджене рішення, а також володіє необхідним досвідом та технічними можливостями для виконання робіт (послуг) відповідного характеру. Візуалізація у тендерній документації не є окремим критерієм оцінки тендерної пропозиції, а лише надає підтвердження розуміння учасником завдання та надає оцінку професійного підходу учасника, та не може бути підставою для суб’єктивного вибору переможця.
Дата оприлюднення відповіді:
22.10.2025 16:23
Звернення:
За тендером : Розробка проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція КПП (літера Г) під навчальний корпус за адресою: м. Київ, Солом’янський район, проспект Повітряних сил, 53.»
Тема:
візуалізація
Зміст:
"Учасник у складі тендерної пропозиції надає пропозиції планувальних рішень поверхів та надає
стилістичні рішення по фасаду та розташуванню меблів у вигляді візуалізації" це кваліфікаційний критерій чи технічні і якісні характеристики предмета закупівлі?
Дата оприлюднення звернення:
21.10.2025 16:56
Дякуємо за запитання! Дана вимога встановлена виключно з метою підтвердження того, що учасник розуміє зміст технічного завдання Замовника, може запропонувати функціонально та стилістично узгоджене рішення, а також володіє необхідним досвідом та технічними можливостями для виконання робіт (послуг) відповідного характеру. Візуалізація у тендерній документації не є окремим критерієм оцінки тендерної пропозиції, а лише надає підтвердження розуміння учасником завдання та надає оцінку професійного підходу учасника, та не може бути підставою для суб’єктивного вибору переможця.
Дата оприлюднення відповіді:
22.10.2025 16:23
Звернення:
За тендером : Розробка проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція КПП (літера Г) під навчальний корпус за адресою: м. Київ, Солом’янський район, проспект Повітряних сил, 53.»
Тема:
візуалізація
Зміст:
Просимо Замовника надати вихідні дані, завдяки яким буде надано чітко візуалізацію. А саме:
площа майбутньої, площа земельної ділянки під ректонструкцію. Які є побажання і що має бути у візуалізації.
Дата оприлюднення звернення:
21.10.2025 16:58
Дякуємо за запитання! В технічному завданні до документації надана вся необхідна інформація для розробки візуалізації. Орієнтовна площа майбутньої будівлі 6500 м.кв.
Дата оприлюднення відповіді:
22.10.2025 16:39
Звернення:
За тендером : Розробка проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція КПП (літера Г) під навчальний корпус за адресою: м. Київ, Солом’янський район, проспект Повітряних сил, 53.»
Тема:
предпроектні рішення
Зміст:
"За основу прийняті погоджені передпроєктні пропозиції. Основні характеристики об’єкта: Кількість навчальних місць в навчальному корпусі – 300. Кількість поверхів – 4 та 1 підземний. Підземний поверх включає: Захисну споруду цивільного захисту (СПП з ВПУ). Стрілецький тир на 25 м Сантехнічні приміщення МЗК (коридори, сходи, ліфт). 1-й поверх включає: КПП Навчальні класи Гардеробну
Технічні приміщення Зону рекреації Сантехнічні приміщення МЗК (коридори, сходи, ліфт) 2-й поверх включає: Навчальні класи Конференц-зал Кабінети психолога Кабінет психологічного розвантаження Технічні приміщення Сантехнічні приміщення МЗК (коридори, сходи, ліфт) 3-й поверх включає: Навчальні класи Службові кабінети Вчительську Технічні приміщення Сантехнічні приміщення МЗК (коридори, сходи, ліфт) 4-й поверх включає: Навчальні класи Актовий зал на 300 місць Лекційний зал Технічні приміщення Бібліотеку Сантехнічні приміщення МЗК (коридори, сходи, ліфт) Розташування приміщень, іх площу та висоту поверхів прийняти відповідно до ДБН 2.2-3:2018 «Будинки і споруди. Заклади освіти» Вертикальний транспорт: 1 ліфт вантажопідйомністю 1000 кг. Передбачити технологічні підйомники у разі необхідності. Сходи: типу С1, СК1, Н4."
чи може шановний ЗАМОВНИК надати погоджені передпроєктні пропозиції у відкритому доступі?
Дата оприлюднення звернення:
21.10.2025 17:24
Дякуємо за запитання! Ескізний проект має надати Учасник відповідно до технічного завдання на проектування.
Дата оприлюднення відповіді:
22.10.2025 16:41
Звернення:
За тендером : Розробка проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція КПП (літера Г) під навчальний корпус за адресою: м. Київ, Солом’янський район, проспект Повітряних сил, 53.»
Тема:
Додаткова інформація
Зміст:
Шановний Замовник, просимо надати інформацію про будівельний об'єм будівлі що підлягає обстеженню.
Дата оприлюднення звернення:
22.10.2025 11:27
Дякуємо за запитання! 459 м.куб.
Дата оприлюднення відповіді:
22.10.2025 16:24
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.