Показати схожі тендери

Закупівля Планшети від НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9960).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-10-010254-a
Id Tender 8c51c5f3462f4bd9a353194226b5653b
План UA-P-2025-10-10-012242-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.10.2025 14:55
Остання зміна 31.10.2025 10:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
98 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.10.2025 14:55 до 18.10.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 10.10.2025 14:55
до 15.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.10.2025 14:55
до 15.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.10.2025 14:14
до 22.10.2025 11:48
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.10.2025 11:48
до 28.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.10.2025 11:48
до 31.10.2025 10:44
Період уточнень
з 10.10.2025 14:55 до 15.10.2025 00:00
Період оскарження
з 10.10.2025 14:55 до 15.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.10.2025 14:14 до 22.10.2025 11:48
Період кваліфікації
з 20.10.2025 14:14 до 22.10.2025 11:48
Основні параметри
Планшети
Закупівля здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому за номенклатурою
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
98 000 грн.
Планшети
Назва предмета закупівлі
Планшети
Примітки
Закупівля здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому за номенклатурою
Очікувана вартість
98 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
980,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
20.10.2025 13:33
Закінчення аукціону
20.10.2025 14:14
Позиція
Опис предмета закупівлі
Планшет Blackview Tab Active 8 Pro 10.36" 8/256GB LTE Black* (або еквівалент))
Код ДК 021:2015
30213200-7 - Планшетні комп’ютери
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
29003, Україна, Хмельницька область, Хмельницький
Дата постачання по
21.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Поставка товару відповідно до умов Додатку № 3 та умов договору згідно із Додатком № 4
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Семенюк Наталія Дмитрівна"
Пропозиція:
79 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Зайцева Вікторія Тарасівна
Пропозиція:
92 939 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "КОНДРАТЮК МАРІЯ МИРОСЛАВІВНА"
Пропозиція:
91 960 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Цурман Людмила Геннадіївна"
Пропозиція:
86 220 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Андросович Сергій Адамович
Пропозиція:
87 199 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 20.10.2025 13:33
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.10.2025 14:55
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Владовський Дмитро Валерійович
Електронна пошта
Телефон
380978804988
Замовник
ЄДРПОУ
14321481
Повна назва
НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9960)
Поштовий індекс
29003
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
Хмельницький
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Планшети
Період вимог/скарг з 22.10.2025 11:48 по 28.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.10.2025 14:14 по 28.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Національної академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького (військова частина 9960) про розгляд тендерної пропозиції, визначення переможця процедури та рішення про намір укласти договір 22 жовтня 2025 р. № 1151 м. Хмельницький Керуючись вимогами статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості), Положенням про Уповноважених осіб (затвердженим наказом ректора Національної академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького (далі – Національна академія) від 07.06.2021 № 166), наказом ректора Національної академії від 07.02.2023 № 132-АГ, 1. Замовник: 1.1. Найменування: Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького (військова частина 9960). 1.2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 14321481. 1.3. Місцезнаходження: Україна, 29007, м. Хмельницький, вул. Шевченка 46. 1.4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 2. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель та назва предмету закупівлі: відкриті торги (з особливостями) № UA-2025-10-10-010254-a за предметом «Планшети» за кодом ДК 021:2015: 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 – Планшети код ДК 021:2015: - 30213200-7 «Планшетні комп’ютери») 3. Кількість, місце і строк поставки товару: № Найменування Од. виміру К-сть 1. Планшет Blackview Tab Active 8 Pro 10.36" 8/256GB LTE Black* (або еквівалент) шт. 8,00 поставка товару у м. Хмельницький до 21.11.2025 року, відповідно до умов Додатку № 2 та умов договору, вказаних в Додатку №3. Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції ФОП "Семенюк Наталія Дмитрівна", код ЄДРПОУ 2120013021 (далі — Учасник), яка є найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі за предметом «Планшети» за кодом ДК 021:2015: 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (далі — Закупівля), на відповідність вимогам тендерної документації, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) (далі — Особливості), у т. ч. перевірку інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, щодо наявності / відсутності підстав для відмови Учаснику в участі у Закупівлі відповідно до пункту 47 Особливостей. 2. Про визнання Учасника переможцем Закупівлі. 3. Про прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення згідно із ч. 10 ст. 29 Закону. За результатами розкриття тендерних пропозицій: Учасник ЄДРПОУ Остаточна пропозиція, грн. 1. ФОП "Семенюк Наталія Дмитрівна" 2120013021 79 999,00 2. ФОП "Цурман Людмила Геннадіївна" 3493710687 86 220,00 3. ФОП Андросович Сергій Адамович 2371213034 87 199,00 4. ФОП "КОНДРАТЮК МАРІЯ МИРОСЛАВІВНА" 3349801524 91 960,00 5. ФОП Зайцева Вікторія Тарасівна 3686308900 92 939,00 Згідно пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до ст. 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень п. 43 Особливостей. Відповідно до ч. 1 ст. 29 Закону оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. Відповідно до ч. 11 чт. 29 Закону у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення згідно із ч. 10 ст. 29 Закону. Відповідно до пункту 28 Особливостей замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Згідно з пунктом 47 Особливостей Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених у цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей. Відповідно до норм пункту 47 Особливостей та умов тендерної документації необхідно здійснити перевірку інформації, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, щодо наявності / відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктом 47 Особливостей. ФОП "Семенюк Наталія Дмитрівна", код ЄДРПОУ 2120013021 (далі - Учасник) в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджено відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель. Щодо Учасника було перевірено інформацію, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, а також дані стосовно наявності / відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). За результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови Учаснику у випадках, визначених пунктом 47 Особливостей. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. З урахуванням положень щодо: - забезпечення детального і вичерпного розгляду пропозиції для об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, згідно принципів здійснення публічних закупівель, відповідно до ст. 5 Закону; - з метою недопущення оскаржень рішень Замовника та затягування проведення процедури закупівлі; - відповідно до ч. 6 та ч. 12 ст. 11 Закону, положення про Уповноважених осіб, затвердженим наказом ректора Національної академії від 07.06.2021 № 166 та наказу ректора Національної академії від 09.03.2021 №253-аг «Про робочі групи з питань публічних закупівель», для розгляду пропозиції Учасника в частині відповідності вимогам технічної специфікації згідно Додатку 2 було залучено начальника відділення інформаційно-телекомунікаційних систем Миколу ЦЮЗІКА. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника. Під час розгляду другого питання порядку денного: Враховуючи інформацію щодо розгляду тендерної пропозиції Учасника, на підставі статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей наявні підстави для визнання Учасника переможцем Закупівлі. Під час розгляду третього питання порядку денного: Відповідно до абзацу 1 частини 15 статті 29 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до пункту 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Відповідно до частини 1 статті 33 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі. На виконання норм пункту 49 Особливостей, статті 33 Закону та задля виконання функцій, покладених на уповноважену особу Замовника, необхідно прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме з Учасником. Жодних підстав для неприйняття такого рішення немає. Відповідно до пункту 49 Особливостей повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель. ВИРІШИЛА: 1. Визначити переможцем процедури закупівлі відкриті торги (з особливостями) № UA-2025-10-10-010254-a за предметом «Планшети» за кодом ДК 021:2015: 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» Учасника ФОП "Семенюк Наталія Дмитрівна", код ЄДРПОУ 2120013021 - з ціновою пропозицією 79 999,00 грн. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем щодо Закупівлі, а саме Учасником. 3. Оприлюднити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем щодо Закупівлі, а саме Учасником, в електронній системі закупівель. Уповноважена особа _____________ Дмитро ВЛАДОВСЬКИЙ
Документи кваліфікації
22.10.2025 11:48
Довідка НАЗК
22.10.2025 11:48
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
20.10.2025 14:14
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-10-10-010254-a-c1
Підписаний і діє
Номер
703-25
79 992 грн.
79 992 грн.
Без ПДВ
Підписано
31.10.2025
Строк дії договору з
31.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
8 (штуки)
Планшет Blackview Tab Active 8 Pro 10.36" 8/256GB LTE Black* (або еквівалент))
Номенклатура
Планшет Blackview Tab Active 8 Pro 10.36" 8/256GB LTE Black* (або еквівалент))
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
9 999
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 21 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9960)
Повна назва
НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9960)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14321481

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Семенюк Наталія Дмитрівна"
Повна назва
ФОП "Семенюк Наталія Дмитрівна"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2120013021

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
31.10.2025 10:44
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
98 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.10.2025 15:00
Замовник:
НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9960)
Контактний телефон:
380978804988
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
98 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.10.2025 15:00
Замовник:
НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9960)
Контактний телефон:
380978804988
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності