Показати схожі тендери

Закупівля послуги з надання ліцензій на право користування антивірусним програмним забезпеченням від Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Сумській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-13-010217-a
Id Tender de5b45da492444cab95eace1f29b894c
План UA-P-2025-10-13-012643-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.10.2025 15:03
Остання зміна 30.10.2025 11:10
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
499 990 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.10.2025 15:02 до 21.10.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 13.10.2025 15:02
до 18.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.10.2025 15:02
до 18.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.10.2025 01:00
до 23.10.2025 16:39
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.10.2025 16:39
до 29.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.10.2025 16:39
до 30.10.2025 11:10
Період уточнень
з 13.10.2025 15:02 до 18.10.2025 00:00
Період оскарження
з 13.10.2025 15:02 до 18.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.10.2025 01:00 до 23.10.2025 16:39
Період кваліфікації
з 21.10.2025 01:00 до 23.10.2025 16:39
Основні параметри
послуги з надання ліцензій на право користування антивірусним програмним забезпеченням
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
499 990 грн.
послуги з надання ліцензій на право користування антивірусним програмним забезпеченням
Назва предмета закупівлі
послуги з надання ліцензій на право користування антивірусним програмним забезпеченням
Очікувана вартість
499 990 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2499,95
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (послуга)
Програмне забезпечення ESET Protect Entry On-Prem. На 1 рік. Для захисту 899 об’єктів або еквівалент. (продовження дії ліцензії)*
Опис предмета закупівлі
Програмне забезпечення ESET Protect Entry On-Prem. На 1 рік. Для захисту 899 об’єктів або еквівалент. (продовження дії ліцензії)*
Код ДК 021:2015
48761000-0 - Пакети антивірусного програмного забезпечення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
23.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (послуга)
Програмне забезпечення ESET Protect Entry On-Prem. На 1 рік. Для захисту 21 об’єкту або еквівалент.(перше придбання)
Опис предмета закупівлі
Програмне забезпечення ESET Protect Entry On-Prem. На 1 рік. Для захисту 21 об’єкту або еквівалент.(перше придбання)
Код ДК 021:2015
48761000-0 - Пакети антивірусного програмного забезпечення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
23.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ІНФОРМАЦІЙНІ РІШЕННЯ МАЙБУТНЬОГО
Пропозиція:
498 800 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.10.2025 15:03
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Андрій Підопригора
Електронна пошта
Телефон
+380542624643
Замовник
ЄДРПОУ
26270240
Повна назва
Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Сумській області
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 послуги з надання ліцензій на право користування антивірусним програмним забезпеченням
Період вимог/скарг з 23.10.2025 16:39 по 29.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.10.2025 01:00 по 29.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.10.2025 16:39
Довідка НАЗК
23.10.2025 16:39
Повідомлення про рішення
21.10.2025 01:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2025 15:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2025 15:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Протокол (протокольне рішення) № 2 уповноваженої особи ТУ ДСА України в Сумській області м. Суми «22» жовтня 2025 року Порядок денний: Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником -ТОВ ІНФОРМАЦІЙНІ РІШЕННЯ МАЙБУТНЬОГО (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі CPV за ДК 021:2015 48760000-3- Пакети програмного забезпечення для захисту від вірусів (послуги з надання ліцензій на право користування антивірусним програмним забезпеченням) ( далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-10-13-010217-a Закупівля на prozorro.gov.ua Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 41,42,43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 цих Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Враховуючи викладене, необхідно затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1 - Перелік виявлених невідповідностей: 1. В документі - Авторизація виробника зазначена дата : 172 жовтня 2025 року, ДОДАТОК 1 до тендерної документації 5.1. 1. Учасник повинен надати авторизаційний лист від виробника або офіційного представника виробника в Україні, що підтверджує наявність партнерських відносин Учасника з компанією-виробником або офіційним представником виробника в Україні та уповноважує Учасника надавати цінові пропозиції, проводити переговори і підписувати Договір з Замовником на поставку Продукту. Якщо лист надається іноземною мовою, цей лист повинен супроводжуватись перекладом на українську мову. - Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для виправлення невідповідності, підповідно до п. 5.1. додатку 1 до тендерної документації : Учасник повинен надати авторизаційний лист від виробника або офіційного представника виробника в Україні, що підтверджує наявність партнерських відносин Учасника з компанією-виробником або офіційним представником виробника в Україні та уповноважує Учасника надавати цінові пропозиції, проводити переговори і підписувати Договір з Замовником на поставку Продукту. Якщо лист надається іноземною мовою, цей лист повинен супроводжуватись перекладом на українську мову. Документ повинен мати реквізити, що дають змогу визначити дату його створення. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями Головний спеціаліст з забезпечення договірної та позовної роботи(уповноважена особа) А.М.Підопригора
Створено
22.10.2025 16:13
Надати до
23.10.2025 16:13
Договір
UA-2025-10-13-010217-a-b1
Підписаний і діє
Номер
305
498 800 грн.
415 666.66 грн.
З ПДВ
Підписано
29.10.2025
Строк дії договору з
29.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Програмне забезпечення ESET Protect Entry On-Prem. На 1 рік. Для захисту 899 об’єктів або еквівалент. (продовження дії ліцензії)*
Номенклатура
Програмне забезпечення ESET Protect Entry On-Prem. На 1 рік. Для захисту 899 об’єктів або еквівалент. (продовження дії ліцензії)*
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 23 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Програмне забезпечення ESET Protect Entry On-Prem. На 1 рік. Для захисту 21 об’єкту або еквівалент.(перше придбання)
Номенклатура
Програмне забезпечення ESET Protect Entry On-Prem. На 1 рік. Для захисту 21 об’єкту або еквівалент.(перше придбання)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 23 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Сумській області
Повна назва
Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Сумській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26270240

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ТОВ ІНФОРМАЦІЙНІ РІШЕННЯ МАЙБУТНЬОГО
Повна назва
ТОВ ІНФОРМАЦІЙНІ РІШЕННЯ МАЙБУТНЬОГО
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44528291

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA883077700000026005211137471
ПІБ підписанта
Булахов Андрій Володимирович
Посада підписанта
Директор
Діє на підставі
Статуту
Номер телефону
+380506892003
Електронна пошта
Документи договору
30.10.2025 11:10
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
499 990 грн.
Період подання пропозицій
до 21.10.2025 01:00
Замовник:
Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Сумській області
Контактний телефон:
+380542624643
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
499 990 грн.
Період подання пропозицій
до 21.10.2025 01:00
Замовник:
Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Сумській області
Контактний телефон:
+380542624643
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності