Показати схожі тендери

Закупівля «Реконструкція системи електропостачання котельні РК-9 з влаштуванням точки підключення когенераційної блочно-модульної установки КЕ-MNG 450-BR за адресою: вул. Київська, 82 в м. Житомир» (CPV ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) від Управління капітального будівництва Житомирської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-10-012757-a
Id Tender 2afaab70890945aea16b004a15417267
План UA-P-2025-10-10-001387-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.10.2025 16:33
Остання зміна 05.12.2025 14:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
11 519 577.6 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.10.2025 16:31 до 01.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.10.2025 16:31
до 29.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.10.2025 16:31
до 29.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.11.2025 12:12
до 17.11.2025 12:10
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.11.2025 12:10
до 23.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.11.2025 12:10
до 05.12.2025 14:33
Період уточнень
з 10.10.2025 16:31 до 29.10.2025 00:00
Період оскарження
з 10.10.2025 16:31 до 29.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.11.2025 12:12 до 17.11.2025 12:10
Період кваліфікації
з 03.11.2025 12:12 до 17.11.2025 12:10
Основні параметри
«Реконструкція системи електропостачання котельні РК-9 з влаштуванням точки підключення когенераційної блочно-модульної установки КЕ-MNG 450-BR за адресою: вул. Київська, 82 в м. Житомир» (CPV ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Закупівля робіт здійснюється за проектом ZH08_04 Реконструкція системи електропостачання чотирьох котелень м. Житомир шляхом влаштування точки підключення когенераційних блочно-модульних установок, а саме: ZH08_04 _1 «Реконструкція системи електропостачання котельні РК-9 з влаштуванням точки підключення когенераційної блочно-модульної установки КЕ-MNG 450-BR за адресою: вул. Київська, 82 в м. Житомир» ZH08_04_2 «Реконструкція системи електропостачання районної котельні з влаштуванням точки підключення когенераційної блочно-модульної установки KE-MNG 450-BR за адресою: вул. Шевченка, 103 в м. Житомир» ZH08_04_3 «Реконструкція системи електропостачання котельні РК-2 з влаштуванням точки підключення когенераційної блочно-модульної установки KE-MNG 700-BR за адресою: пров. 2-й Київський, 3 в м. Житомир» ZH08_04_4 «Реконструкція системи електропостачання котельні РК-1 з влаштуванням точки підключення когенераційної блочно-модульної установки KE-MNG 450-BR за адресою: м-н Короленка, 3б в м. Житомир» Закупівля товарів, робіт та послуг в рамках Програми відновлення України ІІІ здійснюється відповідно до статті 6 Фінансової угоди "Програма відновлення України ІІІ" між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом України від 20 серпня 2024 р. № 3905-ІХ та Керівних принципів імплементації "Програми відновлення України ІІІ"
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
11 519 577.6 грн.
«Реконструкція системи електропостачання котельні РК-9 з влаштуванням точки підключення когенераційної блочно-модульної установки КЕ-MNG 450-BR за адресою: вул. Київська, 82 в м. Житомир» (CPV ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Назва предмета закупівлі
«Реконструкція системи електропостачання котельні РК-9 з влаштуванням точки підключення когенераційної блочно-модульної установки КЕ-MNG 450-BR за адресою: вул. Київська, 82 в м. Житомир» (CPV ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
11 519 577.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
57600,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
57 590
Аукціон
Cтарт аукціону
03.11.2025 11:49
Закінчення аукціону
03.11.2025 12:12
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Реконструкція системи електропостачання котельні РК-9 з влаштуванням точки підключення когенераційної блочно-модульної установки КЕ-MNG 450-BR за адресою: вул. Київська, 82 в м. Житомир» (CPV ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Київська, 82
Дата постачання по
30.04.2026 00:00
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Відповідно до умов розділу 12. "Проведення розрахунків за виконані роботи" Проекту договору про закупівлю робіт (додаток 2 до ТД). Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанов Кабінету міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зокрема п.19 Порядку) та від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) має надати Замовнику безвідкличну банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу) згідно з пунктом 12.4 Договору, але не менше 4 (чотирьох) календарних місяців (у тому числі 30 (тридцять) днів для реалізації Замовником права отримання коштів цієї гарантії). Умови гарантії можуть передбачати пропорційне зменшення суми гарантії на суми прийнятих робіт згідно актів приймання виконаних будівельних робіт.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Відповідно до умов розділу 12. "Проведення розрахунків за виконані роботи" Проекту договору про закупівлю робіт (додаток 2 до ТД). Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, гарантійні документи, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження працівників підрядника, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КОМТЕХ ПОЛІССЯ"
Пропозиція:
10 366 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО"
Пропозиція:
10 309 400 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.11.2025 11:49
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.10.2025 15:20
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
В'ячеслав Глазунов
Електронна пошта
Телефон
+380412445716
Замовник
ЄДРПОУ
36072499
Повна назва
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Поштовий індекс
10014
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
м.Житомир
Адреса
МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2
Кваліфікація
Лот № 1 «Реконструкція системи електропостачання котельні РК-9 з влаштуванням точки підключення когенераційної блочно-модульної установки КЕ-MNG 450-BR за адресою: вул. Київська, 82 в м. Житомир» (CPV ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Період вимог/скарг з 17.11.2025 12:10 по 23.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.11.2025 12:12 по 02.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.11.2025 12:10
Довідка НАЗК
17.11.2025 12:10
Повідомлення про рішення
12.11.2025 17:08
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
10.11.2025 10:30
Електроний протокол про продовження строку
03.11.2025 12:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 16:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.10.2025 16:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
03.11.2025 відбулись відкриті торги із застосуванням електронного аукціону по предмету закупівлі: «Реконструкція системи електропостачання котельні РК-9 з влаштуванням точки підключення когенераційної блочно-модульної установки КЕ-MNG 450-BR за адресою: вул. Київська, 82 в м. Житомир» (CPV ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-10-012757-a). Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Однак, управлінню капітального будівництва Житомирської міської ради для розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» по предмету закупівлі: «Реконструкція системи електропостачання котельні РК-9 з влаштуванням точки підключення когенераційної блочно-модульної установки КЕ-MNG 450-BR за адресою: вул. Київська, 82 в м. Житомир» (CPV ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-10-012757-a) не достатньо 5 (п’яти) робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, оскільки перевірка відомостей про учасника закупівлі, що містяться у відкритих реєстрах, перевірка відповідності кваліфікаційним критеріям, перевірка правильності формування ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни), кошторисних розрахунків та інших документів кошторисної документації, перевірка відповідності тендерної пропозиції вимогам Тендерної документації потребують більших затрат часу, у тому числі у зв’язку із аварійними та плановими відключеннями електроенергії. Таким чином, уповноваженою особою за організацію та проведення відкритих торгів прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» по предмету закупівлі: «Реконструкція системи електропостачання котельні РК-9 з влаштуванням точки підключення когенераційної блочно-модульної установки КЕ-MNG 450-BR за адресою: вул. Київська, 82 в м. Житомир» (CPV ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-10-012757-a) до 20 (двадцяти) робочих днів (Протокол від 10.11.2025).
Дата продовження строку розгляду
10.11.2025 10:19
Дата кінця розгляду
02.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись вимогами статті 11 та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень Особливостей уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» (далі – ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО») в процедурі відкритих торгів за номером: UA-2025-10-10-012757-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких передбачалось Тендерною документацією. 1. Вимогами Тендерної документації, а саме: - пунктом 1.8. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації та відповідно підпунктом 1.7. Додатку 9 до Тендерної документації – Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (далі – Додаток 9 до Тендерної документації) встановлено, що учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати підписаний уповноваженою особою учасника «Пакт про згоду щодо професійної чесності» українською та англійською мовами відповідно до форми Додатку 7 до Тендерної документації; - пунктом 1.9. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації та відповідно підпунктом 1.8. Додатку 9 до Тендерної документації встановлено, що учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати підписаний уповноваженою особою учасника «Пакт щодо дотримання екологічних та соціальних стандартів» українською та англійською мовами відповідно до форми Додатку 8 до Тендерної документації; - пунктом 3 Розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» та відповідно підпунктом 1.11. Додатку 9 до Тендерної документації встановлено, що учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист, яким гарантує, у разі визначення його переможцем процедури закупівлі, укласти між Підрядником та страховою компанією, прийнятною для Замовника, договір страхування випадкового пошкодження Об’єкту, на якому будуть виконуються роботи, у вигляді страхування комплексу будівельно-монтажних та пусконалагоджувальних робіт відповідно до п.2.1.3 та п. 4.4.20 проекту Договору про закупівлю. Так, на виконання зазначених вище вимог Тендерної документації учасником процедури закупівлі ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» надано підписані уповноваженою особою учасника «Пакт про згоду щодо професійної чесності» від 20.10.2025 вих. № 2225т/10-25 та «Пакт щодо дотримання екологічних та соціальних стандартів» від 20.10.2025 вих. № 2227т/10-25 українською та англійською мовами, а також «Гарантійний лист про укладання договору зі страховою компанією» від 20.10.2025 вих. № 2232т/10-25. Невідповідності полягають у тому, що у зазначених вище документах, наданих ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» у складі своєї тендерної пропозиції вказано назву предмету закупівлі, яка не відповідає назві предмету закупівлі за ідентифікатором UA-2025-10-10-012757-a. Таким чином, з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у своїй тендерній пропозиції, виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій, ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» повинен надати підписані уповноваженою особою учасника «Пакт про згоду щодо професійної чесності» та «Пакт щодо дотримання екологічних та соціальних стандартів» українською та англійською мовами, а також гарантійний лист, яким гарантує, у разі визначення його переможцем процедури закупівлі, укласти між Підрядником та страховою компанією, прийнятною для Замовника, договір страхування випадкового пошкодження Об’єкту, на якому будуть виконуватися роботи, із вказанням у цих документах назви предмету закупівлі, яка відповідає назві предмету закупівлі за ідентифікатором UA-2025-10-10-012757-a, а саме: «Реконструкція системи електропостачання котельні РК-9 з влаштуванням точки підключення когенераційної блочно-модульної установки КЕ-MNG 450-BR за адресою: вул. Київська, 82 в м. Житомир» (CPV ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи). 2. Вимогами Тендерної документації а саме: пунктом 5.1. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Додатком 5 до Тендерної документації та відповідно підпунктом 2.1. Додатку 9 до Тендерної документації, встановлено, що для підтвердження такого кваліфікаційного критерію, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Обов’язковою умовою є наявність в учасника зокрема виконавця робіт або іншої особи, яка виконує його функції. Так, у складі тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» надано Довідку від 20.10.11.2025 № 2222т/10-25 про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (далі – Довідка). На виконання вимог підпункту 5.1.1. пункту 5.1. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації учасником процедури закупівлі надано наказ № 169-к від 09.10.2025 про прийняття Горової Надії Анатоліївни на посаду виконавця робіт та кадрових наказів № 92-к від 18.10.2021, № 168-к від 31.12.2021 та № 142-к від 30.12.2022 щодо майстра дільниці Гречихіна Романа Сергійовича. Невідповідності полягають у тому, що у Довідці прізвище виконавця робіт вказано – Грова, а не Горова відповідно до наказу № 169-к від 09.10.2025; прізвище майстра дільниці – Гречихин, а не Гречихін відповідно до наказів № 92-к від 18.10.2021, № 168-к від 31.12.2021 та № 142-к від 30.12.2022. Крім того, підпунктом 5.1.2. пункту 5.1. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Додатком 5 до Тендерної документації та відповідно підпунктом 2.1. Додатку 9 до Тендерної документації, встановлено, що учасник процедури закупівлі повинен підтвердити наявність робітників необхідних професій відповідної кваліфікації, які будуть задіяні при виконанні видів робіт, наведених у технічному завданні (додаток 3 до тендерної документації), у кількості не менше 7 осіб (електромонтажник, електрослюсар, слюсар-сантехнік тощо). Невідповідність полягає у тому, що у Довідку не включений такий робітник, як електрослюсар, який буде задіяний при виконанні робіт відповідно до технічного завдання (додаток 3 до Тендерної документації). Отже, для підтвердження такого кваліфікаційного критерію, як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, просимо надати оновлену Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з правильним вказанням прізвищ виконавця робіт Горової Надії Анатоліївни та майстра дільниці Гречихіна Романа Сергійовича, з включенням до довідки такого робітника як електрослюсар та документальне підтвердження відповідно до вимог підпунктів 5.1.1. – 5.1.4 щодо електрослюсаря. 3. Вимогами Тендерної документації, а саме: підпунктом 5.1.3. пункту 5.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Додатком 5 до Тендерної документації та відповідно підпунктом 2.1. Додатку 9 до Тендерної документації, встановлено, що для документального підтвердження наявності інженерних працівників учасник процедури закупівлі у складі Тендерної пропозиції повинен надати зокрема диплом про освіту на виконавця робіт (магістр та/або спеціаліст та/або бакалавр та/або молодший спеціаліст у галузі будівництва або енергетики). Так, на виконання зазначених вище вимог Тендерної документації учасником процедури закупівлі ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» надано копію диплома виконавця робіт Горової Надії Анатоліївни серія НР № 43253785, виданого 31.05.2012. Відповідно до положень пункта 1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації, у випадку якщо на виконання вимог цієї тендерної документації Учасник надає копії документа, копія такого документу перед скануванням має бути завірена підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника. Вимога про скріплення печаткою не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством. У випадку якщо на виконання вимог цієї тендерної документації Учасник надає скан-копії оригіналів документів, створених не самим учасником, а виданих іншим органом, установою, підприємством, організацією (ліцензій, довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій, дозволів та ін.), то такий документ має бути перед кольоровим скануванням перевірений учасником на предмет його оригінальності (що це не кольорова копія, а безпосередньо оригінал документу). Невідповідність полягає у тому, що копія диплома виконавця робіт Горової Надії Анатоліївни серія НР № 43253785, виданого 31.05.2012, не завірена підписом уповноваженої особи та печаткою ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО». Таким чином, для підтвердження кваліфікаційного критерію, такого як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» повинен надати диплом виконавця робіт Горової Надії Анатоліївни серія НР № 43253785, виданий 31.05.2012, у вигляді кольорової скан-копії оригіналу цього документу або копії диплому, завіреної належним чином, а саме: підписом уповноваженої особи та печаткою ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» відповідно до положень пункта 1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації. 4. Вимогами Тендерної документації а саме: пунктом 5.2. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Додатком 6 до Тендерної документації та відповідно підпунктом 2.2. Додатку 9 до Тендерної документації, встановлено, що відповідність поданої пропозиції учасника процедури закупівлі за таким кваліфікаційним критерієм, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі підтверджується наданням у складі пропозиції належним чином оформленої довідки згідно з Додатком 6 та скан-копіями підтвердних документів, зазначених у підпунктах 5.2.2-5.2.3. Вимогами підпункту 5.2.3. пункту 5.2. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено, що учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції надає скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва (декларацію про готовність до експлуатації об’єкта або сертифікат або реєстраційний номер/QR-код відповідного документа). У разі якщо, на час подання тендерної пропозиції при закупівлі робіт відсутні документи про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва, Учаснику дозволяється надати у якості підтвердного документу акт готовності відповідного об’єкта до експлуатації, підписаний проектувальною організацією, Учасником як виконавцем робіт та Замовником. На виконання вимог Тендерної документації учасником процедури закупівлі ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» надано в складі тендерної пропозиції Договір підряду № 732-20 від 18.06.2020 та Договір підряду № 34-23 від 17.01.2023 на виконання робіт за одним об’єктом будівництва: «Реконструкція районної котельні РК-10 за адресою: м. Житомир, пров. 1-й Винокурний, 36а, шляхом встановлення термодинамічної установки органічного циклу Ренкіна (паливо-тріска деревини)», а також підтвердні документи згідно з вимогами підпунктів 5.2.2-5.2.3 та Довідку про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів від 20.10.2025 вих. № 2235т/10-25. Варто зазначити, що надання учасником процедури закупівлі на виконання вимог Тендерної документації двох аналогічних договорів, які стосуються одного об’єкта будівництва, унеможливлює надання підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію двох закінчених об’єктів будівництва. Так, учасником процедури закупівлі ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» у складі тендерної пропозиції надано Акт готовності об’єкта до експлуатації, а саме: Реконструкція районної котельні РК-10 за адресою: м. Житомир, пров.1-й Винокурний, 36а, шляхом встановлення термодинамічної установки органічного циклу "Ренкіна" (паливотріска деревини). Коригування, від 04.09.2024, Реєстраційний номер в ЄДЕССБ: AC01:9501-8535-2652-5141. Невідповідність полягає у тому, що учасником процедури закупівлі ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» у складі тендерної пропозиції надано акт готовності до експлуатації стосовно одного об’єкта будівництва, натомість вимогами підпункту 5.2.3. пункту 5.2. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено надання підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва. Таким чином, для підтвердження кваліфікаційного критерію, такого як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» повинен надати підтверджуючий документ про прийняття в експлуатацію іншого закінченого об’єкта будівництва (декларацію про готовність до експлуатації об’єкта або сертифікат або реєстраційний номер/QR-код відповідного документа) та аналогічний договір, який відповідає вимогам пункту 5.2. Розділу ІІІ Тендерної документації, стосовно цього закінченого об’єкта будівництва, усі підтвердні документи згідно з вимогами підпунктів 5.2.2.-5.2.3. стосовно цього об’єкта будівництва, а також оновлену довідку про виконання аналогічних договорів згідно з Додатком 6 до Тендерної документації. У разі якщо, на час подання тендерної пропозиції при закупівлі робіт відсутні документи про прийняття в експлуатацію закінченого об’єкта будівництва, Учаснику дозволяється надати у якості підтвердного документу акт готовності відповідного об’єкта до експлуатації, підписаний проектувальною організацією, Учасником як виконавцем робіт та Замовником). 5. Вимогами Тендерної документації а саме: пунктом 1.5. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації та відповідно підпунктом 4.1. Додатку 9 до Тендерної документації, встановлено, що учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати заповнену тендерну пропозицію (цінову), оформлену згідно з Додатком 1, завірену підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою. Вимога про скріплення печаткою не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством. Крім того, згідно з вимогами пункту 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати зокрема проект календарного графіку виконання робіт. Так, на виконання вимог Тендерної документації учасником процедури закупівлі ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» надано Тендерну пропозицію від 20.10.2025 вих. 2242т/10-25 (далі – Тендерна пропозиція) та «Попередній календарний графік виконання робіт». Під час розгляду зазначених документів Замовником виявлено невідповідність, а саме: у них вказано, що загальний строк виконання робіт складає 8 місяців. Проте в оголошенні про проведення закупівлі та підпунктом 4.4. Розділу І «Загальні положення» Тендерної документації встановлено строк виконання робіт до 30.04.2026. Таким чином, учасник процедури закупівлі ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» повинен усунути невідповідності щодо строку виконання робіт у Тендерній пропозиції, оформленій згідно з Додатком 1, та проекті графіку виконання робіт. Крім того, виявлено невідповідність, яка полягає у тому, що у Тендерній пропозиції учасником процедури закупівлі ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» не заповнено рядок, який містить інформацію щодо уповноваженого представника учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі. Таким чином, учасник процедури закупівлі ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» повинен усунути невідповідність у Тендерній пропозиції, оформленій згідно з Додатком 1 шляхом включення до неї інформації про уповноваженого представника учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі. 6. Вимогами Тендерної документації а саме: пунктом 5.3. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та відповідно підпунктом 2.3. Додатку 9 до Тендерної документації, встановлено, що для підтвердження такого кваліфікаційного критерію, як наявність фінансової спроможності учасника, учасник процедури закупівлі повинен надати зокрема копії звітів про рух грошових коштів за 4 останні календарні роки. Відповідно до пункту 4.3. Розділу V “Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації та відповідно до підпункту 1.9. Додатку 9 до Тендерної документації у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів або ненакладення електронного підпису. Так, учасником процедури закупівлі ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» надано у складі тендерної пропозиції «Лист-роз’яснення про ненадання у складі тендерної пропозиції звіту про власний капітал» від 20.10.2025 вих. № 2237т/10-25. Проте під час розгляду зазначеного документу Замовником виявлено наступні невідповідності: - роз’яснення про ненадання у складі тендерної пропозиції звіту про власний капітал, а не звіту про рух грошових коштів; - посилання на Господарський кодекс України, який втратив чинність з 28.08.2025. Отже, з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у своїй тендерній пропозиції, виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій, ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» повинен надати копії звітів про рух грошових коштів за 4 останні календарні роки або лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначено законодавчі підстави ненадання відповідних документів згідно з нормами чинного законодавства України.
Створено
12.11.2025 17:07
Надати до
13.11.2025 17:07
Договір
UA-2025-10-10-012757-a-c1
Підписаний і діє
Номер
38
10 309 400 грн.
8 591 166.67 грн.
З ПДВ
Підписано
02.12.2025
Строк дії договору з
02.12.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
«Реконструкція системи електропостачання котельні РК-9 з влаштуванням точки підключення когенераційної блочно-модульної установки КЕ-MNG 450-BR за адресою: вул. Київська, 82 в м. Житомир» (CPV ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Номенклатура
«Реконструкція системи електропостачання котельні РК-9 з влаштуванням точки підключення когенераційної блочно-модульної установки КЕ-MNG 450-BR за адресою: вул. Київська, 82 в м. Житомир» (CPV ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 30 квітня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Повна назва
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36072499

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО"
Повна назва
ТОВ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38622372

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-24-000033
Дата створення проекту
24.11.2025 12:30
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
24.11.2025 16:45
Дата публікації висновку про результати
08.12.2025 17:21
Дата завершення усунення порушень
23.12.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
16.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 41) 242-08-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919579
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Житомир
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Н А К А З 24.11.2025 № 105-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Перший заступник начальника Північного офісу Держаудитслужби, в.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Олександр СОМИК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 24.11.2025 № 105-з Витяг з переліку процедур закупівель. № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2025-10-10-012757-a. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
24.11.2025 00:00
Документи рішення
24.11.2025 16:45
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 08 грудня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – Постанова № 710), розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Управління капітального будівництва Житомирської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 10.10.2025, тендерна пропозиція переможця ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 12.11.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 17.11.2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 17.11.2025, договір про закупівлю від 02.12.2025 № 38, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 18.11.2025 та 25.11.2025. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» встановлено наступне. Додатком 4 до тендерної документації передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку, яка містить інформацію про залучення субпідрядних організацій до виконання робіт. Крім того, вищевказаним додатком встановлено, що «…якщо Учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядні організації в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист у довільній формі, в якому потрібно зазначити, що субпідрядні організації до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю залучатися не будуть.» Разом з тим, моніторингом встановлено, що учасником ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» у складі тендерної пропозиції не надано лист у довільній формі з інформацією про залучення субпідрядних організацій до виконання робіт чим не дотримано вимог, встановлених Додатком 4 до тендерної документації. Пунктом 43 Особливостей зазначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, у тому числі, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» у тендерній пропозиції.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, дотримання вимог Постанови № 710, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» № 2939-ХІІ від 26.01.1993, статтею 8 Закону, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
08.12.2025 00:00
Дата публікації
08.12.2025 17:21
Документи висновку
08.12.2025 17:21
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
За результатами розгляду висновку про результати моніторингу (ID UA-M-2025-11-24-000033) закупівлі: «Реконструкція системи електропостачання котельні РК-9 з влаштуванням точки підключення когенераційної блочно-модульної установки КЕ-MNG 450-BR за адресою: вул. Київська, 82 в м. Житомир» (CPV ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-10-012757-a) (далі – Висновок), опублікованого Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області на веб-порталі Уповноваженого органу 08 грудня 2025 року, управління капітального будівництва Житомирської міської ради (далі – Замовник) повідомляє про здійснення заходів щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель. Закупівля робіт в рамках Програми відновлення України ІІІ здійснюється відповідно до статті 6 Фінансової угоди "Програма відновлення України ІІІ" між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом України від 20 серпня 2024 р. № 3905-ІХ та Керівних принципів імплементації "Програми відновлення України ІІІ" (ПВУІІІ). Тендерна документація за предметом закупівлі: «Реконструкція системи електропостачання котельні РК-9 з влаштуванням точки підключення когенераційної блочно-модульної установки КЕ-MNG 450-BR за адресою: вул. Київська, 82 в м. Житомир» (CPV ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) складена на основі примірної тендерної документації, розробленої та затвердженої Групою управління і підтримки проєктів «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України», «Програма з відновлення України» та «Програма відновлення України ІІІ» Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України. Крім того, Тендерна документація на закупівлю робіт за предметом закупівлі: «Реконструкція системи електропостачання котельні РК-9 з влаштуванням точки підключення когенераційної блочно-модульної установки КЕ-MNG 450-BR за адресою: вул. Київська, 82 в м. Житомир» (CPV ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) схвалена Групою управління і підтримки проєктів «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України», «Програма з відновлення України» та «Програма відновлення України ІІІ» на відповідність додатковим вимогам і особливостям, які встановлені Керівними принципами. З метою недопущення виявлених порушень у подальшому Замовник звернувся до Групи управління і підтримки проєктів «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України», «Програма з відновлення України» та «Програма відновлення України ІІІ» Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України з метою удосконалення положень тендерної документації в частині залучення субпідрядних організацій, а саме: Додатку 4 до тендерної документації. Так, у Додатку 4 до тендерної документації міститься примітка, а саме: «якщо Учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядні організації в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист у довільній формі, в якому потрібно зазначити, що субпідрядні організації до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю залучатися не будуть.». На думку Замовника, з урахуванням висновку Державної аудиторської служби від 08.12.2025, доцільно викласти вищенаведене положення тендерної документації у вигляді імперативної вимоги, а не примітки, з обов’язковим включенням цієї вимоги до Додатку 9 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» або виключити таку примітку з урахуванням наступного. Інформація щодо залучення або незалучення субпідрядних організацій надається учасниками процедури закупівлі шляхом заповнення електронних форм з окремими полями. Оскільки згідно з пунктом 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи, та інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку, наявність у тендерній документації вимоги надання учасником процедури закупівлі листа в довільній формі про незалучення субпідрядних організацій до виконання робіт може бути недоречною. Таким чином, рекомендації та роз’яснення, що будуть надані Групою управління і підтримки проєктів Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України, будуть враховані Замовником у майбутньому при підготовці тендерної документації за проєктами «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України», «Програма з відновлення України» та «Програма відновлення України ІІІ». Також, повідомляємо, що уповноваженою особою управління капітального будівництва Житомирської міської ради 12.12.2025 взято участь у вебінарі на тему: “Актуальні аспекти закупівлі будівельних робіт в Україні та країнах ЄС”, який було проведено Мінекономіки у співпраці з проєктом Європейського Союзу “Програма ЄС з підтримки управління державними фінансами в Україні? (EU4PFM) в рамках підвищення професійного рівня суб’єктів сфери публічних закупівель. Отже, управлінням капітального будівництва Житомирської міської ради виконано зобов’язання зі здійснення заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому шляхом звернення до Групи управління і підтримки проєктів Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України з метою вдосконалення тендерної документації, проведення роз’яснювальної роботи, проходження навчання.
Дата публікації
12.12.2025 14:21
Документи інформації про усунення порушення
12.12.2025 14:23
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі здійсненої Управлінням капітального будівництва Житомирської міської ради (далі – Замовник) по предмету «Реконструкція системи електропостачання котельні РК-9 з влаштуванням точки підключення когенераційної блочно-модульної установки КЕ-MNG 450-BR за адресою: вул. Київська, 82 в м. Житомир» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-10-012757-a), відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів). 1) Прошу надати проектну документацію (копії усіх сторінок, в тому числі локальних кошторисів, підсумкову відомість ресурсів, тощо), а також зміни до проектної документації (у разі їх внесення), на підставі якої вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2) Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4? постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 3) Надайте пояснення та долучіть відповідні документи щодо джерела фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК) 4) Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» на відповідність тендерній документації Замовника з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення). 5) Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції довідку, яка містить інформацію про залучення субпідрядних організацій до виконання робіт. Попереднім аналізом не виявлено у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» довідки, з інформацією про залучення субпідрядних організацій до виконання робіт. Враховуючи вищевикладене, прошу надати пояснення яким чином учасником ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» підтверджено відповідність вимогам встановленим Замовником у Додатку 4? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
27.11.2025 12:09
Орган перевірки
03.12.2025 00:00
Документи повідомлення
27.11.2025 12:10
-
Відповідь
Відповідь на звернення
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради (далі – УКБ ЖМР) надає пояснення, інформацію та документи, які обґрунтовують позицію замовника з поставлених органом державного фінансового контрою питань в рамках моніторингу id: UA-M-2025-11-24-000033. 1. Проектна документація на об’єкт будівництва: «Реконструкція системи електропостачання котельні РК-9 з влаштуванням точки підключення когенераційної блочно-модульної установки КЕ-MNG 450-BR за адресою: вул. Київська, 82 в м. Житомир» затверджена наказом УКБ ЖМР від 01.07.2025 № 20 відповідно до абзаца 4 пункту 4 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість визначено та розраховано відповідно до затвердженої проектної документації на об’єкт будівництва, яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт № 03267-25 від 17.04.2025 (реєстраційний номер EX01:6838-8102-3248-9721 на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва https://e-construction.gov.ua/), виданий ТОВ «Українська міжрегіональна будівельна експертиза» м. Київ. При цьому, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі наведені у відомості обсягів робіт (технічна специфікація) та вiдомості ресурсiв до відомості обсягів робіт, які завантажено у складі тендерної документації, саме: Додаток 3 до тендерної документації та продовження Додатку 3 до тендерної документації. Повідомляємо, що проектна документація на будівництво об’єкту: «Реконструкція системи електропостачання котельні РК-9 з влаштуванням точки підключення когенераційної блочно-модульної установки КЕ-MNG 450-BR за адресою: вул. Київська, 82 в м. Житомир» знаходиться у відкритому доступі на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Таким чином доступ у режимі реального часу до відомостей та документів Реєстру будівельної діяльності, зокрема проектної документації, кошторисної документації, експертного звіту по об’єкту будівництва: «Реконструкція системи електропостачання котельні РК-9 з влаштуванням точки підключення когенераційної блочно-модульної установки КЕ-MNG 450-BR за адресою: вул. Київська, 82 в м. Житомир» забезпечено на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за реєстраційними номерами: - проектна документація: PD01:0433-5180-9976-1129, - кошторисна документація: EM01:1227-1204-8894-1273, - експертний звіт: EX01:6838-8102-3248-9721. Відповідно до п. 4 «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, з урахуванням Наказу Міністерства економіки України від 11.02.2023 № 904 «Про затвердження Змін до наказів Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 та від 17.08.2020 № 1572», очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі – КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»), прийнятого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та Розрахунок очікуваної вартості робіт з будівництва на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Реконструкція системи електропостачання котельні РК-9 з влаштуванням точки підключення когенераційної блочно-модульної установки КЕ-MNG 450-BR за адресою: вул. Київська, 82 в м. Житомир» (CPV ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) додаються. Крім того, звертаємо Вашу увагу, на те що зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва включено до складу експертного звіту, який завантажено до електронної системи закупівель у складі Тендерної документації. 2. Повідомляємо, що власного веб-сайту УКБ ЖМР не має, тому на виконання вимоги пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: «Реконструкція системи електропостачання котельні РК-9 з влаштуванням точки підключення когенераційної блочно-модульної установки КЕ-MNG 450-BR за адресою: вул. Київська, 82 в м. Житомир» (CPV ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) було оприлюднено на веб-сайті Житомирської міської ради в розділі «Публічні закупівлі» в підрозділі «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі», яке можна переглянути за посиланням (https://zt-rada.gov.ua/?pages=13351). 3. Закупівля робіт за предметом закупівлі: «Реконструкція системи електропостачання котельні РК-9 з влаштуванням точки підключення когенераційної блочно-модульної установки КЕ-MNG 450-BR за адресою: вул. Київська, 82 в м. Житомир» (CPV ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівель роботи) здійснюється замовником на підставі наявної потреби відповідно до частини 1 статті 4 Закону з урахуванням пункту 14 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Щодо джерел фінансування закупівлі UA-2025-10-10-012757-a звертаємо Вашу увагу на те, що у річному плані зазначено інформацію щодо джерел фінансування закупівлі, а саме: Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках Програми відновлення України ІІІ, ратифікованої Законом України № 3905-IX від 20.08.2024 (ПВУ ІІІ) та постанови Кабінету Міністрів України від 14.02.2025 р. № 162 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів в рамках Програми відновлення України III» та кошти місцевого бюджету. Крім цього долучаємо документ щодо джерел фінансування цієї закупівлі із зазначенням відповідного КПКВК, а саме: Рішення Житомирської міської ради від 16.10.2025 № 1505 «Про внесення змін до рішення міської ради від 19.12.2024 № 1245 «Про бюджет Житомирської міської територіальної громади на 2025 рік». Звертаємо Вашу увагу на те, що інформація щодо джерел фінансування проекту «Реконструкція системи електропостачання котельні РК-9 з влаштуванням точки підключення когенераційної блочно-модульної установки КЕ-MNG 450-BR за адресою: вул. Київська, 82 в м. Житомир» із зазначенням КПКВК наведена у Додатку № 6 до рішення міської ради від 16.10.2025 № 1505 «Обсяги капітальних вкладень бюджету Житомирської міської територіальної громади у розрізі інвестиційних проектів у 2025 році». Додатково повідомляємо, що рішення міської ради від 16.10.2025 № 1505 оприлюднено на веб-сайті Житомирської міської ради в розділі «Документи» та його можна переглянути за посиланням: https://zt-rada.gov.ua/?doc_id=49006 . 4. На виконання вимоги пункту 19 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Тендерна документація на закупівлю робіт за предметом закупівлі: «Реконструкція системи електропостачання котельні РК-9 з влаштуванням точки підключення когенераційної блочно-модульної установки КЕ-MNG 450-BR за адресою: вул. Київська, 82 в м. Житомир» (CPV ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), містить опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Так, відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону та пункту 3.1. розділу V «Оцінка тендерних пропозицій, їх відхилення та інша інформація» тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Таким чином, наявність формальних (несуттєвих) помилок у тендерній пропозиції учасника процедури закупівлі жодним чином не впливає на зміст та ціну тендерної пропозиції та відповідно не впливає на рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції такого учасника або визнання тендерної пропозиції учасника такою, що відповідає вимогам тендерної документації, адже в результаті виявлення формальної (несуттєвої) помилки неможливо дійти висновку, що якась із вимог тендерної документації не була виконана учасником процедури закупівлі. Згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Частиною 1 статті 10 Закону встановлено перелік інформації про закупівлю, яку замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, який містить зокрема протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, інформацію про відхилення тендерної пропозиції/пропозиції учасника. У цьому переліку відсутній протокол або рішення уповноваженої особи щодо встановлення факту наявності формальних (несуттєвих) помилок у тендерній пропозиції учасника процедури закупівлі. Таким чином, законодавчо не встановлено обов’язку замовника фіксувати формальні (несуттєві) помилки у письмовій формі, складати та підписувати протокол або рішення уповноваженої особи щодо встановлення факту наявності формальних (несуттєвих) помилок у тендерній пропозиції учасника процедури закупівлі, адже в результаті виявлення формальної (несуттєвої) помилки неможливо дійти висновку, що якась із вимог тендерної документації не була виконана учасником процедури закупівлі. Отже, у Замовника відсутній обов’язок надання документального підтвердження (протоколу, рішення) встановлення фактів формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» на відповідність тендерній документації. 5. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з пунктом 28 Особливостей перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, оформлюються двома окремими додатками до тендерної документації. У зазначених переліках замовник розміщує посилання на відповідні вимоги тендерної документації, якщо включення таких вимог до переліків у повному обсязі ускладнило б їх сприйняття. На виконання вимог пункту 28 Особливостей тендерна документація містить Додаток 9 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». Так, підпунктом 2.4. Додатку 9 до тендерної документації передбачено надання учасником процедури закупівлі документів про залучення субпідрядників – у разі їх залучення з пп. 1.10, 5 і 7 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 4 тендерної документації. Крім того, згідно з абзацом 2 пункту 31 Особливостей тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Так, учасником процедури закупівлі ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» під час подання тендерної пропозиції через електронну систему закупівель в розділі «Відповіді на вимоги за критеріями закупівлі» шляхом заповнення електронних форм з окремими полями надано таку інформацію: «8. Інформування про субпідрядників/співвиконавців – Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг». Відповідно у полі «Інформація про субпідрядника» відображається наступне: «не залучається». Таким чином, учасником процедури закупівлі ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» надано інформацію про незалучення ним субпідрядних організацій, а отже учаснику не потрібно надавати довідку, яка містить інформацію про залучення субпідрядних організацій до виконання робіт за встановленою формою у Додатку 4. Згідно з пунктом 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Таким чином, інформація про незалучення субпідрядних організацій та спроможність учасника виконати обсяг робіт, передбачений закупівлею, надана учасником ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, вважається автентичною. Крім того, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. Так, на веб-порталі Уповноваженого органу відображається документ «Пропозиція учасника.pdf», підписаний кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» Онупрієнком Андрієм Валерійовичем та доступний для друку. Документ «Пропозиція учасника.pdf» містить наступну інформацію: «Учасник підтверджує, що: Інформування про субпідрядників/співвиконавців Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг. Відповідь та підтвердження: Так. Субпідрядник: не залучається». Отже, учасником процедури закупівлі ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» підтверджено незалучення ним субпідрядних організацій, відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, шляхом заповнення інформації в електронних полях, яка відображається на веб-порталі Уповноваженого органу у вигляді документа «Пропозиція учасника.pdf», підписаного кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО». Додатки: - Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та Розрахунок очікуваної вартості робіт з будівництва на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва; - Рішення Житомирської міської ради від 16.10.2025 № 1505 «Про внесення змін до рішення міської ради від 19.12.2024 № 1245 «Про бюджет Житомирської міської територіальної громади на 2025 рік»; - Документ «Пропозиція учасника.pdf».
Рішеня
02.12.2025 13:48
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
11 519 577.6 грн.
Період подання пропозицій
до 01.11.2025 00:00
Замовник:
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Контактний телефон:
+380412445716
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
11 519 577.6 грн.
Період подання пропозицій
до 01.11.2025 00:00
Замовник:
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Контактний телефон:
+380412445716
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності