Показати схожі тендери

Закупівля Інверторний бензиновий генератор DNIPRO M GX-30iG ( або еквівалент) для потреб ЗСУ. від Департамент з питань цивільного захисту та оборонної роботи Чернігівської обласної державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-13-008826-a
Id Tender 127b99657b6541a8af6086d5147ac715
План UA-P-2025-10-13-010816-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.10.2025 14:25
Остання зміна 11.11.2025 12:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
655 800 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.10.2025 14:24 до 22.10.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 13.10.2025 14:24
до 19.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.10.2025 14:24
до 19.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.10.2025 11:33
до 31.10.2025 09:48
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.10.2025 16:23
до 06.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 31.10.2025 09:48
до 11.11.2025 12:00
Період уточнень
з 13.10.2025 14:24 до 19.10.2025 00:00
Період оскарження
з 13.10.2025 14:24 до 19.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.10.2025 11:33 до 31.10.2025 09:48
Період кваліфікації
з 23.10.2025 11:33 до 31.10.2025 09:48
Основні параметри
Інверторний бензиновий генератор DNIPRO M GX-30iG ( або еквівалент) для потреб ЗСУ.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
655 800 грн.
Інверторний бензиновий генератор DNIPRO M GX-30iG ( або еквівалент) для потреб ЗСУ.
Назва предмета закупівлі
Інверторний бензиновий генератор DNIPRO M GX-30iG ( або еквівалент) для потреб ЗСУ.
Очікувана вартість
655 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6558,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.10.2025 11:04
Закінчення аукціону
23.10.2025 11:33
Позиція
Опис предмета закупівлі
Інверторний бензиновий генератор DNIPRO M GX-30iG ( або еквівалент) для потреб ЗСУ.
Код ДК 021:2015
31120000-3 - Генератори
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
14013, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, Гетьмана Полуботка, 70
Дата постачання по
05.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Чернігівторг
Пропозиція:
642 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ"МІДЛЕНД-ТРЕЙД"
Пропозиція:
540 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Електромарт"
Пропозиція:
600 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.10.2025 11:04
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.10.2025 16:20
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Савченко
Електронна пошта
Телефон
+380462648017, +380938787877
Замовник
ЄДРПОУ
23000089
Повна назва
Департамент з питань цивільного захисту та оборонної роботи Чернігівської обласної державної адміністрації
Поштовий індекс
14013
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
м. Чернігів,
Адреса
вул. Гетьмана Полуботка, 70
Кваліфікація
Лот № 1 Інверторний бензиновий генератор DNIPRO M GX-30iG ( або еквівалент) для потреб ЗСУ.
Період вимог/скарг з 24.10.2025 16:23 по 30.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.10.2025 11:33 по 31.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
24.10.2025 16:23
Повідомлення про рішення
23.10.2025 11:33
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2025 14:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2025 14:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 24.10.2025 16:39 по 30.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.10.2025 16:23 по 01.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.10.2025 16:40
Довідка НАЗК
24.10.2025 16:39
Повідомлення про рішення
24.10.2025 16:23
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 31.10.2025 09:46 по 06.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.10.2025 09:41 по 08.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Зміст
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Документи кваліфікації
31.10.2025 09:46
Повідомлення про рішення
31.10.2025 09:41
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2025 14:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2025 14:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 31.10.2025 09:48 по 06.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.10.2025 09:46 по 08.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.10.2025 11:48
Довідка НАЗК
31.10.2025 09:48
Повідомлення про рішення
31.10.2025 09:47
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-10-13-008826-a-b2
Підписаний і діє
Номер
167
642 000 грн.
535 000 грн.
З ПДВ
Підписано
11.11.2025
Строк дії договору з
11.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
20 (штуки)
Інверторний бензиновий генератор DNIPRO M GX-30iG ( або еквівалент) для потреб ЗСУ.
Номенклатура
Інверторний бензиновий генератор DNIPRO M GX-30iG ( або еквівалент) для потреб ЗСУ.
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 5 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент з питань цивільного захисту та оборонної роботи Чернігівської обласної державної адміністрації
Повна назва
Департамент з питань цивільного захисту та оборонної роботи Чернігівської обласної державної адміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23000089

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ Чернігівторг
Повна назва
ТОВ Чернігівторг
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35687180

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.11.2025 12:00
-
11.11.2025 11:58
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-17-000059
Дата створення проекту
17.11.2025 15:08
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
17.11.2025 17:53
Дата публікації висновку про результати
28.11.2025 12:04
Дата завершення усунення порушень
04.12.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
09.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 46) 267-72-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області НАКАЗ 17.11.2025 № 74-З Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з Додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2025-10-13-008826-a 13.10.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-2; sas24-3-5)
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
17.11.2025 00:00
Документи рішення
17.11.2025 17:53
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 28 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту з питань цивільного захисту та оборонної роботи Чернігівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 13.10.2025 б/н, запитання до процедури та надана відповідь Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «МІДЛЕНД-ТРЕЙД», ТОВ «Електромарт» та ТОВ Чернігівторг, протокол від 24.10.2025 № 45 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МІДЛЕНД-ТРЕЙД», протокол від 31.10.2025 № 56 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Електромарт», повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 31.10.2025, договір на закупівлю/поставку товару від 11.11.2025 № 167, укладений Замовником з ТОВ Чернігівторг, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 21.11.2025.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, правомірність відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
28.11.2025 00:00
Дата публікації
28.11.2025 12:04
Документи висновку
28.11.2025 12:04
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Інверторний бензиновий генератор DNIPRO M GX-30iG ( або еквівалент) для потреб ЗСУ», код ДК 021:2015: 31120000-3 - Генератори, очікуваною вартістю 655 800,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-13-008826-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)? Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору на закупівлю/поставку товару від 11.11.2025 № 167, укладеного Замовником з ТОВ Чернігівторг, з підтверджуючими документами. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
18.11.2025 17:04
Орган перевірки
22.11.2025 00:00
Документи повідомлення
18.11.2025 17:06
-
Відповідь
Пояснення щодо проведення закупівлі Інверторний бензиновий генератор DNIPRO M GX-30iG ( або еквівалент) для потреб ЗСУ
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення. Розмір бюджетного призначення на 2025 визначений Програмою матеріально-технічного забезпечення національного спротиву на території Чернігівської області на 2025-2026 роки (затверджена розпорядженням начальника Чернігівської ОВА від 06 грудня 2024 року № 956). 2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики товару визначені у відповідності до заявки військової частини, яка буде використовувати зазначений товар. 3. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Очікувана вартість визначена шляхом співвідношення ціни на даний товар, яка зазначена на сайтах вітчизняних продавців Підтверджуючі документи додаються. 4. Розміщення інформації на сайті. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» розміщено на офіційному сайті замовника www.dcz.cg.gov.ua в розділі «Державні закупівлі» посилання «Обґрунтування» файл «34 Обґрунтування (інверторний бензиновий генератор DNIPRO M GX-30iG)». 5. Інформацію щодо фактичного стану виконання договору на закупівлю/поставку товару від 11.11.2025 № 167. Договір на закупівлю/поставку зазначеного товару виконаний в повному обсязі. Підтверджуючі документи додаються. Додаток: 1.Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі (Інверторний бензиновий генератор DNIPRO M GX-30iG ( або еквівалент) для потреб ЗСУ) – на 2 арк. 2. Видаткова накладна.
Рішеня
21.11.2025 16:25
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
655 800 грн.
Період подання пропозицій
до 22.10.2025 08:00
Замовник:
Департамент з питань цивільного захисту та оборонної роботи Чернігівської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380462648017, +380938787877
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
655 800 грн.
Період подання пропозицій
до 22.10.2025 08:00
Замовник:
Департамент з питань цивільного захисту та оборонної роботи Чернігівської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380462648017, +380938787877
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності