Показати схожі тендери

Закупівля Планшет від Семенівська сільська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-13-000015-a
Id Tender ea5eeea418a945299130db6ec3d02b04
План UA-P-2025-10-13-000013-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 13.10.2025 01:42
Остання зміна 31.10.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
241 484 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.10.2025 01:42 до 21.10.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 13.10.2025 01:42
до 18.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.10.2025 01:42
до 18.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.10.2025 09:00
до 25.10.2025 14:49
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.10.2025 14:49
до 31.10.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 25.10.2025 14:49
-
Період уточнень
з 13.10.2025 01:42 до 18.10.2025 00:00
Період оскарження
з 13.10.2025 01:42 до 18.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.10.2025 09:00 до 25.10.2025 14:49
Період кваліфікації
з 21.10.2025 09:00 до 25.10.2025 14:49
Основні параметри
Планшет
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
241 484 грн.
Планшет
Назва предмета закупівлі
Планшет
Очікувана вартість
241 484 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2414,84
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 10 (штуки)
Планшет Samsung Galaxy Tab S10 Lite WF 8/256GB Gray + Pen (SM-X400NZAPEUC)
Опис предмета закупівлі
Планшет Samsung Galaxy Tab S10 Lite WF 8/256GB Gray + Pen (SM-X400NZAPEUC)
Код ДК 021:2015
30213200-7 - Планшетні комп’ютери
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
14.11.2025 00:00
Позиція : №2 6 (штуки)
Планшет Oukitel RT6 8GB/256GB Orange
Опис предмета закупівлі
Планшет Oukitel RT6 8GB/256GB Orange
Код ДК 021:2015
30213200-7 - Планшетні комп’ютери
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
14.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фізична особа підприємець Виничук Артем Юрійович
Пропозиція:
238 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.10.2025 01:42
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Семенівська сільська рада
Електронна пошта
Телефон
+380669139154
Замовник
ЄДРПОУ
20525354
Повна назва
Семенівська сільська рада
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Планшет
Період вимог/скарг з 25.10.2025 14:49 по 31.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.10.2025 09:00 по 29.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
25.10.2025 14:49
Повідомлення про рішення
21.10.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2025 01:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2025 01:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Не надано документи: 1. Підтверджуючі документи, щодо правомірності включення ПДВ до вартості товару: 1. Податкова накладна з обов’язковим зазначенням коду товару за УКТ ЗЕД. 2. Обґрунтування включення ПДВ до вартості товарів відповідно до п.32 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового Кодексу України. 3. Експертні висновки Торгово-промислової палати України. 2. Підтвердження повноважень підписувати договір (копія протоколу/рішення про призначення керівника, наказ про призначення керівника та довіреність або доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника) на вчинення правочинів). 3. Скан – копія паспорту виробника та/або сертифікату якості Товару, декларації відповідності, інструкцію з експлуатації (користування) Товаром, протоколу (акту) випробувань Товару тощо (ті документи, що вимагаються чинним законодавством, повинні бути передані обов’язково), завірені підписом уповноваженої особи і печаткою Постачальника. 4. Інформаційна довідка в довільній формі від Учасника з інформацією про запропонований товар: модель товару, країну походження (*країну походження відмінну від Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської республіки Іран) або У разі неподання учасником одного з документів, надається лист пояснення щодо обґрунтованого неподання даного документу.
Створено
21.10.2025 21:27
Надати до
22.10.2025 21:27
Торги не відбулися
Очікувана вартість
241 484 грн.
Період подання пропозицій
до 21.10.2025 09:00
Замовник:
Семенівська сільська рада
Контактний телефон:
+380669139154
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
241 484 грн.
Період подання пропозицій
до 21.10.2025 09:00
Замовник:
Семенівська сільська рада
Контактний телефон:
+380669139154
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності