Показати схожі тендери

Закупівля Нове будівництво комплексу попередньої очистки стічних вод полігону твердих побутових відходів по вул. Чорнівській, 33 у м. Чернівцях перед скидом в міську каналізацію (код ДК 021-2015:45252000-8 «Будівництво споруд для очищення стічних вод, водоочисних і сміттєспалювальних заводів») від Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-10-013248-a
Id Tender af1169c6c8a24463a43f21ee9f3d5c83
План UA-P-2025-10-10-015039-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.10.2025 17:17
Остання зміна 01.12.2025 16:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
18 654 985.2 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.10.2025 17:16 до 25.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.10.2025 17:16
до 22.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.10.2025 17:16
до 22.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.10.2025 11:59
до 21.11.2025 12:29
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.11.2025 17:25
до 27.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.11.2025 12:29
до 01.12.2025 16:34
Період уточнень
з 10.10.2025 17:16 до 22.10.2025 00:00
Період оскарження
з 10.10.2025 17:16 до 22.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.10.2025 11:59 до 21.11.2025 12:29
Період кваліфікації
з 27.10.2025 11:59 до 21.11.2025 12:29
Основні параметри
Нове будівництво комплексу попередньої очистки стічних вод полігону твердих побутових відходів по вул. Чорнівській, 33 у м. Чернівцях перед скидом в міську каналізацію (код ДК 021-2015:45252000-8 «Будівництво споруд для очищення стічних вод, водоочисних і сміттєспалювальних заводів»)
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а також відповідно до п. 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами й доповненнями), за джерелом фінансування Чернівецької міської територіальної громади на 2025 рік, відповідно до рішення Чернівецької міської ради VІІІ скликання від 19.12.2024 року №2094 «Про бюджет Чернівецької міської територіальної громади на 2025 рік» (із змінами й доповненнями).
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
18 654 985.2 грн.
Нове будівництво комплексу попередньої очистки стічних вод полігону твердих побутових відходів по вул. Чорнівській, 33 у м. Чернівцях перед скидом в міську каналізацію (код ДК 021-2015:45252000-8 «Будівництво споруд для очищення стічних вод, водоочисних і сміттєспалювальних заводів»)
Назва предмета закупівлі
Нове будівництво комплексу попередньої очистки стічних вод полігону твердих побутових відходів по вул. Чорнівській, 33 у м. Чернівцях перед скидом в міську каналізацію (код ДК 021-2015:45252000-8 «Будівництво споруд для очищення стічних вод, водоочисних і сміттєспалювальних заводів»)
Очікувана вартість
18 654 985.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
93274,93
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
93 274.93
Аукціон
Cтарт аукціону
27.10.2025 11:36
Закінчення аукціону
27.10.2025 11:59
Позиція
Опис предмета закупівлі
Нове будівництво комплексу попередньої очистки стічних вод полігону твердих побутових відходів по вул. Чорнівській, 33 у м. Чернівцях перед скидом в міську каналізацію (код ДК 021-2015:45252000-8 «Будівництво споруд для очищення стічних вод, водоочисних і сміттєспалювальних заводів»)
Код ДК 021:2015
45252000-8 - Будівництво споруд для очищення стічних вод, водоочисних і сміттєспалювальних заводів
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вул. Чорнівська, 33
Дата постачання по
31.05.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник оплачує якісно виконані Роботи за даним Договором частинами по мірі їх виконання, протягом 30 банківських днів з дати підписання Сторонами та представником майбутнього балансоутримувача МКП «Чернівціспецкомунтранс» Актів приймання виконаних будівельних робіт без зауважень та належного оформлення Підрядником та передачі Замовнику всіх необхідних документів. При цьому оплата Замовником Установки очищення стічних вод контейнерного типу з технологічним обладнанням здійснюється після позитивного результату тестування та попереднього випробування протягом 30 банківських днів з дати підписання Сторонами та представником майбутнього балансоутримувача МКП «Чернівціспецкомунтранс» Акту про приймання-передачу Установки очищення стічних вод контейнерного типу з технологічним обладнанням без зауважень.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРІС-КОМ"
Пропозиція:
18 642 985.2 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙТРАНСАВТО"
Пропозиція:
18 254 985 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.10.2025 11:36
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.10.2025 17:17
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталя Майстренко
Електронна пошта
Телефон
+380506389777
Замовник
ЄДРПОУ
44173515
Повна назва
Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради
Поштовий індекс
58005
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
місто Чернівці
Адреса
вул.Чехова Антона, будинок 23
Кваліфікація
Лот № 1 Нове будівництво комплексу попередньої очистки стічних вод полігону твердих побутових відходів по вул. Чорнівській, 33 у м. Чернівцях перед скидом в міську каналізацію (код ДК 021-2015:45252000-8 «Будівництво споруд для очищення стічних вод, водоочисних і сміттєспалювальних заводів»)
Період вимог/скарг з 11.11.2025 17:25 по 17.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.10.2025 11:59 по 25.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону; Замовник має відхилити тендерну пропозицію Учасника процедури закупівлі ТОВ "СТРОЙТРАНСАВТО" на підставі абзацу 1 частини 3 статті 22 та абзаців 2, 3 та 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей абзацам 2 та 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
11.11.2025 17:25
Повідомлення про рішення
10.11.2025 15:00
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
30.10.2025 10:03
Електроний протокол про продовження строку
27.10.2025 11:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 17:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 17:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "СТРОЙТРАНСАВТО", у зв'язку зі значним обсягом документів, поданих Учасником у тендерній пропозиції, у Замовника виникла необхідність у подовженні строку розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
30.10.2025 10:02
Дата кінця розгляду
25.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Усунути невідповідності шляхом подання Учасником Тендерної пропозиції (Додаток №1 до ТД), згідно вимог Розділу 1 Додатку №4 до тендерної документації. 2. Усунути невідповідності шляхом надання Учасником пояснення чи є Контракт № KHW-SWM DC-01 від 07.04.2023 аналогічним договором предмету даної закупівлі, згідно вимог частини 3 Розділу 4 Додатку №4 до тендерної документації. 3. Усунути невідповідності шляхом надання Учасником документального підтвердження ступені локалізації виробництва товару «Насоса зануреного», згідно вимог пункту 27 Розділу 6 Додатку №4 до тендерної документації. 4. Усунути невідповідності шляхом належного підтвердження Учасником права користування, якщо техніка, машини, механізми, тощо, не є власністю Учасника, а залучені на інших правових підставах, шляхом надання договору, який повинен бути чинний протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та інші (*договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання робіт за договором про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку виконання робіт за договором про закупівлю), згідно вимог частини 1 Розділу 4 Додатку №4 до тендерної документації. 5. Усунути невідповідності шляхом усунення Учасником розбіжностей в поданій Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у стовпчику 2 «Назва обладнання, матеріально-технічної бази та технологій з характеристикою» з найменуванням у доданих свідоцтвах про реєстрацію машин у рядках №4, №6 та №7, згідно вимог частини 1 Розділу 4 Додатку №4 до тендерної документації. 6. Усунути невідповідності шляхом усунення Учасником розбіжностей в поданій Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у стовпчику 3 «Тип /марка/ модель, рік випуску» з найменуванням основних засобів у стовпчику №1 доданій оборотно-сальдовій відомості по рахунку 106 за 22 жовтня 2025 року з рядком №2 Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та у стовпчику №2 балансової довідки №22/10/2025 від 22.10.2025 року з рядком №3 Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, згідно вимог частини 1 Розділу 4 Додатку №4 до тендерної документації. 7. Усунути невідповідності шляхом надання Учасником пояснення, що вказана в Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у стовпчику 2 «Назва обладнання, матеріально-технічної бази та технологій з характеристикою» буде виконувати тіж самі фукнції та підтверджує вимоги Замовника щодо обов’язкового підтвердження наявності: ? Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згорання не менше 3 од.; ? Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3 - не менше 2 од.; ? Навантажувачі одноковшеві – не менше 2 од. згідно вимог частини 1 Розділу 4 Додатку №4 до тендерної документації. 8. Усунути невідповідності шляхом належного підтвердження Учасником вимог Замовника щодо наявності кваліфікованих працівників, які працюють у Учасника за цивільно –правовими договорами №13/25 від 23.10.2025, №14/25 від 2310.2025, №15/25 від 23.10.2025, №18/25 від 23.10.2025, №16/25 від 23.10.2025 та №17/25 від 23.10.2025 з зазначенням/конкретизації роботи та на якій посаді будуть виконувати роботу особи по даним Договорам з метою їх ідентифікації з інформацією зазначеною Учасником у стовпчику №2 «Посада» Довідки про наявність кваліфікованих працівників, які мають знання та досвід у Розділі №2 у рядку № 1, №2, №3, №4, №5 та №6, згідно вимог частини 2 Розділу 4 Додатку №4 до тендерної документації. 9. Усунути невідповідності шляхом подання Учасником належним чином оформленої Довідки про наявність кваліфікованих працівників, які мають знання та досвід з зазначенням номеру та дати видачі кваліфікаційного сертифікату інженера – геодезиста, а також серії, номеру та дати видачі свідоцтва (у разі підвищення кваліфікації), згідно вимог частини 2 Розділу 4 Додатку №4 до тендерної документації. 10. Усунути невідповідності шляхом надання Учасником пояснення, що вказана в Довідці про наявність кваліфікованих працівників, які мають знання та досвід у стовпчику 2 «Посада» працівників буде виконувати тіж самі фукнції та підтверджує вимоги Замовника щодо обов’язкового підтвердження наявності: - інженерно-технічні працівники (виконроб, майстер, інженер-будівельник чи інший працівник з категорії «Керівники» відповідно до довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи») – не менше 1 особи; ? інженер-консультант – не менше 1 особи; ? геодезист - не менше 1 особи; ? інженер з охорони праці – не менше 1 особи; ? інженер з проектно-кошторисної роботи/кошторисник – не менше 1 особи; ? водій вантажного автомобіля – не менше 1 особи; ? електрогазозварник/електрозварник/газозварник - не менше 3 осіб згідно вимог частини 2 Розділу 4 Додатку №4 до тендерної документації. 11. Усунути невідповідності шляхом подання Учасником дипломів по Лопушинській Т.М. та Стефанській А.Є. або надання пояснення, згідно вимог частини 2 Розділу 4 Додатку №4 до тендерної документації. 12. . Усунути невідповідності шляхом подання Учасником в підтвердження кваліфікації інженера з охорони праці Сертифікату, виданого відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитований НААУ, про відповідність вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі», що посвідчує кваліфікаційний рівень не нижче І та Кваліфікаційне посвідчення до сертифікату, згідно вимог частини 2 Розділу 4 Додатку №4 до тендерної документації. 13. Усунути невідповідності шляхом подання Учасником підтверджуючих документів по Загорулько О.В. щодо його роботи за суміщенням, згідно вимог частини 2 Розділу 4 Додатку №4 до тендерної документації. 14. Усунути невідповідності шляхом усунення Учасником розбіжностей в поданій Довідці про наявність кваліфікованих працівників, які мають знання та досвід стосовно посади у рядочку №4 з посадою зазначеною в наказі №29-10/24К від 29.10.2024 року по Шевченко В.Л., згідно вимог частини 2 Розділу 4 Додатку №4 до тендерної документації. 15. Усунути невідповідності шляхом подання Учасником належним чином оформленої Довідки про наявність кваліфікованих працівників, які мають знання та досвід з правильним порахуванням досвіду роботи на посаді зазначених працівників у стовпчику №9, згідно вимог частини 2 Розділу 4 Додатку №4 до тендерної документації. 16. Усунути невідповідності шляхом подання Учасником належним чином оформлених Довідок/Гарантій, згідно вимог п.6.28, 6.29, 6.30, 6.31, 6.32, 6.33, 6.34, 6.35, 6.36, 6.37 Розділу 6 Додатку №4 до тендерної документації. Невідповідності потрібно усунути шляхом подання документів через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
10.11.2025 14:59
Надати до
11.11.2025 14:59
Період вимог/скарг з 21.11.2025 12:29 по 27.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.11.2025 17:25 по 10.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.11.2025 12:29
Довідка НАЗК
21.11.2025 12:29
Повідомлення про рішення
20.11.2025 10:17
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
18.11.2025 16:44
Електроний протокол про продовження строку
11.11.2025 17:25
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 17:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 17:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Під час розгляду наступної тендерної пропозиції ТОВ "АРІС-КОМ" у розмірі 18 642 985,2 грн., яка у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у процедурі закупівлі Нове будівництво комплексу попередньої очистки стічних вод полігону твердих побутових відходів по вул. Чорнівській, 33 у м. Чернівцях перед скидом в міську каналізацію (код ДК 021-2015:45252000-8 «Будівництво споруд для очищення стічних вод, водоочисних і сміттєспалювальних заводів»), ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-10-013248-a, у зв'язку зі значним обсягом документів, поданих Учасником у тендерній пропозиції, у Замовника виникла необхідність у подовженні строку розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
18.11.2025 16:44
Дата кінця розгляду
10.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Усунути невідповідності шляхом подання Учасником Тендерної пропозиції (Додаток №1 до ТД) у якій у п.17 і 18 зазначити посаду відповідальної особи, яка буде підписувати документи тендерної пропозиції та договору, згідно з Додатком №1 до ТД, згідно вимог Розділу 1 Додатку №4 до тендерної документації. 2. Усунути невідповідності шляхом подання Учасником довідки на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі, яка повинна містити інформацію про те хто буде підписувати, завантажувати в електронну систему закупівель та підписувати електронним ключом тендерну пропозицію Учасника із зазначенням ПІБ, дати народження, ідентифікаційного коду і посади особи та наказ/розпорядження про призначення на посаду особи або протокол/рішення про призначення особи або довіреність на особу, згідно вимог частини 5 Розділу 6 Додатку №4 до тендерної документації. 3. Усунути невідповідності шляхом подання Учасником Протоколу №5-4/2025 загальних зборів учасників ТОВ «АРІС-КОМ», згідно вимог частини 5 Розділу 6 Додатку №4 до тендерної документації. 4. Усунути невідповідності шляхом усунення Учасником розбіжностей у сумі (1 090 468,34 грн.) у стовпчику №5 Довідки про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору з Формою № КБ-3 за серпень 2025 року, згідно вимог частини 3 Розділу 4 Додатку №4 до тендерної документації. 5. Усунути невідповідності шляхом усунення Учасником розбіжностей у Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у рядку №4 у стовпчику №3 «Тип /марка/ модель, рік випуску» з найменуванням у доданому Договорі оренди спецтехніки з екіпажом № 07/10 25 від 07.10.2025 року та свідоцтві про реєстрацію машини, згідно вимог частини 1 Розділу 4 Додатку №4 до тендерної документації. 6. Усунути невідповідності шляхом усунення Учасником розбіжностей у Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у рядочку №1 і №2 у стовпчику 2 «Назва обладнання, матеріально-технічної бази та технологій з характеристикою» найменування транспортних засобів та обладнання з найменуванням у доданому Витягу з оборотно сальдової відомості № 11 від 30.09.2025 року, згідно вимог частини 1 Розділу 4 Додатку №4 до тендерної документації. 7. Усунути невідповідності шляхом усунення Учасником розбіжностей у Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у рядочку №1 і №2 у стовпчику 2 «Назва обладнання, матеріально-технічної бази та технологій з характеристикою» з стовпчиком №3 «Тип /марка/ модель, рік випуску», згідно вимог частини 1 Розділу 4 Додатку №4 до тендерної документації. 8. Усунути невідповідності шляхом усунення Учасником розбіжностей у Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у стовпчику 2 «Назва обладнання, матеріально-технічної бази та технологій з характеристикою» найменування транспортних засобів та обладнання з вимогами Замовника щодо обов’язкового підтвердження наявності: ? Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згорання не менше 3 од.; ? Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3 - не менше 2 од.; ? Навантажувачі одноковшеві – не менше 2 од. та надати пояснення, що вказані в Довідці транспортні засоби будуть виконувати тіж самі функції, що машини, які вимагав Замовник, згідно вимог частини 1 Розділу 4 Додатку №4 до тендерної документації. 9. Усунути невідповідності шляхом усунення Учасником розбіжностей у Довідці про наявність кваліфікованих працівників, які мають знання та досвід у стовпчику №9 шляхом правильного прорахування досвіду роботи на посаді зазначених працівників, згідно вимог частини 2 Розділу 4 Додатку №4 до тендерної документації. 10. Усунути невідповідності шляхом усунення Учасником розбіжностей у Довідці про наявність кваліфікованих працівників, які мають знання та досвід у рядочку №6 з посадою зазначеною в наказі № АК0042/25-к - 0000000040 по Куць С.В., згідно вимог частини 2 Розділу 4 Додатку №4 до тендерної документації. 11. Усунути невідповідності шляхом усунення Учасником розбіжностей у Довідці про наявність кваліфікованих працівників, які мають знання та досвід у рядочку №9 з посадою зазначеною в ЦПУ № 8 від 22.10.25 по Деркач К.Л., згідно вимог частини 2 Розділу 4 Додатку №4 до тендерної документації. 12. Усунути невідповідності шляхом усунення Учасником розбіжностей у Довідці про наявність кваліфікованих працівників, які мають знання та досвід у рядочку №7 з ім’ям по батькові зазначеним в ЦПУ № 6 від 22.10.25 по Спірідонов І.В., згідно вимог частини 2 Розділу 4 Додатку №4 до тендерної документації. 13. Усунути невідповідності шляхом подання Учасником наказу про покладання обов’язків виконроба №17/25/3-к від 26.09.2025 року на Іщенко О.Г., згідно вимог частини 2 Розділу 4 Додатку №4 до тендерної документації. 14. Усунути невідповідності шляхом усунення Учасником розбіжностей у Довідці про наявність кваліфікованих працівників, які мають знання та досвід з наказом, шляхом зазначення дати розпорядчого документа та дати прийняття по Куць С.В., згідно вимог частини 2 Розділу 4 Додатку №4 до тендерної документації. 15. Усунути невідповідності шляхом усунення Учасником розбіжностей між терміном дії угод: ЦПУ № ЦПХ 3 від 15.10.25 з Пікалов А.О., Цивільно правовій угоді № 4 від 23.10.25 з Захарченко Є.А, ЦПУ № ЦПХ 5 від 15.10.25 з Підборський Є.Ю., ЦПУ № ЦПХ 4 від 15.10.25 з Тунік О.В. (до 31.12.2025 року) та терміном дії договору про закупівлю за предметом даної закупівлі (до 31.12.2026 року) або надати пояснення щодо терміну дії даних угод, згідно вимог частини 2 Розділу 4 Додатку №4 до тендерної документації. 16. Усунути невідповідності шляхом подання Учасником документів, в підтвердження інформації зазначеної у виписці по особовому рахунку від 24.10.2025 року щодо внесення коштів для грошового покриття за гарантією №51501 у розмірі 93 274,93 грн., надати документи, які вимагав Замовник в підтвердження електронної банківської гарантії, згідно вимог частини 15 Розділу 6 Додатку №4 до тендерної документації. 17. Усунути невідповідності шляхом подання Учасником відомості ресурсів з інформацією про ціни на матеріальні ресурси, згідно вимог частини 18 Розділу 6 Додатку №4 до тендерної документації. Невідповідності потрібно усунути шляхом подання документів через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
20.11.2025 10:17
Надати до
21.11.2025 10:17
Договір
UA-2025-10-10-013248-a-a1
Підписаний і діє
Номер
114
18 642 985.2 грн.
15 535 821 грн.
З ПДВ
Підписано
01.12.2025
Строк дії договору з
01.12.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Нове будівництво комплексу попередньої очистки стічних вод полігону твердих побутових відходів по вул. Чорнівській, 33 у м. Чернівцях перед скидом в міську каналізацію (код ДК 021-2015:45252000-8 «Будівництво споруд для очищення стічних вод, водоочисних і сміттєспалювальних заводів»)
Номенклатура
Нове будівництво комплексу попередньої очистки стічних вод полігону твердих побутових відходів по вул. Чорнівській, 33 у м. Чернівцях перед скидом в міську каналізацію (код ДК 021-2015:45252000-8 «Будівництво споруд для очищення стічних вод, водоочисних і сміттєспалювальних заводів»)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
15 535 821
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 травня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради
Повна назва
Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44173515

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРІС-КОМ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРІС-КОМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40538615

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
01.12.2025 16:34
-
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-12-04-000056
Дата створення проекту
04.12.2025 11:53
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
04.12.2025 12:24
Дата завершення моніторингу
26.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 03.12.2025 Київ № 321 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 47 UA-2025-10-10-013248-a 10.10.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.12.2025 00:00
Документи рішення
04.12.2025 12:24
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Нове будівництво комплексу попередньої очистки стічних вод полігону твердих побутових відходів по вул. Чорнівській, 33 у м. Чернівцях перед скидом в міську каналізацію (код ДК 021-2015:45252000-8 «Будівництво споруд для очищення стічних вод, водоочисних і сміттєспалювальних заводів»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-10-013248-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань: 1. Надати інформацію та відповідні розрахунки з підтвердними документами (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду. 3. Надати інформацію щодо неоприлюднення в електронній системі закупівель Додатка № 3 – Зведений кошторисний розрахунок вартості Об’єкта, який є невід’ємною частиною договору про закупівлю робіт згідно з вимогами пункту 9 Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» та вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
08.12.2025 13:58
Орган перевірки
12.12.2025 00:00
Документи повідомлення
08.12.2025 13:58
-
Відповідь
Пояснення по моніторингу Держаудитслужби
Голові Державної аудиторської служби України Аллі БАСАЛАЄВІЙ Пояснення по моніторингу Держаудитслужби Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради, на виконання запиту по моніторингу Державної аудиторської служби України від 03.12.2025 року, по закупівлі Нове будівництво комплексу попередньої очистки стічних вод полігону твердих побутових відходів по вул. Чорнівській, 33 у м. Чернівцях перед скидом в міську каналізацію (код ДК 021-2015:45252000-8 «Будівництво споруд для очищення стічних вод, водоочисних і сміттєспалювальних заводів»), ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-10-013248-a, повідомляє наступне. 1. По першому питанню: «Надати інформацію та відповідні розрахунки з підтвердними документами (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.» Очікувана вартість закупівлі у розмірі 18 654 985,20грн. була визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 (зі змінами), Настанови визначення вартості будівництва Наказу Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01.11.2021р. «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (зі змінами) та ДБН А.3.1-5:2016 "Організація будівельного виробництва" (зі змінами), відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Копія проектно-кошторисної документації додається. 2. По другому питанню: «Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду» Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://drive.google.com/drive/folders/1uDPQvfyvpeneU_yR6uOXWK4kcC-0cbeR 3. По третьому питанню: «Надати інформацію щодо неоприлюднення в електронній системі закупівель Додатка № 3 – Зведений кошторисний розрахунок вартості Об’єкта, який є невід’ємною частиною договору про закупівлю робіт згідно з вимогами пункту 9 Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» та вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Додаток № 3 – Зведений кошторисний розрахунок вартості Об’єкта, який є невід’ємною частиною договору №114 від 01.12.2025 року про закупівлю Робіт, виготовлений згідно договору №98 від 27.10.2025 року за предметом закупівлі: Розробка проектно-кошторисної документації та провести експертизу по об’єкту: «Капітальний ремонт дамби на полігоні ТПВ по вул. Чорнівській, 33 у м. Чернівцях (ДК 021:2015 71320000-7 Послуги з інженерного проектування, ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-27-015057-a, та оприлюднений. Додатки: - проектно-кошторисна документація на 132 аркушах, Заступник директора департаменту – начальник управління організації транспортної інфраструктури та поводження з відходами Аліна НАСЛАВСЬКА Наталя МАЙСТРЕНКО 0506389777
Рішеня
11.12.2025 18:09
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
18 654 985.2 грн.
Період подання пропозицій
до 25.10.2025 00:00
Замовник:
Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради
Контактний телефон:
+380506389777
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
18 654 985.2 грн.
Період подання пропозицій
до 25.10.2025 00:00
Замовник:
Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради
Контактний телефон:
+380506389777
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності