Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з обробки транзакцій з використанням електронних платіжних засобів (процесинг) від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-10-013826-a
Id Tender 4552c0ddd3904abaaa4289a9dcac949b
План UA-P-2025-10-10-015466-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.10.2025 19:45
Остання зміна 07.11.2025 15:29
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
69 774 360 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.10.2025 19:44 до 22.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.10.2025 19:44
до 19.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.10.2025 19:44
до 19.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.10.2025 00:00
до 30.10.2025 12:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.10.2025 12:28
до 05.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.10.2025 12:28
до 07.11.2025 15:29
Період уточнень
з 10.10.2025 19:44 до 19.10.2025 00:00
Період оскарження
з 10.10.2025 19:44 до 19.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.10.2025 00:00 до 30.10.2025 12:28
Період кваліфікації
з 22.10.2025 00:00 до 30.10.2025 12:28
Основні параметри
Послуги з обробки транзакцій з використанням електронних платіжних засобів (процесинг)
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни надання Послуг в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо строків надання Послуг визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
69 774 360 грн.
Послуги з обробки транзакцій з використанням електронних платіжних засобів (процесинг)
Назва предмета закупівлі
Послуги з обробки транзакцій з використанням електронних платіжних засобів (процесинг)
Очікувана вартість
69 774 360 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
348871,8
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція : №1 8 000 (Людино-година)
Послуга технологічного супроводження
Опис предмета закупівлі
Послуга технологічного супроводження
Код ДК 021:2015
66172000-6 - Послуги з обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги
Кількість
8 000
Одиниця виміру
Людино-година
Адреса постачання
01001, Україна, Київська область, Київ, Україна, м. Київ, вул. Хрещатик, буд. 22
Дата постачання по
31.12.2027 00:00
Позиція : №2 1 300 000 (штуки)
Послуга щодо обробки та надання даних через систему on-line доступу (про історію авторизацій по номеру картки / Terminal ID тощо).
Опис предмета закупівлі
Послуга щодо обробки та надання даних через систему on-line доступу (про історію авторизацій по номеру картки / Terminal ID тощо).
Код ДК 021:2015
66172000-6 - Послуги з обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги
Кількість
1 300 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01001, Україна, Київська область, Київ, Україна, м. Київ, вул. Хрещатик, буд. 22
Дата постачання по
31.12.2027 00:00
Позиція : №3 24 (послуга)
Послуга з реєстрації та підтримки підключення до МПС MasterСard
Опис предмета закупівлі
Послуга з реєстрації та підтримки підключення до МПС MasterСard
Код ДК 021:2015
66172000-6 - Послуги з обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги
Кількість
24
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01001, Україна, Київська область, Київ, Україна, м. Київ, вул. Хрещатик, буд. 22
Дата постачання по
31.12.2027 00:00
Позиція : №4 24 (послуга)
Послуга з реєстрації та підтримки підключення до НПС «ПРОСТІР»
Опис предмета закупівлі
Послуга з реєстрації та підтримки підключення до НПС «ПРОСТІР»
Код ДК 021:2015
66172000-6 - Послуги з обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги
Кількість
24
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01001, Україна, Київська область, Київ, Україна, м. Київ, вул. Хрещатик, буд. 22
Дата постачання по
31.12.2027 00:00
Позиція : №5 2 400 (штуки)
Послуга з надання web-інтерфейсу до даних авторизаційної системи ПК процесингу щомісячно)
Опис предмета закупівлі
Послуга з надання web-інтерфейсу до даних авторизаційної системи ПК процесингу щомісячно)
Код ДК 021:2015
66172000-6 - Послуги з обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги
Кількість
2 400
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01001, Україна, Київська область, Київ, Україна, м. Київ, вул. Хрещатик, буд. 22
Дата постачання по
31.12.2027 00:00
Позиція : №6 1 200 000 (штуки)
Послуга з підтримки POS-терміналу/віртуального терміналу щомісячно
Опис предмета закупівлі
Послуга з підтримки POS-терміналу/віртуального терміналу щомісячно
Код ДК 021:2015
66172000-6 - Послуги з обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги
Кількість
1 200 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01001, Україна, Київська область, Київ, Україна, м. Київ, вул. Хрещатик, буд. 22
Дата постачання по
31.12.2027 00:00
Позиція : №7 30 000 (штуки)
Послуга з підключення POS-терміналу/віртуального терміналу
Опис предмета закупівлі
Послуга з підключення POS-терміналу/віртуального терміналу
Код ДК 021:2015
66172000-6 - Послуги з обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги
Кількість
30 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01001, Україна, Київська область, Київ, Україна, м. Київ, вул. Хрещатик, буд. 22
Дата постачання по
31.12.2027 00:00
Позиція : №8 150 000 000 (штуки)
Послуга з оброблення фінансової транзакції в мережі POS терміналів
Опис предмета закупівлі
Послуга з оброблення фінансової транзакції в мережі POS терміналів
Код ДК 021:2015
66172000-6 - Послуги з обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги
Кількість
150 000 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01001, Україна, Київська область, Київ, Україна, м. Київ, вул. Хрещатик, буд. 22
Дата постачання по
31.12.2027 00:00
Позиція : №9 30 000 000 (штуки)
Послуга з оброблення фінансової транзакції в мережі інтернет, в тому числі з використанням технології 3D Secure: - e-commerce (інтернет-еквайринг); - Visa Direct/MasterСard MoneySend (P2P перекази)
Опис предмета закупівлі
Послуга з оброблення фінансової транзакції в мережі інтернет, в тому числі з використанням технології 3D Secure: - e-commerce (інтернет-еквайринг); - Visa Direct/MasterСard MoneySend (P2P перекази)
Код ДК 021:2015
66172000-6 - Послуги з обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги
Кількість
30 000 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01001, Україна, Київська область, Київ, Україна, м. Київ, вул. Хрещатик, буд. 22
Дата постачання по
31.12.2027 00:00
Позиція : №10 10 000 (штуки)
Послуга щодо ведення диспутної роботи (аналіз транзакції, що оскаржується, запит документів в разі необхідності, прийняття рішення щодо виставлення поворотного платежу, арбітражні диспути та інше)
Опис предмета закупівлі
Послуга щодо ведення диспутної роботи (аналіз транзакції, що оскаржується, запит документів в разі необхідності, прийняття рішення щодо виставлення поворотного платежу, арбітражні диспути та інше)
Код ДК 021:2015
66172000-6 - Послуги з обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги
Кількість
10 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01001, Україна, Київська область, Київ, Україна, м. Київ, вул. Хрещатик, буд. 22
Дата постачання по
31.12.2027 00:00
Позиція : №11 24 (послуга)
Послуга щоденної обробки даних файлового обміну (щомісячно)
Опис предмета закупівлі
Послуга щоденної обробки даних файлового обміну (щомісячно)
Код ДК 021:2015
66172000-6 - Послуги з обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги
Кількість
24
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01001, Україна, Київська область, Київ, Україна, м. Київ, вул. Хрещатик, буд. 22
Дата постачання по
31.12.2027 00:00
Позиція : №12 24 (послуга)
Послуга моніторингу шахрайських операцій в режимі 24/7 (еквайринг), яка включає в себе в т.ч. блок. авторизації з використанням правил маршрутизації (щомісячно)
Опис предмета закупівлі
Послуга моніторингу шахрайських операцій в режимі 24/7 (еквайринг), яка включає в себе в т.ч. блок. авторизації з використанням правил маршрутизації (щомісячно)
Код ДК 021:2015
66172000-6 - Послуги з обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги
Кількість
24
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01001, Україна, Київська область, Київ, Україна, м. Київ, вул. Хрещатик, буд. 22
Дата постачання по
31.12.2027 00:00
Позиція : №13 48 (штуки)
Послуга з підтримки каналів зв'язку, в т.ч. шифрованих каналів
Опис предмета закупівлі
Послуга з підтримки каналів зв'язку, в т.ч. шифрованих каналів
Код ДК 021:2015
66172000-6 - Послуги з обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги
Кількість
48
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01001, Україна, Київська область, Київ, Україна, м. Київ, вул. Хрещатик, буд. 22
Дата постачання по
31.12.2027 00:00
Позиція : №14 24 (послуга)
Послуга з реєстрації та підтримки підключення до МПС Visa
Опис предмета закупівлі
Послуга з реєстрації та підтримки підключення до МПС Visa
Код ДК 021:2015
66172000-6 - Послуги з обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги
Кількість
24
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01001, Україна, Київська область, Київ, Україна, м. Київ, вул. Хрещатик, буд. 22
Дата постачання по
31.12.2027 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: Оплата за фактично надані послуги проводиться Замовником по закінченню Розрахункового періоду на підставі рахунку Виконавця та підписаного Сторонами Акту протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня його підписання Замовником та за умови, що до дати платежу Виконавець здійснив реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних належним чином складеної податкової накладної згідно з нормами Податкового кодексу України.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ОПЕРАТОР "УКРКАРТ""
Пропозиція:
69 774 360 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.10.2025 16:45
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лой Людмила Григорівна
Електронна пошта
Телефон
380677971798
Сайт:
http://ukrposhta.ua
Замовник
ЄДРПОУ
21560045
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Хрещатик, 22
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з обробки транзакцій з використанням електронних платіжних засобів (процесинг)
Період вимог/скарг з 30.10.2025 12:28 по 05.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.10.2025 00:00 по 20.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визнати ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ОПЕРАТОР "УКРКАРТ"" переможцем процедури закупівлі Послуги з обробки транзакцій з використанням електронних платіжних засобів (процесинг) (ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-10-013826-a) та прийняти рішення про намір укласти договір.
Документи кваліфікації
30.10.2025 12:28
Довідка НАЗК
30.10.2025 12:28
Повідомлення про рішення
27.10.2025 17:44
Електроний протокол про продовження строку
22.10.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 19:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 19:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції У зв’язку з необхідністю більш детального вивчення та всебічного розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ОПЕРАТОР "УКРКАРТ"" за процедурою відритих торгів «Послуги з обробки транзакцій з використанням електронних платіжних засобів (процесинг)» згідно коду ДК 021-2015: 66170000-2 Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги (ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-10-013826-a), Замовник АТ «Укрпошта» повідомляє, що строк розгляду тендерної пропозиції продовжено до 20 робочих днів на підставі ч. 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами.. Дата прийняття рішення: 27.10.2025. Уповноважена особа АТ «Укрпошта» _КЕП__ Людмила ЛОЙ
Дата продовження строку розгляду
27.10.2025 17:43
Дата кінця розгляду
20.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ОПЕРАТОР "УКРКАРТ"" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції: - не надав додаток до довідки у довільній формі, у вигляді чинного документу (АОС), що підтверджує проходження учасником аудиту Payment Card Industry 3D-Securit (PCI 3D-S), ТА/АБО офіційний лист-підтвердження від компанії, яка проводила аудит, із зазначенням відповідності учасника зазначеним вимогам та терміну дії результатів перевірки; - у довідці у довільній формі, що має містити витяг з договору про придбання у вендора процесингового рішення відповідної технології або наявності технології власної розробки, не співставляється інформація про контрагентів, які прописані в самій довідці та у витягах до договорів. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: – пп. 6.2 та пп. 6.5.1 п.6 Додатку 2 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - чинний документу (АОС), до довідки в довільній формі, що підтверджує проходження учасником аудиту Payment Card Industry 3D-Securit (PCI 3D-S), ТА/АБО офіційний лист-підтвердження від компанії, яка проводила аудит, із зазначенням відповідності учасника зазначеним вимогам та терміну дії результатів перевірки - уточнену довідку у довільній формі, що має містити витяг з договору про придбання у вендора процесингового рішення відповідної технології або наявності технології власної розробки, де співставляється інформація про контрагентів, які прописані в самій довідці та у витягах до договорів. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
28.10.2025 15:00
Надати до
29.10.2025 15:00
Договір
UA-2025-10-10-013826-a-a1
Підписаний і діє
Номер
061125-06Е
69 774 360 грн.
58 145 300 грн.
З ПДВ
Підписано
06.11.2025
Строк дії договору з
06.11.2025
по
31.12.2027
Номенклатура
8 000 (Людино-година)
Послуга технологічного супроводження
Номенклатура
Послуга технологічного супроводження
Кількість
8 000
Одиниця виміру
Людино-година
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 грудня 2027 р.
Номенклатура
1 300 000 (штуки)
Послуга щодо обробки та надання даних через систему on-line доступу (про історію авторизацій по номеру картки / Terminal ID тощо).
Номенклатура
Послуга щодо обробки та надання даних через систему on-line доступу (про історію авторизацій по номеру картки / Terminal ID тощо).
Кількість
1 300 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 грудня 2027 р.
Номенклатура
24 (послуга)
Послуга з реєстрації та підтримки підключення до МПС MasterСard
Номенклатура
Послуга з реєстрації та підтримки підключення до МПС MasterСard
Кількість
24
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 грудня 2027 р.
Номенклатура
24 (послуга)
Послуга з реєстрації та підтримки підключення до НПС «ПРОСТІР»
Номенклатура
Послуга з реєстрації та підтримки підключення до НПС «ПРОСТІР»
Кількість
24
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 грудня 2027 р.
Номенклатура
2 400 (штуки)
Послуга з надання web-інтерфейсу до даних авторизаційної системи ПК процесингу щомісячно)
Номенклатура
Послуга з надання web-інтерфейсу до даних авторизаційної системи ПК процесингу щомісячно)
Кількість
2 400
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 грудня 2027 р.
Номенклатура
1 200 000 (штуки)
Послуга з підтримки POS-терміналу/віртуального терміналу щомісячно
Номенклатура
Послуга з підтримки POS-терміналу/віртуального терміналу щомісячно
Кількість
1 200 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 грудня 2027 р.
Номенклатура
30 000 (штуки)
Послуга з підключення POS-терміналу/віртуального терміналу
Номенклатура
Послуга з підключення POS-терміналу/віртуального терміналу
Кількість
30 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 грудня 2027 р.
Номенклатура
150 000 000 (штуки)
Послуга з оброблення фінансової транзакції в мережі POS терміналів
Номенклатура
Послуга з оброблення фінансової транзакції в мережі POS терміналів
Кількість
150 000 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 грудня 2027 р.
Номенклатура
30 000 000 (штуки)
Послуга з оброблення фінансової транзакції в мережі інтернет, в тому числі з використанням технології 3D Secure: - e-commerce (інтернет-еквайринг); - Visa Direct/MasterСard MoneySend (P2P перекази)
Номенклатура
Послуга з оброблення фінансової транзакції в мережі інтернет, в тому числі з використанням технології 3D Secure: - e-commerce (інтернет-еквайринг); - Visa Direct/MasterСard MoneySend (P2P перекази)
Кількість
30 000 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 грудня 2027 р.
Номенклатура
10 000 (штуки)
Послуга щодо ведення диспутної роботи (аналіз транзакції, що оскаржується, запит документів в разі необхідності, прийняття рішення щодо виставлення поворотного платежу, арбітражні диспути та інше)
Номенклатура
Послуга щодо ведення диспутної роботи (аналіз транзакції, що оскаржується, запит документів в разі необхідності, прийняття рішення щодо виставлення поворотного платежу, арбітражні диспути та інше)
Кількість
10 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 грудня 2027 р.
Номенклатура
24 (послуга)
Послуга щоденної обробки даних файлового обміну (щомісячно)
Номенклатура
Послуга щоденної обробки даних файлового обміну (щомісячно)
Кількість
24
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 грудня 2027 р.
Номенклатура
24 (послуга)
Послуга моніторингу шахрайських операцій в режимі 24/7 (еквайринг), яка включає в себе в т.ч. блок. авторизації з використанням правил маршрутизації (щомісячно)
Номенклатура
Послуга моніторингу шахрайських операцій в режимі 24/7 (еквайринг), яка включає в себе в т.ч. блок. авторизації з використанням правил маршрутизації (щомісячно)
Кількість
24
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 грудня 2027 р.
Номенклатура
48 (штуки)
Послуга з підтримки каналів зв'язку, в т.ч. шифрованих каналів
Номенклатура
Послуга з підтримки каналів зв'язку, в т.ч. шифрованих каналів
Кількість
48
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 грудня 2027 р.
Номенклатура
24 (послуга)
Послуга з реєстрації та підтримки підключення до МПС Visa
Номенклатура
Послуга з реєстрації та підтримки підключення до МПС Visa
Кількість
24
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 грудня 2027 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21560045

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ОПЕРАТОР "УКРКАРТ""
Повна назва
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ОПЕРАТОР "УКРКАРТ""
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42831128

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
07.11.2025 15:29
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
69 774 360 грн.
Період подання пропозицій
до 22.10.2025 00:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Контактний телефон:
380677971798
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
69 774 360 грн.
Період подання пропозицій
до 22.10.2025 00:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Контактний телефон:
380677971798
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності