Показати схожі тендери

Закупівля Реконструкція інженерних мереж з улаштуванням альтернативного джерела теплопостачання за адресою: м. Одеса, вул. 411 Батареї, буд. 2. від ДЕПАРТАМЕНТ СИСТЕМ ЖИТТЄЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТІ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-13-004463-a
Id Tender 39d2ea4fb81b4978b24bb481683f90bc
План UA-P-2025-10-11-000591-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.10.2025 14:01
Остання зміна 12.11.2025 09:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 478 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.10.2025 14:00 до 30.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.10.2025 14:00
до 27.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.10.2025 14:00
до 27.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.10.2025 00:00
до 05.11.2025 10:35
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.11.2025 10:35
до 11.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.11.2025 10:35
до 12.11.2025 09:50
Період уточнень
з 13.10.2025 14:00 до 27.10.2025 00:00
Період оскарження
з 13.10.2025 14:00 до 27.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.10.2025 00:00 до 05.11.2025 10:35
Період кваліфікації
з 30.10.2025 00:00 до 05.11.2025 10:35
Основні параметри
Реконструкція інженерних мереж з улаштуванням альтернативного джерела теплопостачання за адресою: м. Одеса, вул. 411 Батареї, буд. 2.
Метою проекту реконструкції котельні є заміна одного пелетного котла та внутрішнього допоміжного обладнання, застарілого морально та фізично.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 478 000 грн.
Реконструкція інженерних мереж з улаштуванням альтернативного джерела теплопостачання за адресою: м. Одеса, вул. 411 Батареї, буд. 2. (Пусковий комплекс №1)
Назва предмета закупівлі
Реконструкція інженерних мереж з улаштуванням альтернативного джерела теплопостачання за адресою: м. Одеса, вул. 411 Батареї, буд. 2. (Пусковий комплекс №1)
Очікувана вартість
3 478 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
34780,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція інженерних мереж з улаштуванням альтернативного джерела теплопостачання за адресою: м. Одеса, вул. 411 Батареї, буд. 2. (Пусковий комплекс №1)
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
01.12.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Встановлення двох твердопаливних котлів, потужністю по 200 кВт кожен, з повною заміною розподільчої гребінки, що включає: насоси, теплообмінники і трубопровідну арматуру.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КБ ТЕПЛОЕНЕРГО"
Пропозиція:
3 420 045.6 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.10.2025 14:01
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гутковська Світлана
Електронна пошта
Телефон
380679626488
Замовник
ЄДРПОУ
33659544
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ СИСТЕМ ЖИТТЄЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТІ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Поштовий індекс
65032
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
ПРОСПЕКТ ШЕВЧЕНКА, будинок 4
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція інженерних мереж з улаштуванням альтернативного джерела теплопостачання за адресою: м. Одеса, вул. 411 Батареї, буд. 2. (Пусковий комплекс №1)
Період вимог/скарг з 05.11.2025 10:35 по 11.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.10.2025 00:00 по 07.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.11.2025 10:36
Довідка НАЗК
05.11.2025 10:35
Повідомлення про рішення
04.11.2025 16:51
Пропозиція, що перемогла
30.10.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-10-13-004463-a-b1
Підписаний і діє
Номер
2
3 420 045.6 грн.
3 420 045.6 грн.
З ПДВ
Підписано
11.11.2025
Строк дії договору з
11.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Реконструкція інженерних мереж з улаштуванням альтернативного джерела теплопостачання за адресою: м. Одеса, вул. 411 Батареї, буд. 2. (Пусковий комплекс №1)
Номенклатура
Реконструкція інженерних мереж з улаштуванням альтернативного джерела теплопостачання за адресою: м. Одеса, вул. 411 Батареї, буд. 2. (Пусковий комплекс №1)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
2 850 038
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ СИСТЕМ ЖИТТЄЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТІ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ СИСТЕМ ЖИТТЄЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТІ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33659544

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КБ ТЕПЛОЕНЕРГО"
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КБ ТЕПЛОЕНЕРГО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30543084

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.11.2025 15:43
-
11.11.2025 15:36
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-18-000026
Дата створення проекту
18.11.2025 11:53
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
18.11.2025 12:45
Дата публікації висновку про результати
28.11.2025 15:01
Дата завершення усунення порушень
13.12.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
10.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 719-35-16
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.11.2025 Одеса № 220 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), та згідно з пунктом 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Романа Олександровича КУТАФІНА. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 18.11.2025 № 220 Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу процедур закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 6 UA-2025-10-13-004463-a 13.10.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
18.11.2025 00:00
Документи рішення
18.11.2025 12:45
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 28 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та нормам законодавства, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту систем життєзабезпечення та енергоефективності Одеської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, оприлюднену Замовником 13.10.2025 в електронній системі закупівель, тендерну пропозицію приватного підприємства «КБ Теплоенерго» (далі – ПП «КБ Теплоенерго»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 04.11.2025 № 2, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 05.11.2025 в електронній системі закупівель, договір підряду від 11.11.2025 № 2 (далі – Договір), пояснення та документи, надані Замовником 24.11.2025 та 26.11.2025 на запити Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено. Відповідно до вимог пункту 5.9 Додатка 3 до ТД учасники процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати скан-копію акту з відміткою працівника Замовника, що засвідчує попереднє обстеження (огляд) учасником об’єкта за місцем виконання робіт для визначення детального обсягу робіт, до подачі ним тендерної пропозиції. В акті обов’язково зазначається: найменування об’єкту, найменування Замовника та учасника торгів, дата складання цього акту. Проте учасник процедури закупівлі ПП «КБ Теплоенерго» у складі тендерної пропозиції надав акт огляду об’єкту від 20.10.2025 б/н, у якому відсутня відмітка працівника Замовника та найменування Замовника, чим не дотримано вимоги пункту 5.9 Додатка 3 до ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 24.11.2025 щодо вищевказаної невідповідності Замовник 26.11.2025 надав пояснення, у якому зазначив про таке: «…Учасник процедури ПП «КБ Теплоенерго» при підготовці тендерної пропозиції провів огляд об’єкту разом з безпосереднім представником закладу, що підпорядкований Замовнику, та який буде експлуатувати встановлюване обладнання (лист Департамента систем життєзабезпечення та енергоефективності Одеської обласної державної адміністрації (Замовника) від 15.10.2025 №1498/04/01/01-15/2-25 щодо дозволу на огляд об`єкту без присутності Замовника)». Дане пояснення не спростовує факту виявленої невідповідності, оскільки учасник процедури закупівлі ПП «КБ Теплоенерго» надав акт огляду об’єкту від 20.10.2025 б/н, у якому відсутня відмітка працівника Замовника та найменування Замовника. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ПП «КБ Теплоенерго» (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 04.11.2025 № 2, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 05.11.2025 в електронній системі закупівель), проте невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ПП «КБ Теплоенерго» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив. Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив невідповідності в інформації та/або документах учасника ПП «КБ Теплоенерго» та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не надав можливості вказаному учаснику виправити вищезазначену невідповідність. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено. Вимогами абзацу першого пункту 17 Особливостей передбачено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10, 13, 80, 86, 88, 89, 91 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Відповідно до абзацу другого частини першої статті 41 Закону невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) – протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю, на які розповсюджуються вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону, віднесені договори про закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва. Згідно з пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML, для структурованих даних - RDF, XML, JSON, CSV, XLS(X), ODS, YAML. Також пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додаток (додатки) до договору про закупівлю, зміна (зміни) до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), змін до договору про закупівлю (відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону. За результатами проведеної процедури закупівлі між Замовником та переможцем процедури закупівлі ПП «КБ Теплоенерго» був укладений Договір, оприлюднений в електронній системі закупівель 11.11.2025 у форматі PDF. Проте Замовником не оприлюднено Договір та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі протягом трьох робочих днів з дня його укладення, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 24.11.2025 щодо вищевказаного питання Замовник 26.11.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, у якому зазначив про те, що «…договір підряду наявними технічними засобами, був переведений з word у формат pdf, що є машинозчитувальним форматом. За потреби, Департамент готовий надати вищезазначену інформацію у форматі doc, xls». Дане пояснення не спростовує факту виявленого порушення, оскільки формат PDF не є машинозчитувальним відповідно до змісту пунктів 2, 9 Положення № 835. За результатами аналізу питання відповідності умов договору про закупівлю нормам законодавства встановлено. Відповідно до вимог частини першої статті 41 Закону Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію. Проте Договір, укладений між Замовником та переможцем процедури закупівлі ПП «КБ Теплоенерго», не містить інформації про ціни на матеріальні ресурси, чим порушено вимоги частини першої статті 41 Закону. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 24.11.2025 щодо вищевказаного питання Замовник 26.11.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, у якому зазначив про те, що «Невід’ємною частиною договору підряду №2 від 11.11.2025 є додатки (договірна ціна, календарний графік виконання робіт, план фінансування робіт та зведений кошторисний розрахунок). В додатку 4 «Зведений кошторисний розрахунок» включені розрахунки загальновиробничих витрат, на будівельні роботи, на придбання устаткування, меблів та інвентарю (кількість, ціна), що формує великий за об’ємом файл». Дане пояснення не спростовує факту виявленого порушення, оскільки у Договорі відсутній документ, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси із зазначенням даних стосовно найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниці його виміру, кількості, відпускної ціни, вартості транспортування та заготівельно-складських витрат, а також країни походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов договору про закупівлю нормам законодавства встановлено порушення вимог частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення Договору у відповідність до вимог частини першої статті 41 Закону, оприлюднення Договору у повному обсязі з усіма додатками у машинозчитувальному форматі, заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом розгляду тендерних пропозицій відповідно до вимог Особливостей, а також притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
28.11.2025 00:00
Дата публікації
28.11.2025 15:01
Документи висновку
28.11.2025 15:01
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Департамент систем життєзабезпечення та енергоефективності Одеської обласної державної адміністрайії опрацював висновок Південного офісу Держаудитслужби щодо порушень законодавства у сфері публічних закупівель та повідомляє. Для усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Департаментом оприлюднено Договір підряду №2 від 11.11.2025 року у повному обсязі з усіма додатками у машинозчитувальному форматі. Також інформуємо, що всі рекомендаціі, зауваження, зобов`язання щодо додержання норм Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами) виправлені/взяті до відома відповідальними особами.
Дата публікації
04.12.2025 15:22
Документи інформації про усунення порушення
04.12.2025 15:22
-
04.12.2025 15:22
-
04.12.2025 15:22
-
04.12.2025 15:30
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
-
Результат
Усунуто
Дата публікації
08.12.2025 16:27
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
08.12.2025 16:28
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме: 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
20.11.2025 15:24
Орган перевірки
26.11.2025 00:00
Документи повідомлення
20.11.2025 15:25
-
Відповідь
Пояснення на запит
Відповідно до розпорядження голови (начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 10.12.2024 року №1181/А-2024 (зі змінами від 27.03.2025) на об`єкт «Реконструкція інженерних мереж з улаштуванням альтернативного джерела теплопостачання за адресою: м.Одеса, вул. 411 Батареї, буд. 2» були виділені кошти у розмірі 4 100 000,00грн, в т. ч. на виготовлення проектно-кошторисної документації – 600 000,00грн та роботи з реконструкції – 3 500 000,00 грн. Згідно завдання на проектування від 20.05.2025 було передбачено проектування реконструкції вищезазначеного об`єкта на два пускових комплекси. Експертні звіти від 19.09.2025 №1074/е/25 та від 07.10.2025 №1384/е/25 щодо розгляду проектної документації на будівництво визнані позитивними та встановлюють, що проектну документацію розроблено відповідно до вихідних даних на проектування з дотриманням усіх вимог, ціни та матеріальні ресурси прийняті за даними замовника відповідно до п.4.9 КНП «Настанова з визначення вартості будівництва». Також повідомляємо, що вся інформація про закупівлю була висвітлена на сайті Департаменту систем життєзабезпечення та енергоефективності Одеської обласної державної (військової) адміністрації https://oblgkh.od.gov.ua, але через помилку була у доступі лише авторизованим користувачам. Наразі помилка виправлена, інформація в загальному доступі.
Рішеня
24.11.2025 13:47
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме: 1. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі приватного підприємства «КБ Теплоенерго» (далі – ПП «КБ Теплоенерго») вимогам пункту 5.9 Додатка 3 до тендерної документації, тоді як вказаний учасник надав у складі тендерної пропозиції акт огляду об’єкту від 20.10.2025, у якому відсутня відмітка працівника Замовника? 2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПП «КБ Теплоенерго» вимогам підпункту 4.1.1 пункту 4.1 Додатка 3 до тендерної документації та Додатка 2 до тендерної документації, тоді як локальні кошториси, надані учасником у складі тендерної пропозиції, не містять робіт та матеріалів, вказаних починаючи з пункту 111 «Кран кульовий для води ВВ DN20 РN30 РЕRFЕСTА ричаг F.І.V. [Італія]» кількістю 12 шт до пункту 421 «Налагодження систем пожежогасіння, димовідведення і ОПС. Сповіщувач димовий» кількістю 2 шт включно, що містяться на сторінках 13-20 Додатка 2 до тендерної документації? 3. Як Замовник може пояснити не оприлюднення в електронній системі закупівель договору підряду від 11.11.2025 № 2 (далі – Договір), укладеного за результатами проведеної процедури закупівлі, та всіх додатків до нього (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону та з урахуванням Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 року № 835? 4. Як Замовник може пояснити відсутність у Договорі, укладеному за результатами проведеної процедури закупівлі, документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, всупереч вимогам абзацу другого частини першої статті 41 Закону? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
24.11.2025 16:31
Орган перевірки
28.11.2025 00:00
Документи повідомлення
24.11.2025 16:32
-
Відповідь
Пояснення
п.1. Учасник процедури ПП «КБ Теплоенерго» при підготовці тендерної пропозиції провів огляд об’єкту разом з безпосереднім представником закладу, що підпорядкований Замовнику, та який буде експлуатувати встановлюване обладнання (лист Департамента систем життєзабезпечення та енергоефективності Одеської обласної державної адміністрації (Замовника) від 15.10.2025 №1498/04/01/01-15/2-25 щодо дозволу на огляд об`єкту без присутності Замовника). п.2. Під час підготовки до тендеру в шаблоні при формуванні Додатку 2 відбулося подвійне копіювання частини робіт, а саме зі сторінки 13 (п.111) по сторінку 20 (п.421). Ця частина робіт не має відношення до тендеру і є технічною помилкою. п.3/4. Невід’ємною частиною договіру підряду №2 від 11.11.2025 є додатки (договірна ціна, календарний графік виконання робіт, план фінансування робіт та зведений кошторисний розрахунок). В додатку 4 «Зведений кошторисний розрахунок» включені розрахунки загальновиробничих витрат, на будівельні роботи, на придбання устаткування, меблів та інвентарю (кількість, ціна), що формує великий за об’ємом файл. Тому договір підряду, наявними технічними засобами, був переведен з word у формат pdf, що є машинозчитувальним форматом. За потреби, Департамент готовий надати вищезазначену інформацію у форматі doc, xls.
Рішеня
26.11.2025 13:51
Замовник
Документи повідомлення
26.11.2025 13:52
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 478 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.10.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ СИСТЕМ ЖИТТЄЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТІ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
380679626488
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 478 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.10.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ СИСТЕМ ЖИТТЄЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТІ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
380679626488
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності