Зміст
Протокол (протокольне рішення) № 2
уповноваженої особи ТУ ДСА України в Сумській області
м. Суми «22» жовтня 2025 року
Порядок денний:
Порядок денний:
1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником -ТОВ ІНФОРМАЦІЙНІ РІШЕННЯ МАЙБУТНЬОГО (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі CPV за ДК 021:2015 48760000-3- Пакети програмного забезпечення для захисту від вірусів (послуги з надання ліцензій на право користування антивірусним програмним забезпеченням) ( далі — Закупівля).
2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-10-13-010217-a Закупівля на prozorro.gov.ua
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 41,42,43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 цих Особливостей.
Згідно з пунктом 43 Особливостей, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Враховуючи викладене, необхідно затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей:
1
- Перелік виявлених невідповідностей:
1. В документі - Авторизація виробника зазначена дата : 172 жовтня 2025 року,
ДОДАТОК 1
до тендерної документації
5.1. 1. Учасник повинен надати авторизаційний лист від виробника або офіційного представника виробника в Україні, що підтверджує наявність партнерських відносин Учасника з компанією-виробником або офіційним представником виробника в Україні та уповноважує Учасника надавати цінові пропозиції, проводити переговори і підписувати Договір з Замовником на поставку Продукту. Якщо лист надається іноземною мовою, цей лист повинен супроводжуватись перекладом на українську мову.
- Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Для виправлення невідповідності, підповідно до п. 5.1. додатку 1 до тендерної документації : Учасник повинен надати авторизаційний лист від виробника або офіційного представника виробника в Україні, що підтверджує наявність партнерських відносин Учасника з компанією-виробником або офіційним представником виробника в Україні та уповноважує Учасника надавати цінові пропозиції, проводити переговори і підписувати Договір з Замовником на поставку Продукту. Якщо лист надається іноземною мовою, цей лист повинен супроводжуватись перекладом на українську мову.
Документ повинен мати реквізити, що дають змогу визначити дату його створення.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі.
2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями
Головний спеціаліст з забезпечення договірної
та позовної роботи(уповноважена особа) А.М.Підопригора