Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт з усунення аварійного стану стелі Дубровицької гімназії №1 імені Жоржа Шарпака Дубровицької міської ради по вул. Воробинська, 134 м. Дубровиця від ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДУБРОВИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-13-011546-a
Id Tender 201c6b8e372f4e59bf7fdd416df15054
План UA-P-2025-10-13-012801-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 13.10.2025 15:39
Остання зміна 30.10.2025 13:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
758 400 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.10.2025 15:38 до 21.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.10.2025 15:38
до 18.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.10.2025 15:38
до 18.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.10.2025 00:00
до 27.10.2025 12:52
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.10.2025 12:52
до 02.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 27.10.2025 12:52
-
Період уточнень
з 13.10.2025 15:38 до 18.10.2025 00:00
Період оскарження
з 13.10.2025 15:38 до 18.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.10.2025 00:00 до 27.10.2025 12:52
Період кваліфікації
з 21.10.2025 00:00 до 27.10.2025 12:52
Основні параметри
Поточний ремонт з усунення аварійного стану стелі Дубровицької гімназії №1 імені Жоржа Шарпака Дубровицької міської ради по вул. Воробинська, 134 м. Дубровиця
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
758 400 грн.
Поточний ремонт з усунення аварійного стану стелі Дубровицької гімназії №1 імені Жоржа Шарпака Дубровицької міської ради по вул. Воробинська, 134 м. Дубровиця
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт з усунення аварійного стану стелі Дубровицької гімназії №1 імені Жоржа Шарпака Дубровицької міської ради по вул. Воробинська, 134 м. Дубровиця
Очікувана вартість
758 400 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7584,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт з усунення аварійного стану стелі Дубровицької гімназії №1 імені Жоржа Шарпака Дубровицької міської ради по вул. Воробинська, 134 м. Дубровиця
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
34100, Україна, Рівненська область, місто Дубровиця, вул. Воробинська, 134
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ДУБРОБУД"
Пропозиція:
738 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.10.2025 15:39
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Лепуга
Електронна пошта
Телефон
+380689351012
Замовник
ЄДРПОУ
44153430
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДУБРОВИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
34100
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
місто Дубровиця
Адреса
вул. Поштова, буд. 11
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт з усунення аварійного стану стелі Дубровицької гімназії №1 імені Жоржа Шарпака Дубровицької міської ради по вул. Воробинська, 134 м. Дубровиця
Період вимог/скарг з 27.10.2025 12:52 по 02.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.10.2025 00:00 по 29.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.10.2025 12:52
Довідка НАЗК
27.10.2025 12:52
Повідомлення про рішення
21.10.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2025 15:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2025 15:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до Протоколу №132 від 24.10.2025 Уповноваженою особою прийнято рішення розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Під час розгляду пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДУБРОБУД", код ЄДРПОУ 33379848 було виявлено наступні невідповідності: Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до вимог Тендерної документації, Учасником надано у складі пропозиції – «Довідку яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», проте не за формою 1, викладеною в Додатку 1 до тендерної документації, що вимагалося підпунктом 1.1 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації, що не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 2. Відповідно до вимог Тендерної документації, Учасником надано у складі пропозиції – «Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування)», проте Учасник не надав документ на підтвердження права власності на відповідне майно, що вимагалося підпунктом 1.2. пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації, що не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 3. Відповідно до вимог Тендерної документації, Учасником надано у складі пропозиції – «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», проте не за формою Таблиці 3, викладеною в Додатку 1 до тендерної документації, що вимагалося підпунктом 1.3 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації, що не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 4. Відповідно до вимог Тендерної документації, Учасником не надано у складі пропозиції – «Листа-роз’яснення» в довільній формі, у якому зазначено законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів, а саме «Іншої інформації», щодо виконання умов пункту 8 Додатку 1 до Тендерної документації, що не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 5. Відповідно до вимог Тендерної документації, Учасником надано у складі пропозиції – «Листа з обґрунтуванням», щодо виконання умов пункту 10 Додатку 1 до Тендерної документації, проте в тексті листа вказано невірно назву предмету закупівлі, а саме: «Поточний ремонт з усунення аварійного стану покрівлі Дубровицької гімназії №1 імені Жоржа Шарпака Дубровицької міської ради по вул. Воробинська, 134 м.Дубровиця» замість «Поточний ремонт з усунення аварійного стану стелі Дубровицької гімназії №1 імені Жоржа Шарпака Дубровицької міської ради по вул. Воробинська, 134 м.Дубровиця» що не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 6. Відповідно до вимог Тендерної документації, Учасником надано у складі пропозиції – «Договірну ціну», у форматі .xlsx, проте такий файл не накладений КЕП, що вимагався частиною 1 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, що не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Згідно з підпунктом 1.1 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагається надати у складі пропозиції – «Довідку яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». - Згідно з пунктом підпунктом 1.2. пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагається надати у складі пропозиції - «Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування)». - Згідно з підпунктом 1.3 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагається надати у складі пропозиції - «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». - Згідно з пунктом 8 Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагається надати у складі пропозиції «Лист-роз’яснення» в довільній формі. - Згідно з пунктом 10 Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагається надати у складі пропозиції – «Лист з обґрунтуванням». - Згідно з частиною 1 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції до Тендерної документації, Замовником вимагається надати у складі пропозиції – «Договірну ціну» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - «Довідку яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», (Згідно з підпунктом 1.1 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації) має відповідати Формі 1 Додатку 1 до тендерної документації. - «Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування)». (Згідно підпункту 1.2. пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник має надати документ на підтвердження права власності на відповідне майно). - «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» (довідка повинна відповідати формі Таблиці 3, викладеної в Додатку 1 до тендерної документації). - «Листа-роз’яснення» в довільній формі (у листі має бути зазначено законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів, а саме «Іншої інформації»). - «Листа з обґрунтуванням» (оскільки в тексті листа вказано невірно назву предмету закупівлі, а саме: «Поточний ремонт з усунення аварійного стану покрівлі Дубровицької гімназії №1 імені Жоржа Шарпака Дубровицької міської ради по вул. Воробинська, 134 м.Дубровиця» замість «Поточний ремонт з усунення аварійного стану стелі Дубровицької гімназії №1 імені Жоржа Шарпака Дубровицької міської ради по вул. Воробинська, 134 м.Дубровиця»). - «Договірну ціну» (Документ має бути з накладеним КЕП). У відповідності до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, вирішила: 1. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель вищевказаного змісту, у строк, що передбачений пунктом 43 Особливостей. Уповноважена особа Ольга ЛЕПУГА
Створено
24.10.2025 15:28
Надати до
25.10.2025 15:28
Договір
UA-2025-10-13-011546-a-b1
Очікує підписання
738 000 грн.
738 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт з усунення аварійного стану стелі Дубровицької гімназії №1 імені Жоржа Шарпака Дубровицької міської ради по вул. Воробинська, 134 м. Дубровиця
Номенклатура
Поточний ремонт з усунення аварійного стану стелі Дубровицької гімназії №1 імені Жоржа Шарпака Дубровицької міської ради по вул. Воробинська, 134 м. Дубровиця
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДУБРОВИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДУБРОВИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44153430

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ДУБРОБУД"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДУБРОБУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33379848

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
758 400 грн.
Період подання пропозицій
до 21.10.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДУБРОВИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380689351012
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
758 400 грн.
Період подання пропозицій
до 21.10.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДУБРОВИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380689351012
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності