Показати схожі тендери

Закупівля Послуги ремонту комп’ютерної техніки із заміною деталей, код ДК 021:2015: 50320000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів від Національне агентство з питань запобігання корупціїї.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-10-013294-a
Id Tender 90abe1a39bd24d99bc54fcce81c46b38
План UA-P-2025-01-17-006950-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 10.10.2025 17:23
Остання зміна 22.10.2025 19:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
298 147 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.10.2025 17:22 до 18.10.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 10.10.2025 17:22
до 15.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.10.2025 17:22
до 15.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 18.10.2025 09:00
-
Період уточнень
з 10.10.2025 17:22 до 15.10.2025 00:00
Період оскарження
з 10.10.2025 17:22 до 15.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.10.2025 09:00
Основні параметри
Послуги ремонту комп’ютерної техніки із заміною деталей, код ДК 021:2015: 50320000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
З питань оформлення тендерних пропозицій – Чайковська Світлана Сергіївна, завідувач сектору публічних закупівель Управління матеріально-технічного забезпечення та експлуатації, уповноважена особа щодо здійснення процедур закупівель Національного агентства з питань запобігання корупції, тел.: (044)200-08-83, e-mail: [email protected] З питань, пов’язаних з наданням консультацій щодо технічних вимог – Цибульський Андрій Юрійович, головний спеціаліст відділу ресурсного забезпечення Управління матеріально-технічного забезпечення та експлуатації, уповноважена особа щодо здійснення процедур закупівель Національного агентства з питань запобігання корупції, тел.: (044) 200-08-39, e-mail: [email protected] Тендерна пропозиція, інформація та усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
298 147 грн.
Послуги ремонту комп’ютерної техніки із заміною деталей, код ДК 021:2015: 50320000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Назва предмета закупівлі
Послуги ремонту комп’ютерної техніки із заміною деталей, код ДК 021:2015: 50320000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Очікувана вартість
298 147 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1490,74
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
50321000-1 Послуги з ремонту персональних комп’ютерів Послуги включають: Ремонт принтера (БФП), сканера: очищення системи сканування/копіювання; очищення блоку подачі і транспорту паперу; очищення роликів реєстрації паперу; очищення та змащування шестерень передавального механізму; очищення бункерів відпрацьованого тонера і перевірка картриджів, драм юнітів (у разі їх наявності); очищення лотків для паперу та зовнішніх панелей; очищення притискного і тефлонового валів, лапок відділення копіра або вузла термозакріплення (у разі їх наявності); заміна деталей і вузлів, що відпрацювали свій ресурс; тестування та перевірка працездатності пристрою. Ремонт ПК, ноутбуків, ДБЖ: видалення пилу і бруду з устаткування зовні та всередині; змащування рухомих вузлів (за необхідності); заміна термопасти охолоджуючого пристрою процесора (за необхідності); заміна деталей і вузлів, що відпрацювали свій ресурс; тестування та перевірка працездатності пристрою.
Код ДК 021:2015
50320000-4 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Кількість
99
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
01103, Україна, Київська область, Київ, бульвар Миколи Міхновського, 28
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
З метою своєчасної реєстрації фінансових зобов’язань за цим Договором у Державній казначейській службі України Виконавець надає Замовнику належним чином оформлений акт приймання-передачі послуг. Розрахунок за фактично надані Послуги здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами акта приймання-передачі послуг. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахунку коштів на рахунок Виконавця, вказаний у розділі 14 Договору. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ОПТИМАЛ СОЛЮШНС СЕРВІС"
Пропозиція:
297 920 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Чайковська
Електронна пошта
Телефон
+380442000883
Сайт:
https://nazk.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
40381452
Повна назва
Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Поштовий індекс
01103
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
місто Київ
Адреса
бульвар Миколи Міхновського, буд. 28
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги ремонту комп’ютерної техніки із заміною деталей, код ДК 021:2015: 50320000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.10.2025 09:00 по 25.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.10.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 17:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 17:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
І. Перелік виявлених невідповідностей. 1. Наявні невідповідності в документах наданих для підтвердження повноважень особи щодо підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю (файли «Копія Наказ 2К про призначення директора (тов ОСС).pdf» та «Копія протокол загальних зборів щодо обрання керівника.pdf»). 2. Тендерна пропозиція (файл «Тендерна пропозиція.pdf») не заповнена повністю (п.6, 7) та містить невідповідності в розрахунку ціни пропозиції та ПДВ. 3. Документи надані для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (файл «Оборотно сальдова відомість ОСС .pdf») надані без дотримання вимог пункту 7 розділу 1 Тендерної документації «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції». 4. Не підтверджено наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) відповідно до вимог тендерної документації, а саме: *Під аналогічним договором в розумінні даної закупівлі є виконаний учасником договір про надання послуг з ремонту комп’ютерної техніки із заміною деталей. ІІ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 1. Пункт 4 розділу II. «Документи/інформація, що подаються УЧАСНИКОМ в складі тендерної пропозиції» додатку 1 до Тендерної документації: «Документи, що підтверджують повноваження особи на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю: розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду (протокол зборів засновників (загальних зборів учасників) та/або наказ про призначення тощо) та/або довіреність (доручення) з відповідним підтвердженням повноваження службової (посадової особи) Учасника, що підписала від імені Учасника відповідну довіреність (доручення), та/або інший документ (документи), що підтверджує повноваження уповноваженої особи Учасника на підпис.» 2. Пункт 8 розділу ІІ. «Документи/інформація, що подаються УЧАСНИКОМ в складі тендерної пропозиції» Додаток 5 до цієї тендерної документації «Тендерна пропозиція». Документ «Тендерна пропозиція» повинен містити точну і повну інформацію про товари, роботи, послуги, що пропонуються. Ціна тендерної пропозиції та всі її складові повинні бути чітко і остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень. Учасник визначає ціни на товари, роботи, послуги, які він пропонує надати за договором, з урахуванням всіх податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, на умовах викладених в цій тендерній документації. Не врахована учасником вартість окремих товарів, робіт, послуг не сплачується замовником окремо, а витрати на їх постачання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції. 3. Пункт 7 розділу 1 Тендерної документації «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції»:» Тендерна пропозиція, інформація та усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою……» 4. Пункт 1 додатку 3 до Тендерної документації: «1.1. В складі тендерної пропозиції надати копію аналогічного* договору та документів (документ), що підтверджують повне виконання цього договору, а саме копії первинних документів (документа), що визначені в аналогічному договорі (акти виконаних робіт/акти наданих послуг тощо). Аналогічний договір має бути наданий з додатками або іншими невід’ємними його частинами (специфікаціями, рахунками, додатковими угодами тощо). Первинні документи, що підтверджують виконання аналогічного договору мають бути подані в повному обсязі. *Під аналогічним договором в розумінні даної закупівлі є виконаний учасником договір про надання послуг з ремонту комп’ютерної техніки із заміною деталей.» ІІІ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Усунути невідповідності в документах, які надані для підтвердження повноважень особи щодо підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. 2. Надати повністю заповнений додаток 5 до тендерної документації «Тендерна пропозиція», усунути невідповідності в розрахунку ціни пропозиції та заповнити інформацію щодо ПДВ. 3. Документи надані для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (файл «Оборотно сальдова відомість ОСС .pdf») надати з дотримання вимог пункту 7 розділу 1 Тендерної документації «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції». 4. Надати документи для підтвердження наявності в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) відповідно до вимог додатку 3 до Тендерної документації.
Створено
22.10.2025 16:08
Надати до
23.10.2025 16:08
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
298 147 грн.
Період подання пропозицій
до 18.10.2025 09:00
Замовник:
Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Контактний телефон:
+380442000883
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
298 147 грн.
Період подання пропозицій
до 18.10.2025 09:00
Замовник:
Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Контактний телефон:
+380442000883
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності