Закупівля Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії НК 024:2023 – 47516 Реабілітаційна система з біговим тренажером з автоматичним керуванням (Медична бігова доріжка Коліз Трак 60 ПРО або еквівалент) від Медичний реабілітаційний центр МВС України "Хутір Вільний".
Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії НК 024:2023 – 47516 Реабілітаційна система з біговим тренажером з автоматичним керуванням (Медична бігова доріжка Коліз Трак 60 ПРО або еквівалент)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 21:53
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 21:53
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 21:53
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 21:53
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 21:53
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
1.1. Довідка (відповідно до форми п.1.1), складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних* за предметом закупівлі договорів за остінні 3 (три) роки (не менше двох) із зазначенням: • найменування контрагента, • предмету договору, • номеру та дати укладення договору; • контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); • стану виконання договору
1.1. Довідка (відповідно до форми п.1.1), складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних* за предметом закупівлі договорів за остінні 3 (три) роки (не менше двох) із зазначенням: • найменування контрагента, • предмету договору, • номеру та дати укладення договору; • контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); • стану виконання договору
Медичний реабілітаційний центр МВС України "Хутір Вільний"
Поштовий індекс
03026
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Київ
Адреса
Дніпровське шосе, 3
Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії НК 024:2023 – 47516 Реабілітаційна система з біговим тренажером з автоматичним керуванням (Медична бігова доріжка Коліз Трак 60 ПРО або еквівалент)
Тендер:
UA-2025-10-10-014115-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2025-10-10-014115-a.c1
Дата:
16.10.2025 14:36
Стан:
Прийнято до розгляду
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Відповідь щодо Рішення АМКУ від 20.10.2025 р. № 15734-р/пк-пз
МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ
МЕДИЧНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР
«ХУТІР ВІЛЬНИЙ»
20.10.2025 р. № 15734-р/пк-пз
Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Скарга UA-2025-10-10-014115-a.c1
ВІДПОВІДЬ
на Скаргу щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
В провадженні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель перебуває скарга UA-2025-10-10-014115-a.c1 (надалі по тексту – «Скарга»), суб’єктом оскарження якої є Товариство з обмеженою відповідальністю «УНІМЕД ГРУП» (код ЄДРПОУ: 44979249) (надалі по тексту – «Суб’єкт оскарження»).
Скарга подана 16 жовтня 2025 року щодо порушення: Медичного реабілітаційного центру МВС України "Хутір Вільний" (надалі по тексту – «Замовник») принципи здійснення закупівель встановлені ч.4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішенням № 690-р/пк-пз від 16.01.2025 року Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовнику надано можливість протягом двох робочих днів надіслати в електронному вигляді органу оскарження відповідні пояснення, інформацію, документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі.
Замовник вважає за необхідне зазначити наступне:
Технічні вимоги, викладені у Додатку 4 до тендерної документації, сформовані з урахуванням потреб закладу для забезпечення ефективного, безпечного та повноцінного процесу медичної реабілітації пацієнтів із порушеннями опорно-рухового апарату, неврологічними захворювання, а також для безпечного відновлення навичок ходьби пацієнтів з протезування нижніх та верхніх кінцівок після ампутації.
Технічні характеристики, які Скаржник вважає дискримінаційними, були визначені виключно з міркувань безпеки, ефективності та клінічної доцільності обладнання.
Зокрема:
Таблиця 1:
№ п/п Технічні вимоги поточна редакція
Пропозиція Скаржника
Аргументація вимоги в поточній редакції
1 Медична бігова доріжка призначена для тренування ходи пацієнтами з порушеннями опорно-рухового апарату або ушкодженнями ЦНС з компенсацією ваги Змінити на: Бігова доріжка призначена для використання для реабілітації в медичній і
терапевтичній діяльності Данна вимога в існуючій редакції є необхідною, оскільки система компенсації ваги є вагомою складовою для реабілітаційного процесу тренування ходи пацієнтами з порушеннями опорно-рухового апарату або ушкодженнями ЦНС, так як пацієнт ефективніше виконує вправи за рахунок розвантаження ваги та почуває себе безпечніше закріпленим в спеціальній стропі, що унеможливлює падіння пацієнта.
Скаржник пропонує вагомо погіршити характеристики предмету закупівлі.
2 Медична бігова доріжка повинна мати рейкове полотно для зниження навантаження на колінні та кульшові суглоби під час реабілітації Змінити на: Медична бігова доріжка повинна мати бігове полотно Данна вимога в існуючій редакції є необхідною, оскільки спеціальне рейкове полотно знижує навантаження на колінні та кульшові суглоби пацієнта, що вкрай важливо під час реабілітації для пацієнтів з широким спектром захворювань.
Скаржник пропонує вагомо погіршити характеристики предмету закупівлі.
3 Допустима максимальна вага пацієнта не менше 250 кг Змінити на: не менше 220 кг Данна вимога в існуючій редакції максимально розширює коло пацієнтів, які мають змогу проходити реабілітацію, а також система розвантаження ваги є вкрай необхідною саме для пацієнтів з надмірною вагою, так як це дозволяє довше та ефективніше виконувати вправи.
Скаржник пропонує вагомо погіршити характеристики предмету закупівлі.
4 Медична бігова доріжка повинна бути обладнана системою компенсації ваги пацієнта в діапазоні від 0 до 100 кг. Змінити на: Медична бігова доріжка повинна бути обладнана спеціальною опорою (кронштейном) та жилетом Данна вимога в існуючій редакції є необхідною, оскільки система компенсації ваги є вагомою складовою для реабілітаційного процесу. А діапазон розвантаження ваги від 0-100 кг, дозволяє півдлаштуватись під індивідуальні фізіологічні та антропологічні параметри кожного окремого пацієнта.
Скаржник пропонує вагомо погіршити характеристики предмету закупівлі, оскільки функціонал спеціальної опори (кронштейна) та жилета не є зрозумілими.
5 Система компенсації ваги пацієнта повинна складатися із сталевої конструкції з двома електродвигунами підйомника, двома вагами, двома канатними системами Видалити Данна вимога в існуючій редакції є необхідною, оскільки система компенсації ваги є вагомою складовою для реабілітаційного процесу, а два електродвигуни, по одному з кожної сторони, дозволяють використовувати однобічне розвантаження ваги для пацієта, що є важливим та необхідним при певних захворюваннях, що розширює коло пацієнтів, які можуть проходити реабілітаційний процес на біговій доріжці.
Скаржник пропонує вагомо погіршити характеристики предмету закупівлі, видаливши данну вимогу.
6 Система компенсації ваги повинна надавати можливість однобічного полегшення ваги Видалити Данна вимога в існуючій редакції є необхідною, оскільки однобічне розвантаження ваги для пацієта, є важливою та необхідною складовою при певних захворюваннях, що розширює коло пацієнтів, які можуть проходити реабілітаційний процес на біговій доріжці.
Скаржник пропонує вагомо погіршити характеристики предмету закупівлі, видаливши данну вимогу.
10 Висота медичної бігової доріжки 255 ±5 см Змінити на: Висота медичної бігової доріжки не менше 150 ±5 см Данна вимога в існуючій редакції є необхідною, оскільки висота доріжки в 255 ±5 см надає змогу використовувати систему розвантаження ваги пацієнтам з високим зростом.
Скаржник пропонує вагомо погіршити характеристики предмету закупівлі, оскільки висота бігової доріжки менше 255 ±5 см значно зменшує коло пацієнтів, які можуть використовувати систему розвантаження ваги відповідно до їх антропологічниї параметрів.
11 Ширина медичної бігової доріжки 105 ±5 см Змінити на: Ширина медичної бігової доріжки не більше 105 ±5 см Данна вимога в існуючій редакції є необхідною, оскільки ширина бігової доріжки 105 ±5 см дозволяє заїзжати на бігову доріжку пацієнтам безпосередньо на кріслі колісному та змінювати положення сидячи на положення стоячи вже на біговій доріжці, будучи закріпленими в спеціальну стропу пацієнта, що зменшує навантаження на персонал та є безпечним для пацієнта.
Скаржник пропонує вагомо погіршити характеристики предмету закупівлі.
12 Довжина медичної бігової доріжки 172 ±5 см Змінити на: довжина медичної бігової доріжки не менше 172 ±5 см Данна вимога в існуючій редакції є необхідною, оскільки довжина бігової доріжки 172 ± 5 см обрана з урахуванням середнього кроку дорослого пацієнта під час реабілітаційного тренування, зокрема після інсультів і травм нижніх кінцівок.
Така довжина забезпечує достатню амплітуду руху для пацієнтів різного зросту, включно з пацієнтами високого зросту), і водночас дозволяє зберігати компактність конструкції, що важливо для розміщення у фізіотерапевтичних залах.
Зменшення довжини може обмежити амплітуду руху пацієнта й знизити ефективність реабілітаційного процесу, тоді як збільшення довжини призведе до ускладнення доступу персоналу до пацієнта, що підвищує ризик травм під час занять.
13 Полотно для тренувань повинно складатися з алюмінієвих ламелей з гумовим шаром, у яких відсутнє провисання, а поверхня для ходьби не нагрівається під час заняття Видалити Данна вимога в існуючій редакції є необхідною, оскільки полотно бігової доріжки, виконане з алюмінієвих ламелей із гумовим шаром, забезпечує рівномірну та стабільну поверхню без провисання, що особливо важливо під час реабілітації пацієнтів із порушеннями координації, після інсульту чи травм, коли навіть незначне відхилення полотна може спричинити втрату рівноваги або падіння. Конструкція з алюмінієвих ламелей гарантує постійну жорсткість і точність відтворення кроку, що дозволяє медичному персоналу контролювати біомеханіку руху та ефективно відновлювати навички ходи. Гумовий шар на поверхні ламелей знижує ударне навантаження на суглоби, забезпечуючи лагідний режим тренувань для пацієнтів. Додатково така поверхня не нагрівається під час тривалих занять, що виключає ризик опіків чи дискомфорту у пацієнтів. Завдяки своїй конструкції ламельне полотно має підвищену довговічність, не потребує регулярного натягування чи мастила, що зменшує ризики простоїв обладнання та оптимізує витрати державних коштів на технічне обслуговування.
Скаржник пропонує вагомо погіршити характеристики предмету закупівлі, видаливши данну вимогу.
14 Висота платформи бігового полотна не більше 30 см для полегшення доступу пацієнтів Видалити Данна вимога в існуючій редакції є необхідною, оскільки зниження висоти платформи до рівня не більше 30 см забезпечує безпечний вхід і вихід пацієнтів, у тому числі тих, хто користується допоміжними засобами (ходунками, милицями, ортезами). Це дозволяє проводити заняття без сторонньої підтримки, зменшує ризик травми, підвищує комфорт і впевненість пацієнта під час реабілітації.
Скаржник пропонує значно підвищити небезпеку використання предмету закупівлі, видаливши данну вимогу.
15 Ширина полотна доріжки не менше 60 см Змінити на: Ширина полотна доріжки не більше 60 см Данна вимога в існуючій редакції є необхідною, оскільки під час відновлення навичок ходьби пацієнти часто мають нестійку ходу, розхитування тулуба або асиметрію кроку, що потребує ширшої зони для руху, ніж у стандартних фітнес-доріжках.
Ширина полотна не менше 60 см забезпечує достатній простір для природного руху ніг і стоп, дозволяє уникнути зісковзування або втрати рівноваги та створює можливість безпечного втручання лікаря з боків у разі потреби.
Крім того, доріжки з вузьким полотном не дозволяють використовувати бігову доріжку пацієнтам на кріслі колісному, що значно обмежує коло пацієнтів, які могли б проходити реабілітаційний процес.
Скаржник пропонує вагомо погіршити характеристики предмету закупівлі.
Скаржник зазначає у Скарзі, що вищезазначені зміни не вплинуть на клінічне призначення предмета закупівлі та не обмежать сферу його застосування. Проте враховуючи вищевикладене обґрунтування Скаржник пропонує вагомо погіршити характеристики предмету закупівлі та суттєво знизити коло пацієнтів, які зможуть проходити реабілітаційний процес використовуючи бігову доріжку. А також Скаржник пропонує значно знизити рівень безпеки використання бігової доріжки, що критично для реабілітаційного процесу, особливо пацієнтам після ампутації двох та більше кінцівок.
Також Скаржник пропонує видалити низку вимог зазначених у поточній Редакції Медико-технічні вимоги зазначених у Додатку 4 Тендерної документації, оскільки зазначає що данні вимоги вказані під одного конкретного виробника, що не відповідає дійсності, оскільки вони відповідають щонайменше двом виробникам.
Наводимо нижче таблицю з відповідністю товарів різних виробників, які відповідають медико-технічним вимогам, які Скаржник пропонує видалити. Технічні характеристики пристрою Медична бігова доріжка Коліз Трак 60 ПРО (виробництва компанії Reha-Stim Medtec GmbH, Німеччина) наведені у інструкції з експлуатації (Додаток_1).А технічні характеристики пристрою LokoStation ELVETA 55/70 (виробництва компанії WOODWAY USA, Inc., США) наведені у інструкції з експлуатації та специфікації, з якими можна ознайомитися (Додаток_2 та Додаток_3) та на сайті виробника:
https://www.woodway.com/treadmills/lokostation/
https://woodway.com/wp-content/uploads/2024/02/PPSMed_spec.pdf
Таблиця 2:
№ п/п Технічні вимоги поточна редакція
Пропозиція Скаржника
Медична бігова доріжка Коліз Трак 60 ПРО (виробництва компанії Reha-Stim Medtec GmbH, Німеччина)
LokoStation ELVETA 55/70 виробництва компанії WOODWAY USA, Inc., США)
5 Система компенсації ваги пацієнта повинна складатися із сталевої конструкції з двома електродвигунами підйомника, двома вагами, двома канатними системами Видалити Відповідає згідно з сторінкою 13 Інструкції з експлуатації. Відповідає згідно з сторінкою 12, 18 Інструкції з експлуатації.
6 Система компенсації ваги повинна надавати можливість однобічного полегшення ваги Видалити Відповідає згідно з сторінкою 13 Інструкції з експлуатації. Відповідає згідно з сторінкою 18 Інструкції з експлуатації.
13 Полотно для тренувань повинно складатися з алюмінієвих ламелей з гумовим шаром, у яких відсутнє провисання, а поверхня для ходьби не нагрівається під час заняття Видалити Відповідає згідно з сторінкою 23 Інструкції з експлуатації. Відповідає згідно з сторінкою 2 Специфікації, опису поверхні для ходьби
14 Висота платформи бігового полотна не більше 30 см для полегшення доступу пацієнтів Видалити Відповідає згідно з сторінкою 23 Інструкції з експлуатації. Відповідає згідно з сторінкою 18 Інструкції з експлуатації.
З урахуванням Таблиці 1, таблиці 2 та усього вищевикладеного, вважаємо, що вимоги не є дискримінаційними, а зумовлені медичними потребами та технічними стандартами безпеки для пацієнтів різних груп та цілком відповідають частині четвертій статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (зі змінами).
Замовник діяв відповідно до вимог статей 5 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 (зі змінами).
Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію, а лише встановлює необхідний мінімальний рівень функціональності та безпеки медичного обладнання.
На підставі вище викладеного, Замовник зазначає, що доводи Суб’єкта оскарження є не обґрунтованими та не підлягають задоволенню.
ПРОСИМО:
1. Прийняти до розгляду Відповідь від Замовника.
2. Відмовити Товариству з обмеженою відповідальністю "УНІМЕД ГРУП" (код ЄДРПОУ: 44979249) в задоволені Скарги.
Уповноважена особа Зарема НЕСТЕРЕНКО
21.10.2025 р.