Показати схожі тендери

Закупівля Послуга з технічного обслуговування транспортного засобу TOYOTA HILUX, р.н. АН369Е, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання від АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-13-006513-a
Id Tender 2fae8e2acb6e49aabd43bb2952a7cf40
План UA-P-2025-10-13-007596-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.10.2025 12:50
Остання зміна 29.10.2025 11:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
12 593 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.10.2025 12:50 до 21.10.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 13.10.2025 12:50
до 18.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.10.2025 12:50
до 18.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.10.2025 12:00
до 23.10.2025 14:13
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.10.2025 14:13
до 29.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.10.2025 14:13
до 29.10.2025 11:31
Період уточнень
з 13.10.2025 12:50 до 18.10.2025 00:00
Період оскарження
з 13.10.2025 12:50 до 18.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.10.2025 12:00 до 23.10.2025 14:13
Період кваліфікації
з 21.10.2025 12:00 до 23.10.2025 14:13
Основні параметри
Послуга з технічного обслуговування транспортного засобу TOYOTA HILUX, р.н. АН369Е, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
12 593 грн.
Послуга з технічного обслуговування транспортного засобу TOYOTA HILUX, р.н. АН369Е, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Назва предмета закупівлі
Послуга з технічного обслуговування транспортного засобу TOYOTA HILUX, р.н. АН369Е, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Очікувана вартість
12 593 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
62,97
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуга з технічного обслуговування транспортного засобу TOYOTA HILUX, р.н. АН369Е у тому числі: ТО 15 000 км: - діагностика; - заміна моторної оливи та фільтра оливи; - заміна фільтру паливного; - заміна повітряного фільтру; - заміна фільтру салону; - інші супутні послуги та матеріали згідно регламенту.
Код ДК 021:2015
50112200-5 - Послуги з технічного обслуговування автомобілів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
20.11.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТАЛІСМАН-СХІД"
Пропозиція:
12 251.63 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.10.2025 12:50
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
13.10.2025 12:50
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
13.10.2025 12:50
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Іващук Андрій Анатолійович
Електронна пошта
Телефон
380665590037
Замовник
ЄДРПОУ
08588642
Повна назва
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
84313
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
Краматорськ
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Послуга з технічного обслуговування транспортного засобу TOYOTA HILUX, р.н. АН369Е, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Період вимог/скарг з 23.10.2025 14:13 по 29.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.10.2025 12:00 по 29.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
ТОВ "ТАЛІСМАН-СХІД" (ЄДРПОУ 37493077) визнати переможцем процедури “відкриті торги” за предметом закупівлі “Послуги з технічного обслуговування транспортного засобу TOYOTA HILUX, р.н. АН369Е, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання”, та прийняти рішення про намір укласти з ним договір
Документи кваліфікації
23.10.2025 14:13
Довідка НАЗК
23.10.2025 14:13
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
21.10.2025 12:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2025 12:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2025 12:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Згідно підрозділу 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації Учасником надається перелік документів та/або інформації, які викладені у Додатку 1 до тендерної документації. Згідно вимог Додатку 1 до тендерної документації учасником надається в тому числі заповнена та підписана тендерна пропозиція Учасника за формою – згідно з Додатком 1.1. до Додатку 1 до тендерної документації. Учасником на виконання цієї вимоги документів не надано. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями - заповнену та підписану тендерну пропозицію Учасника за формою – згідно з Додатком 1.1. до Додатку 1 до тендерної документації. 2. Згідно підрозділу 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації Учасником надається перелік документів та/або інформації, які викладені у Додатку 1 до тендерної документації. Згідно вимог Додатку 1 до тендерної документації учасником надається в тому числі: - у випадку якщо Учасником процедури закупівлі є об’єднання учасників, то на кожного з учасників такого об’єднання надається окрема довідка в довільній формі для підтвердження відповідності кожного з учасників такого об’єднання вимогам, визначеним пунктом 47 Особливостей - інформація подається згідно Додатку 1.3 до Додатку 1 до тендерної документації (Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим пунктом 47 Особливостей, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним) - якщо Учасник не є об’єднанням учасників, Учасник надає довідку з інформацією про це. Учасником на виконання цієї вимоги документів не надано. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями - якщо Учасник не є об’єднанням учасників, довідку з інформацією про це. 3. Згідно підрозділу 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації Учасником надається перелік документів та/або інформації, які викладені у Додатку 1 до тендерної документації. Згідно вимог Додатку 1 до тендерної документації учасником надається в тому числі заповнений проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до Додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього). Учасником на виконання цієї вимоги документів не надано. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями - заповнений проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до Додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього). 4. Згідно підрозділу 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації Учасником надається перелік документів та/або інформації, які викладені у Додатку 1 до тендерної документації. Згідно вимог Додатку 1 до тендерної документації учасником надається в тому числі скановані копії документів, що підтверджують наявність власної або орендованої станції технічного обслуговування у Учасника: копію(ії) договору(ів) оренди, який(і) підтверджує(ють) право оренди/користування СТО тощо або скановану(і) копію(ї) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) право власності СТО. Учасником на виконання цієї вимоги документів не надано. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями - скановані копії документів, що підтверджують наявність власної або орендованої станції технічного обслуговування у Учасника: копію(ії) договору(ів) оренди, який(і) підтверджує(ють) право оренди/користування СТО тощо або скановану(і) копію(ї) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) право власності СТО. 5. Згідно підрозділу 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації Учасником надається перелік документів та/або інформації, які викладені у Додатку 1 до тендерної документації. Згідно вимог Додатку 1 до тендерної документації учасником надається в тому числі копію (-ї) діючого (-іх) сертифікату (-ів) на систему управління якістю ISO 9001:2015 щодо технічного обслуговування та ремонту автотранспортних засобів тощо. Сертифікат (-и) повинен (-і) бути чинним (-и), подовженим (-и) у разі необхідності або підтвердженим (-и) аудитом органу сертифікації або листом від органу сертифікації про проходження такого аудиту. Учасником на виконання цієї вимоги документів не надано. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями - копію (-ї) діючого (-іх) сертифікату (-ів) на систему управління якістю ISO 9001:2015 щодо технічного обслуговування та ремонту автотранспортних засобів тощо. Сертифікат (-и) повинен (-і) бути чинним (-и), подовженим (-и) у разі необхідності або підтвердженим (-и) аудитом органу сертифікації або листом від органу сертифікації про проходження такого аудиту. 6. Згідно підрозділу 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації Учасником надається перелік документів та/або інформації, які викладені у Додатку 1 до тендерної документації. Згідно вимог Додатку 1 до тендерної документації учасником надається в тому числі скановані з оригіналу документи (договір або лист або свідоцтво тощо), які підтверджують те, що Учасник є уповноваженим дилером/дистриб'ютором тощо сервісної мережі TOYOTA (далі - Дилер). У разі якщо вищезазначені документи будуть видані Учаснику вповноваженими особами TOYOTA, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документи, які підтверджують офіційне визначення такої особи - вповноваженим представником TOYOTA. Учасником на виконання цієї вимоги документів не надано. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями - скановані з оригіналу документи (договір або лист або свідоцтво тощо), які підтверджують те, що Учасник є уповноваженим дилером/дистриб'ютором тощо сервісної мережі TOYOTA (далі - Дилер). У разі якщо вищезазначені документи будуть видані Учаснику вповноваженими особами TOYOTA, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документи, які підтверджують офіційне визначення такої особи - вповноваженим представником TOYOTA.
Створено
22.10.2025 12:15
Надати до
23.10.2025 12:15
Договір
UA-2025-10-13-006513-a-b1
Підписаний і діє
Номер
119
12 251.63 грн.
10 209.69 грн.
З ПДВ
Підписано
29.10.2025
Строк дії договору з
29.10.2025
по
15.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуга з технічного обслуговування транспортного засобу TOYOTA HILUX, р.н. АН369Е у тому числі: ТО 15 000 км: - діагностика; - заміна моторної оливи та фільтра оливи; - заміна фільтру паливного; - заміна повітряного фільтру; - заміна фільтру салону; - інші супутні послуги та матеріали згідно регламенту.
Номенклатура
Послуга з технічного обслуговування транспортного засобу TOYOTA HILUX, р.н. АН369Е у тому числі: ТО 15 000 км: - діагностика; - заміна моторної оливи та фільтра оливи; - заміна фільтру паливного; - заміна повітряного фільтру; - заміна фільтру салону; - інші супутні послуги та матеріали згідно регламенту.
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 20 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08588642

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТАЛІСМАН-СХІД"
Повна назва
ТОВ "ТАЛІСМАН-СХІД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37493077

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
29.10.2025 11:31
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
12 593 грн.
Період подання пропозицій
до 21.10.2025 12:00
Замовник:
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380665590037
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
12 593 грн.
Період подання пропозицій
до 21.10.2025 12:00
Замовник:
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380665590037
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності