Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Бериславського району Херсонської області від СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-13-010927-a
Id Tender c515ac2f9dfa49338f7d77e157075d1d
План UA-P-2025-10-13-012042-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 13.10.2025 15:21
Остання зміна 23.10.2025 16:19
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
476 343 462 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.10.2025 15:21 до 22.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.10.2025 15:21
до 19.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.10.2025 15:21
до 19.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 22.10.2025 00:00
-
Період уточнень
з 13.10.2025 15:21 до 19.10.2025 00:00
Період оскарження
з 13.10.2025 15:21 до 19.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.10.2025 00:00
Основні параметри
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Бериславського району Херсонської області
63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Бериславського району Херсонської області)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
476 343 462 грн.
63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Бериславського району Херсонської області)
Назва предмета закупівлі
63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Бериславського району Херсонської області)
Примітки
63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Бериславського району Херсонської області) (джерело фінансування: бюджетні кошти)
Очікувана вартість
476 343 462 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2381717,31
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
14 290 303.86
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Бериславського району Херсонської області
Код ДК 021:2015
63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.04.2027 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник має право здійснювати попередню оплату з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», в розмірі, що не перевищує 30% від вартості річного обсягу послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Бюджетні фінансові зобов'язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань та фактично отриманих бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним договором в розумінні п. 2 ч. 1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами Актів приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг за укрупненими показниками вартості (форма № КБ-2в (УПВ) (Додаток 30 до Методики) (далі форма № КБ-2в (УПВ) і Довідок про вартість виконаних дорожніх послуг та/або наданих послуг і витрат (форма № КБ-3) (Додаток 31 до Методики) (далі форма № КБ-3), складених у відповідності з положеннями Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування та підписаних уповноваженими представниками сторін. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на реєстраційний рахунок Замовника
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
Пропозиція:
466 816 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.10.2025 19:27
Оголошення про проведення закупівлі
17.10.2025 19:27
Тендерна документація
Тендерна документація
-
-
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Фунтова Надія Сергіївна
Електронна пошта
Телефон
380552367768
Сайт:
https://ks.restoration.gov.ua/timeline/56474.html
Замовник
ЄДРПОУ
25899361
Повна назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
73036
Країна
Україна
Область або регіон
Херсонська область
Населений пункт
Херсон
Адреса
ВУЛИЦЯ ПОПОВИЧА, будинок 23
Кваліфікація
Лот № 1 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Бериславського району Херсонської області)
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.10.2025 00:00 по 30.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.10.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2025 15:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2025 15:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей 1. В складі тендерної пропозиції Учасника надано Довідку від 14.10.2025р. №2059-С про наявність механізмів, обладнання та устаткування згідно встановленої форми Таблиці1, в якій інформація щодо зазначення марки котка дорожнього НАММ 3520 Н не відповідає наданому Свідоцтву про реєстрацію машини, в якому зазначено марка котка дорожнього НАММ 3520 НТ. 2. В складі тендерної пропозиції Учасника надано Довідку від 14.10.2025 №2050-С про наявність в Учасника процедури документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-их) договору(-ів), в якій інформація щодо зазначення дати підписання Акту приймання виконаних будівельних робіт №3 від 13.08.2023р. за договором №Н128-ДМ/22 від 18.10.2022р. не відповідає наданому Акту приймання виконаних будівельних робіт №3 від 23.08.2023р. 3. В складі тендерної пропозиції Учасника надано аналогічний договір від 16.05.2023р. №12-Б у вигляді не повного (не завершеного) документу, а саме розділ 21 та розділ 22 викладено не в повному обсязі. 4. В складі тендерної пропозиції Учасника надано Довідку від 14.10.2025 №2046-С Відомості про Учасника, яка не містить інформації щодо поштової адреси Учасника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності 1. Вимога п. 1.1.1 Додатку 1 тендерної документації: 1.1.1 Учасник надає довідку згідно форми наведеної Таблиці 1, що містить перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), необхідний для надання послуг, що є предметом закупівлі. У довідці відображається належність обладнання (власного, залученого або субпідрядної організації), яке залучається до надання послуг. У випадку залучення обладнання третіх осіб, зазначаються документ з номером і датою реєстрації правових підстав, згідно яких учасник залучає відповідне обладнання. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає на кожну одиницю техніки, зазначену в Таблиці 1: - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, Учасник надає інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів або виписку з балансових рахунків підприємства. 2. Вимога п. 1.3.1 Додатку 1 тендерної документації: 1.3.1. Учасник надає довідку за формою згідно Таблиці 6, яка містить інформацію про виконання аналогічного(-их) договору (-ів)*. Учасник надає документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно декількома в обсязі не менше ніж 30% від об'ємів основних видів робіт, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах, наступних видів**: 1. Улаштування шару дорожнього одягу асфальтобетонної суміші – 13 800 м2. 2. Розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю – 6 000 000 м2. 3. Улаштування нижнього шару та/або шару основи та/або вирівнюючого шару дорожнього одягу із асфальтобетонної суміші – 33 000 м2; 4. Ліквідація вибоїн пневмо-струменевим методом – 3 000 м2. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає: - аналогічний(і) договір(ори) з усіма додатками та змінами до договору(ів); - довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3), на суму вартості виконання аналогічного договору; - акти приймання виконаних робіт (форми КБ-2В), які підтверджують обсяг визначених Замовником основних видів робіт в натуральних величинах. 3. Вимога п. 1 розділу ІІІ тендерної документації: «…Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів у форматі PDF (Portable Document Format) або jpeg, у разі необхідності файлів-архівів у форматах RAR або ZIP, або у формі електронних документів із накладанням КЕП уповноваженої особи (документи повинні бути викладені в повному обсязі, мати чіткий вигляд повного (завершеного) документу, печатки, підпису та ін.), що вимагаються замовником у тендерній документації…» 4. Вимога п. 3.1 Додатку 1 тендерної документації: 3.1. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про Учасника: а) адреса: юридична, фактична, поштова, e-mail; б) керівництво (посада, ім'я, по батькові) - для юридичних осіб; в) юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб); г) банківські реквізити; д) телефон для контактів; е) код ЄДРПОУ Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. Привести у відповідність інформацію, що викладена в довідці про наявність механізмів, обладнання та устаткування згідно наданих підтверджуючих документів. 2. Привести у відповідність інформацію, що викладена в довідці про наявність в Учасника процедури документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-их) договору(-ів) згідно наданих підтверджуючих документів. 3. Надати аналогічний договір від 16.05.2023р. №12-Б у вигляді повного (завершеного) документу. 4. Привести у відповідність інформацію, що викладена в довідці Відомості про Учасника згідно вимог п.3.1. Додатку 1 тендерної документації.
Створено
23.10.2025 15:29
Надати до
24.10.2025 15:29
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
476 343 462 грн.
Період подання пропозицій
до 22.10.2025 00:00
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380552367768
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
476 343 462 грн.
Період подання пропозицій
до 22.10.2025 00:00
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380552367768
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності