Показати схожі тендери

Закупівля Розроблення проєктної документації (робочий проєкт) на Капітальний ремонт (термомодернізацію) гуртожитку № 6 Одеської державної академії будівництва та архітектури на вул. Балківська, 57 в м. Одеса від Одеська державна академія будівництва та архітектури.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-10-014230-a
Id Tender e1a1bd1f100b4ce490977c09a77bc736
План UA-P-2025-10-10-002337-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.10.2025 23:18
Остання зміна 05.12.2025 18:41
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 212 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.10.2025 23:15 до 28.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.10.2025 23:15
до 25.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.10.2025 23:15
до 25.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.10.2025 00:00
до 24.11.2025 16:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.11.2025 16:23
до 30.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.11.2025 16:23
до 05.12.2025 18:41
Період уточнень
з 10.10.2025 23:15 до 25.10.2025 00:00
Період оскарження
з 10.10.2025 23:15 до 25.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.10.2025 00:00 до 24.11.2025 16:23
Період кваліфікації
з 28.10.2025 00:00 до 24.11.2025 16:23
Основні параметри
Розроблення проєктної документації (робочий проєкт) на Капітальний ремонт (термомодернізацію) гуртожитку № 6 Одеської державної академії будівництва та архітектури на вул. Балківська, 57 в м. Одеса
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 212 000 грн.
Розроблення проєктної документації (робочий проєкт) на Капітальний ремонт (термомодернізацію) гуртожитку № 6 Одеської державної академії будівництва та архітектури на вул. Балківська, 57 в м. Одеса
Назва предмета закупівлі
Розроблення проєктної документації (робочий проєкт) на Капітальний ремонт (термомодернізацію) гуртожитку № 6 Одеської державної академії будівництва та архітектури на вул. Балківська, 57 в м. Одеса
Очікувана вартість
2 212 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
11060,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Розроблення проєктної документації (робочий проєкт) на Капітальний ремонт (термомодернізацію) гуртожитку № 6 Одеської державної академії будівництва та архітектури на вул. Балківська, 57 в м. Одеса
Код ДК 021:2015
71220000-6 - Послуги з архітектурного проектування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Одеська область, місто Одеса, Балківська, 57
Дата постачання по
20.01.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Оплата вартості Робіт за Договором здійснюється поетапно, за фактично виконаний об’єм Робіт з урахуванням умов, передбачених пунктом 2.5. Договору (протягом 20 (двадцяти) робочих днів після підписання Сторонами проміжного акту приймання-передачі Робіт № 1 із зазначенням Виконавцем видів та переліку робіт першого етапу договору з наданням підтверджуючих документів, що супроводжується передачею примірників Актів обстеження об’єкту (об’єктів) Замовнику , відповідно до умов цього Договору та в обсягах і кількості погодженими із Замовником). У разі затримки фінансування та/або здійснення платежів не з вини Замовника штрафні санкції до Замовника не застосовуються.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 40,0 %
Опис:
Оплата вартості Робіт за Договором здійснюється поетапно, за фактично виконаний об’єм Робіт з урахуванням умов, передбачених пунктом 2.5. Договору (протягом 20 (двадцяти) робочих днів після підписання Сторонами проміжного акту приймання-передачі Робіт № 2, підставою для підписання якого є погодження Замовником відкоригованої проєктної документації в повному обсязі та надання Замовнику підтвердження подання Виконавцем проєктної документації до відповідної експертної організації). У разі затримки фінансування та/або здійснення платежів не з вини Замовника штрафні санкції до Замовника не застосовуються.
Порядковий номер: 2
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Оплата вартості Робіт за Договором здійснюється поетапно, за фактично виконаний об’єм Робіт з урахуванням умов, передбачених пунктом 2.5. Договору (протягом 20 (двадцяти) робочих днів після підписання Сторонами Акту приймання-передачі виконаних Робіт відповідно до умов цього Договору, який підписується за умови отримання Замовником відкоригованої проєктної документації і позитивного експертного звіту(висновку) до неї). У разі затримки фінансування та/або здійснення платежів не з вини Замовника штрафні санкції до Замовника не застосовуються.
Порядковий номер: 3
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Індастріал Констракшн Груп"
Пропозиція:
1 553 400 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.10.2025 20:09
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
10.10.2025 23:15
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Неля Фабрика
Електронна пошта
Телефон
+380487236922
Сайт:
http://www.ogasa.org.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
02071033
Повна назва
Одеська державна академія будівництва та архітектури
Поштовий індекс
65029
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
м. Одеса
Адреса
вул. Дідріхсона, 4
Кваліфікація
Лот № 1 Розроблення проєктної документації (робочий проєкт) на Капітальний ремонт (термомодернізацію) гуртожитку № 6 Одеської державної академії будівництва та архітектури на вул. Балківська, 57 в м. Одеса
Період вимог/скарг з 24.11.2025 16:23 по 30.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.10.2025 00:00 по 26.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.11.2025 16:23
Довідка НАЗК
24.11.2025 16:23
Повідомлення про рішення
21.11.2025 18:10
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
04.11.2025 15:19
Електроний протокол про продовження строку
28.10.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 23:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 23:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з частиною першою статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої — дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до пункту 36 Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до проведеної закупівлі наступною найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено пропозицію, подану учасником. Задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій, та в зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, виникла необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
04.11.2025 15:18
Дата кінця розгляду
26.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Додатком №10 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступних документів: «Витяг ЄДР / Виписка ЄДР. Вимоги до документів: учасник подає у складі своєї тендерної пропозиції Витяг ЄДР / Виписку ЄДР, в якому міститься інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», або інші документи згідно чинного законодавства, які підтверджують цю інформацію (крім випадків, коли учасником є фізична особа-підприємець або учасник є нерезидентом). На виконання даних вимог Учасником було надано витяг, який не стосується безпосередньо ТОВ "Індастріал Констракшн Груп". Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Витяг ЄДР / Виписка ЄДР. Вимоги до документів: учасник подає у складі своєї тендерної пропозиції Витяг ЄДР / Виписку ЄДР, в якому міститься інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». 2. Додатком №10 до тендерної документації передбачено надання Учасником наступних документів: «Довідка заповнена учасником за формою у додатку 5 до цієї тендерної документації (Довідка про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід)». Формою довідки передбачено заповнення наступної інформації: Форма трудових відносин (Штатний/трудовий договір/за сумісництвом); Стаж роботи за спеціальністю. Учасник подає у складі своєї тендерної пропозиції копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи про необхідний досвід роботи) або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво та/або інших документів, які підтверджують наявність трудових правовідносин Учасника з відповідними працівниками. На виконання даних вимог Учасником було надано довідку за вих.№99/2025 від 20.10.2025р. та відповідні документи. Між тим, стаж роботи працівників за спеціальністю Учасником у довідці заповнено не в повному обсязі. Крім того, стосовно працівників Цикунов О.В., Ткачов А.Г. та Кобрін М.В. Учасником зазначено про наявність договорів ЦПД. Відповідно до вимог тендерної документації передбачена форма трудових відносин - штатний/трудовий договір/за сумісництвом. При цьому, згідно до чинного законодавства, договір ЦПД - це не трудові стосунки, а цивільно-правові стосунки, які регулюються Цивільним кодексом України (ЦКУ). Таким чином, інформація про наявність у Учасника договорів ЦПД з працівниками не відповідає в повній мірі вимогам тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідку, заповнену учасником за формою у додатку 5 до тендерної документації (Довідка про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід), із інформацією щодо форми трудових відносин (штатний/трудовий договір/за сумісництвом) та коректно заповненим стажем роботи працівників за спеціальністю. Крім того, копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи про необхідний досвід роботи) або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво та/або інших документів, які підтверджують наявність трудових правовідносин Учасника з працівниками: Цикунов О.В., Ткачов А.Г. та Кобрін М.В.
Створено
21.11.2025 18:09
Надати до
22.11.2025 18:09
Договір
UA-2025-10-10-014230-a-c1
Підписаний і діє
Номер
183/25
1 553 400 грн.
1 553 400 грн.
Без ПДВ
Підписано
04.12.2025
Строк дії договору з
04.12.2025
по
20.01.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Розроблення проєктної документації (робочий проєкт) на Капітальний ремонт (термомодернізацію) гуртожитку № 6 Одеської державної академії будівництва та архітектури на вул. Балківська, 57 в м. Одеса
Номенклатура
Розроблення проєктної документації (робочий проєкт) на Капітальний ремонт (термомодернізацію) гуртожитку № 6 Одеської державної академії будівництва та архітектури на вул. Балківська, 57 в м. Одеса
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 20 січня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Одеська державна академія будівництва та архітектури
Повна назва
Одеська державна академія будівництва та архітектури
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02071033

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Індастріал Констракшн Груп"
Повна назва
ТОВ "Індастріал Констракшн Груп"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37215372

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
05.12.2025 18:41
-
05.12.2025 18:40
Додатки до договору
05.12.2025 18:40
Додатки до договору
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 212 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.10.2025 00:00
Замовник:
Одеська державна академія будівництва та архітектури
Контактний телефон:
+380487236922
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 212 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.10.2025 00:00
Замовник:
Одеська державна академія будівництва та архітектури
Контактний телефон:
+380487236922
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності