Зміст
Згідно документації для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf або аналогу) в складі своєї пропозиції наступні документи: копія статуту (для юридичних осіб),копія свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та фізичної особи-підприємця) та/або витяг (виписка, відомість) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, копія паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб-підприємців), копія документа, що підтверджує повноваження особи на укладення договору та підписання документів, які передбачені вимогами замовника від імені учасника під час проведення процедури закупівлі (наказ про призначення особи на посаду керівника, та/або протокол та/або витяг з протоколу загальних зборів, та/або довіреність, та/або доручення тощо) (для юридичних осіб),копія Документа про реєстрацію платника податку (податку на додану вартість, єдиного податку тощо), за наявності такої реєстрації, цінова пропозиція (Додаток № 2), погодження з Додатком №3, довідка в довільній формі щодо погодження з умовами Договору (Додаток № 4), довідка у довільній формі про те, що учасник закупівлі товарів, робіт і послуг не є громадянином російської федерації/республіки білорусь/ісламської республіки іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства російської федерації/республіки білорусь/ісламської республіки іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, не є кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є російська федерація/республіка білорусь/ісламської республіки іран, не є громадянином російської федерації/республіки білорусь/ісламської республіки іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства російської федерації/республіки білорусь/ісламської республіки іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; - запропонований товар, країна походженням якого не є російська федерація/республіка білорусь/ісламської республіки іран, за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до 19 жовтня 2022 року. діючий (чинний) сертифікат/сертифікати відповідності (або інший документ), виданий відповідним акредитованим органом сертифікації (за наявності) ,у разі відсутності Учасник подає в довільній формі інформацію стосовно того, що предмет закупівлі не підлягає сертифікації, лист від Учасника в довільній формі про те, що Учасник гарантує, що товар є новим, не знаходився в експлуатації та не порушено терміни та умови його зберігання, лист від Учасника в довільній формі про те, що Учасник надає гарантію на Товар 3 роки з дати виготовлення за умови дотримання правил транспортування, зберігання та експлуатації, довідка за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного(их) договору(ів) у довільній формі або за наведеною нижче формою (не менше 1 (одного)).Аналогічним договором є повністю виконаний договір, подібний за змістом, своєю правовою природою щодо поставки товару, подібний за змістом та своєю правовою природою, що є аналогічним за предметом закупівлі (повністю або частково) або за кодом ДК 021:2015. Для підтвердження інформації, зазначеної в довiдцi учасник повинен надати:аналогічний договір, вказаний у довідці (не менше 1 (одного));на підтвердження поданого(их) договору(ів) надати копію видаткової накладної або скановану копію з оригінала листа-відгука(ів) про співпрацю та фактичне виконання договору (не менше 1 (одного)). Лист-відгук повинен бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату видачі такого документу), мати посилання на договір, щодо якого наданий відгук.Учасник повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. У разі відсутності ліцензії або документа дозвільного характеру Учасник подає в довільній формі інформацію стосовно того, що отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності не передбачено законом. ТОВ "Сервісно-технічний центр "Укравтозапчастина" у складі пропозиції надано наступні документи:Витяг ЄДР СТЦ 09.10.2025_копія.pdf,Витяг ПДВ_копія.pdf,Довідка про аналогічні.pdf.asice.zip,Довідка про товар.pdf.asice.zip,Довідка щодо сертифікації.pdf.asice (2).zip,Довідка щодо товару.pdf.asice.zip,Копія_Упр.каналів річки Інгулець_Договір_накладна_відгук.pdf,Копія_Чорнобильська АЕС_Договір_накладні_довір_відгук.pdf,Лист відгук Упр.каналів р.Інгулець.pdf,Лист згода з договором.pdf.asice.zip,Лист погодження.pdf.asice.zip,Лист пояснення.pdf.asice (1).zip,Лист про гарантію на товар.pdf.asice.zip,лист-відгук Чорнобильська АЕС.pdf,Повноваження на підпис.pdf,Специфікація.pdf.asice.zip,Статут з описом 2020_копія.pdf,Технічна відповідність.pdf.asice.zip,Цінова.pdf.asice.zip. Згідно постави Кабінету Міністрів України "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" від 11 листопада 2022 р. № 1275 разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. В тендерній пропозиції учасника відсутні всі документи, які мають бути надані учасником. .Крім того, документи замовника містять зазначення іншого ідентифікатора закупівлі, ніж має закупівля замовника. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" від 12 жовтня 2022 р. № 1178Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Походження товару та громадянства фізичних та юридичних осіб повинно бути зазначено у пропозиції відпаовідно до вимог законодавства у сфері здійснення закупівель під час воєнного стану.Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи вищевикладене, надсилаємо повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей