Закупівля Нове будівництво дизельної станції на Державному підприємстві "Ворохтянська високогірська навчально-спортивна база "Заросляк"за адресою: Івано-Франківська область, Надвірнянський район,селище Ворохта, вул. Говерлянська, 31 від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОРОХТЯНСЬКА ВИСОКОГІРСЬКА НАВЧАЛЬНО-СПОРТИВНА БАЗА "ЗАРОСЛЯК".
Нове будівництво дизельної станції на Державному підприємстві "Ворохтянська високогірська навчально-спортивна база "Заросляк"за адресою: Івано-Франківська область, Надвірнянський район,селище Ворохта, вул. Говерлянська, 31
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Нове будівництво дизельної станції на Державному підприємстві "Ворохтянська високогірська навчально-спортивна база "Заросляк"за адресою: Івано-Франківська область, Надвірнянський район,селище Ворохта, вул. Говерлянська, 31
Очікувана вартість
10 326 721.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
51633,61
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
51 633.6
Аукціон
Cтарт аукціону
31.10.2025 13:27
Позиція
Опис предмета закупівлі
Нове будівництво дизельної станції на Державному підприємстві "Ворохтянська високогірська навчально-спортивна база "Заросляк"за адресою: Івано-Франківська область, Надвірнянський район,селище Ворохта, вул. Говерлянська, 31
Код ДК 021:2015
45210000-2 -
Будівництво будівель
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
78595, Україна, Івано-Франківська область, Яремче, селище міського типу Ворохта, ВУЛИЦЯ ГОВЕРЛЯНСЬКА, будинок 31
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2025 15:56
Способи підтвердження
Спосіб підтвердження
Назва
довідка за формою 1, що містить перелік обладнання та технологій (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі – техніка), який відповідає вимогам замовника, сформованим на основі проєктної документації та наведеним у пункті 1.1 цього додатка
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Спосіб підтвердження
Назва
документи, що підтверджують право власності/користування обладнанням та матеріально-технічною базою
довідка з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою 4
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2025 15:56
Значення, яке очікується
0,5
Спосіб підтвердження
Назва
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог постанови НБУ від 15.12.2004 № 639 та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Уповноваженого органу) від 14.12.2020 № 2628 (за виключенням переліку підстав неповернення забезпечення, які вказуються в редакції наведеній в пункті 47 Особливостей) *Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей.
Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в п. 3.4 розділу 3 тендерної документації.
Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 51633,60 грн.
Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
Реквізити замовника для оформлення банківської гарантії:
Назва Замовника: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО 'ВОРОХТЯНСЬКА ВИСОКОГІРСЬКА НАВЧАЛЬНО-СПОРТИВНА БАЗА 'ЗАРОСЛЯК'
Місцезнаходження Замовника: 78595, Україна , Івано-Франківська обл., Яремче, селище міського типу Ворохта, ВУЛИЦЯ ГОВЕРЛЯНСЬКА, будинок 31
Код ЄДРПОУ: 20549521
IBAN: UA053052990000026004045509468 в АТ КБ 'ПРИВАТБАНК' МФО 305299
Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям.
Разом з банківською гарантією надаються:
- документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію;
- скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка/витяг з державного реєстру банків);
- документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття;
- довідка видана банком-гарантом, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2025 15:56
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2025 15:56
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2025 15:56
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2025 15:56
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2025 15:56
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Вимога
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2025 15:56
Група вимог
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Вимога
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
Тип даних
Ціле число
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2025 15:56
Значення, яке очікується
мін. 1
Спосіб підтвердження
Назва
6. Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення)
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОРОХТЯНСЬКА ВИСОКОГІРСЬКА НАВЧАЛЬНО-СПОРТИВНА БАЗА "ЗАРОСЛЯК"
Поштовий індекс
78595
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Яремче
Адреса
селище міського типу Ворохта, ВУЛИЦЯ ГОВЕРЛЯНСЬКА, будинок 31
Нове будівництво дизельної станції на Державному підприємстві "Ворохтянська високогірська навчально-спортивна база "Заросляк"за адресою: Івано-Франківська область, Надвірнянський район,селище Ворохта, вул. Говерлянська, 31
В п.1.3 додатку 1 до тендерної документації замовником передбачені вимоги щодо документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» а саме:
«У цій закупівлі замовник вимагає підтвердити наявність в учасника досвіду виконання не менше трьох аналогічних за предметом закупівлі договорів .
Аналогічним вважається договір, завершений протягом останніх 3 років з дати, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, предметом якого є виконання робіт з реконструкції або капітального ремонту об’єкта.
Замовник не вимагає підтвердження виконання конкретних видів робіт у розрізі проєктної документації. Сума виконання аналогічного договору (аналогічних договорів сумарно) повинна становити не менше ніж 50% очікуваної вартості цієї закупівлі.»
Таке формулювання вимог замовника призводить до того, що взяти участь у закупівлі зможуть лише учасники, які мають досвід виконання:
• як мінімум трьох аналогічних договорів
• кожен з цих договорів має бути завершений протягом останніх 3 років з дати, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів
• предметом якого є виконання робіт саме з реконструкції або капітального ремонту об’єкта.
• сума виконання аналогічного договору (аналогічних договорів сумарно) повинна становити не менше ніж 50% очікуваної вартості цієї закупівлі
Таким чином, прийняти участь зможуть учасники які мають досвід виконання
аналогічних договорів, які одночасно повинні відповідати усім вимогам в сукупності, що
суттєво звужує коло потенційних учасників.
Наше підприємство, як потенційний учасник, маючи великий досвід виконання робіт як з нового будівництва, так і з капітального ремонту та реконструкції різноманітних об’єктів, за наведених умов не може відповідати абсолютно усім вимогам замовника одночасно, що позбавляє нас можливості належним чином підготувати свою тендерну пропозицію та прийняти участь у закупівлі. Очевидно, що вимоги встановлені замовником не мають обґрунтованої мети спрямованої на те, щоб відібрати учасників потенційно спроможних виконати замовлення.
З огляду на встановлену вимогу, можна стверджувати про порушення принципу конкуренції – аде вимога фактично унеможливлює участь у закупівлі учасників, які мають реальний, релевантний досвід, але в обсязі одного або двох успішних проєктів.
За таких умов, встановлені замовником дискримінаційні умови призведуть до того, що більшість учасників, у яких є можливість і достатньо досвіду для виконання замовлення замовника, в тому числі, і наше підприємство не зможуть прийняти участь у процедурі закупівлі.
У нас є досвід виконання аналогічних робіт, зокрема:
1) Договір №153 від 31.10.2024 року на виконання робіт «Капітальний ремонт харчоблоку Сколівського закладу загальної середньої освіти І-ІII ступенів № 3 Сколівської міської ради.» Договір укладений у 2024 році та на даний момент виконаний повністю, але оплата від замовника не надійшла, у зв’язку з затримкою бюджетного фінансування відповідно договір досі діючий (не завершений).
2) Договір №50/ВО від 06.08.2024 року на виконання робіт «Реконструкція сховища з влаштуванням споруди подвійного призначення (пологово операційний блок) з властивостями сховища КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ХЕРСОНСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР II РІВНЯ ім. З. С. КЛИМЕНКО» ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, м. Херсон, вул. Гоголя 1». Договір укладений у 2024 році та на даний момент виконаний повністю, але оплата від замовника не надійшла, у зв’язку з затримкою бюджетного фінансування відповідно договір досі діючий (не завершений).
3) Договір №61В від 01.11.2024 року на виконання робіт «Капітальний ремонт приміщення харчоблоку Жовківського ЗЗСО І-ІІІ ст. № 3 за технологічною моделлю "опорна кухня" за адресою м. Жовква, вул. Набережна, 4, Львівського району Львівської області». Договір укладений у 2024 році та на даний момент ще виконується (не завершений).
4) Договір №183-05/24 від 18.11.2024 року на виконання робіт «Роботи з реалізації робочого проекту «Капітальний ремонт водогрійного котла № 4 ПТВМ-50 котельні по вул. І. Богуна, 95 в м. Херсоні». Договір укладений у 2024 році та на даний момент повністю виконаний.
Наявні і інші укладені та діючі договори (в процесі виконання) або виконані та не завершені протягом останніх 3 років, або більш давніші договори, що виконані та завершені протягом 2018-2021 рр., або вартість виконання менша за 50% від очікуваної вартості.
Слід наголосити на тому, що надання не менше саме трьох аналогічних договорів є необґрунтованою вимогою, яка обмежує коло потенційних учасників, що мають достатній досвід. Закон не передбачає кількісної вимоги до договорів — досвід може бути підтверджений одним або двома повністю виконаними договорами, що випливає з суті самої норми ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка передбачає наявність досвіду виконання аналогічного або аналогічних за предметом закупівлі договору (договорів). Як показує стала практика розгляду Комісією АМКУ скарг за аналогічних обставин, встановлення Замовниками у тендерній документації вимог щодо надання аналогічних договорів у кількості трьох і більше – є надмірністю та дискримінацією. Як і встановлення чіткого терміну завершення протягом останніх 3 років з дати, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в сукупності з кількістю.
Також варто звернути увагу на предмет оскаржуваної закупівлі, який визначається як «нове будівництво», в той час як замовником вимагається подання аналогічних договорів на «капітальний ремонт» і «реконструкцію». Вважаємо що в такому випадку поняття визначення аналогічного договору наведеного у п.1.3 Додатку 1 до тендерної документації не відповідає суті «аналогічного» за предметом закупівлі, відтак Замовнику необхідно виправити цю невідповідність та розширити поняття аналогічного договору шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також наші законні права та інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації, а саме, в частині:
• Надмірної кількості договорів
• Періоду виконання аналогічних договорів
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації, а саме, в частині:
• Надмірної кількості договорів
• Періоду виконання аналогічних договорів
13.10.2025 р. Замовником було оголошено закупівлю за предметом: Нове будівництво дизельної станції на Державному підприємстві "Ворохтянська високогірська навчально-спортивна база "Заросляк"за адресою: Івано-Франківська область, Надвірнянський район,селище Ворохта, вул. Говерлянська, 31. 24.10.2025 р. Товариством з обмеженою відповідальністю «БУДПОСТАЧ-СТСВ» подано скаргу на умови тендерної документації Рішенням Комісії АМКУ № 16165-р/пк-пз від 28.10.2025 року прийнято до розгляду Скаргу. Згідно вказаного Рішення Замовнику необхідно протягом двох робочих днів надіслати в електронному вигляді органу оскарження відповідні пояснення, інформацію, документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі шляхом розміщення їх у вигляді файлу в "pdf" форматі (а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту) на веб-портал Уповноваженого органу. На виконання рішення Комісії АМКУ №9945 від 28.07.2025 року, повідомляємо, що Замовник не вважає дискримінаційними вимоги встановлені п.1.3 та п.2.5 додатку 1 тендерної документації, оскільки вони є аргументованими та не порушують прав та законних інтересів потенційного учасника. Відтак не погоджуємося із твердженнями наведеними у скарзі. Разом з тим, оскільки скарга прийнята до розгляду, очікуємо рішення Комісії АМКУ щодо поданої скарги, за результатами розгляду якої буде вжито відповідних дій згідно з вимогами чинного законодавства.
Замовником в Розділі 2 «Документи, що підтверджують відповідність умовам технічної специфікації» Додатку 1 до тендерної документації була встановлена наступна вимога:
«2.5. Для коректного формування своєї цінової пропозиції та врахування можливих ризиків Учасник в період уточнень повинен провести обстеження фактичного стану об’єкта у відповідності до п.5.32. Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві". Обстеження проводиться за участі представника Замовника, за результатами якого складається відповідний звіт та підписується сторонами.».
Вважаємо зазначену вимогу дискримінаційною та такою, що порушує принципи недискримінації учасників і рівного доступу до участі у процедурі закупівлі. Встановлення обов’язку проводити обстеження об’єкта до подання тендерної пропозиції за участі представника Замовника фактично створює нерівні умови для учасників, зокрема не всі учасники мають можливість прибути на об’єкт у встановлений період, особливо якщо вони знаходяться в іншій області. Замовник має змогу контактувати лише з окремими потенційними учасниками, що створює ризики упередженості. Відсутні правові підстави для обов’язкової участі Замовника у такому обстеженні до подання пропозицій. Жодною нормою Закону України «Про публічні закупівлі» або Настанови з визначення вартості будівництва не передбачено обов’язку учасників проводити обстеження об’єкта до подання тендерної пропозиції, тим більше за участі представника Замовника.
Адже Замовник має можливість допустити до відвідування об’єкта на якому будуть виконуватись роботи і складення акту огляду лише тих учасників, до яких він прихильний, натомість, інших – не допустити до огляду взагалі або не завірити підготовлений ними акт огляду об’єкта, що в подальшому може стати підставою для відхилення Пропозицій таких учасників.
За таких умов, повнота і відповідність пропозиції учасника поставлена в залежність від волі замовника.
Також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері учаснику необхідно отримати такий акт огляду ще до подання пропозиції. Як наслідок, Замовнику ще перед розкриттям пропозицій уже буде відома кількість та склад потенційних Учасників процедури закупівлі.
Додаткової дискримінаційності цій вимозі надає уточнення, що обстежити об’єкт потрібно саме в період звернення за роз’ясненнями по закупівлі.
Комісією Антимонопольного комітету України неодноразово було визначено дискримінаційними подібні вимоги Замовників. Зокрема, у рішенні №16429-р/пк-пз від 25.08.2020 Комітет зазначив, що вимога про обов’язкове відвідування об’єкта та складання акту обстеження є дискримінаційною, оскільки обмежує коло потенційних учасників і не передбачена законом. У рішенні №14213-р/пк-пз від 30.07.2020 Комісія АМКУ дійшла до висновку, що Замовник може організувати огляд об’єкта за бажанням учасника, але не має права вимагати обов’язкової присутності або підписання акту до подання пропозиції. Також у рішенні №17519-р/пк-пз від 21.09.2021 Комітет підтвердив, що вимога про проведення обстеження об’єкта до подання пропозицій є надмірною та необґрунтованою. Отже, встановлення Замовником подібної вимоги суперечить законодавству та практиці органу оскарження. Виходячи з наведеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме: виключити положення щодо обов’язкового проведення обстеження об’єкта учасником у період уточнень та складання відповідного звіту за участі представника Замовника; у разі необхідності залишити можливість добровільного ознайомлення з об’єктом за бажанням учасника, без обов’язковості підписання будь-яких документів.
Таким чином, вимога Замовника суперечить статтям 5 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі», порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації, а також стала практика розгляду Комісією АМКУ скарг за аналогічних обставин свідчить про неправомірність подібних вимог.
Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати Замовника усунути наведені вище порушення шляхом внесення відповідних змін до Документації та вилучення дискримінаційної вимог.
З урахуванням всього вище визначеного, тендерна документація замовника містить низку положень, які суперечать вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, порушують принципи, визначені ст. 5 Закону, а також дискримінаційні умови, які перешкоджають нашій участі у процедурі закупівлі і грубо порушують наші законні права та інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі.
З метою захисту прав та законних інтересів скаржника, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування,
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати Замовника усунути наведені вище порушення шляхом внесення відповідних змін до Документації та вилучення дискримінаційної вимог.
З урахуванням всього вище визначеного, тендерна документація замовника містить низку положень, які суперечать вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, порушують принципи, визначені ст. 5 Закону, а також дискримінаційні умови, які перешкоджають нашій участі у процедурі закупівлі і грубо порушують наші законні права та інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі.
З метою захисту прав та законних інтересів скаржника, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування,
ПРОСИМО:
1) прийняти скаргу до розгляду;
2) зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної документації, а саме привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, усунути дискримінаційні вимоги наведені у скарзі.
13.10.2025 р. Замовником було оголошено закупівлю за предметом: Нове будівництво дизельної станції на Державному підприємстві "Ворохтянська високогірська навчально-спортивна база "Заросляк"за адресою: Івано-Франківська область, Надвірнянський район,селище Ворохта, вул. Говерлянська, 31. 24.10.2025 р. Товариством з обмеженою відповідальністю «БУДПОСТАЧ-СТСВ» подано скаргу на умови тендерної документації Рішенням Комісії АМКУ № 16165-р/пк-пз від 28.10.2025 року прийнято до розгляду Скаргу. Згідно вказаного Рішення Замовнику необхідно протягом двох робочих днів надіслати в електронному вигляді органу оскарження відповідні пояснення, інформацію, документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі шляхом розміщення їх у вигляді файлу в "pdf" форматі (а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту) на веб-портал Уповноваженого органу. На виконання рішення Комісії АМКУ №9945 від 28.07.2025 року, повідомляємо, що Замовник не вважає дискримінаційними вимоги встановлені п.1.3 та п.2.5 додатку 1 тендерної документації, оскільки вони є аргументованими та не порушують прав та законних інтересів потенційного учасника. Відтак не погоджуємося із твердженнями наведеними у скарзі. Разом з тим, оскільки скарга прийнята до розгляду, очікуємо рішення Комісії АМКУ щодо поданої скарги, за результатами розгляду якої буде вжито відповідних дій згідно з вимогами чинного законодавства.