Закупівля ДК 021:2015 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (Поточний ремонт вхідної групи та місць загального користування будівлі сходової клітини із заміною віконних блоків та впровадженням заходів з енергоефективності за адресою: Вінницька обл, Вінницький р-н, місто Вінниця, вул. Малиновського, будинок 11) від ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ"Я УКРАЇНИ".
ДК 021:2015 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (Поточний ремонт вхідної групи та місць загального користування будівлі сходової клітини із заміною віконних блоків та впровадженням заходів з енергоефективності за адресою: Вінницька обл, Вінницький р-н, місто Вінниця, вул. Малиновського, будинок 11)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
ДК 021:2015 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (Поточний ремонт вхідної групи та місць загального користування будівлі сходової клітини із заміною віконних блоків та впровадженням заходів з енергоефективності за адресою: Вінницька обл, Вінницький р-н, місто Вінниця, вул. Малиновського, будинок 11)
Поточний ремонт вхідної групи та місць загального користування будівлі сходової клітини із заміною віконних блоків та впровадженням заходів з енергоефективності за адресою: Вінницька обл, Вінницький р-н, місто Вінниця, вул. Малиновського, будинок 11
Код ДК 021:2015
45421000-4 -
Столярні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
21018, Україна, Вінницька область, м. Вінниця , вул. Малиновського 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
10
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Оплата проводиться на підставі актів приймання виконаних робіт(послуг) протягом 10 календарних днів від дати їх підписання у безготівковій формі, шляхом перерахування на банківський рахунок Підрядника.
1. Наявність документально підтвердженого досвіду, виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
1.1. Інформаційна довідка, складена у довільній формі що підтверджує досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
1.2. Копія аналогічного договору (не менше 2 договори) (аналогічним вважається договір із аналогічним предметом закупівлі або аналогічний за показником цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»), інформація про який/які зазначена в довідці, поданій згідно п. 1.1. даного додатку
1.3. Копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж 2 договорів, зазначеного в наданій Учасником довідці та копію якого надано в складі тендерної пропозиції учасника (копії актів (КБ-2), що підтверджують виконання учасником договору на всю суму договору).
1.4.Лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше 2) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 17:13
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 17:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 17:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 17:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 17:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
1. Наявність документально підтвердженого досвіду, виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
1.1. Інформаційна довідка, складена у довільній формі що підтверджує досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
1.2. Копія аналогічного договору (не менше 2 договори) (аналогічним вважається договір із аналогічним предметом закупівлі або аналогічний за показником цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»), інформація про який/які зазначена в довідці, поданій згідно п. 1.1. даного додатку
1.3. Копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж 2 договорів, зазначеного в наданій Учасником довідці та копію якого надано в складі тендерної пропозиції учасника (копії актів (КБ-2), що підтверджують виконання учасником договору на всю суму договору).
1.4.Лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше 2) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 17:13
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 17:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 17:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 17:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 17:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
1. Наявність документально підтвердженого досвіду, виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
1.1. Інформаційна довідка, складена у довільній формі що підтверджує досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
1.2. Копія аналогічного договору (не менше 2 договори) (аналогічним вважається договір із аналогічним предметом закупівлі або аналогічний за показником цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»), інформація про який/які зазначена в довідці, поданій згідно п. 1.1. даного додатку
1.3. Копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж 2 договорів, зазначеного в наданій Учасником довідці та копію якого надано в складі тендерної пропозиції учасника (копії актів (КБ-2), що підтверджують виконання учасником договору на всю суму договору).
1.4.Лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше 2) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 17:13
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 17:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 17:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 17:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 17:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
21018
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
Вінниця
Адреса
Вінницький р-н місто Вінниця вул.Малиновського будинок 11
Кваліфікація
Лот № 1
ДК 021:2015 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (Поточний ремонт вхідної групи та місць загального користування будівлі сходової клітини із заміною віконних блоків та впровадженням заходів з енергоефективності за адресою: Вінницька обл, Вінницький р-н, місто Вінниця, вул. Малиновського, будинок 11)
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 17:13
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 17:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 17:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 17:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 17:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
1. Наявність документально підтвердженого досвіду, виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
1.1. Інформаційна довідка, складена у довільній формі що підтверджує досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
1.2. Копія аналогічного договору (не менше 2 договори) (аналогічним вважається договір із аналогічним предметом закупівлі або аналогічний за показником цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»), інформація про який/які зазначена в довідці, поданій згідно п. 1.1. даного додатку
1.3. Копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж 2 договорів, зазначеного в наданій Учасником довідці та копію якого надано в складі тендерної пропозиції учасника (копії актів (КБ-2), що підтверджують виконання учасником договору на всю суму договору).
1.4.Лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше 2) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника.
Поточний ремонт вхідної групи та місць загального користування будівлі сходової клітини із заміною віконних блоків та впровадженням заходів з енергоефективності за адресою: Вінницька обл, Вінницький р-н, місто Вінниця, вул. Малиновського, будинок 11
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Покупець
Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Повна назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38512294
Постачальник
Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Ніколюк Андрій Вікторович"
Повна назва
ФОП "Ніколюк Андрій Вікторович"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3353403051
Інформація про підписанта
Інформація про підписанта
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-24-000039
Дата створення проекту
24.10.2025 15:46
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
24.10.2025 16:03
Дата завершення моніторингу
15.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.10.2025 №132-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о начальника Сергій КОЛІСНИК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 24.10.2025 №132-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3. UA-2025-10-10-013226-a, 10.10.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту вхідної групи та місць загального користування будівлі сходової клітини із заміною віконних блоків та впровадженням заходів з енергоефективності за адресою: Вінницька обл, Вінницький р-н, місто Вінниця, вул. Малиновського, будинок 11 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-10-10-013226-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Яким чином учасником ФОП «Ніколюк Андрій Вікторович», якого обрано переможцем, виконано вимоги пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації щодо надання сертифікатів на алюмінієві конструкції?
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.10.2025 №133-з
Вінниця
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2025-10-10-013226-a.c2 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2025-10-10-013226-a (оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 24 жовтня 2025 року), прийняте наказом Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 24 жовтня 2025 року №132-з «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Державна установа «Вінницький обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України» (надалі – Замовник) висловлює Вам свою повагу та надає відповідь на ваш запит від 27.10.2025 р.
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту вхідної групи та місць загального користування будівлі сходової клітини із заміною віконних блоків та впровадженням заходів з енергоефективності за адресою: Вінницька обл, Вінницький р-н, місто Вінниця, вул. Малиновського, будинок 11 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-10-10-013226-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Яким чином учасником ФОП «Ніколюк Андрій Вікторович», якого обрано переможцем, виконано вимоги пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації щодо надання сертифікатів на алюмінієві конструкції?
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
1. Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості .
Щодо обрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо, що кошти на здійснення поточного ремонту були виділені довідкою Міністерства охорони здоров’я про зміни до кошторису №26 від 12.09.2025 року на підставі рєєстру №135 від 10.09.2025 року.
Для обрахунку очікуваної вартості для виконання робіт згідно об’єкту поточного ремонту вхідної групи та місць загального користування будівлі сходової клітини із заміною віконних блоків та впровадженням заходів з енергоефективності за адресою: Вінницька обл, Вінницький р-н, місто Вінниця, вул. Малиновського, будинок 11 розроблено кошторисну документацію, яка згідно вимог чинного законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил визначає конкретні архітектурні, конструктивні, технічні та технологічні рішення щодо виконання робіт, в тому числі обсяги робіт. У складі кошторисної документації міститься локальний кошторис на будівельні роботи, який відповідно визначає перелік та обсяги робіт по об’єкту.
Також наказом ДУ «Вінницький обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України» №393/1-адм. від 08.10.2025 року «Щодо здійснення аналізу поточних цін на матеріальні ресурси, які реалізуються для проведення поточного ремонту» відповідно до вимог Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад і територій України від 01.11.2021р. №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (зі змінами). було затверджено порядок аналізу цін на матеріальні ресурси в установі. (Наказ та протокол погодження поточних цін додається.) Згідно якого було проведено аналіз ринку, зокрема, і шляхом звернення до постачальників таких товарів із запитами на цінові пропозиції.
При визначенні очікуваної вартості враховувалися положення примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 8.02.2020 № 275, яка має виключно рекомендаційних характер. За наслідками отриманих цін визначено очікувану ціну за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою:
Цод = (Ц1 +… + Цк) / К,
де: Цод - очікувана ціна за одиницю;
Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації;
К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації;
Надалі визначено очікувану вартість, як добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість товару/послуг, що розраховується за такою формулою:
ОВмрц = Цод * V,
де: ОВмрц - очікувана вартість товарів/послуг , розрахована за методом порівняння ринкових цін;
Цод - очікувана ціна за одиницю товару/послуги;
V - кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується.
В результаті комісія дійшла висновку, що ціни на матеріальні ресурси відповідають середньоринковому рівню станом на дату проведення аналізу та можуть бути прийняті для використання у кошторисній документації.
Щодо предмета закупівлі проведена експертиза кошторисної документації і отримано позитивну експертну оцінку №05-0766 від 08 жовтня 2025р. (реєстраційний номер АЕ №002767). Сканкопія експертної оцінки додається.
Відповідно до Експертної оцінки загальна кошторисна вартість складає – 1 471 340 грн. з ПДВ. Для визначення загальної очікуваної вартості закупівлі по об’єкту з поточного ремонту, враховано загальну вартість згідно затвердженої Експертної оцінки за виключенням витрат: - виготовлення кошторисної документації, що складає – 10 680 грн без ПДВ; - вартість експертизи, що складає – 3 560 грн без ПДВ; - вартість технічного нагляду (1,5%)-17 766 грн. без ПДВ/ 21319,2 грн. з ПДВ. Таким чином очікувана вартість предмета закупівлі складає – 1 435 781 грн. з ПДВ.
Перелік робіт та обсяги робіт зазначені у тендерній документації Додатку №4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі». При визначенні технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, що передбачені тендерною документацією, для складення технічної специфікації використано дані згідно наявних у складі кошторисної документації відомості ресурсів та локального кошторису, щодо обсягів робіт та витрат об’єкту поточного ремонту.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту.
З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів та на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 (зі змінами) Замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному веб-сайті ДУ «Вінницький обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України» (скріншот сторінки додається) за посиланням: https://vn.cdc.gov.ua/about/obgruntuvannya-do-zakupivel/
3.Обрання переможця
Тендерна документація по закупівлі UA-2025-10-10-013226-a містить такі вимоги: у Додатку №4 до документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» у п.2 зазначено - У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати: Сертифікати на алюмінієві та віконні конструкції;
У складі тендерної пропозиції учасник ФОП «Ніколюк Андрій Вікторович», який визнаний переможцем, надав сертифікат відповідності на профіль пресований з алюмінієвих сплавів для огороджувальних будівельних конструкцій.
Так, алюмінієвий профіль є основним, несучим та сертифікованим елементом конструкції, який визначає її міцність, довговічність та теплотехнічні характеристики.
Сертифікат на профіль засвідчує його відповідність державним стандартам згідно постанови КМУ № 1764 від 20 грудня 2006 р. і є належним та достатнім підтвердженням якості матеріалів, що будуть використані для виготовлення конструкцій в рамках поточного ремонту.
Враховуючи, що предметом цієї закупівлі є поточний ремонт, який включає роботи (послуги) з виготовлення та монтажу алюмінієвих конструкцій за індивідуальними замірами на об’єкті Замовника і є принциповою відмінністю від закупівлі серійно виробленого, готового товару (готових вікон/дверей, які мають власний заводський сертифікат). Оскільки конструкції виготовляються за індивідуальними кресленнями вході майбутнього поточного ремонту, вимога сертифіката на конструкцію тлумачиться як вимога надання належного підтвердження відповідності основного матеріалу, який є запорукою якості кінцевого виробу.
Тендерна пропозиція переможця відповідає вимогам тендерної документації, оскільки наданий сертифікат на алюмінієвий профіль є належним підтвердженням якості матеріалу конструкції, враховуючи специфіку закупівлі робіт з поточного ремонту. Отже, тендерна пропозиція учасника ФОП "Ніколюк Андрій Вікторович" відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам, які зазначені в ТД в Додатку № 4, в тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам.
Додатки:
1. Кошторисна документація;
2. Наказ №393-адм. від 08.10.2025 «Про затвердження кошторисної частини проектної документації;
3. Сканкопія експертної оцінки;
4. Службова записка відповідальної особи;
5. Річний план;
6. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» ;
7. Наказ №393/1-адм. від 08.10.2025 року «Щодо здійснення аналізу поточних цін на матеріальні ресурси, які реалізуються для проведення поточного ремонту»
8. Протокол погодження поточних цін;
9. Комерційна пропозиція 1;
10. Комерційна пропозиція 2;
11. Комерційна пропозиція 3;
12. Скріншот сторінки публікації очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному веб-сайті;
13. «Сертифікат відповідності.pdf», наданий ФОП "Ніколюк Андрій Вікторович" у складі його тендерної пропозиції.
Державна установа «Вінницький обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України» (надалі – Замовник) висловлює Вам свою повагу та надає відповідь на Ваш запит від 28.10.2025 р.
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2025-10-10-013226-a.c2 в електронній системі закупівель, наказом Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 24 жовтня 2025 року №132-з «Про початок моніторингу закупівель»,прийнято зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2025-10-10-013226-a (оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 24 жовтня 2025 року), до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Державна установа «Вінницький обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України» Ваш наказ отримала та очікує подальших рішень.
ДК 021:2015 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (Поточний ремонт вхідної групи та місць загального користування будівлі сходової клітини із заміною віконних блоків та впровадженням заходів з енергоефективності за адресою: Вінницька обл, Вінницький р-н, місто Вінниця, вул. Малиновського, будинок 11)
Тендер:
UA-2025-10-10-013226-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За лотом ДК 021:2015 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (Поточний ремонт вхідної групи та місць загального користування будівлі сходової клітини із заміною віконних блоків та впровадженням заходів з енергоефективності за адресою: Вінницька обл, Вінницький р-н, місто Вінниця, вул. Малиновського, будинок 11)
Відповідно до оголошення, оприлюдненого в ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro, Замовник розпочав проведення відкритих торгів з особливостями.
ТОВ «ГЛОРІЯ-В» (Скаржник) брало участь у вказаній закупівлі.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ФОП "Ніколюк Андрій Вікторович" (Переможець) обраний переможцем відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи 21.10.2025р.
Скаржник не погоджується із вказаним рішенням з огляду на наступне.
Відповідно до умов додатку 2 до Тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів/у у форматі “PDF” або “JPEG” з:
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Документи подаються, відповідно до Додатку 4 тендерної документації. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати лист - згоду з Додатком 4 тендерної документації.
В свою чергу, згідно із додатком 4 до Тендерної документації, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати сертифікати на алюмінієві та віконні конструкції.
У відомості ресурсів, що наведена у додатку 4 також передбачено «алюмінієві конструкції з теплого алюмінію» у кількості 73,255 кв.м., а також дефектним актом передбачено наступний вид робіт – «Монтаж перегородок збірно-розбірних з алюмінієвих сплавів зі склінням» у такому ж обсязі.
Отже, технічне завдання у закупівлі передбачає зокрема встановлення конструкцій із алюмінієвого профілю. Тобто, алюмінієва конструкція – готовий виріб, який виготовляється зокрема із алюмінієвого профілю (комплектуючої готового виробу).
Відтак, учасники у складі тендерної пропозиції мали б надати сертифікат відповідності на готовий виріб – конструкцію з алюмінієвого профілю. Незважаючи на це, Переможець надав сертифікат відповідності на алюмінієвий профіль (файл «framex-new-certificates-2022-4.pdf»), що не відповідає умовам закупівлі. Зокрема, у вказаному сертифікаті об’єктом сертифікації є «Профілі пресовані з алюмінієвих сплавів для огороджувальних будівельних конструкцій ТМ «Framex», тобто у самому ж сертифікаті вказано, що йдеться про матеріал для виготовлення будівельних конструкцій.
Отже, у складі тендерної пропозиції відсутній сертифікат відповідності на алюмінієві конструкції.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція Переможця не відповідає технічним, якісним, кількісним характеристикам предмету закупівлі.
Отже, Замовник безпідставно обрав Переможця, адже його тендерна пропозиція не відповідає умовам Документації.
Замовник у такий спосіб порушив принципи здійснення закупівель, зокрема об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури.
Вказаними діями Замовник порушив права та охоронювані законом інтереси Скаржника, адже ТОВ «Глорія-В» розташовується за наступним учасником та може стати переможцем закупівлі.
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
1. Прийняти скаргу ТОВ «Глорія-В» до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати протокольне рішення 21.10.2025р. про обрання переможця закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника здійснити розгляд тендерних пропозицій відповідно до вимог Закону та Особливостей.
Державною установою «Вінницький обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України» (надалі – Замовник) проводиться закупівля ДК 021:2015 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (Поточний ремонт вхідної групи та місць загального користування будівлі сходової клітини із заміною віконних блоків та впровадженням заходів з енергоефективності за адресою: Вінницька обл, Вінницький р-н, місто Вінниця, вул. Малиновського, будинок 11), ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-10-013226-a. ТОВ «Глорія-В» (надалі – Скаржник) 23.10.2025р. подано скаргу UA-2025-10-10-013226-a.c2 на протокольне рішення Замовника щодо правомірності визначення переможця. Рішенням № 16093-р/пк-пз від 27.10.2025 р. скаргу прийнято до розгляду. Вказаним рішенням постановлено Замовнику, надіслати в електронному вигляді органу оскарження пояснення, відповідні інформацію, документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі шляхом розміщення їх у вигляді файлу в "pdf" форматі (а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту) на веб-портал Уповноваженого органу. Ознайомившись зі скаргою, Замовник повідомляє, що категорично не погоджується з твердженнями Скаржника та вважає їх необґрунтованими та безпідставними, зважаючи на нижченаведене. Тендерна документація по закупівлі UA-2025-10-10-013226-a містить такі вимоги: у Додатку №4 до документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» у п.2 зазначено - У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати: Сертифікати на алюмінієві та віконні конструкції; У складі тендерної пропозиції учасник ФОП «Ніколюк Андрій Вікторович», який визнаний переможцем, надав сертифікат відповідності на профіль пресований з алюмінієвих сплавів для огороджувальних будівельних конструкцій. Так, алюмінієвий профіль є основним, несучим та сертифікованим елементом конструкції, який визначає її міцність, довговічність та теплотехнічні характеристики. Сертифікат на профіль засвідчує його відповідність державним стандартам згідно постанови КМУ № 1764 від 20 грудня 2006 р. і є належним та достатнім підтвердженням якості матеріалів, що будуть використані для виготовлення конструкцій в рамках поточного ремонту. Враховуючи, що предметом цієї закупівлі є поточний ремонт, який включає роботи (послуги) з виготовлення та монтажу алюмінієвих конструкцій за індивідуальними замірами на об’єкті Замовника і є принциповою відмінністю від закупівлі серійно виробленого, готового товару (готових вікон/дверей, які мають власний заводський сертифікат). Оскільки конструкції виготовляються за індивідуальними кресленнями вході майбутнього поточного ремонту, вимога сертифіката на конструкцію тлумачиться як вимога надання належного підтвердження відповідності основного матеріалу, який є запорукою якості кінцевого виробу. Тендерна пропозиція переможця відповідає вимогам тендерної документації, оскільки наданий сертифікат на алюмінієвий профіль є належним підтвердженням якості матеріалу конструкції, враховуючи специфіку закупівлі робіт з поточного ремонту. Отже, тендерна пропозиція учасника ФОП "Ніколюк Андрій Вікторович" відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам, які зазначені в ТД в Додатку № 4, в тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам. Також хочемо зазначити, під час проведення процедури закупівлі Замовник зобов'язаний керуватися основними принципами здійснення публічних закупівель, встановленими законом. Це забезпечує добросовісну конкуренцію серед учасників, відкритість та прозорість процесу, недискримінацію та об'єктивну оцінку пропозицій. Ключовим результатом дотримання цих принципів є досягнення максимальної економії та ефективності використання державних коштів. Пропозиція учасника ФОП "Ніколюк Андрій Вікторович" є більш економічно вигідною та дозволяє заощадити Замовнику близько 164 тис. грн. бюджетних коштів порівняно з наступною за ціною пропозицією. Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178
ПРОШУ: 1. Прийняти рішення, яким відмовити Товариству з обмеженою відповідальністю «Глорія-В» в задоволенні скарги UA-2025-10-10-013226-a.c2 від 23.10.2025 року.
Додатки: 1. «Сертифікат відповідності.pdf», наданий ФОП "Ніколюк Андрій Вікторович" у складі його тендерної пропозиції.
ДК 021:2015 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (Поточний ремонт вхідної групи та місць загального користування будівлі сходової клітини із заміною віконних блоків та впровадженням заходів з енергоефективності за адресою: Вінницька обл, Вінницький р-н, місто Вінниця, вул. Малиновського, будинок 11)
Звернення:
За тендером : ДК 021:2015 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (Поточний ремонт вхідної групи та місць загального користування будівлі сходової клітини із заміною віконних блоків та впровадженням заходів з енергоефективності за адресою: Вінницька обл, Вінницький р-н, місто Вінниця, вул. Малиновського, будинок 11)
Тема:
Еквіваленти
Зміст:
Чи розглядаються еквівалентні або кращі профільні системи інших торгових марок. Це ж стосується склопакету, чи розглядається інша (краща) формула?
Дата оприлюднення звернення:
14.10.2025 10:04
Доброго дня. Якщо профільні системи інших торгових марок співпадають або перевершують необхідні технічні характеристики (за показниками міцності, теплопровідності, шумоізоляції, довговічності тощо), ми їх обов'язково розглядаємо. Це ж стосується і склопакету.
Дата оприлюднення відповіді:
15.10.2025 09:33
На даному тендері відміни не були знайдені.
ДК 021:2015 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (Поточний ремонт вхідної групи та місць загального користування будівлі сходової клітини із заміною віконних блоків та впровадженням заходів з енергоефективності за адресою: Вінницька обл, Вінницький р-н, місто Вінниця, вул. Малиновського, будинок 11)
Тендер:
UA-2025-10-10-013226-a
Тип:
вимога
За лотом ДК 021:2015 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (Поточний ремонт вхідної групи та місць загального користування будівлі сходової клітини із заміною віконних блоків та впровадженням заходів з енергоефективності за адресою: Вінницька обл, Вінницький р-н, місто Вінниця, вул. Малиновського, будинок 11)
UA-2025-10-10-013226-a.b1
Дата:
21.10.2025 15:35
Стан:
дано відповідь
Неправомірне обрання переможця
ФОП "Ніколюк Андрій Вікторович" обраний переможцем закупівлі. Вважаємо вказане рішення замовника незаконним та таким, що підлягає скасуванню з огляду на наступне. Відповідно до умов закупівлі, учасники у складі тендерної пропозиції мали б надати сертифікат відповідності на алюмінієві конструкції. У складі тендерної пропозиції такий документ відсутній. При цьому, сертифікат на алюмінієвий профіль - не може вважатись сертифікатом саме на конструкцію, що є готовим виробом. З Огляду на наведене, вимагаємо скасувати рішення про обрання переможця. У разі ігнорування, звертатимемось зі скаргою до АМКУ.
Автор:
41716575, ТОВ "ГЛОРІЯ-В"
21036, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Писарєва, будинок 3, квартира 83