Показати схожі тендери
Закупівля ДК 021:2015 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (Поточний ремонт вхідної групи та місць загального користування будівлі сходової клітини із заміною віконних блоків та впровадженням заходів з енергоефективності за адресою: Вінницька обл, Вінницький р-н, місто Вінниця, вул. Малиновського, будинок 11) від ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ"Я УКРАЇНИ".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-10-013226-a
Id Tender 0607eb6e087145bf9f13dd48840bfc8f
План UA-P-2025-10-10-015279-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 10.10.2025 17:16
Остання зміна 28.10.2025 18:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 435 781 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.10.2025 17:13 до 18.10.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 10.10.2025 17:13
до 15.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.10.2025 17:13
до 15.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.10.2025 15:10
до 21.10.2025 15:11
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.10.2025 15:11
до 27.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 21.10.2025 15:11
-
Період уточнень
з 10.10.2025 17:13 до 15.10.2025 00:00
Період оскарження
з 10.10.2025 17:13 до 15.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.10.2025 15:10 до 21.10.2025 15:11
Період кваліфікації
з 20.10.2025 15:10 до 21.10.2025 15:11
Основні параметри
ДК 021:2015 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (Поточний ремонт вхідної групи та місць загального користування будівлі сходової клітини із заміною віконних блоків та впровадженням заходів з енергоефективності за адресою: Вінницька обл, Вінницький р-н, місто Вінниця, вул. Малиновського, будинок 11)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 435 781 грн.
ДК 021:2015 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (Поточний ремонт вхідної групи та місць загального користування будівлі сходової клітини із заміною віконних блоків та впровадженням заходів з енергоефективності за адресою: Вінницька обл, Вінницький р-н, місто Вінниця, вул. Малиновського, будинок 11)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (Поточний ремонт вхідної групи та місць загального користування будівлі сходової клітини із заміною віконних блоків та впровадженням заходів з енергоефективності за адресою: Вінницька обл, Вінницький р-н, місто Вінниця, вул. Малиновського, будинок 11)
Очікувана вартість
1 435 781 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7178,91
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
20.10.2025 14:47
Закінчення аукціону
20.10.2025 15:10
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт вхідної групи та місць загального користування будівлі сходової клітини із заміною віконних блоків та впровадженням заходів з енергоефективності за адресою: Вінницька обл, Вінницький р-н, місто Вінниця, вул. Малиновського, будинок 11
Код ДК 021:2015
45421000-4 - Столярні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
21018, Україна, Вінницька область, м. Вінниця , вул. Малиновського 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата проводиться на підставі актів приймання виконаних робіт(послуг) протягом 10 календарних днів від дати їх підписання у безготівковій формі, шляхом перерахування на банківський рахунок Підрядника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ГЛОРІЯ-В"
Пропозиція:
1 396 999.7 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Ніколюк Андрій Вікторович"
Пропозиція:
1 233 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 20.10.2025 14:47
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.10.2025 17:16
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
10.10.2025 17:14
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Лебідь
Електронна пошта
Телефон
+380674769743
Замовник
ЄДРПОУ
38512294
Повна назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
21018
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
Вінниця
Адреса
Вінницький р-н місто Вінниця вул.Малиновського будинок 11
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (Поточний ремонт вхідної групи та місць загального користування будівлі сходової клітини із заміною віконних блоків та впровадженням заходів з енергоефективності за адресою: Вінницька обл, Вінницький р-н, місто Вінниця, вул. Малиновського, будинок 11)
Період вимог/скарг з 21.10.2025 15:11 по 27.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.10.2025 15:10 по 28.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.10.2025 15:11
Довідка НАЗК
21.10.2025 15:11
Повідомлення про рішення
20.10.2025 15:10
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-10-10-013226-a-a1
Очікує підписання
1 233 000 грн.
1 233 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт вхідної групи та місць загального користування будівлі сходової клітини із заміною віконних блоків та впровадженням заходів з енергоефективності за адресою: Вінницька обл, Вінницький р-н, місто Вінниця, вул. Малиновського, будинок 11
Номенклатура
Поточний ремонт вхідної групи та місць загального користування будівлі сходової клітини із заміною віконних блоків та впровадженням заходів з енергоефективності за адресою: Вінницька обл, Вінницький р-н, місто Вінниця, вул. Малиновського, будинок 11
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Повна назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38512294

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Ніколюк Андрій Вікторович"
Повна назва
ФОП "Ніколюк Андрій Вікторович"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3353403051

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-24-000039
Дата створення проекту
24.10.2025 15:46
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
24.10.2025 16:03
Дата завершення моніторингу
15.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-11-51
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.10.2025 №132-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о начальника Сергій КОЛІСНИК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 24.10.2025 №132-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 3. UA-2025-10-10-013226-a, 10.10.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
24.10.2025 00:00
Документи рішення
24.10.2025 16:03
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту вхідної групи та місць загального користування будівлі сходової клітини із заміною віконних блоків та впровадженням заходів з енергоефективності за адресою: Вінницька обл, Вінницький р-н, місто Вінниця, вул. Малиновського, будинок 11 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-10-10-013226-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань: 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Яким чином учасником ФОП «Ніколюк Андрій Вікторович», якого обрано переможцем, виконано вимоги пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації щодо надання сертифікатів на алюмінієві конструкції? Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
27.10.2025 16:57
Орган перевірки
31.10.2025 00:00
Документи повідомлення
27.10.2025 16:58
-
Запит
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 28.10.2025 №133-з Вінниця Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2025-10-10-013226-a.c2 в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2025-10-10-013226-a (оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 24 жовтня 2025 року), прийняте наказом Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 24 жовтня 2025 року №132-з «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Рішеня
28.10.2025 17:11
Орган перевірки
01.11.2025 00:00
Документи повідомлення
28.10.2025 17:11
-
Відповідь
Відповідь на запит щодо моніторингу
Державна установа «Вінницький обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України» (надалі – Замовник) висловлює Вам свою повагу та надає відповідь на ваш запит від 27.10.2025 р. У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту вхідної групи та місць загального користування будівлі сходової клітини із заміною віконних блоків та впровадженням заходів з енергоефективності за адресою: Вінницька обл, Вінницький р-н, місто Вінниця, вул. Малиновського, будинок 11 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-10-10-013226-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань: 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Яким чином учасником ФОП «Ніколюк Андрій Вікторович», якого обрано переможцем, виконано вимоги пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації щодо надання сертифікатів на алюмінієві конструкції? Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. 1. Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості . Щодо обрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо, що кошти на здійснення поточного ремонту були виділені довідкою Міністерства охорони здоров’я про зміни до кошторису №26 від 12.09.2025 року на підставі рєєстру №135 від 10.09.2025 року. Для обрахунку очікуваної вартості для виконання робіт згідно об’єкту поточного ремонту вхідної групи та місць загального користування будівлі сходової клітини із заміною віконних блоків та впровадженням заходів з енергоефективності за адресою: Вінницька обл, Вінницький р-н, місто Вінниця, вул. Малиновського, будинок 11 розроблено кошторисну документацію, яка згідно вимог чинного законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил визначає конкретні архітектурні, конструктивні, технічні та технологічні рішення щодо виконання робіт, в тому числі обсяги робіт. У складі кошторисної документації міститься локальний кошторис на будівельні роботи, який відповідно визначає перелік та обсяги робіт по об’єкту. Також наказом ДУ «Вінницький обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України» №393/1-адм. від 08.10.2025 року «Щодо здійснення аналізу поточних цін на матеріальні ресурси, які реалізуються для проведення поточного ремонту» відповідно до вимог Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад і територій України від 01.11.2021р. №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (зі змінами). було затверджено порядок аналізу цін на матеріальні ресурси в установі. (Наказ та протокол погодження поточних цін додається.) Згідно якого було проведено аналіз ринку, зокрема, і шляхом звернення до постачальників таких товарів із запитами на цінові пропозиції. При визначенні очікуваної вартості враховувалися положення примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 8.02.2020 № 275, яка має виключно рекомендаційних характер. За наслідками отриманих цін визначено очікувану ціну за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де: Цод - очікувана ціна за одиницю; Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації; К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації; Надалі визначено очікувану вартість, як добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість товару/послуг, що розраховується за такою формулою: ОВмрц = Цод * V, де: ОВмрц - очікувана вартість товарів/послуг , розрахована за методом порівняння ринкових цін; Цод - очікувана ціна за одиницю товару/послуги; V - кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується. В результаті комісія дійшла висновку, що ціни на матеріальні ресурси відповідають середньоринковому рівню станом на дату проведення аналізу та можуть бути прийняті для використання у кошторисній документації. Щодо предмета закупівлі проведена експертиза кошторисної документації і отримано позитивну експертну оцінку №05-0766 від 08 жовтня 2025р. (реєстраційний номер АЕ №002767). Сканкопія експертної оцінки додається. Відповідно до Експертної оцінки загальна кошторисна вартість складає – 1 471 340 грн. з ПДВ. Для визначення загальної очікуваної вартості закупівлі по об’єкту з поточного ремонту, враховано загальну вартість згідно затвердженої Експертної оцінки за виключенням витрат: - виготовлення кошторисної документації, що складає – 10 680 грн без ПДВ; - вартість експертизи, що складає – 3 560 грн без ПДВ; - вартість технічного нагляду (1,5%)-17 766 грн. без ПДВ/ 21319,2 грн. з ПДВ. Таким чином очікувана вартість предмета закупівлі складає – 1 435 781 грн. з ПДВ. Перелік робіт та обсяги робіт зазначені у тендерній документації Додатку №4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі». При визначенні технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, що передбачені тендерною документацією, для складення технічної специфікації використано дані згідно наявних у складі кошторисної документації відомості ресурсів та локального кошторису, щодо обсягів робіт та витрат об’єкту поточного ремонту. 2. Посилання на сторінку власного веб-сайту. З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів та на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 (зі змінами) Замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному веб-сайті ДУ «Вінницький обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України» (скріншот сторінки додається) за посиланням: https://vn.cdc.gov.ua/about/obgruntuvannya-do-zakupivel/ 3.Обрання переможця Тендерна документація по закупівлі UA-2025-10-10-013226-a містить такі вимоги: у Додатку №4 до документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» у п.2 зазначено - У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати: Сертифікати на алюмінієві та віконні конструкції; У складі тендерної пропозиції учасник ФОП «Ніколюк Андрій Вікторович», який визнаний переможцем, надав сертифікат відповідності на профіль пресований з алюмінієвих сплавів для огороджувальних будівельних конструкцій. Так, алюмінієвий профіль є основним, несучим та сертифікованим елементом конструкції, який визначає її міцність, довговічність та теплотехнічні характеристики. Сертифікат на профіль засвідчує його відповідність державним стандартам згідно постанови КМУ № 1764 від 20 грудня 2006 р. і є належним та достатнім підтвердженням якості матеріалів, що будуть використані для виготовлення конструкцій в рамках поточного ремонту. Враховуючи, що предметом цієї закупівлі є поточний ремонт, який включає роботи (послуги) з виготовлення та монтажу алюмінієвих конструкцій за індивідуальними замірами на об’єкті Замовника і є принциповою відмінністю від закупівлі серійно виробленого, готового товару (готових вікон/дверей, які мають власний заводський сертифікат). Оскільки конструкції виготовляються за індивідуальними кресленнями вході майбутнього поточного ремонту, вимога сертифіката на конструкцію тлумачиться як вимога надання належного підтвердження відповідності основного матеріалу, який є запорукою якості кінцевого виробу. Тендерна пропозиція переможця відповідає вимогам тендерної документації, оскільки наданий сертифікат на алюмінієвий профіль є належним підтвердженням якості матеріалу конструкції, враховуючи специфіку закупівлі робіт з поточного ремонту. Отже, тендерна пропозиція учасника ФОП "Ніколюк Андрій Вікторович" відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам, які зазначені в ТД в Додатку № 4, в тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам. Додатки: 1. Кошторисна документація; 2. Наказ №393-адм. від 08.10.2025 «Про затвердження кошторисної частини проектної документації; 3. Сканкопія експертної оцінки; 4. Службова записка відповідальної особи; 5. Річний план; 6. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» ; 7. Наказ №393/1-адм. від 08.10.2025 року «Щодо здійснення аналізу поточних цін на матеріальні ресурси, які реалізуються для проведення поточного ремонту» 8. Протокол погодження поточних цін; 9. Комерційна пропозиція 1; 10. Комерційна пропозиція 2; 11. Комерційна пропозиція 3; 12. Скріншот сторінки публікації очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному веб-сайті; 13. «Сертифікат відповідності.pdf», наданий ФОП "Ніколюк Андрій Вікторович" у складі його тендерної пропозиції.
Рішеня
30.10.2025 12:03
Замовник
Відповідь
Відповідь на звернення
Державна установа «Вінницький обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України» (надалі – Замовник) висловлює Вам свою повагу та надає відповідь на Ваш запит від 28.10.2025 р. Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2025-10-10-013226-a.c2 в електронній системі закупівель, наказом Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 24 жовтня 2025 року №132-з «Про початок моніторингу закупівель»,прийнято зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2025-10-10-013226-a (оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 24 жовтня 2025 року), до моменту опублікування рішення органу оскарження. Державна установа «Вінницький обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України» Ваш наказ отримала та очікує подальших рішень.
Рішеня
30.10.2025 12:42
Замовник
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 435 781 грн.
Період подання пропозицій
до 18.10.2025 10:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
+380674769743
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 435 781 грн.
Період подання пропозицій
до 18.10.2025 10:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
+380674769743
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності