Обґрунтування продовження строку розгляду
                            
                            
                                Керуючись вимогами ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі — Особливості),   Уповноваженою особою розглянуто питання стосовно строку розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі: Формений одяг (Код ДК 021:2015: 18110000-3 Формений одяг) (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-09-014715-a) - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕХНОПРОМ РЕСТАВРАЦІЯ» (Код ЄДРПОУ 42540261), ціна пропозиції 2 369 375 грн 00 коп. без ПДВ.   При розгляді питання встановлено:   10.10.2025 15:46 Замовником за процедурою відкриті торги (з особливостями) оголошено закупівлю: Формений одяг (Код ДК 021:2015: 18110000-3 Формений одяг) (Ідентифікатор закупівлі  UA-2025-10-10-011857-a), очікувана вартість закупівлі 2 866 707,50 грн без ПДВ.  З огляду на положення пунктів 35, 36, 41 Особливостей для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною.  Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.  Відповідно до реєстру отриманих тендерних пропозицій у закупівлі (ІD: UA-2025-10-10-011857-a) прийняв участь один Учасник – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕХНОПРОМ РЕСТАВРАЦІЯ» (Код ЄДРПОУ 42540261). Аукціон не відбувся. 18.10.2025 21:00 відбулося розкриття тендерної пропозиції. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначила тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕХНОПРОМ РЕСТАВРАЦІЯ»  (Код ЄДРПОУ 42540261)  (надалі  –  Учасник), ціна пропозиції 2369 375 грн 00 коп. без ПДВ.    Відповідно до положень пунктів 41-43 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.  Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. Пунктом 43 Осоюливостей, зокрема, передбачено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.   Згідно з положеннями частини 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Зважаючи на вищевказані вимоги Закону Замовнику надається п’ять робочих днів на розгляд тендерної пропозиції Учасника та передбачено можливість продовження строку розгляду до 20 робочих днів. У зв’язку зі значним навантаженням на уповноважену особу щодо організації та проведення процедур закупівель для задоволення нагальних потреб замовника, а також враховуючи об’єктивну потребу в додатковому часі на розгляд тендерної пропозиції Учасника, зважаючи на обсяг документів тендерної пропозиції, які підлягають вивченню, аналізу, перевірці й оцінці, зокрема, стосовно перевірки технічних, якісних, кількісних характеристик, що позбавляє Уповноважену особу повноцінно здійснити розгляд тендерної пропозиції Учасника та оприлюднення необхідної інформації в установлений Законом строк, є необхідність у продовженні строку розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції до десяти робочих днів.     З урахуванням вказаного, керуючись ч. 10 ст. 29 Закону, Уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі: Формений одяг (Код ДК 021:2015: 18110000-3 Формений одяг) (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-09-014715-a) - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕХНОПРОМ РЕСТАВРАЦІЯ» (Код ЄДРПОУ 42540261 до десяти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.  2. Повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції оприлюднити в електронній системі закупівель в установлений Законом строк.