Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» у процедурі закупівлі № UA-2025-10-13-004336-a виявлено наступні невідповідності.
Відповідно до вимог п.3.12 Додатку №2, п.3.1. Додатку №6 до Тендерної документації, Учасник, відповідно до вимог частини 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» надає окремий документ – «Інформація про ціни на матеріальні ресурси», що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси з обов’язковим зазначенням: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції за формою, визначеною Додатком №2 до Тендерної документації.
Однак, в Тендерній пропозиції Учасника надано файл «28. Інформація про ціни на матеріальні ресурси.PDF», в якому по деяким позиціям характеристики матеріального ресурсу відсутні, а саме: 4.Клей для гіпсокартону; 5.Стрічки армувальні; 6.Листи гіпсокартонні вологостійкий; 7.Пластина гумова рулонна вулканізована; 10.Папір шліфувальний; 11.Папір шліфувальний; 12.Грунтовка глибокого проникнення; 13.Грунтовка антибактеріальна; 14.Акрилова фарба; 15.Замазка захисна; 17.Оліфа натуральна; 18.Склострічка для зароблення місць примикання; 19.Плівка гідроізоляційна; 20.Стрічка армувальна; 22.Шпаклівка клейова; 23.Шпаклівка Фюгенфюлер; 24.Шпаклівка стартова; 25.Шпаклівка фінішна; 39.КМПН 2; 45.Гігієнічний душ; 46.Умивальник для людей з обмеженими можливостями підвісний; 47.Унітаз для людей з обмеженими можливостями з керамічним бачком; 51.В’язальний дріт. 54.Суміш клейова для плитки; 55.Суміш суха для швів; 57.Піна монтажна; 58.Плитка керамічна; 64.Кутик металевий пристінний; 66.Плитки керамічні для підлог; 67. Поручень відкидний для МГН; 68.Огорожа на умивальник для МГН; 69.Відсів; 71.Коробка установочна кирпіч; 72.Коробка універсальна гіпс; 75.Очіс льняний; 77.Профіль UW; 78. Профіль CW; 79.Профіль CD; 80. Профіль UD; 81.Скоби будівельні; 82.Кутик перфорований ПВХ; 86.Гідроізоляційна суміш; 88.Основа СВП Mini; 89. Клинья СВП Mini; 90.Сифон для умивальника; 91.Дюбель; 92.WAGO.
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати: Оновлений файл «Інформацію про ціни на матеріальні ресурси» з прописаними характеристиками матеріального ресурсу.
Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи, вищевикладене, просимо ТОВ «БУД-КОНТРОЛЬ» усунути невідповідність протягом 24 години.