Показати схожі тендери

Закупівля Шини для транспортних засобів від ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА КОМУНАЛЬНА АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНА СЛУЖБА.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-11-000616-a
Id Tender df11679c95b8403586aea79076f18040
План UA-P-2025-10-11-000565-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 11.10.2025 20:25
Остання зміна 31.10.2025 16:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
208 200 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.10.2025 20:24 до 22.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.10.2025 20:24
до 19.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.10.2025 20:24
до 19.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.10.2025 00:00
до 28.10.2025 14:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.10.2025 14:57
до 03.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 28.10.2025 14:57
-
Період уточнень
з 11.10.2025 20:24 до 19.10.2025 00:00
Період оскарження
з 11.10.2025 20:24 до 19.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.10.2025 00:00 до 28.10.2025 14:57
Період кваліфікації
з 22.10.2025 00:00 до 28.10.2025 14:57
Основні параметри
Шини для транспортних засобів
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
208 200 грн.
Шини для транспортних засобів
Назва предмета закупівлі
Шини для транспортних засобів
Очікувана вартість
208 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1041,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Шини для транспортних засобів
Код ДК 021:2015
34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Кількість
42
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
73000, Україна, Херсонська область, м.Херсон, проспект Національної Гвардії України, 5
Дата постачання по
15.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника в Договорі на підставі рахунку протягом 10 (десяти) днів, з дати підписання уповноваженим представником Замовника відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) та/або акту (-ів) приймання-передачі Товару за кількістю та якістю (після зняття усіх зауважень) по кожній партії Товару.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Нексус Трейдінг"
Пропозиція:
149 992.2 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.10.2025 10:22
Оголошення про проведення закупівлі
-
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Ковальчук-Медведєва
Електронна пошта
Телефон
+0661878522
Замовник
ЄДРПОУ
33278140
Повна назва
ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА КОМУНАЛЬНА АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНА СЛУЖБА
Поштовий індекс
73034
Країна
Україна
Область або регіон
Херсонська область
Населений пункт
Херсон
Адреса
проспект Національної Гвардії України, 5
Кваліфікація
Лот № 1 Шини для транспортних засобів
Період вимог/скарг з 28.10.2025 14:57 по 03.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.10.2025 00:00 по 30.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.10.2025 14:58
Довідка НАЗК
28.10.2025 14:57
Повідомлення про рішення
22.10.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.10.2025 20:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.10.2025 20:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
При розгляді Вашої пропозиції були виявлені наступні невідповідності: - Вимога пункт 12 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації: «У випадку, якщо Учасник процедури закупівлі є товариством з обмеженою відповідальністю або товариством з додатковою відповідальністю та договір про закупівлю буде вважатися значним правочином, тобто вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, такий Учасник повинен надати рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства або рішення одноособового учасника, яке дає згоду на вчинення значного правочину шляхом укладення договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі. У разі, якщо укладення договору про закупівлю за результатами відкритих торгів не є значним правочином, Учасник має надати відповідну довідку в довільній формі.». відсутні документи Усунення невідповідності: надати рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства або рішення одноособового учасника, яке дає згоду на вчинення значного правочину шляхом укладення договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі або у разі, якщо укладення договору про закупівлю за результатами відкритих торгів не є значним правочином, Учасник має надати відповідну довідку в довільній формі. - Вимога підпункту 4 пункту 14 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації: «а) на підставі власного статуту (іншого установчого документу), який містить відмітку про його державну реєстрацію – надає скан-копію такого статуту (іншого установчого документу) у діючій редакції з усіма змінами та доповненнями до нього (з відмітками про їх державну реєстрацію). Або надає довідку в довільній формі з посиланням на статут, якщо він знаходиться у вільному доступі. В разі, якщо статут (інший установчий документ) не містить відмітки про його державну реєстрацію, учасник надає скан-копію такого статуту (іншого установчого документу) разом із скан-копією опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення відповідної реєстраційної дії». Відсутній опис документів. Усунення невідповідності: надати скан-копію опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення відповідної реєстраційної дії. - Вимога пункт 1 розділу 2 додатку 1 до тендерної документації: «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1». Довідка подана не за формою 1. Усунення невідповідності: надати на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. - Вимога підпункт 5 пункт 14 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації: «Довідка на фірмовому бланку підприємства (у разі наявності) в довільній формі по те, що відповідно до Закону України “ Про захист персональних даних ” учасник надає згоду на оброблення своїх (та за наявності уповноваженої ним на участь у торгах особи – вона також надає свою згоду) персональних даних». відсутні документи Усунення невідповідності: надати відповідну довідку.
Створено
27.10.2025 10:48
Надати до
28.10.2025 10:48
Договір
UA-2025-10-11-000616-a-b1
Очікує підписання
149 992.2 грн.
149 992.2 грн.
З ПДВ
Номенклатура
42 (штуки)
Шини для транспортних засобів
Номенклатура
Шини для транспортних засобів
Кількість
42
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 15 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА КОМУНАЛЬНА АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНА СЛУЖБА
Повна назва
ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА КОМУНАЛЬНА АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНА СЛУЖБА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33278140

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Нексус Трейдінг"
Повна назва
ТОВ "Нексус Трейдінг"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45744344

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
208 200 грн.
Період подання пропозицій
до 22.10.2025 00:00
Замовник:
ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА КОМУНАЛЬНА АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНА СЛУЖБА
Контактний телефон:
+0661878522
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
208 200 грн.
Період подання пропозицій
до 22.10.2025 00:00
Замовник:
ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА КОМУНАЛЬНА АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНА СЛУЖБА
Контактний телефон:
+0661878522
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності