Показати схожі тендери

Закупівля Органайзер, сумки для інструментів, ящики для інструментів, сумка для камери, сумка-чохол синтетична від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-13-001749-a
Id Tender 7dd85673000a4279b7cfa063a92d4eaa
План UA-P-2025-10-13-002373-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 13.10.2025 10:07
Остання зміна 27.10.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
202 468.24 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
428.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.10.2025 10:07 до 21.10.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 13.10.2025 10:07
до 18.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.10.2025 10:07
до 18.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.10.2025 10:00
до 21.10.2025 11:45
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.10.2025 11:45
до 27.10.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 21.10.2025 11:45
-
Період уточнень
з 13.10.2025 10:07 до 18.10.2025 00:00
Період оскарження
з 13.10.2025 10:07 до 18.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.10.2025 10:00 до 21.10.2025 11:45
Період кваліфікації
з 21.10.2025 10:00 до 21.10.2025 11:45
Основні параметри
Органайзер, сумки для інструментів, ящики для інструментів, сумка для камери, сумка-чохол синтетична
ЛОТ 1 – Органайзер, сумки для інструментів, ящики для інструментів ЛОТ 2 – Сумка для камери, сумка-чохол синтетична
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
198 652.74 грн.
ЛОТ 1 - Органайзер, сумки для інструментів, ящики для інструментів
Назва предмета закупівлі
ЛОТ 1 - Органайзер, сумки для інструментів, ящики для інструментів
Очікувана вартість
198 652.74 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1986,53
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 10
Позиція : №1 1 (штуки)
Органайзер для дрібних деталей для метизів прозорий 6 секцій
Опис предмета закупівлі
Органайзер для дрібних деталей для метизів прозорий 6 секцій
Код ДК 021:2015
18934000-5 - Сумка для інструментів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, вулиця
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 5 (штуки)
Сумка для інструментів 23,5х44,7х27,5
Опис предмета закупівлі
Сумка для інструментів 23,5х44,7х27,5
Код ДК 021:2015
18934000-5 - Сумка для інструментів
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, вулиця
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 25 (штуки)
Сумка для інструментів 19 кишень
Опис предмета закупівлі
Сумка для інструментів 19 кишень
Код ДК 021:2015
18934000-5 - Сумка для інструментів
Кількість
25
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, вулиця
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 3 (штуки)
Сумка для інструментів 17 відділень
Опис предмета закупівлі
Сумка для інструментів 17 відділень
Код ДК 021:2015
18934000-5 - Сумка для інструментів
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, вулиця
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 15 (штуки)
Сумка для інструментів 3 відділення
Опис предмета закупівлі
Сумка для інструментів 3 відділення
Код ДК 021:2015
18934000-5 - Сумка для інструментів
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, вулиця
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 15 (штуки)
Сумка для інструментів поліестер
Опис предмета закупівлі
Сумка для інструментів поліестер
Код ДК 021:2015
18934000-5 - Сумка для інструментів
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, вулиця
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №7 20 (штуки)
Сумка для інструментів на 16 кишень
Опис предмета закупівлі
Сумка для інструментів на 16 кишень
Код ДК 021:2015
18934000-5 - Сумка для інструментів
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, вулиця
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №8 1 (штуки)
Ящик для інструментів 394х220х162 мм
Опис предмета закупівлі
Ящик для інструментів 394х220х162 мм
Код ДК 021:2015
18934000-5 - Сумка для інструментів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, вулиця
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №9 1 (штуки)
Ящик для інструментів пластиковий
Опис предмета закупівлі
Ящик для інструментів пластиковий
Код ДК 021:2015
18934000-5 - Сумка для інструментів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, вулиця
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №10 97 (штуки)
Ящик для інструментів
Опис предмета закупівлі
Ящик для інструментів
Код ДК 021:2015
18934000-5 - Сумка для інструментів
Кількість
97
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, вулиця
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 80,0 %
Опис:
Розрахунки за Договором здійснюються шляхом безготівкового перерахування коштів Постачальнику, у наступному порядку: 80% від ціни поставленого Товару – протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної видаткової накладної;
Порядковий номер: 1
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 20,0 %
Опис:
20% від ціни поставленого Товару – протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) належним чином складеної Постачальником податкової накладної (ПН)/розрахунку коригування до податкової накладної (РК) на суму відповідної видаткової накладної, а також направлення Постачальником такої зареєстрованої ПН/РК, оформленої належним чином в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» і «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», на адресу електронної пошти відповідального представника Покупця за опрацювання отриманих ПН/РК (реєстрацію в ЄРПН отриманих РК на зменшення), вказану в Договорі. Якщо Постачальник не є платником ПДВ – передбачений даним підпунктом Договору строк відраховується від дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної видаткової накладної.
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СІНТЕК ЧЕРКАСИ"
Пропозиція:
198 652.74 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 2 Статус - неуспішний лот закупівлі
3 815.5 грн.
ЛОТ 2 - Сумка для камери, сумка-чохол синтетична
Назва предмета закупівлі
ЛОТ 2 - Сумка для камери, сумка-чохол синтетична
Очікувана вартість
3 815.5 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
38,16
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (штуки)
Сумка для камери
Опис предмета закупівлі
Сумка для камери
Код ДК 021:2015
18936000-9 - Тканинні сумки
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, вулиця
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Сумка-чохол синтетична
Опис предмета закупівлі
Сумка-чохол синтетична
Код ДК 021:2015
18936000-9 - Тканинні сумки
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, вулиця
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 80,0 %
Опис:
Розрахунки за Договором здійснюються шляхом безготівкового перерахування коштів Постачальнику, у наступному порядку: 80% від ціни поставленого Товару – протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної видаткової накладної;
Порядковий номер: 1
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 20,0 %
Опис:
20% від ціни поставленого Товару – протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) належним чином складеної Постачальником податкової накладної (ПН)/розрахунку коригування до податкової накладної (РК) на суму відповідної видаткової накладної, а також направлення Постачальником такої зареєстрованої ПН/РК, оформленої належним чином в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» і «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», на адресу електронної пошти відповідального представника Покупця за опрацювання отриманих ПН/РК (реєстрацію в ЄРПН отриманих РК на зменшення), вказану в Договорі. Якщо Постачальник не є платником ПДВ – передбачений даним підпунктом Договору строк відраховується від дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної видаткової накладної.
Порядковий номер: 2
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.10.2025 10:07
Оголошення про проведення закупівлі
13.10.2025 10:07
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Приходько Ірина Сергіївна
Електронна пошта
Телефон
380442076757
Замовник
ЄДРПОУ
40538421
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Кваліфікація
Лот № 1 ЛОТ 1 - Органайзер, сумки для інструментів, ящики для інструментів
Період вимог/скарг з 21.10.2025 11:45 по 27.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.10.2025 10:00 по 29.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
РОЗГЛЯНУВШИ ПИТАННЯ ПОРЯДКУ ДЕННОГО: 1. Відповідно до оцінки електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією відкритих торгів на закупівлю за предметом ДК 021:2015 «18930000-7 Мішки та пакети (Органайзер, сумки для інструментів, ящики для інструментів, сумка для камери, сумка-чохол синтетична)» за частиною предмета закупівлі ЛОТ 1 – Органайзер, сумки для інструментів, ящики для інструментів оголошення № UA-2025-10-13-001749-a визначена тендерна пропозиція учасника ТОВ "СІНТЕК ЧЕРКАСИ". 2. Згідно з пунктом 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника, яка визначена найбільш економічно вигідною, встановлено наступне: Тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. Згідно з тендерною документацією Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у тендерній документації: ? документами, що підтверджують відповідність технічній специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі: ? технічною пропозицією за встановленою формою Додатку 4 до цієї тендерної документації; ? іншими документами, якщо такі передбачені Додатком 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» до цієї тендерної документації; ? решти документів та матеріалів, які повинні бути оформлені та подані Учасниками згідно з цією тендерною документацією та додатками до неї. Додатком 1 до тендерної документації визначено перелік підтвердних документів, які мають бути надані у складі Тендерної пропозиції, зокрема за ЛОТом 1: 2. Документами, що підтверджують відповідність технічній специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі: 2.1. Технічна пропозиція за формою Додатку 4 до цієї тендерної документації. Надана Учасником Технічна пропозиція сформована не за встановленою Замовником формою (Додаток 4 до ТД), що не містить Технічний опис та/або характеристики товару, Виробник та/або торгівельна марка, Рік виготовлення, Країна походження товару, Гарантійний строк. Також наданий рахунок дійсний протягом 3-х календарних днів з дня виписки, в той час як вимогами Замовника передбачено Строк дії пропозиції 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Отже, надана Учасником Технічна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Згідно з нормами абз.2 пп.2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. 3. Згідно з нормами пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "СІНТЕК ЧЕРКАСИ" за частиною предмета закупівлі ЛОТ 1 – Органайзер, сумки для інструментів, ящики для інструментів. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель відповідну інформацію, необхідну для виконання вимог Закону та Особливостей.
Документи кваліфікації
21.10.2025 11:45
Повідомлення про рішення
21.10.2025 10:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2025 10:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2025 10:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Лот № 2 ЛОТ 2 - Сумка для камери, сумка-чохол синтетична
Торги не відбулися
Очікувана вартість
202 468.24 грн.
Період подання пропозицій
до 21.10.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Контактний телефон:
380442076757
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
202 468.24 грн.
Період подання пропозицій
до 21.10.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Контактний телефон:
380442076757
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності