Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт вулиці Тичини в с.Заріччя, Хутського району від ЗАРІЧАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-13-012665-a
Id Tender 118ca85701184077bd5520db295f83c0
План UA-P-2025-10-13-015869-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 13.10.2025 16:09
Остання зміна 03.11.2025 11:16
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 407 874.8 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.10.2025 16:09 до 21.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.10.2025 16:09
до 18.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.10.2025 16:09
до 18.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 21.10.2025 13:55
-
Залишилось 2 днів 9 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.11.2025 11:16
до 09.11.2025 00:00
Період уточнень
з 13.10.2025 16:09 до 18.10.2025 00:00
Період оскарження
з 13.10.2025 16:09 до 18.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.10.2025 13:55
Основні параметри
Поточний ремонт вулиці Тичини в с.Заріччя, Хутського району
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 407 874.8 грн.
Поточний ремонт вулиці Тичини в с.Заріччя, Хутського району
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт вулиці Тичини в с.Заріччя, Хутського району
Очікувана вартість
1 407 874.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7039,37
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.10.2025 13:26
Закінчення аукціону
21.10.2025 13:55
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт вулиці Тичини в с.Заріччя, Хустського району
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
90123, Україна, Закарпатська область, с.Заріччя, вулиця Тичини
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФАЛЬТНО-БЕТОННИЙ ЗАВОД "ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ"
Пропозиція:
898 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лігаспецбуд"
Пропозиція:
1 040 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ВОЛОВЕЦЬКЕ КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОШЛЯХБУД"
Пропозиція:
899 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.10.2025 13:26
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.10.2025 16:09
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Надія Корнієнко-Батрин
Електронна пошта
Телефон
+380976414629
Сайт:
https://zarichansca-gromada.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
04349538
Повна назва
ЗАРІЧАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Поштовий індекс
90123
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
с.Заріччя
Адреса
вул.Центральна, б/н
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт вулиці Тичини в с.Заріччя, Хутського району
Період вимог/скарг з 03.11.2025 11:16 по 09.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.10.2025 13:55 по 19.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
03.11.2025 11:16
Повідомлення про рішення
31.10.2025 15:46
documentType.award.deviationReport
27.10.2025 16:29
Електроний протокол про продовження строку
21.10.2025 13:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2025 16:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2025 16:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
На підставі п.10. ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв?язку із значним навантаженням уповноваженої особи Замовником було прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФАЛЬТНО-БЕТОННИЙ ЗАВОД "ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ", код ЄДРПОУ 42094651 у тендерній пропозиції на закупівлю: «Поточний ремонт вулиці Тичини в с.Заріччя, Хутського району (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (згідно оголошення UA-2025-10-13-012665-a) до 20 робочих днів
Дата продовження строку розгляду
27.10.2025 16:29
Дата кінця розгляду
19.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочідні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/абодокументів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФАЛЬТНО-БЕТОННИЙ ЗАВОД "ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ", подання яких передбачалося тендерною документацією. Тому враховуючи вищевикладене: ВИРІШИЛА: 1. Опублікувати дану вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФАЛЬТНО-БЕТОННИЙ ЗАВОД "ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ" в порядку та у спосіб передбаченому нормами чинного законодавства. 2. Надати учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФАЛЬТНО-БЕТОННИЙ ЗАВОД "ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ" 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення на виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що були подані ним у своїй тендерній пропозиції шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів/інформації, а саме: Відповідно до п.1.1. Додатку 1 до тендерної документації: - на підтвердження наявності власного обладнання/механізмів учасники надають бухгалтерську довідку про знаходження на балансі/обліку вказаного обладнання та механізмів (довідка повинна містити підпис керівника/уповноваженої особи) або інший документ, що підтверджує право власності (обліку), а щодо транспортних засобів/дорожніх машин учасники надають скан-копії свідоцтв про державну реєстрацію. Форма бухгалтерської довідки затверджено Наказом Міністерства фінансівУкраїни 29 грудня 2000 року № 356 (у редакції наказу МіністерствафінансівУкраїни від 21 липня 2021 року № 408) та повинна містити всі необхідні реквізити, які характерні для первинного документу. А також Довідку мають підписати бухгалтер, який її склав, та головний бухгалтер. Просимо усунути виявлені невідповідності шляхом підвантаження в електронну систему документів зазначених в п.1.1. Додатку 1 до тендерної документації.
Створено
31.10.2025 15:45
Надати до
01.11.2025 15:45
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.11.2025 11:16 по 11.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.11.2025 11:16
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 407 874.8 грн.
Період подання пропозицій
до 21.10.2025 00:00
Замовник:
ЗАРІЧАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Контактний телефон:
+380976414629
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 407 874.8 грн.
Період подання пропозицій
до 21.10.2025 00:00
Замовник:
ЗАРІЧАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Контактний телефон:
+380976414629
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності