Показати схожі тендери

Закупівля Навчальне обладнання та приладдя для навчальних кабінетів біології, хімії, фізики, географії на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році, за кодом ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі (39162100-6 - Навчальне обладнання) від Відділ освіти Володарської селищної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-10-012429-a
Id Tender 23d490c68f7d415fa09d74bf0c3a55b4
План UA-P-2025-10-10-013945-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.10.2025 16:17
Остання зміна 07.11.2025 17:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
430 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.10.2025 16:16 до 20.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.10.2025 16:16
до 17.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.10.2025 16:16
до 17.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.10.2025 00:00
до 20.10.2025 12:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.10.2025 12:18
до 26.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.10.2025 12:18
до 07.11.2025 17:34
Період уточнень
з 10.10.2025 16:16 до 17.10.2025 00:00
Період оскарження
з 10.10.2025 16:16 до 17.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.10.2025 00:00 до 20.10.2025 12:18
Період кваліфікації
з 20.10.2025 00:00 до 20.10.2025 12:18
Основні параметри
Навчальне обладнання та приладдя для навчальних кабінетів біології, хімії, фізики, географії на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році, за кодом ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі (39162100-6 - Навчальне обладнання)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
430 000 грн.
Навчальне обладнання та приладдя для навчальних кабінетів біології, хімії, фізики, географії на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році, за кодом ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі (39162100-6 - Навчальне обладнання)
Назва предмета закупівлі
Навчальне обладнання та приладдя для навчальних кабінетів біології, хімії, фізики, географії на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році, за кодом ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі (39162100-6 - Навчальне обладнання)
Очікувана вартість
430 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2150,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція : №1 2 (штуки)
Набір лабораторний для вивчення електромагнетизму
Опис предмета закупівлі
Набір лабораторний для вивчення електромагнетизму
Код ДК 021:2015
39162110-9 - Навчальне приладдя
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
09301, Україна, Київська область, с-ще Володарка, заклади підпорядковані відділу освіти Володарської селищної ради
Дата постачання по
25.12.2025 16:17
Позиція : №2 2 (штуки)
Набір лабораторний для вивчення електрики
Опис предмета закупівлі
Набір лабораторний для вивчення електрики
Код ДК 021:2015
39162000-5 - Приладдя для навчальних закладів
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
09301, Україна, Київська область, с-ще Володарка, заклади підпорядковані відділу освіти Володарської селищної ради
Дата постачання по
25.12.2025 16:17
Позиція : №3 2 (штуки)
Набір лабораторного посуду
Опис предмета закупівлі
Набір лабораторного посуду
Код ДК 021:2015
39162200-7 - Допоміжне навчальне приладдя та пристрої
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
09301, Україна, Київська область, с-ще Володарка, заклади підпорядковані відділу освіти Володарської селищної ради
Дата постачання по
25.12.2025 16:17
Позиція : №4 1 (штуки)
Модель-глобус “Будова Землі”
Опис предмета закупівлі
Модель-глобус “Будова Землі”
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
09301, Україна, Київська область, с-ще Володарка, заклади підпорядковані відділу освіти Володарської селищної ради
Дата постачання по
25.12.2025 16:17
Позиція : №5 1 (штуки)
Глобус-модель “Паралелі та меридіани Землі”
Опис предмета закупівлі
Глобус-модель “Паралелі та меридіани Землі”
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
09301, Україна, Київська область, с-ще Володарка, заклади підпорядковані відділу освіти Володарської селищної ради
Дата постачання по
25.12.2025 16:17
Позиція : №6 1 (штуки)
Комплект приладів загального призначення з хімії
Опис предмета закупівлі
Комплект приладів загального призначення з хімії
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
09301, Україна, Київська область, с-ще Володарка, заклади підпорядковані відділу освіти Володарської селищної ради
Дата постачання по
25.12.2025 16:17
Позиція : №7 5 (штуки)
Комплект приладів для учнів з лотком
Опис предмета закупівлі
Комплект приладів для учнів з лотком
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
09301, Україна, Київська область, с-ще Володарка, заклади підпорядковані відділу освіти Володарської селищної ради
Дата постачання по
25.12.2025 16:17
Позиція : №8 2 (штуки)
Цифровий мікроскоп LCD
Опис предмета закупівлі
Цифровий мікроскоп LCD
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
09301, Україна, Київська область, с-ще Володарка, заклади підпорядковані відділу освіти Володарської селищної ради
Дата постачання по
25.12.2025 16:17
Позиція : №9 1 (штуки)
Модель «Схема мітозу і мейозу»
Опис предмета закупівлі
Модель «Схема мітозу і мейозу»
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
09301, Україна, Київська область, с-ще Володарка, заклади підпорядковані відділу освіти Володарської селищної ради
Дата постачання по
25.12.2025 16:17
Позиція : №10 1 (штуки)
Модель «Клітина рослинна»
Опис предмета закупівлі
Модель «Клітина рослинна»
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
09301, Україна, Київська область, с-ще Володарка, заклади підпорядковані відділу освіти Володарської селищної ради
Дата постачання по
25.12.2025 16:17
Позиція : №11 1 (штуки)
Модель «Клітина тварини»
Опис предмета закупівлі
Модель «Клітина тварини»
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
09301, Україна, Київська область, с-ще Володарка, заклади підпорядковані відділу освіти Володарської селищної ради
Дата постачання по
25.12.2025 16:17
Позиція : №12 1 (штуки)
Набір моделей «Серце хребетних»
Опис предмета закупівлі
Набір моделей «Серце хребетних»
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
09301, Україна, Київська область, с-ще Володарка, заклади підпорядковані відділу освіти Володарської селищної ради
Дата постачання по
25.12.2025 16:17
Позиція : №13 1 (штуки)
Набір моделей “Зуби людини та щелепи”
Опис предмета закупівлі
Набір моделей “Зуби людини та щелепи”
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
09301, Україна, Київська область, с-ще Володарка, заклади підпорядковані відділу освіти Володарської селищної ради
Дата постачання по
25.12.2025 16:17
Позиція : №14 1 (штуки)
Моделі “Квітки представників різних родин”
Опис предмета закупівлі
Моделі “Квітки представників різних родин”
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
09301, Україна, Київська область, с-ще Володарка, заклади підпорядковані відділу освіти Володарської селищної ради
Дата постачання по
25.12.2025 16:17
Позиція : №15 1 (штуки)
Модель «Структура білку»
Опис предмета закупівлі
Модель «Структура білку»
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
09301, Україна, Київська область, с-ще Володарка, заклади підпорядковані відділу освіти Володарської селищної ради
Дата постачання по
25.12.2025 16:17
Позиція : №16 1 (штуки)
Набір карт для оформлення кабінету географії
Опис предмета закупівлі
Набір карт для оформлення кабінету географії
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
09301, Україна, Київська область, с-ще Володарка, заклади підпорядковані відділу освіти Володарської селищної ради
Дата постачання по
25.12.2025 16:17
Позиція : №17 1 (штуки)
Комплект стендів «Географія України» №1
Опис предмета закупівлі
Комплект стендів «Географія України» №1
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
09301, Україна, Київська область, с-ще Володарка, заклади підпорядковані відділу освіти Володарської селищної ради
Дата постачання по
25.12.2025 16:17
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА ШКОЛА"
Пропозиція:
429 360 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.10.2025 16:17
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
10.10.2025 16:12
-
10.10.2025 16:12
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
10.10.2025 16:12
-
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine Facility
Повна назва
Ukraine Facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гоцалюк Олена Михайлівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380456951580
Замовник
ЄДРПОУ
43956533
Повна назва
Відділ освіти Володарської селищної ради
Поштовий індекс
09301
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Білоцерківський р-н
Адреса
селище Володарка, вул. Коцюбинського, будинок 13
Кваліфікація
Лот № 1 Навчальне обладнання та приладдя для навчальних кабінетів біології, хімії, фізики, географії на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році, за кодом ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі (39162100-6 - Навчальне обладнання)
Період вимог/скарг з 20.10.2025 12:18 по 26.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.10.2025 00:00 по 28.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.10.2025 12:18
Довідка НАЗК
20.10.2025 12:18
Повідомлення про рішення
20.10.2025 12:02
Пропозиція, що перемогла
20.10.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-10-10-012429-a-c1
Підписаний і діє
Номер
96
429 360 грн.
357 800 грн.
З ПДВ
Підписано
04.11.2025
Строк дії договору з
04.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 (штуки)
Набір лабораторний для вивчення електромагнетизму
Номенклатура
Набір лабораторний для вивчення електромагнетизму
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Набір лабораторний для вивчення електрики
Номенклатура
Набір лабораторний для вивчення електрики
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Набір лабораторного посуду
Номенклатура
Набір лабораторного посуду
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Модель-глобус “Будова Землі”
Номенклатура
Модель-глобус “Будова Землі”
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Глобус-модель “Паралелі та меридіани Землі”
Номенклатура
Глобус-модель “Паралелі та меридіани Землі”
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Комплект приладів загального призначення з хімії
Номенклатура
Комплект приладів загального призначення з хімії
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
5 (штуки)
Комплект приладів для учнів з лотком
Номенклатура
Комплект приладів для учнів з лотком
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Цифровий мікроскоп LCD
Номенклатура
Цифровий мікроскоп LCD
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Модель «Схема мітозу і мейозу»
Номенклатура
Модель «Схема мітозу і мейозу»
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Модель «Клітина рослинна»
Номенклатура
Модель «Клітина рослинна»
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Модель «Клітина тварини»
Номенклатура
Модель «Клітина тварини»
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Набір моделей «Серце хребетних»
Номенклатура
Набір моделей «Серце хребетних»
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Набір моделей “Зуби людини та щелепи”
Номенклатура
Набір моделей “Зуби людини та щелепи”
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Моделі “Квітки представників різних родин”
Номенклатура
Моделі “Квітки представників різних родин”
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Модель «Структура білку»
Номенклатура
Модель «Структура білку»
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Набір карт для оформлення кабінету географії
Номенклатура
Набір карт для оформлення кабінету географії
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Комплект стендів «Географія України» №1
Номенклатура
Комплект стендів «Географія України» №1
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відділ освіти Володарської селищної ради
Повна назва
Відділ освіти Володарської селищної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43956533

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА ШКОЛА"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА ШКОЛА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44626673

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
07.11.2025 17:34
Повідомлення про договір
07.11.2025 17:32
documentType.contract.contractProforma
07.11.2025 17:32
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-28-000007
Дата створення проекту
28.10.2025 10:23
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
28.10.2025 12:16
Дата публікації висновку про результати
18.11.2025 17:17
Дата завершення усунення порушень
03.12.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
19.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 218-10-00
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.10.2025 № 359 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10 UA-2025-10-10-012429-a 10.10.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
27.10.2025 00:00
Документи рішення
28.10.2025 12:16
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу - 18 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та вимогам законодавства. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівлі на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від б/д № б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 20.10.2025, тендерну пропозицію ТОВ «УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» (далі – Учасник, Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визнання переможцем ТОВ «УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» від 20.10.2025 № б/н та повідомлення про намір укласти договір від 20.10.2025, договір від 04.11.2025 № 96 (далі - Договір № 96), додаткову угоду від 12.11.2025 № 1, пояснення та документи надані Замовником від 30.10.2025 та від 07.11.2025 на запити Північного офісу Держаудитслужби. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем процедури закупівлі обрано єдиного учасника ? ТОВ «УКРАЇНСЬКА ШКОЛА», з яким укладено Договір № 96 вартістю 429 360,00 гривень з ПДВ. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України (далі – План України). Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 року № 1318 Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів. Моніторингом установлено, що фінансування закупівлі UA-2025-10-10-012429-a передбачено, у тому числі, за бюджетними програмами: - КПКВ 0611183 «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа»)» (25% загальної суми) - КПКВ 0611184 «Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам)» Розподіл коштів зазначеної субвенції здійснено на виконання індикатору Плану «Інвестиція 1. Інвестиції в освіту», відповідальним за впровадження якої є Міністерство освіти і науки України. Враховуючи зазначене, на закупівлю за ID: UA-2025-10-10-012429-a поширюються умови Рамкової угоди. Згідно з пунктом 77 Особливостей № 1178 закупівлі товарів, робіт і послуг у рамках виконання заходів (кроків), передбачених Планом України, здійснюються замовниками з урахуванням положень, визначених розділом «Особливості здійснення закупівель у рамках виконання заходів (кроків), передбачених Планом України, схваленим розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 р. № 244», незалежно від вартості таких закупівель. Відповідно до пункту 28 Особливостей № 1178, установлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178. Разом з тим, у тендерній документації зазначається перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, оформлюються двома окремими додатками до тендерної документації. Згідно з пунктом 83 Особливостей № 1178 у тендерній документації Замовник зазначає інформацію, передбачену пунктом 28 цих особливостей, а також, зокрема, зазначає про те, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель інформацію передбачену абзацами десятим - чотирнадцятим пункту 83 цих особливостей, зокрема: - документ, який підтверджує країну реєстрації юридичної особи, якщо переможець процедури закупівлі є нерезидентом; - документ, який підтверджує країну реєстрації кожного субпідрядника/співвиконавця у прийнятній країні, у разі коли переможець процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших субпідрядників/співвиконавців; - інформацію про громадянство, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), які повинні бути зазначені українською мовою і транслітерацією латиницею (для фізичної особи - переможця процедури закупівлі); - інформацію про те, що до нього, його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу, та про те, що він та зазначені особи не включені до санкційного списку Європейського Союзу. Зазначена інформація підтверджується шляхом формування файла у форматі PDF на сайті www.sanctionsmap.eu (файл у форматі PDF повинен бути сформований не раніше ніж за чотири дні до дати його подання); - інформацію про те, що до субпідрядників/співвиконавців особисто або до їх кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичних осіб - субпідрядників/співвиконавців не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу, та про те, що вони не включені до санкційного списку Європейського Союзу. Зазначена інформація підтверджується шляхом формування файла у форматі PDF на сайті www.sanctionsmap.eu (файл у форматі PDF повинен бути сформований не раніше ніж за чотири дні до дати його подання). Враховуючи вищезазначене, під час моніторингу встановлено, що при складанні та затвердженні тендерної документації до процедури закупівлі, яку оголошено 10.10.2025, Замовником не враховано зміни, внесені згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 25 вересня 2025 року № 1254, в частині включення вимог, що є обов’язковими при здійсненні закупівлі в рамках Ukraine Facility, щодо надання Переможцем процедури закупівлі, у визначений строк та спосіб, інформації передбаченої абзацами десятим – чотирнадцятим пункту 83 Особливостей № 1178. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону № 922-VIII Північний офіс Держаудитслужби 03.11.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника, з метою отримання пояснень щодо вищезазначеного. У відповідь Замовник зазначив настепне: «…На момент оголошення закупівлі, замовником ще не було проведено аналіз роз'яснень до Законодавства, усі не враховані зміни не впливають на предмет та кількість закупівлі, та будуть внесені додатковою угодою для приведення у відповідність до чинного законодавства…». Надані Замовником пояснення не спростовують встановлених порушень в частині невідповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, а також вимогам Рамкової угоди, чим порушено вимоги пунктів 3, 28, 77 та 83 Особливостей № 1178. Окрім того, відповідно до пункту 93 Особливостей № 1178 визначено, що Замовник повинен передбачити у проекті договору про закупівлю, який укладається відповідно до положень цього розділу, такі підстави для односторонньої відмови замовника від виконання такого договору про закупівлю в повному обсязі: постачальник товарів, виконавець робіт чи надавач послуг, з яким укладено договір про закупівлю відповідно до положень цього розділу, не зареєстрований (для юридичної особи)/не є громадянином (для фізичної особи) у прийнятній країні (крім випадків укладення договорів відповідно до пунктів 85, 86, 89 та 91 цих особливостей); постачальник товарів, виконавець робіт чи надавач послуг, з яким укладено договір про закупівлю, або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) такої юридичної особи став особою, до якої застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та/або така особа потрапила до санкційних списків Європейського Союзу; постачальник товарів, виконавець робіт чи надавач послуг, з яким укладено договір про закупівлю, під час подання документів для здійснення оплати за таким договором про закупівлю не надав замовнику документ, що підтверджує країну походження кожного товару, кожного товару у складі закупівель послуг, кожного товару та/або матеріального ресурсу у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт, який постачатиметься за результатом такої оплати/поставлений, або країну походження такого товару та/або матеріального ресурсу не включено до переліку прийнятних країн (крім випадків укладення договорів відповідно до пунктів 85, 86, 88, 89 та 91 цих особливостей). Натомість, Замовником в порушення пункту 93 Особливостей №1178, в Додатку 3 «Проєкт договору» до ТД, який є невід’ємною частиною тендерної документації, не враховані положення визначені у цьому пункті, щодо обов’язкових підстав для односторонньої відмови Замовника від виконання договору про закупівлю, що в свою чергу призвело до укладення договору від 04.11.2025 № 96 на суму 429 360,00 грн з ПДВ без урахувань вимог пункту 93 Особливостей № 1178.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації та проєкту договору вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, а також вимогам Рамкової угоди, установлено порушення вимог пунктів 3, 28, 77, 83 та 93 Особливостей № 1178, що також призвело до укладання договору про закупілю без урахування вимог пункту 93 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розгляді тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКА ШКОЛА», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, а також вимог Рамкової угоди щодо реалізації спеціальних механізмів фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо оприлюднення в електронній системі закупівель документів передбачених вимогами абзаців десятого – чотирнадцятого пункту 83 Особливостей № 1178, та вжити заходів щодо приведення умов договору від 04.11.2025 № 96 у відповідність до вимог пункту 93 Особливостей № 1178, а також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
18.11.2025 00:00
Дата публікації
18.11.2025 17:17
Документи висновку
18.11.2025 17:17
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання зобов'язань щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель відповідальною особою приведено Договір 96 від 04.11.2025 року у відповідність вимогам п 93 Особливостей, шляхом оприлюднення Додаткової угоди через функціонал внесення змін до Договору. У підтвердження виконання п83 Особливостей додано документи Переможця. Уповноваженій особі відповідальній за допущення помилок оголошено догану (наказ № 125-К) Також відділом освіти Володарської селищної ради заплановано заходи направлені на недопущення в подальшому порушень, а саме проходження уповноваженою особою відповідного навчання.
Дата публікації
24.11.2025 18:00
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є закупівля товару, а саме Навчальне обладнання та приладдя для навчальних кабінетів біології, хімії, фізики, географії на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році, за кодом ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі (39162100-6 - Навчальне обладнання), за кодом ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-10-10-012429-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. 4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
30.10.2025 09:47
Орган перевірки
05.11.2025 00:00
Документи повідомлення
30.10.2025 09:47
-
Відповідь
Відповідь на запит
У відповідь на запит повідомляємо, що моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі здійснювався з використанням інтернет ресурсу. Сайти: 1) https://spschool.com.ua/ru/zahist-ukraine/mebel-dlya-kabineta-zahish-ukraini 2) https://b-pro.com.ua/katalog/fizika?utm_medium=email&utm_source=Selzy&utm_campaign=325856240 3) https://elizlabs.com.ua/ukraine-facility-uk Комерційні пропозиції додано. https://volodarska-gromada.gov.ua/news/1760074377/ - посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обгрунтування за Постановою №710 "Про ефективне використання коштів" Джерелом фінансування даної закупівлі є кошти: - КПКВ 0611183 «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа»)» (25% загальної суми) - КПКВ 0611184 «Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам)» В підтвердження додано: Рішення ВОЛОДАРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ № 1532-52(I)-II-VIII "Про внесення змін до рішення селищної ради від 24 грудня 2024 року № 1509-50-VIII" та додатки до нього, а саме, РОЗПОДІЛ видатків місцевого бюджету на 2025 рік Документальним підтвердженням того, що дана закупівля фінансується відповідно до інструменту Ukraine Facility є відповідні позначки в Тендерній документації, Проекті договору, річному плані (додається)
Рішеня
31.10.2025 16:01
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів. Надати обґрунтовані пояснення щодо підстав недотримання Замовником, при оголошені та складанні тендерної документації, щодо закупівлі здійсненної за правилами і за кошти Ukraine Facility, вимог, які набрали чинності 04.10.2025, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 25.09.2025 № 1254 до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів після його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
04.11.2025 14:36
Орган перевірки
08.11.2025 00:00
Документи повідомлення
04.11.2025 14:37
-
Відповідь
Пояснення на запит
На момент оголошення закупівлі, замовником ще не було проведено аналіз роз'яснень до Законодавства, усі не враховані зміни не впливають на предмет та кількість закупівлі, та будуть внесені додатковою угодою для приведення у відповідність до чинного законодавства.
Рішеня
07.11.2025 18:00
Замовник
Документи повідомлення
07.11.2025 18:01
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
430 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.10.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти Володарської селищної ради
Контактний телефон:
+380456951580
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
430 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.10.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти Володарської селищної ради
Контактний телефон:
+380456951580
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності