Закупівля Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій в Бучанському ліцеї №9 (кейтеринг) від БУЧАНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №9 БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
Послуги з організації харчування учнів 10-11 класів (кейтеринг)
Код ДК 021:2015
55520000-1 -
Кейтерингові послуги
Кількість
240
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
08292, Україна, Київська область, Буча, вулиця Вишнева, будинок 1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
30
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються Замовником після підписання сторонами акта приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 30 (тридцяти) календарних днів. Валютою платежів за Договором є національна валюта України – гривня. Зобов’язання з оплати вважається виконаним з моменту списання грошових коштів з розрахункового рахунку Замовника.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2025 09:11
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2025 09:11
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2025 09:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2025 09:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2025 09:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Законом України «Про публiчнi закупiвлi» вiд 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далi - Закон), Особливостями здiйснення публiчних закупiвель товарiв, робiт i послуг для замовникiв, передбачених Законом України «Про публiчнi закупiвлi», на перiод дiї правового режиму воєнного стану в Українi та протягом 90 днiв з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою КМУ вiд 12 жовтня 2022 року № 1178 (далi - Особливостi), та iншими нормативно - правовими актами, якi регулюють сферу публiчних закупiвель, не визначено порядку або механiзму виправлення технiчних (механiчних) помилок, допущених замовником, але такi дiї не заборонено.
Виходячи зi змiсту статri 11 Закону, пiсля оприлюднення вiдповiдної iнформацiї уповноважена особа може прийняти рiшення про виправлення технiчних (механiчних) помилок, яке вона повинна оформити вiдповiдним протоколом.
За рiшенням уповноваженої особи вiд 11 липня 2025 року № 26 оголошено проведения вiдкритих торгiв з урахуванням положень Особливостей здiйснення публiчних закупiвель товарiв, робiт i послуг для замовникiв, передбачених Законом України «Про публiчнi закупiвлi», на перiод дiї правового режиму военного стану в Українi та протягом 90 днiв з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ вiд 12 жовтня 2022 року № 1178 (далi - Особливостi), за предметом закупiвлi: «ДК 021:2015 55520000-1 Кейтеринговi послуги «Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій в Бучанському ліцеї №9 (кейтеринг)» унiкальний номер оголошення про проведения вiдкритих торгiв, присвоєний електронною системою закупiвель: UA-2025-10-13-000462-a (далi-Закупiвля). Вiдповiдно до пiдпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник вiдмiняє вiдкритi торги у разi неможливостi усунення порушень, що виникли через виявленi порушення вимог законодавства у сферi публiчних закупiвель, з записом таких порушень. Замовник виявив у Закупiвлi порушення законодавства з питань публiчних закупiвель, а саме:
1) в електронному полi «Кiлькiсть» по номенклатурнiй позицiї «Послуги з органiзацiї харчування учнiв 1-4 класiв закладiв загальної середньої освiти (кейтеринг)» зазначено «11 760» замiсть потрiбного «13 950»;
2) в електронному полi «Кiлькiсть» по номенклатурнiй позицiї «Послуги з органiзацiї харчування учнiв 1-4 класiв закладiв загальної середньої освiти (кейтеринг)» зазначено «920» замiсть потрiбного «8 910»;
3) в електронному полi «Кiлькiсть» по номенклатурнiй позицiї «Послуги з органiзацiї харчування учнiв 1-4 класiв закладiв загальної середньої освiти (кейтеринг)» зазначено «240» замiсть потрiбного «2 700»;
Вiдповiдно до пункту 3 Порядку розмiщення iнформацiї про публiчнi закупiвлi, затвердженого наказом Мiнекономiки вiд 11 червня 2020 року № 1082, у разi якщо iнформацiя, розмiщена в електроннiй системi закупiвель шляхом завантаження докуменпв, мiстить вiдомостi, що вiдрiзняються вiд тих, якi розмiщенi шляхом заповнення електронних полiв, автентичною вважається iнформацiя, розмiщена шляхом заповнення електронних полiв.
БУЧАНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №9 БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
08292
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Буча
Адреса
вулиця Вишнева, будинок 1
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій в Бучанському ліцеї №9 (кейтеринг)
Тендер:
UA-2025-10-13-000462-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
За лотом
Дата оприлюднення з часом
17.10.2025 19:52
Кінець періоду оскарження з часом
28.10.2025 00:00
Стан
виконано
Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Законом України «Про публiчнi закупiвлi» вiд 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далi - Закон), Особливостями здiйснення публiчних закупiвель товарiв, робiт i послуг для замовникiв, передбачених Законом України «Про публiчнi закупiвлi», на перiод дiї правового режиму воєнного стану в Українi та протягом 90 днiв з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою КМУ вiд 12 жовтня 2022 року № 1178 (далi - Особливостi), та iншими нормативно - правовими актами, якi регулюють сферу публiчних закупiвель, не визначено порядку або механiзму виправлення технiчних (механiчних) помилок, допущених замовником, але такi дiї не заборонено.
Виходячи зi змiсту статri 11 Закону, пiсля оприлюднення вiдповiдної iнформацiї уповноважена особа може прийняти рiшення про виправлення технiчних (механiчних) помилок, яке вона повинна оформити вiдповiдним протоколом.
За рiшенням уповноваженої особи вiд 11 липня 2025 року № 26 оголошено проведения вiдкритих торгiв з урахуванням положень Особливостей здiйснення публiчних закупiвель товарiв, робiт i послуг для замовникiв, передбачених Законом України «Про публiчнi закупiвлi», на перiод дiї правового режиму военного стану в Українi та протягом 90 днiв з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ вiд 12 жовтня 2022 року № 1178 (далi - Особливостi), за предметом закупiвлi: «ДК 021:2015 55520000-1 Кейтеринговi послуги «Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій в Бучанському ліцеї №9 (кейтеринг)» унiкальний номер оголошення про проведения вiдкритих торгiв, присвоєний електронною системою закупiвель: UA-2025-10-13-000462-a (далi-Закупiвля). Вiдповiдно до пiдпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник вiдмiняє вiдкритi торги у разi неможливостi усунення порушень, що виникли через виявленi порушення вимог законодавства у сферi публiчних закупiвель, з записом таких порушень. Замовник виявив у Закупiвлi порушення законодавства з питань публiчних закупiвель, а саме:
1) в електронному полi «Кiлькiсть» по номенклатурнiй позицiї «Послуги з органiзацiї харчування учнiв 1-4 класiв закладiв загальної середньої освiти (кейтеринг)» зазначено «11 760» замiсть потрiбного «13 950»;
2) в електронному полi «Кiлькiсть» по номенклатурнiй позицiї «Послуги з органiзацiї харчування учнiв 1-4 класiв закладiв загальної середньої освiти (кейтеринг)» зазначено «920» замiсть потрiбного «8 910»;
3) в електронному полi «Кiлькiсть» по номенклатурнiй позицiї «Послуги з органiзацiї харчування учнiв 1-4 класiв закладiв загальної середньої освiти (кейтеринг)» зазначено «240» замiсть потрiбного «2 700»;
Вiдповiдно до пункту 3 Порядку розмiщення iнформацiї про публiчнi закупiвлi, затвердженого наказом Мiнекономiки вiд 11 червня 2020 року № 1082, у разi якщо iнформацiя, розмiщена в електроннiй системi закупiвель шляхом завантаження докуменпв, мiстить вiдомостi, що вiдрiзняються вiд тих, якi розмiщенi шляхом заповнення електронних полiв, автентичною вважається iнформацiя, розмiщена шляхом заповнення електронних полiв.